Kā viens vecs znatoks man aizrādīja - dīzelim nevar būt aizdedze, viņam ir iesmidzināšanas moments, bet nu tas offtopic.
Par tēmu runājot, ja godīgi, pirmo reizi dzirdu par kaut kādām "cietām" trubām? Man neticās ka turbīna var uzražot tādu spiedienu, lai trubas paliktu cietas - tas tak nav kompresors!
Par spārniņiem, arī pirmā dzirdēšana ka tos var nosvilināt, bet nu, lai runā lielāki dīzeļu guru. Man personiski pēc pufaikas ausī tas izklausās.
Iespējamās MB SPRINTERA turbovainas
Lita tāda, ka nav īsti skaidrs vai gudrīši runā par tēmu vai murgo, proti, vienam gudrītim radās aizdoma, ka MB SPRINTERim (2000 g. 2,9 l) turbīna nestrādā kā nākas, jo kaut kādām trubām aiz turbīnas esot jābūt cietām un ka nevarot izprovocēt kaut kāda tur pārspiediena vārsta nostrādāšanu. Apjautājos, un bija meistari, kas teica, ka varētu būt, ka turbīnai spārneļi nodeguši, kā iemeslu minot pārāk agru aizdedzi, bet to protams nevar pateikt kamēr turbīnu nenoārda.
Jautājums zinātājiem, cik liela iespēja ir ka turbīnai spārneļi apsviluši? Cik tām trubām jābūt cietām un kas tas par vārstu?