Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Help: diesel vectra serviss

M77 Reģ.: 06.08.2008

Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.

Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.

Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.

Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).

 
1 2 3 4
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tur tak bija kaut kāda fiška ar imobilaizeri Ak pareizi, ja jau donoru, tad ir arī no kā ECU pārspraust

Tiem, kas grib ar vētru traukties kā vētra ar melnu dūmu asti aizmugurē, vienmēr jābūt gataviem uz 1,5k ls investīcijām Tikai tas kaut kā netiek ņemts vērā, vētru pērkot

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

arba rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

par to naudu atdzen no leishiem taadu pashu tikai otraa pusee stuuri, parmet to suukni un brauc, detaljas veel buus

un pēc 1/2 gada būs divi ar neejošiem sūkņiem

nevajag nobrauktus pirkt vajag kaut ko arii sajeegt

labi labi kā nojāšana iesaido sūkņa ilgmūžību

Un kā diagnosticēt, ka sūknis tuvojas pēdējā dziesma

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

Veidi vārdi!

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

Neviens jau tev ar varu nespiež 8gadu vecu opeli remontēt pie oficiālā dīlera. (īstenībā ir jābūt apdāvinātam, lai tā darītu). Un to, ka viņi maina nevis remontē, tevi jau brīdināja.

Bet opelim kā tādam nav ne vainas. Tu paskaties cik izmaksās tādas pašas detaļas remonts, jeb maiņa pie citiem dīleriem.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

Neviens jau tev ar varu nespiež 8gadu vecu opeli remontēt pie oficiālā dīlera. (īstenībā ir jābūt apdāvinātam, lai tā darītu). Un to, ka viņi maina nevis remontē, tevi jau brīdināja.

Bet opelim kā tādam nav ne vainas. Tu paskaties cik izmaksās tādas pašas detaļas remonts, jeb maiņa pie citiem dīleriem.

es gribētu jautāt, vai citi tev dos divu gadu garantiju?

var arī kā toyota(amserv) uzmeta te vienu džeku, pateica ka sūdainu soļķi ielējis. rezultāts, ļoti jauns auto stāv pie sētas un līzings jāmaksā tā vai tā. nez kā šim beidzās tā epopeja?

par to došanu pretī. es zinu ka piemēram Deutz dzinējiem, ja maini sūkni un dod savu preti, tad tu vari izvēlēties vai nu galīgi jaunu(pa pilnu rubli), vai nu rūpnieciski atjaunotu par puscenu.

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

par cenām te spriedelējot:

cik maksā komonreila elektroniski vadāmā sprausla? piemēram mersim. cik maksā pumpeduse vw?

pie tam mums Latvijā nav tas ideālākais soļķa sastāvs. tad ko visiem jābrauc ar šuijmašīnām un pilsētā jātērē savi 10-12 litri benzīna vai ar traktoriņu kas ņamā ap 5-6.5 soļķa?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

bobcat rakstīja: Nu tā sūknis ir divu veidu, mainās atkarībā no atgāzu emisijas.

Rūpnīca dod 2 gadu garantiju ja uzstāda autorizēts opeļu serviss.

Nu labi cena ir bez pielaides ir 1490 Ls Adam opelī. Bet ja ir reāla interese man domāt ka gan jau tauta palīdzēs optimizēt cenu

5 paziņām ir bijuši 1998-2006 dīzeļopeļi. Visi ir remontējuši sūkni. Visiem izmaksas kaut kur no 800-1400 bija laikam.

man domāt Opelis ar Bosch ir labi "sabīdījis djelas" kopā. Tipa tirgojam ekonomisku auto bet ar nosplēpumu, ka ik pēc pāris simt tk km katram tam auto būs jāmaina sūknis pa 1500Ls

Peļņa no viena tāda suķņa ir tik pat liela kā Opel peļņa no notirgota viena Jauna auto.

Neiet šitā sazvērestības teorija cauri Vismaz ne variantā Bosch + jopelis. Galu galā, kāds jopelim no tā labums? Jopelim tikai tiek sapista slava un viss. Par maiņu nopelna dīleri, kas nav jopelis, un Bosch par jaunu sūkni. Ir divi citi varianti:

1) Bosch inženieri savulaik ir kaut kādu ūdeni nolaiduši;

2) Sviestcs savulaik minēja to, kā rūpnīcai tiek uzražotas lētākas detaļas, ja jau reiz tie ķīseļjopeļi jauni ir tik lēti, mošk Bosch priekš rūpnīcas uzstellē tos lētākos

Kāds Opelim no tā labums?

Viņi dabū no boša lētus sūkņus -iznāk galā lēts auto-kas tirgojas uz urrā, savukārt bošs pēc kādiem 5-8 gadiem dabū akurāt tikpat sūkņu pircēju cik opeļi ir notirgoti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, nu protams - bošs dāvina jopelim sūkņus zem pašizmaksas

Vispār interesanti - kaimiņam ir desmit gadus veca ķīseļvētra, vai tur sūkni jau ir kāds mainījis vai nē...

ValdisM tās tavas boša sazvērestības teorijas visās malās ir interesantas

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

mansotraises rakstīja:

M77 rakstīja: Tātad, verdikts no Hansa Auto ir tāds, citēju: "Jāsūta degv. augstspied. sūknis 5819035 1437.08LS". Piedevām tas paredz, ka esošais tiek atdots nomaiņai.

Šajā sakarā man ienāca prātā analoģija- jums sāp zobs, jūs aizejat pie zobārsta, zobārsts veic apskati un konstatē, ka ar zobiem tiešām kaut kas nav riktīgi, seko piedāvājums nomainīt visu žokli par 2 kLs. Kā jums tas tīk? Super serviss! Šis ir mans pēdējais Opel auto.

Neviens jau tev ar varu nespiež 8gadu vecu opeli remontēt pie oficiālā dīlera. (īstenībā ir jābūt apdāvinātam, lai tā darītu). Un to, ka viņi maina nevis remontē, tevi jau brīdināja.

Bet opelim kā tādam nav ne vainas. Tu paskaties cik izmaksās tādas pašas detaļas remonts, jeb maiņa pie citiem dīleriem.

es gribētu jautāt, vai citi tev dos divu gadu garantiju?

var arī kā toyota(amserv) uzmeta te vienu džeku, pateica ka sūdainu soļķi ielējis. rezultāts, ļoti jauns auto stāv pie sētas un līzings jāmaksā tā vai tā. nez kā šim beidzās tā epopeja?

par to došanu pretī. es zinu ka piemēram Deutz dzinējiem, ja maini sūkni un dod savu preti, tad tu vari izvēlēties vai nu galīgi jaunu(pa pilnu rubli), vai nu rūpnieciski atjaunotu par puscenu.

Par to jau ir stāsts. Ar tekstu citi dīleri biju domājis citu firmu auto ražotāji. Kā redzi pats, uzmest var jebkuru. Un tas pie tam ir klasisks gājiens - pateikt, ka nepareiza lietošana, jeb nekvalitatīvu degvielu lējis no kanniņas. Un kur ir tā jēga tai garantijai? Tas auto maksā max 5000eur. Ir baigā jēga remontēt pie ofic dīlera un maksāt par to 50% no auto vērtības? īsti nesaskatu ekonomisko izdevīgumu.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jā, nu protams - bošs dāvina jopelim sūkņus zem pašizmaksas

Vispār interesanti - kaimiņam ir desmit gadus veca ķīseļvētra, vai tur sūkni jau ir kāds mainījis vai nē...

ValdisM tās tavas boša sazvērestības teorijas visās malās ir interesantas

Neviens ražotājs nav ieinteresēts ražot mūžīgu detaļa, tāda ir paties'iba, īsumā runājot.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Te mazliet par vp44 defektiem (kāpēc tā notiek, angliski): www.bluechipdiesel.com/...

Te mans gadījums (vadības tranzistoram nodegusi kāja): www.autodata.ru/...

Te manas bildes: foto.inbox.lv/...

Demontējot vadības bloku vispirms jānotīra apkārtne un jāizvairas pielietot spēku - var noraut vadeļus. štekeri no bloka nevienojas nost, tie ir piemetināti, detaļas bildēs.

theerny Reģ.: 08.02.2004
0 0 Atbildēt

Vot to es saprotu, cilvēks pats atrod šāizi un cerams arī to atrisinās.

Malacis!

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Ja tas sūknis ir BOSH ražojums - tad var painteresēties iekš www.rolis.lv/...

Viņi ir oficiālie BOSH pārstāvji latvijā un paziņam arī opelim starteri atjaunotu, ar bosh garantiju piedāvāja apmēram 2x lētāk kā oficiālajā servisā (arī tādu pašu atjaunotu).......

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

A Tev tie suuti panesaas peec filtra mainjas - liidziigi kaa krieviem ?

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

theerny rakstīja: Vot to es saprotu, cilvēks pats atrod šāizi un cerams arī to atrisinās.

Malacis!

accept

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

theerny rakstīja: Vot to es saprotu, cilvēks pats atrod šāizi un cerams arī to atrisinās.

Malacis!

pilnīgi piekrītu šādai attieksmei. It seviški, ja cilvēks saprot gan angļu gan krievu valodu, tad ļoti daudz ko var atrast netā.

Ja neesi vēl meklējis, tad paskaties te www.vectra-club.ru/...

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja: A Tev tie suuti panesaas peec filtra mainjas - liidziigi kaa krieviem ?

Nekas mainīts netika. Auto iegādāts (lietots) no Adam Auto pirms 2,5g. Ja izdarīja, ko lika, tad toreiz filtru nomainīja AA.

Tiesa, pēc auto iegādes pēc kāda laika sāku apjaust, ka kaut kas nav riktīgi- dažreiz auto neleca, parasti ziemā pēc tam, kad aukstu motoru neilgi iedarbināja, apturēja (t.i. tas paguva mazliet uzsilt) un tad atkal darbinot vajadzēja griezt baigi ilgi līdz pieleca, jo kvēlsveces vairs neslēdzās, vai arī tā ir cita vaina - kā izteicās Hansa Auto, kad vedu auto tagad uz diagnostiku, tad tas ir zināms defekts un pilnībā to izskaust var tikai ar sūkņa nomaiņu.

Līdzīgi šī nelekšana sāk izpausties arī ziemai pārejot pavasārī - kad no rītiem ir jau tik silts, ka kvēlsveces vairs neslēdzas, tad atkal baigi ilgi jāgriež starteris. Cik atradu, tad tas ir normāli un tā ir paredzēts, ka kvēlsveces slēdzas tikai zem zināmiem grādiem, un šis ir cits defekts. Toreiz pārāk tālu iemeslu nemeklēju, bet izlīdzējos apiet to, piespiežot kompim tomēr ieslēgt tās sveces, to var izdarīt noraujot temperatūras datčikam vadus, tad kompis iedomājas, ka ir baigi auksts un ieslēdz sveces. Iedarbinam, uzliekam atpakaļ vadus un aidā! Vadu noņemšanu/uzlikšanu, protams, var aizvietot ar slēdzīti salonā.

Tagad saprotu, ka pie tranzistora (vai tikai tā kājas) nodegšanas vainīga (vismaz zināmā mērā) tieši šī ilgā startēšana (lai gan auto apstājās braucot), jo starta brīdī tas sakarast visvairāk. Nosvilšanai varēja palīdzēt arī slikta degviela, kad sūknim jāstrādā intensīvāk, taču par to šaubos- pildījos tikai Nestē.

Jautājums, kuru vēl gribu noskaidrot- vai sistēmas pilnīga neatgaisošana (piem, pēc filtra maiņas) var novest pie tāda defekta kā augstāk minēts (problēmas ar piedarbināšanu, kad dzinēja temperatūra ir virs kaut kādiem ~10 grādiem)? Kas ar to gaisu tur iekšā notiek? Vai viņš iziet laukā pēc laika, vai arī uzkrājas kā burbulis sūkņa augšpusē un lēnām svilina manu tranzistoru?

Tīri sporta pēc rokos pa šo tēmu, jo sūkni domāju likt jaunu (ar 2 gadu garantiju) un patreizējo savest kārtībā, lai gaida, ja nu atkal vajadzēs mainīt.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Re kur atradu konkrētu aprakstu: forum.autodata.ru/...

Тема: YD22 0706-???

10 февраля 2007 14:17 ig

Ну как-же Андрей как раз «просто заменили топливный фильтр и всё» на этой сволочи(я имею в виду VP-44) уже может быть историей. После замены фильтра необходима полная прокачка системы вручную и никакие пузырьки воздуха через обратку просто недопустимы. Опять же некоторые умельцы ввиду экономии пытаются и на фильтрах топливных экономить-ставят неродные фильтра с китайскими помпами, непрокачалось вручную-хрен с ним сам заведется и прокачается. А вот тут начинается самое интересное.

ECU – насоса находится в верхней его части, а силовой транзистор по расчетам фрицев должен охлаждаться топливом, интересно где будет находится воздушныий пузырь в непрокачанном насосе и до какой температуры нагреется выходной транзистор пока на него не плесканет солярка когда его начнут заводить?

Где-то в инете читал отчеты европейских инженеров о ходимости VP-44 так вот по Европе она в среднем составляет 200 тысяч.км., но это на ихнем топливе.

Уважением Игорь.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

par to 'nelekshanu' - manam Golf 4 ar bij nikjis nelekt 'no 1/2 abarot' , vadiibas blokam 'iestaastija' ka aatrumkaarba ir automaac un taalaak 'po zjiznji' lstarteejaas perfekti mosh opeljam var kko liidziigu izveikt

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

mansotraises rakstīja:

theerny rakstīja: Vot to es saprotu, cilvēks pats atrod šāizi un cerams arī to atrisinās.

Malacis!

pilnīgi piekrītu šādai attieksmei. It seviški, ja cilvēks saprot gan angļu gan krievu valodu, tad ļoti daudz ko var atrast netā.

Ja neesi vēl meklējis, tad paskaties te www.vectra-club.ru/...

Pa šo laiku esmu pārracis dafiga visādus forumus, valoda nav problēma (angļu, vācu, krievu, arī zviedru).

Pagaidām priekšstats tāds:

1. angļu lapās diezgan maz informācijas par konkrētu risinājumu (Vauxhall īpašnieki izvēlas auto nodot šrotā, vai remontēt sūkni, īpaši neiespringstot, ka kaut ko varētu arī paši no lietas saprast un salabot; amerikāņi, savukārt, kuriem šie sūkņi nāca kaut kādos Dodge u.c. dod priekšroku nomainīt sūkni uz kvalitatīvi atjaunotu, ar novērstiem sākotnējiem Bosch defektiem)

2. vācu lapās arī ir piedāvājumi labot sūkni, par to prasot $$ (visādi servisi utt uz to pelnās), konkrēta informācija parādās tikai, ja kāds sporta pēc izpēta šo problēmu.

Piem, te viens vācietis ielicis dažus aprakstiņuk, kā salabot vadības bloka defektus, tiesa gan citam motoram:

www.opel-problemforum.de/...

www.mrserv.de/...

3. krievi, protams, arī grib nopelnīt, ir pat šim sūknim veltīts serviss ar tāda paša nosaukuma saitu: www.vp44.ru/... , taču krieviem iesipt kapeiku ir izdzīvošanas jautājums, tāpēc savstarpējā palīdzība un padomi ir vairāk pieejami.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

ar to arii wajadzeeja saakt-neleca silts.taa esmot paziime ka suuknis ir mehaaniski izdilis un nepumpee cik wajag.driizaak staasts ir par to,ka izdewies iepirkt labi nobrauktu auto.turpinot pabiedeet-tikai priekskameru diizeli siltaa laikaa driikst nelekt bez sweceem.nomeeri tam motoram kompresiju un eljes spiedienu.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: ar to arii wajadzeeja saakt-neleca silts.taa esmot paziime ka suuknis ir mehaaniski izdilis un nepumpee cik wajag.driizaak staasts ir par to,ka izdewies iepirkt labi nobrauktu auto.turpinot pabiedeet-tikai priekskameru diizeli siltaa laikaa driikst nelekt bez sweceem.nomeeri tam motoram kompresiju un eljes spiedienu.

Siltā laikā un, kad motors uzsilis, leca tīri labi, problēma bija kaut kur pa vidu - kad aukstā laikā pavisam īsu brīdi padarbina (~minūti) un tad pēc 5 min mēģinot atkal, tas neizdodas (cik tad tas motors ziemas mīnusos var uzsilt minūtes laikā?).

Vai arī - ziemā no rīta (kvēlsveces iedegas) atbraucu uz darbu, vakarā arī ir ok (motors jau atdzisis, kvēlsveces atkal iedegas), taču ja sadomāju pusdienlaikā kaut kur aizbraukt- kvēlsveces nav, motors ne ta silts, ne auksts un problēmas piestartēt.

Hvz. Pērkot auto bija it kā ~127 tkm, Hansa Auto diagnostika uzrādīja, ka motors ideālā kārtībā (pēc visām tām dīzeļa līknēm, ko uzņem uz stenda), viss pārējais arī ļoti labā stāvoklī, pat brīnījās, ka tik maz nodiluši priekšējie bremžu diski (varbūt mainīti?). Tagad nobraukti 2,5 gadi un 60 tkm un nekādi īpaši remonti nav bijuši nepieciešami, mainītas tikai eļļas un filtri.

Jāsaka gan, ka eļļu šis dzinējs ēd diezgan daudz, būs kādi 5l uz 10 tkm, neesmu īpaši interesējies, bet ir dzirdēts, ka tieši šim opel dzinējiem tas ir raksturīgi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

dīvaini, ka kāds tos opeļus pērk

lētajā komplektācijā viņi ir pliki... pat mūzikas nav iekšā

daudzmaz nopakots viņš maksā bešeno $$$

izºādās, ka eļļa jālej vairāk kā soļara un sūkņi jāmaina biežāk kā sābam ķēde

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: ar to arii wajadzeeja saakt-neleca silts.taa esmot paziime ka suuknis ir mehaaniski izdilis un nepumpee cik wajag.driizaak staasts ir par to,ka izdewies iepirkt labi nobrauktu auto.turpinot pabiedeet-tikai priekskameru diizeli siltaa laikaa driikst nelekt bez sweceem.nomeeri tam motoram kompresiju un eljes spiedienu.

par to 'nodilusho' suukni ,manaa gadijumaa , praatu aarsteeja Diizeljcentrs -R Es vinjiem stipri nenoticeeju ka TDI Golpam , peec ~120kkm , tik ljoti vinjsh vareetu buut izdilis un ~ls500 veertai mainjai nepiekritu

Kaa jau ieprieksh esmu raxtijis , pie vainas bij gruuti pamanaama plaisinja turbiines patrubokaa

bet te jau staasc par V-44 , kuram ar , lai nu kas , bet izdilums veel nava

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

jap , elljas pateerinjsh fascinee man golpam bij ~l uz 15kkm , gondai ir ~1l uz 20kkm un tad jau nepatiik a opeljam 5L !!!! P.S. mana kantora vecais 1,7TD opeljastoors gan ellju nerij laj arii motooric savus puscitroonu gan jau ir novizinaajies ??!!

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti