man šķiet, ka Tu nodarbojies ar figņu...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
man šķiet, ka Tu nodarbojies ar figņu...
Kindzulis rakstīja: kas ar to autosu ir? neiet? rij? vai arii trubas nebudinaas?
Ja pirmie 2i-tad dieselcentrs...ja trubas -tad netraucee autosam dziivot
motors strādā klusi, eļļu nerij, viss tīrs un sauss. Tas buss tiek labi uzpasēts, jo dabon tālus ceļa gabalus skriet, tāpēc arī pievēršam uzmanību visām iespējamām vainām, lai nebūtu pārsteigums otrā eiropas malā.
laikam tiešām mazāk vaig klausīties, ko umņiki runā un braukt tikai.
staar rakstīja: ...laikam tiešām mazāk vaig klausīties, ko umņiki runā un braukt tikai.
vot!
staar rakstīja:
msh rakstīja: Turbīna ir kompresors - turbokompresors, nevis parastais, siksnas
Spārneļi vai tad parasti nelidoja ārā pa izpūtēju?
Stāsts par tiem spārneļiem bija tāds, ka viņi nevis nolūstot, bet paliekot īsāki vai šaurāki. Iskatās, ka tie gudrīši ir pārliek lieli gudrīši
ja ir starpdzesētājs (interkūlers), tad nekas nekur nelido... tik izsit baigi melno mākoni...
Tew saka-izvelc manometru,pasties ko tas ràda.ja ràda maz,tad meklè kur pùsh garàm.
Man bija viens drapaks, kuram turbīnas spiediens rādījās uz priekšējā paneļa. Tad nu tos o,8 barus varēja dabūt tikai uz pāris sekundēm, ja tā nikni mēģināja ieskrieties. Arī ejot uz apdzīšanu vai velkot piekabi. Bez slodzes autiņam uz vietas stāvot un kādam bakstoties gar trubām, nekad tie max bari netiks sasniegti. Labi ja 0,3. Ja dikti spiež smadzeni, var jau to manometru ielikt. Kaut uz pagaidām, gar kapota stūri un vaļēju logu un patestēt uz braucoša.
Tikko atgriežoties no Anglijas brauciena ar 2003.gada Mercedes-Sprinter 311CDI, ar prieku konstatēju, ka vidējais dīzeļdegvielas patēriņš bija patīkami zems - 8,0 litri uz 100 km. Turpbrauciens ar tukšu busu, atpakaļceļā auto piekrauts ar vismaz tonnu kravas. Turpceļā ātrums 80-90 km/h, atpakaļceļā 100-110 km/h.
Ar kravu ātrāk nekā bez?
Jā, jo turpceļā galīgi nesteidzos, bet atpakaļceļā bija mērķis atbraukt ātrāk. Turklāt piekrauts buss ir stabilāks, labāk turas pie ceļa.
Nav gan gadījies redzēt, ka turbīnu spārniņi nodeguši, īpaši jau dīzelim. Ja kaut kas tāds tuvojas, tad ass ir pušu un eļļa pilns izpūtējs!
Var gadīties, ka spiediena regulators beigts, bet tad tas motors nevelk ne sitams.
To spiedienu trubās var pamanīt tukšgaitā strauji nospiežot akseleratora pedāli, bet uz sekundi, divām. Pēc tam tur viss ir mierīgs.
Iespējamās MB SPRINTERA turbovainas
Lita tāda, ka nav īsti skaidrs vai gudrīši runā par tēmu vai murgo, proti, vienam gudrītim radās aizdoma, ka MB SPRINTERim (2000 g. 2,9 l) turbīna nestrādā kā nākas, jo kaut kādām trubām aiz turbīnas esot jābūt cietām un ka nevarot izprovocēt kaut kāda tur pārspiediena vārsta nostrādāšanu. Apjautājos, un bija meistari, kas teica, ka varētu būt, ka turbīnai spārneļi nodeguši, kā iemeslu minot pārāk agru aizdedzi, bet to protams nevar pateikt kamēr turbīnu nenoārda.
Jautājums zinātājiem, cik liela iespēja ir ka turbīnai spārneļi apsviluši? Cik tām trubām jābūt cietām un kas tas par vārstu?