Jautājums apdršināšanas speciem?

lucky Reģ.: 15.01.2006

Šorīt izejot no mājas skatos manam BMW šofera pusē rūtainais logs, bet nav nekas zagts ne vaļā vērts. Zvanu apdrošinātājam ko var līdzēt, jo ir KASKO, šie saka sauc policiju un brauc pie mums. Piezvanu džekiem uz menteni(ieradās 10min laika, paldies par to), šie sataisa proķi viss kārtībā. Sarunāju ātri servisu, kas pa šodienu man ieliks logu, bet interesantākais sākas tad kad sazinos vēlreiz ar apdrošinātāju. Saku, ka nevarēšu šodien pie jums ierasties un veikt auto apsakati lai saņemtu apdrošināšanu, jo daudz dažādu darbu, varēšu pirmdien, bet tikai logs būs iekšā, jo brīvdienās jābrauc ar auto. Šie pasaka pofig, mums vajag mašīnu bez loga un iepūt. Es saku, ka policijas proķis ir, arī fotkas ar atzīmēm varu sataisīt. O.K tad sanāk, ka es tagad nolaidīšu logu , neslēgšu sign., lai mašīnu ņem kas grib un dara ar to ko grib, atstāšu visās vietās kur tusēšu pa brīvdienām tādu kā ir, bet tad jau jūs kā apdrošinātājs man maksāsiet nevis 200Ls atlīdzību, bet pāris 10tk, un tad atkal ņaudēsiet, ka lielas izmaksas cenās jāpaugstina un nezin kas vēl, šie atbild "tādi ir noteikumi". Kā īsti ir ar to auto apskati?

 
1 2 3 4 5
subaru Reģ.: 23.08.2002
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

nez - man bta neko daudz nečakarējās ... 1x zagti spoguļi, otru reizi pumpas uz riepaam

lucky Reģ.: 15.01.2006
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Bet es jau arī nedomāju kā viņus apčakarēt kam man tas, vienkārši kādu pretīmnākšanu varēja izrādīt, jo visi pierādījumi tad ir, un vienkārši domāju, ja aizbraukšu pie viņiem ar nolaistu logu, jo caurumi jau būs vienādi,principā būs tas pats kas izsists, un maisiņā stikal lauskas.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Labi tu jau protams busi apdrošinataju puse.Bet ja kasko cena ir 700ls un es sadauzu spoguli man samaksa 100 ls,bet nakamaja gada man kasko 850ls,tad sanak ka kasko ir tikai lai iekastu naudu,bet izmaksas gadijuma nakamaja gada paņemam atpakaļ ar uzviju un reali pats samaksa par spoguli un vel 700 ls uzdavini kaut kadam sukataju kantorim

850 būs inflācijas dēļ nevis izmaksu, un tik pat būs ja būsi izņēmis 20k LVL pa gadu!

Apdrošināt'ju pusē neesmu un nebūšu, jo man ikdienā ir ar viņiem jāplūcās. Ja tev pielika pie polises par izmaksām tad tev ir divi ceļi-pirmais, darīt kā es, pajautāt vai viņi nav guvuši galvas traumu ja tādas domas nāk prāta, tad viņi attopās un viss ir ok, otrs ceļš pateikt viņiem, ka vīņiem ūdens galvā un aiziet citur, saņemt atlaidi un dzīvot laimīgi.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

lucky rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Bet es jau arī nedomāju kā viņus apčakarēt kam man tas, vienkārši kādu pretīmnākšanu varēja izrādīt, jo visi pierādījumi tad ir, un vienkārši domāju, ja aizbraukšu pie viņiem ar nolaistu logu, jo caurumi jau būs vienādi,principā būs tas pats kas izsists, un maisiņā stikal lauskas.

Tev rakstiski iesniegt!? BTA un normāla apkalpošana ir antonīmi!!!

Kompānijas stils ir vienmēr mēģināt kko pavilkt, patirst, pačakarēties, svarīgumu sev uzdzīt.

Brauksi rīt uz Vējstiklu? Piesakies šodien citādi vari netikt!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

subaru rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

nez - man bta neko daudz nečakarējās ... 1x zagti spoguļi, otru reizi pumpas uz riepaam

Tu vnk nezini ko nozīmē nečakarēties

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Kaa bez peljnas

valsts pasuutiijums ir Ogumaize, ko katrs cenšas sev dabuut! šinii gadiijumaa OCTA...

OCTA ir visiem, un lai gan summas ir mazaakas, reaali arii izmaksas ir mazaakas, jo % kam vinjas izmaksaa ir pulka mazaaks kaa KASKO kur njeemaaju nav tik daudz, toties ir visai smalki izstraadaata klienta apjaadeleesanas strateegjija....saakot ar auto nozagsanu lidz pat izsistam logam...

lucky Reģ.: 15.01.2006
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

lucky rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Kā jau laiciņu atpakaļ rakstīju stiklu man jau liek servī, tā ka nekādi nesanāk uz turieni braukt.

Bet es jau arī nedomāju kā viņus apčakarēt kam man tas, vienkārši kādu pretīmnākšanu varēja izrādīt, jo visi pierādījumi tad ir, un vienkārši domāju, ja aizbraukšu pie viņiem ar nolaistu logu, jo caurumi jau būs vienādi,principā būs tas pats kas izsists, un maisiņā stikal lauskas.

Tev rakstiski iesniegt!? BTA un normāla apkalpošana ir antonīmi!!!

Kompānijas stils ir vienmēr mēģināt kko pavilkt, patirst, pačakarēties, svarīgumu sev uzdzīt.

Brauksi rīt uz Vējstiklu? Piesakies šodien citādi vari netikt!

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Ja musu apdirsinataji.......Vacija aizbrauc uz servisu un pec tam ar reķinu uz apdrošinatajiem un nekadu problemu.Un nakamaja gada nav nekadu uzcenojumu.Tak nakuj visas kasko

Vācieši arī nesēž visu nakti pēc negadijuma domādami kā apsipt apdrošinātāju!!! Tāpēc tur tā sfēra daudz sakārtotāka!

Labi tu jau protams busi apdrošinataju puse.Bet ja kasko cena ir 700ls un es sadauzu spoguli man samaksa 100 ls,bet nakamaja gada man kasko 850ls,tad sanak ka kasko ir tikai lai iekastu naudu,bet izmaksas gadijuma nakamaja gada paņemam atpakaļ ar uzviju un reali pats samaksa par spoguli un vel 700 ls uzdavini kaut kadam sukataju kantorim

850 būs inflācijas dēļ nevis izmaksu, un tik pat būs ja būsi izņēmis 20k LVL pa gadu!

Apdrošināt'ju pusē neesmu un nebūšu, jo man ikdienā ir ar viņiem jāplūcās. Ja tev pielika pie polises par izmaksām tad tev ir divi ceļi-pirmais, darīt kā es, pajautāt vai viņi nav guvuši galvas traumu ja tādas domas nāk prāta, tad viņi attopās un viss ir ok, otrs ceļš pateikt viņiem, ka vīņiem ūdens galvā un aiziet citur, saņemt atlaidi un dzīvot laimīgi.

Tad vel nebij inflacija.Kaut kadi 5,%.Cenas praktiski nekur vel necelas

lucky Reģ.: 15.01.2006
0 0 Atbildēt

Kā jau laiciņu atpakaļ rakstīju stiklu man jau liek servī, tā ka nekādi nesanāk uz turieni braukt.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

lucky rakstīja: Kā jau laiciņu atpakaļ rakstīju stiklu man jau liek servī, tā ka nekādi nesanāk uz turieni braukt.

Nu ta gatavojies, pirmdien iznākums būs atkarīgs no eksperta garastāvokļa

A uz vējstiklu aizbraukt kāda problēma?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu aciim redzot bija probleema aizbraukt

mošs viņš Zilupee , a veejstikls Riigaa

malacis, pareizi izdariija....nevis pieraudaaja pilnu topiku...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

a ka darit ja uzsitu ratu kaut kur???Braukt ar tukšu uz apdirsinatajiem lai redz ka esmu godigs????Ka tad jadara jo mainit ratu jau nedrikst???

Sheps Reģ.: 05.09.2002
0 0 Atbildēt

man arii BTA nechakareejaas ar izmaksaam, viss baigi operatiivi notikaas, BET naakamajaa gadaa KASKO cenu paaugstinaaja arii ap 100 ls laikam, jo man esot bijusas kasko izmaksas iepriekseejaa apdr. periodaa.

tagad BALTAaaaa kasko, viss ok, tpu x3 pa kreisi

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

Uhu...un man vakar Ladas dīleris teica, ka patiesībā viss esot merš līmenī...

Nejau meitene no IZZI skries regulēt tev zaudējumus, viņai po cik tu ar viņiem sipsies, viņa tikai noplātīs rokas un ja tev nesamaksās tad smagi nopūtīsies un teks TĀ JAU GADĀS.

Šogad, pēc balvas noteikumu un kadru pārķemēšanas balva ir 5 reiz labāka par BTA, bet nesaku, ka baigi foršā, nedaudz velk laiku, bet vienmēr samaksā un nemeklē tizlus iemeslus nesamaksāt.

ar balvu no pagājušā gada beigām mana pieredze ir, ka vispirms riktīgi izmaksājamo piķi samazināja /tb no sākuma solīja vienu, beigās deva citu/ un pēc tam vēl to piķi skaitīja pa daļām ar mēneša starplaiku un finālā visu vēl neizmaksāja. No maksāšanas joprojām izvairās.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

Uhu...un man vakar Ladas dīleris teica, ka patiesībā viss esot merš līmenī...

Nejau meitene no IZZI skries regulēt tev zaudējumus, viņai po cik tu ar viņiem sipsies, viņa tikai noplātīs rokas un ja tev nesamaksās tad smagi nopūtīsies un teks TĀ JAU GADĀS.

Šogad, pēc balvas noteikumu un kadru pārķemēšanas balva ir 5 reiz labāka par BTA, bet nesaku, ka baigi foršā, nedaudz velk laiku, bet vienmēr samaksā un nemeklē tizlus iemeslus nesamaksāt.

ar balvu no pagājušā gada beigām mana pieredze ir, ka vispirms riktīgi izmaksājamo piķi samazināja /tb no sākuma solīja vienu, beigās deva citu/ un pēc tam vēl to piķi skaitīja pa daļām ar mēneša starplaiku un finālā visu vēl neizmaksāja. No maksāšanas joprojām izvairās.

Tas ka tāmi par kādiem 5% apgriež ir norma, ja vairāk tad vainu muhļiji kko vai ļāvi kāpt sev uz galvas

par pārējo arī uz muļķi tevi paņēma.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mainiet topika nosaukumu uz "Jautājums Grēgeram"

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Mainiet topika nosaukumu uz "Jautājums Grēgeram"

patiesībā tiešām smieklīgi, iauto sērfo vismaz vēl divi apdrošināšanas brokeri un viens kompānijas spec, kad jāaptirš kāda auto tad ērgļi, bet kad kko noderīgu jāizdara uzreiz izčab!

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

Tu laikam nezini, kam Reso europa pieder, ja tā runā

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: Mainiet topika nosaukumu uz "Jautājums Grēgeram"

patiesībā tiešām smieklīgi, iauto sērfo vismaz vēl divi apdrošināšanas brokeri un viens kompānijas spec, kad jāaptirš kāda auto tad ērgļi, bet kad kko noderīgu jāizdara uzreiz izčab!

Tu tagad par kuru runā? Un par palīdzēšanu - kāda jēga, ja atrodas simts un viens bobiks, kurš grabina taustiņus par brokeru naglo varku u.t.t, bet nākamajā dienā pats redzams pie pazīstama kantora duravām?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

Tu laikam nezini, kam Reso europa pieder, ja tā runā

Reso pieder Gjensidige, pirms tam piederēja Reso garant tobiš krieviem, esmu kko palaidis garām!?

Tieši Reso visu šo gadu laikā ir pierādijis sevi kā visātrākais izmaksātājs un viselastīgākais pie nestandarta notikumiem.

Esmu pat pāris reizes saregulējis virsbūves bojājumus 3 dienās!

Standarts nedēļa, sarežģītos gadījumos 10-12 dienas.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja:

msh rakstīja: Mainiet topika nosaukumu uz "Jautājums Grēgeram"

patiesībā tiešām smieklīgi, iauto sērfo vismaz vēl divi apdrošināšanas brokeri un viens kompānijas spec, kad jāaptirš kāda auto tad ērgļi, bet kad kko noderīgu jāizdara uzreiz izčab!

Tu tagad par kuru runā? Un par palīdzēšanu - kāda jēga, ja atrodas simts un viens bobiks, kurš grabina taustiņus par brokeru naglo varku u.t.t, bet nākamajā dienā pats redzams pie pazīstama kantora duravām?

Lai tak tie bobiki tipo Maģi/Balalaiku iepūš sev, bet pats fakts, ka cilvēkam kuram ir problēma ir kur pajautāt padomu.

Un vispār, kāda kuj daļa bobikiem gar manu varku, nejau viņi man maksā!

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Reso pieder Gjensidige, pirms tam piederēja Reso garant tobiš krieviem, esmu kko palaidis garām!?

Tieši Reso visu šo gadu laikā ir pierādijis sevi kā visātrākais izmaksātājs un viselastīgākais pie nestandarta notikumiem.

Esmu pat pāris reizes saregulējis virsbūves bojājumus 3 dienās!

Standarts nedēļa, sarežģītos gadījumos 10-12 dienas.

Oj, oj, nu par tām trim dienām gan noveicās. Laikam visai nelieli bojājumi bija. Pamēģini tur kādreiz norakstu izkārtot, vot tad redzēsi. Pašos pirmsākumos ar šiem bija viegli, bet nu pēc gada-pusotra es tur tādus brīnumus saskatījos no viņējās vadības puses, psc. Pietam lietas bija pilnīgi "skaidras" bez nekādām shēmām.

Par Gjensidige taisnība, tieši tāpēc neredzu īpašu starpību izmaksās, ja tās kārto tie paši cilvēki. Par pašu Gjensidige neko sliktu nesaku, bet nu īpaša atšķirība reso nav un nevar būt pie tāda rasklada.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

Gregers rakstīja:

Reso pieder Gjensidige, pirms tam piederēja Reso garant tobiš krieviem, esmu kko palaidis garām!?

Tieši Reso visu šo gadu laikā ir pierādijis sevi kā visātrākais izmaksātājs un viselastīgākais pie nestandarta notikumiem.

Esmu pat pāris reizes saregulējis virsbūves bojājumus 3 dienās!

Standarts nedēļa, sarežģītos gadījumos 10-12 dienas.

Oj, oj, nu par tām trim dienām gan noveicās. Laikam visai nelieli bojājumi bija. Pamēģini tur kādreiz norakstu izkārtot, vot tad redzēsi. Pašos pirmsākumos ar šiem bija viegli, bet nu pēc gada-pusotra es tur tādus brīnumus saskatījos no viņējās vadības puses, psc. Pietam lietas bija pilnīgi "skaidras" bez nekādām shēmām.

Par Gjensidige taisnība, tieši tāpēc neredzu īpašu starpību izmaksās, ja tās kārto tie paši cilvēki. Par pašu Gjensidige neko sliktu nesaku, bet nu īpaša atšķirība reso nav un nevar būt pie tāda rasklada.

Vadība tiešām nekāda, direktors nepārāk rubī biznesā, bet speciālistiem strādāt brīvi neļauj

Noraksts ir tikai viens bijis, Volvo FH12 kūleni uzmeta, itkā nekas īpaš, 20 dienas.

Par trijām nenoveicās, ļoti operatīvi pēc mana lūguma nošancēja Križus un eksperts, parastos skrāpējumus regulāri saskaņo vienas darba nedēļas laikā-kamēr servis remontē jau atnāk apstiprināta tāme, un ārkārtīgi reti kko apgraiza.

Pārmaksa pie Reso jau arī nesanāk! Jau no gada sākuma reso ir lētākā kompānija svaigiem vieglajiem, savam kraislerim vispār par 240 pirms provīzijas atskaitīšana kasku uztaisiju.

Un pat ja nesanāktu tad ir vērts nedaudz pārmaksāt par labu apkalpošanu un laipniem darbiniekiem.

smart235 Reģ.: 14.06.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja:

smart235 rakstīja:

Gregers rakstīja: Gribēju teikt Nodicija, Ergo un Reso europa

kāpēc BTA nav labs?

Es zinu, pats esmu pārbaudījis, ka Balva čakarē ar izmaksām; ta nu tagad domāju iekš BTA... meitene no IZZI teica, ka BTA esot oki daudzmaz.

Uhu...un man vakar Ladas dīleris teica, ka patiesībā viss esot merš līmenī...

Nejau meitene no IZZI skries regulēt tev zaudējumus, viņai po cik tu ar viņiem sipsies, viņa tikai noplātīs rokas un ja tev nesamaksās tad smagi nopūtīsies un teks TĀ JAU GADĀS.

Šogad, pēc balvas noteikumu un kadru pārķemēšanas balva ir 5 reiz labāka par BTA, bet nesaku, ka baigi foršā, nedaudz velk laiku, bet vienmēr samaksā un nemeklē tizlus iemeslus nesamaksāt.

ar balvu no pagājušā gada beigām mana pieredze ir, ka vispirms riktīgi izmaksājamo piķi samazināja /tb no sākuma solīja vienu, beigās deva citu/ un pēc tam vēl to piķi skaitīja pa daļām ar mēneša starplaiku un finālā visu vēl neizmaksāja. No maksāšanas joprojām izvairās.

Tas ka tāmi par kādiem 5% apgriež ir norma, ja vairāk tad vainu muhļiji kko vai ļāvi kāpt sev uz galvas

par pārējo arī uz muļķi tevi paņēma.

nu laikam ka ļāvu uz galvas kāpt, tāmi apgrieza par kādiem 30%

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Ozz rakstīja: Jaasaka, ka apdirsinaataaji ir kaut kaadi labdari un filantropi....ja es buutu apdrosinaataajs, neparko neatdotu savu naudu peec principa "stuļja utrom a ģengi večerom"...

ja klients nevar atljauties braukt uz kantori, jo aiznjemts ar visaadaam savaam dariisanaam, tad lai maina stiklu pa savu naudu. Bizness ir bizness...

Vispār jau pareizi, bet ir tāda lieta kā pozitīva attieksme pret klientu.Jo pozitīvāka un ērtāka attieksme jo priecīgāks, tātad lojālāks klients

lojāls latvietis ir tikai līdz brīdim, kamēr jāver maciņš un apdirsinātāji to zina

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti