Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Ozz rakstīja: Jaasaka, ka apdirsinaataaji ir kaut kaadi labdari un filantropi....ja es buutu apdrosinaataajs, neparko neatdotu savu naudu peec principa "stuļja utrom a ģengi večerom"...
ja klients nevar atljauties braukt uz kantori, jo aiznjemts ar visaadaam savaam dariisanaam, tad lai maina stiklu pa savu naudu. Bizness ir bizness...
Vispār jau pareizi, bet ir tāda lieta kā pozitīva attieksme pret klientu.Jo pozitīvāka un ērtāka attieksme jo priecīgāks, tātad lojālāks klients
lojāls latvietis ir tikai līdz brīdim, kamēr jāver maciņš un apdirsinātāji to zina
Pilnīgi piekrītu, jo šajā gadījumā tiešām maku negribas vērt,kaut gan var to atļauties, bet šeit jau aiziet princips, ja maksāju tk. par KASKO, man sāk prātu marinēt par paris simtiem -atvaino piedod, bet acīm redzot šīnī banānu valstī tā pieņemts- ir aitas ir cirpēji.
Jautājums apdršināšanas speciem?
Šorīt izejot no mājas skatos manam BMW šofera pusē rūtainais logs, bet nav nekas zagts ne vaļā vērts. Zvanu apdrošinātājam ko var līdzēt, jo ir KASKO, šie saka sauc policiju un brauc pie mums. Piezvanu džekiem uz menteni(ieradās 10min laika, paldies par to), šie sataisa proķi viss kārtībā. Sarunāju ātri servisu, kas pa šodienu man ieliks logu, bet interesantākais sākas tad kad sazinos vēlreiz ar apdrošinātāju. Saku, ka nevarēšu šodien pie jums ierasties un veikt auto apsakati lai saņemtu apdrošināšanu, jo daudz dažādu darbu, varēšu pirmdien, bet tikai logs būs iekšā, jo brīvdienās jābrauc ar auto. Šie pasaka pofig, mums vajag mašīnu bez loga un iepūt. Es saku, ka policijas proķis ir, arī fotkas ar atzīmēm varu sataisīt. O.K tad sanāk, ka es tagad nolaidīšu logu , neslēgšu sign., lai mašīnu ņem kas grib un dara ar to ko grib, atstāšu visās vietās kur tusēšu pa brīvdienām tādu kā ir, bet tad jau jūs kā apdrošinātājs man maksāsiet nevis 200Ls atlīdzību, bet pāris 10tk, un tad atkal ņaudēsiet, ka lielas izmaksas cenās jāpaugstina un nezin kas vēl, šie atbild "tādi ir noteikumi". Kā īsti ir ar to auto apskati?