Iespējamās MB SPRINTERA turbovainas

staar Reģ.: 19.03.2005

Lita tāda, ka nav īsti skaidrs vai gudrīši runā par tēmu vai murgo, proti, vienam gudrītim radās aizdoma, ka MB SPRINTERim (2000 g. 2,9 l) turbīna nestrādā kā nākas, jo kaut kādām trubām aiz turbīnas esot jābūt cietām un ka nevarot izprovocēt kaut kāda tur pārspiediena vārsta nostrādāšanu. Apjautājos, un bija meistari, kas teica, ka varētu būt, ka turbīnai spārneļi nodeguši, kā iemeslu minot pārāk agru aizdedzi, bet to protams nevar pateikt kamēr turbīnu nenoārda.

Jautājums zinātājiem, cik liela iespēja ir ka turbīnai spārneļi apsviluši? Cik tām trubām jābūt cietām un kas tas par vārstu?

 
Laucinieks Reģ.: 27.02.2007
0 0 Atbildēt

Kā viens vecs znatoks man aizrādīja - dīzelim nevar būt aizdedze, viņam ir iesmidzināšanas moments, bet nu tas offtopic.

Par tēmu runājot, ja godīgi, pirmo reizi dzirdu par kaut kādām "cietām" trubām? Man neticās ka turbīna var uzražot tādu spiedienu, lai trubas paliktu cietas - tas tak nav kompresors!

Par spārniņiem, arī pirmā dzirdēšana ka tos var nosvilināt, bet nu, lai runā lielāki dīzeļu guru. Man personiski pēc pufaikas ausī tas izklausās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Turbīna ir kompresors - turbokompresors, nevis parastais, siksnas

Spārneļi vai tad parasti nelidoja ārā pa izpūtēju?

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Turbīna ir kompresors - turbokompresors, nevis parastais, siksnas

Spārneļi vai tad parasti nelidoja ārā pa izpūtēju?

Stāsts par tiem spārneļiem bija tāds, ka viņi nevis nolūstot, bet paliekot īsāki vai šaurāki. Iskatās, ka tie gudrīši ir pārliek lieli gudrīši

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Ja tà turba nepunkjojas,ellji nerij un svilpj kad dod mizá-neaiztiec.

Spàrnelji var ar sodrèjiem apaugt un tad neiegriezties,tad palídz slaids stiepiens ar 3-3.5 rpm kàdu laiku.man pietika pàrbraukt pàri salu tiltam ar 4.àtrumu.a moska tur kvèpu filtrs pilns,ja táds ir.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Agråks moments rada papildus kvèpus,un ja mìcàs tikai pa pilsètu,aizsit ciet àtri.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Man domàt ka dìzelim vairàk par 1bar nepumpê,tà ka trubas nevar bùt cietas.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Man domàt ka dìzelim vairàk par 1bar nepumpê,tà ka trubas nevar bùt cietas.

Salīdzinājums bija ar OPEĻA 2,0 td un tam itkā trubas fiksi sacietējušas.

A kas tas pa kvēpu filtru, kur tāds varētu būt iedēstīts???

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

staar rakstīja:

Zoo rakstīja: Man domàt ka dìzelim vairàk par 1bar nepumpê,tà ka trubas nevar bùt cietas.

Salīdzinājums bija ar OPEĻA 2,0 td un tam itkā trubas fiksi sacietējušas.

A kas tas pa kvēpu filtru, kur tāds varētu būt iedēstīts???

parasti jau izpútèjà .hz-mosk tam opelim ir fignja kas samazina turbobedri bypass valve laikam sauca-a komerctransportam nah nau tàda lieta paredzèta.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Tie turbìnu "speciàlisti" naw kàdi subàristi vai evo piekritèji?tas lènais dìzelis tak nekad tik daudz gaisa nesarazos.nebrìnìtos ja tam sùknis vèl mehàniskais bùtu.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Kadreiz varstam ass ieķeras un šis laiž atgazes pa taisno nevis caur lapstiņam.Trubas ar 1baru uzpuš diezgan cieatas ja kas,katra ziņa ar roku saspiest nevar

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Tie turbìnu "speciàlisti" naw kàdi subàristi vai evo piekritèji?tas lènais dìzelis tak nekad tik daudz gaisa nesarazos.nebrìnìtos ja tam sùknis vèl mehàniskais bùtu.

Ne subāristi, ne EVO māņi Vienkārši lauku gudrinieki Sūknis nav mehāniskais, bet tā vai tā motorelis vienkāršs. Viss tam auto ir ok un jaukt ārā īsti nav iemesla, bet gribās lai viss būtu ok, un pārsomas raisīja tās mīkstās trubas, jo, ja tā loģiski padomā tad spiedienam tur vajadzētu būt un varētu pat sliekties piekrist BATKA teiktajam, jo lai cik tas spiediens palielinātos trubām būtu jāpaliek cietām kā opeli, starpcitu salīdzinātais opelis bija 2000 gada vektra, takšto nekas tur ūberkruts arī nav. Cik man pats busa stūrētājs teica, tad to vārstu esot skatījušies un secinājuši, ka nesagaidīt apstākļus, kad šis varētu nostrādāt.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

visai specifiska tēma, kur nepieciešamas visai specifiskas zināšanas...

te var uz vienas rokas diviem pirkstiem saskaitīt specifisko zināšanu zinātājus...

vari pamēģināt šiem uzzvanīt:

www.dizel.lv/...

varbūt pākonsultēs pa telefonu...

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: visai specifiska tēma, kur nepieciešamas visai specifiskas zināšanas...

te var uz vienas rokas diviem pirkstiem saskaitīt specifisko zināšanu zinātājus...

vari pamēģināt šiem uzzvanīt:

www.dizel.lv/...

varbūt pākonsultēs pa telefonu...

pa telofonu tur diezin vai ko stāstīs, jo tolks ta kāds viņiem no šitādiem gudriniekiem kā es . Pietiktu jau laikam ar diagnostiku, kas pateiktu cik tas motorelis tos ZS izdveš.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tad jāliek uz stenda un šķiet, ka tas nebija no lētākajiem priekiem...

aizej uz kādu placi, kur šie tirgojas, paņem tādu pašu un izbrauc... ja pakaļa jūt, ka cēliens savādāks, tad dzen pie dīzeļservisa... tie ir dārgi, bet labi...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Agråks moments rada papildus kvèpus,un ja mìcàs tikai pa pilsètu,aizsit ciet àtri.

nebuus tiesa... agraaks moments - troksnis ...bet veelaaks moments vabuut mazliet lielaaku kveepu uzsitiis... jo dadegs izpluudes kolektoraa...bez nepiecieshamaa temperatuuras rezjiima...

veel kveeps buus pie lejoshaam sprauslaam un lielaas padeves...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

pa teemu - trubas turot un gaazeejot- juut protams ka turbiina straadaa... bet lielas jeegas no taa nebuus spechuki ibitvaju

var buut daudz un dazjaadas lietas... saakot ar suuknja gljukiem... (nepiereglee degvielas daudzumu atkariibaa no turbiinas spiediena piemeeram) un beidzot ar pashu turbiinu- kurai meedz paarluust ass -akau par piemeeru...

Sprinteris kurameejais- 208 ??

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

upss...sorre... 10tais vai 12ais sanaak... ar 2.9 bija...

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Baltajam bija agràks-gàja it kà labàk,bet kùpèja.kad plunzierus nolika vietà,tad kvèps jùtami samazinàjàs.un bez slodzes var griezt cik gribi-turba nepumpè pietiekami.Baltajam manometrs salonà bij izvilkts.ìstenìbà autors ar varètu manometru salonà ielikt-darbs pusstundai un izmaxas 10 ls.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

kuupeeshana tak braucot ne? tak tiiri automaatiski (lai ietu kaa vajag/gribaas) cilveeks uzspiezj uz gashetku...i sanaak- ka nespeej sadedzinaat to maisiijumu...

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Jà,bet tà kà tas notiek milisekundès tad melni kvèpi noråda uz nesadegusu degvielu.tàpat ir kad sprausla mìzh jo naw pareizs maisìjums-piles par lielu.

Nu,un izdilumam un wàrstu regulèjumam ar ir nozíme.dízels manà skatìjumà ir cimperlìgàks par benzìnu.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

Nu sprinteris ir 10ais ar čipu, cik saprotu sanāk gandrīz kā 12, jo motori esot vienādi tikai 10 apdalīts elektronikas jomā.

Nu vot tur jau tā bēda, ka nezin cik tām trubām jābūt cietām, jo kad uzgāzē ritīgāk tad trubas paliek krietni stingrākas.

Par monometru nav slikta doma.....Tas arī ļautu pasekot turbīnas dzīves ritmam

Varbūt kāds zina cik lielam spiedienam tam mersim ir jānāk ārā no turbīnas ??? Ja zinātu cik nāk ārā, tad ar atliktu tikai paskatīties monometrā un lieta darīta.

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

hmm, pagaidām esmu atradis info par kaut kādiem 0,6 -1,0 bāriem.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

kas ar to autosu ir? neiet? rij? vai arii trubas nebudinaas?

Ja pirmie 2i-tad dieselcentrs...ja trubas -tad netraucee autosam dziivot

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

Laucinieks rakstīja: Kā viens vecs znatoks man aizrādīja - dīzelim nevar būt aizdedze, viņam ir iesmidzināšanas moments, bet nu tas offtopic.

Par tēmu runājot, ja godīgi, pirmo reizi dzirdu par kaut kādām "cietām" trubām? Man neticās ka turbīna var uzražot tādu spiedienu, lai trubas paliktu cietas - tas tak nav kompresors!

Par spārniņiem, arī pirmā dzirdēšana ka tos var nosvilināt, bet nu, lai runā lielāki dīzeļu guru. Man personiski pēc pufaikas ausī tas izklausās.

Nu ir turbīnas kas mierīgi "uzražo" pat 2 Bāru spiedienu !!! Un pie 2 bāriem trubas jau nu točna ir cietas bet tas vairāk attiecas uz sporta auto......

staar Reģ.: 19.03.2005
0 0 Atbildēt

uldiskru rakstīja:

Laucinieks rakstīja: Kā viens vecs znatoks man aizrādīja - dīzelim nevar būt aizdedze, viņam ir iesmidzināšanas moments, bet nu tas offtopic.

Par tēmu runājot, ja godīgi, pirmo reizi dzirdu par kaut kādām "cietām" trubām? Man neticās ka turbīna var uzražot tādu spiedienu, lai trubas paliktu cietas - tas tak nav kompresors!

Par spārniņiem, arī pirmā dzirdēšana ka tos var nosvilināt, bet nu, lai runā lielāki dīzeļu guru. Man personiski pēc pufaikas ausī tas izklausās.

Nu ir turbīnas kas mierīgi "uzražo" pat 2 Bāru spiedienu !!! Un pie 2 bāriem trubas jau nu točna ir cietas bet tas vairāk attiecas uz sporta auto......

Kautkādiem audi markas brīnumiem pat bija 3 bāri izspiesti, bet tas arī bija aparāts ar dvēseli, bet cik vakar izlasīju vienā forumā, kur viens puiks rakstīja, ka, tad, kad viņa auto vēl labi esot gājis esot bijuši 0,6-1,0 bāriem, bet tagad viņam esot tikai 0,4-0,6.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti