Help: diesel vectra serviss

M77 Reģ.: 06.08.2008

Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.

Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.

Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.

Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).

 
Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:...Jāsaka gan, ka eļļu šis dzinējs ēd diezgan daudz, būs kādi 5l uz 10 tkm, neesmu īpaši interesējies, bet ir dzirdēts, ka tieši šim opel dzinējiem tas ir raksturīgi.

Tas ir vēl vairāk nekā parastās eļļas maiņas. Tad jau eļū šim dzinējam nav jāmaina, tikai visu laiku jāpielej!

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja:

M77 rakstīja:...Jāsaka gan, ka eļļu šis dzinējs ēd diezgan daudz, būs kādi 5l uz 10 tkm, neesmu īpaši interesējies, bet ir dzirdēts, ka tieši šim opel dzinējiem tas ir raksturīgi.

Tas ir vēl vairāk nekā parastās eļļas maiņas. Tad jau eļū šim dzinējam nav jāmaina, tikai visu laiku jāpielej!

Arī nonācu pie tāda secinājuma, tas arī priecē, kak eļļa visu laiku svaiga. Pa laikam tikai filtru nomainu un viss. Nav jāmaksā par eļļas nomaiņu, spēj tikai pats pa laikam pieliet.

Vienā ziņā šis ir gudrs- kompis pats paziņo, ka ir jāpārbauda eļļas līmenis un, cik pieredze rāda, no tā brīža vēl var nobraukt kilometrus 500, līdz līmenis nokrītas līdz min.

A konkrētajam auto pie pirkšanas man iepatikās aprīkojums - klimatkontrole, xenon, normāli opel 16" lietie diski, diezgan labs audio aprīkojums +vēl tas, ka hečbeks- šis virsbūves tips man vislabāk vizuāli patika (sedani un universāļi ne pārāk).

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Fridrihs rakstīja:

M77 rakstīja:...Jāsaka gan, ka eļļu šis dzinējs ēd diezgan daudz, būs kādi 5l uz 10 tkm, neesmu īpaši interesējies, bet ir dzirdēts, ka tieši šim opel dzinējiem tas ir raksturīgi.

Tas ir vēl vairāk nekā parastās eļļas maiņas. Tad jau eļū šim dzinējam nav jāmaina, tikai visu laiku jāpielej!

Arī nonācu pie tāda secinājuma, tas arī priecē, kak eļļa visu laiku svaiga. Pa laikam tikai filtru nomainu un viss. Nav jāmaksā par eļļas nomaiņu, spēj tikai pats pa laikam pieliet.

Vienā ziņā šis ir gudrs- kompis pats paziņo, ka ir jāpārbauda eļļas līmenis un, cik pieredze rāda, no tā brīža vēl var nobraukt kilometrus 500, līdz līmenis nokrītas līdz min.

A konkrētajam auto pie pirkšanas man iepatikās aprīkojums - klimatkontrole, xenon, normāli opel 16" lietie diski, diezgan labs audio aprīkojums +vēl tas, ka hečbeks- šis virsbūves tips man vislabāk vizuāli patika (sedani un universāļi ne pārāk).

sen bija jau jāpārdod tas auto.. kamēr vēl bija kaut kāda aktivitāte autotirgū. Braukt un priecāties par tik sasiptu motoru... nu nē, tur ir jābūt mazohistam eļļu rij nejēgā, sūdigi lec. ko vēl laimei vajag? ā nu ja. sūkni nomainīt

oxygen Reģ.: 15.07.2008
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

mansotraises rakstīja: M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.

Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, bet tad jau redzēs, gan jau, ka ir citi varianti, vismaz, vakar pa internetu, skatot tēmu, uzgāju, ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.

oxygen Reģ.: 15.07.2008
0 0 Atbildēt

Opel auto nav pilnīgi nekādas vainas, īpaši ja grib pārvietoties pa lēto un bez ambīcijām kā es no malas izskatos . Kam tad auto galu galā ir domāts...Vienīgais noslēpums ir sūknis dīzeļiem !!! Visiem, ātrāk vai vēlāk !!! Neviens simptomus nezina, vari braukt ar paraug degvielu, negonkot, tīrīt katru dienu ar lupatu, ku...ju, nosprāgs tā pat, tie kas ir atkoduši elektroniskās daļas vainu pagaidām pelna apaļas summas, kaut gan ...vaina ir smieklīga...no elektroniskās platītes viedokļa...

oxygen Reģ.: 15.07.2008
1 0 Atbildēt

..nu jā, Liela speciālista atbilde !

oxygen Reģ.: 15.07.2008
0 0 Atbildēt

sretskedam vēl pumpas nav seju atstājušas, tādēļ nav ko ņemt galvā un ...ej ka labāk kurbulēt savu mopēdu ! speciālists hrenovs...

Foley Reģ.: 07.02.2007
0 0 Atbildēt

Ir pieredze ar to opel dzinēju 2.2TDI SAAB93. Kad uz apgonu dzinējs izbeidzās un problēma bija sūknī!!! Tas prieks izmaksāja 500LVL, remontus taisīja dīzeļcentrs, gāja caur Bosh serviss čiekurkalna līnijā (ne Rolis). Nu tas servis gan ir īsti āpši, tādus batonus sprauda, beigās aizbraucu pats uz DC un uzzināju precīzi kas kaiš un cik tas priekš maksā. Serviss tik muld, liek zvanīt ik pēc 2 dienām un vēl ne īsto problēmu minēja. DC uzreiz pateica - 3 nedēļas rindas kārtībā un viss.

Iepriekš ar g mērītāju gāju pie viņiem, bija operatīvi un labs iespaids palika.

Starp vitu visi sūkņi iekš LV tiek sūtīti uz DC remontā, nevienam neesot tādas iekārtas, ks paši var remontēt!! Ieskaitot traktoriem (intraks tur ved).

Nu ar Opel servisu Brīvības struktoru ielā ir negativa pieredze, sievas tevs atdeva omegu uz apkopi un tas viņam samainija ko vien vareja atrast par 700LVL. Viņš gan pats bija vainīgs teica lai uztaisa apkopi un salabo ja kas jātaisa un šie tik ņem un skrūvē divas dienas. Pie tādiem lohiem nekad neietu nesaskaņojot kas konkrēti jālabo un pa cik!!

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

jelgavaa onka esot,kas vismaz mehaaniskos suuknjus taisa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

oxygen rakstīja: sretskedam vēl pumpas nav seju atstājušas, tādēļ nav ko ņemt galvā un ...ej ka labāk kurbulēt savu mopēdu ! speciālists hrenovs...

Haha

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

oxygen rakstīja:... ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.

par tādu cenu saņemsi arī atbilstošu kvalitāti....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

oxygen rakstīja: sretskedam vēl pumpas nav seju atstājušas, tādēļ nav ko ņemt galvā un ...ej ka labāk kurbulēt savu mopēdu ! speciālists hrenovs...

gh....

tas gan bij skarbi....

tad jau Aucenieks ar' nau ne pa kapeiku labāks...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

oxygen rakstīja:... ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.

par tādu cenu saņemsi arī atbilstošu kvalitāti....

ups, zabil...

pieļauju, ka speciālisti, kuri spēj dotos darbus veikt par 500naudiņām ir vai nu pašu bāleliņī, vai no kaimiņīem....

ja jēdz sakarīgi uztaisīt, nav iebildumu, bet ja kaut kādā neapkurinātā garāžā, onka ar lielo āmuru un skrūvgriezi metas augstspiediena sūknim virsū...

es biški padomātu - ano mnje nado?

AUTOEIROPA Reģ.: 09.02.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nebūs klasiskais joks ar opeli, kurš nelec?

vispār jau opels tāds lēts sābs vien ir, mošk pamēģini vikingus?

Visu par un ap Opel tu uzzināsi pie mums-Opel servisā Auto Eiropa, Viskaļu iela 20 ( Čiekurkalnā ). www.aeiropa.lv vai agris@aeiropa.lv .

Esam pietiekoši lieli spečoki Opeļos. Šo to zinam. Opel oriģinālās un neoriģinālās daļas, kādas gribi tādas dabūsim!

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

AUTOEIROPA rakstīja:

anonimikis rakstīja: nebūs klasiskais joks ar opeli, kurš nelec?

vispār jau opels tāds lēts sābs vien ir, mošk pamēģini vikingus?

Visu par un ap Opel tu uzzināsi pie mums-Opel servisā Auto Eiropa, Viskaļu iela 20 ( Čiekurkalnā ). www.aeiropa.lv vai agris@aeiropa.lv .

Esam pietiekoši lieli spečoki Opeļos. Šo to zinam. Opel oriģinālās un neoriģinālās daļas, kādas gribi tādas dabūsim!

Es šo jau kaut kur manīju, bet nešaubies- daudzi auto ir atstāti uz ilgāku stāvēšanu un pēc servisa neskatīsies. It īpaši pēc tādiem, kur par eļļas maiņu jāatliek Ls 25 par darbu vien, turklāt nekautrējoties paņemt vēl 5 Ls par (oriģinālās, plastmasas) aizsargpannas noņemšanu/uzlikšanu (kas ir 4 skrūvju atskrūvēšana/aizskrūvēšana). Kopā Ls 30 par 10-15 min maz kvalificētu darbu man nelikas atbilstoši, lai šajā servisā (neteikšu kurā, lai visi aizdomājas) iegrieztos vēlreiz. Un jā- es savam auto varu mierīgi nomainīt eļļu (un filtru) 15 min laikā mājas apstākļos (ir gan garāža ar bedri), taču par Ls 30 varētu saņemties un izdarīt to arī bez bedres. Tā ka domājiet, kādus vilinošus piedāvājumus varat piedāvāt, lai šajos laikos cilvēks vispār padomātu par oficiāla servisa apmeklējumu. Ar sevi vienkārši slavinošiem izteicieniem nekur tālu netiksiet- ja tik vien spējat, labāk sāciet domāt par biznesa jomas maiņu (apsardzes, novērošanas sistēmām tagad ir noiets, parādu piedzinējiem arī daudz darba) vai arī klapējiet to kantori ciet jau tagad, lai neiebrauktu vēl lielājos mīnusos.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

nu vispār jau parasti prasa cik maksās...... sen jau nav tie laiki lai paļautos uz servisa meistara objektīvu ( pēc klienta domām) cenu....

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: nu vispār jau parasti prasa cik maksās...... sen jau nav tie laiki lai paļautos uz servisa meistara objektīvu ( pēc klienta domām) cenu....

Tas bija vispārīgi- par lielo servisu standarta izcenojumiem. Tagad, manuprāt, ir laiks piedāvājumiem tipa - pērc eļļu un filtrus, darbs par velti. Gan jau līdz tam nonāks ar'.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu jūs jau ar saodmājušies nezin ko par servisiem - lielajiem "krutajiem" ir servisa pieņēmēji un vēl lērums visādu liekēžu, kas nodarbojas ar atslēgu "paturēšanu" un klienta apstrādāšanu. Ka domajat no kā jamajiem visiem algu maksā ?!?!?!? Zinat atbildi - nu tad nebrīnaties par detaļu uzcenojumiem un servisa izmaksām.

Tagad ir īstais laiks lai mainītu to servisu kurā kāds tevi jau ir apčakarējis. Piedevām kā saprotu tad tagad mēdz palaist no darba vaļā arī kādsu sakarigākus mehus, jo vienkārši darbui apjoms ir sarucis - tad nu var gadīties ka arī "krūmu" servisā ir kāds labs meistars !!! Paliek jautājums par aprīkojumu, jo bez vajadzīgajiem rīkiem ir gºuti strādāt un nereti neefektīvi, kas parasti noved arī pie situācijas ka daļas maina "metodom nauchnogo tika" !!!

Ideālā versijā būtu atrast kādu pašdarbnieku, kurš remontē pie sevsi mājās, bet ir uzreiz redzams, ka cilveks ir iegādājies vajadzīgos instrumentus + vēl labāk ja jams brauc ar konkrētās markas un tipa auto.

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nu jūs jau ar saodmājušies nezin ko par servisiem - lielajiem "krutajiem" ir servisa pieņēmēji un vēl lērums visādu liekēžu, kas nodarbojas ar atslēgu "paturēšanu" un klienta apstrādāšanu. Ka domajat no kā jamajiem visiem algu maksā ?!?!?!? Zinat atbildi - nu tad nebrīnaties par detaļu uzcenojumiem un servisa izmaksām.

Tagad ir īstais laiks lai mainītu to servisu kurā kāds tevi jau ir apčakarējis. Piedevām kā saprotu tad tagad mēdz palaist no darba vaļā arī kādsu sakarigākus mehus, jo vienkārši darbui apjoms ir sarucis - tad nu var gadīties ka arī "krūmu" servisā ir kāds labs meistars !!! Paliek jautājums par aprīkojumu, jo bez vajadzīgajiem rīkiem ir gºuti strādāt un nereti neefektīvi, kas parasti noved arī pie situācijas ka daļas maina "metodom nauchnogo tika" !!!

Ideālā versijā būtu atrast kādu pašdarbnieku, kurš remontē pie sevsi mājās, bet ir uzreiz redzams, ka cilveks ir iegādājies vajadzīgos instrumentus + vēl labāk ja jams brauc ar konkrētās markas un tipa auto.

pareizi. es jau gadus 6 remontēju savus auto mazos servisos. tur saimnieks pats sev pieņēmējs, skrūvētājs un detaļu sagādnieks. nav lieko izmaksu - nav astronomiskas stundas likmes.

bet visi šitie "pietiekoši lielie spečoki" lai iesālās.

labam meistaram reklāmu nevajag. pie viņa jāstāv rindā nedēļu, pat divas, tikai lai izbrīvētu laiku uz eļļas maiņu...

Aigars1984 Reģ.: 18.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nebūs klasiskais joks ar nosprāgušu zelta vērto sūkni?

100% ka tā, bet viņš nav zelta vērts!!!Nezinu kur jūs visi tādas cenas raujat.

Aigars1984 Reģ.: 18.01.2012
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

oxygen rakstīja:... ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.

par tādu cenu saņemsi arī atbilstošu kvalitāti....

ups, zabil...

pieļauju, ka speciālisti, kuri spēj dotos darbus veikt par 500naudiņām ir vai nu pašu bāleliņī, vai no kaimiņīem....

ja jēdz sakarīgi uztaisīt, nav iebildumu, bet ja kaut kādā neapkurinātā garāžā, onka ar lielo āmuru un skrūvgriezi metas augstspiediena sūknim virsū...

es biški padomātu - ano mnje nado?

e-bay var nopirkt pa 500 ls absolūti jaunu sūkni

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

rīcība, bezjēdzīgi (mēģinot turpināt sarunu par 3 gadus veciem izcenojumiem) ceļot augšā 3 gadus vecus topikus būtu jāuzskata par tukštiršanu (spamošanu)?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Aigars1984 rakstīja:

msh rakstīja: Nebūs klasiskais joks ar nosprāgušu zelta vērto sūkni?

100% ka tā, bet viņš nav zelta vērts!!!Nezinu kur jūs visi tādas cenas raujat.

Par Bosch VP44 sūkni - pats sūknis ir diezgan labs, bet atšķirību rada tā uzstādīšanas veids - Opeļos GM mērkaķi \"inženieri\" izdomāja no sprauslām atpakaļnākošo degvielu padot uz sūkni, nevis bāku, tāpēc, ja tur (atpakaļtrubās) rodās kāds neblīvums - piesūc gaisu, tad ātri vien sūkni var nobendēt, liekot tam sūkt un kompresēt uzputotu degvielu - sliktāk dzesējas vadības tranzistors, un arī sūknim lielāka slodze.

forum.dieselirk.ru/...

No šīs grāmatas - Robert Bosch GmbH Системы управления дизельными двигателями rutracker.org/...

BMW 320d: победитель 24-часовых заездов 1998 года.

В 24 часовых гонках на немецкой трассе «Нюрбургринг» проводились заезды не только на скорость, но и на выносливость автомобильной техники. 14 июня 1998 г. такой заезд впервые выиграл автомобиль BMW 320d с дизелем.

Средняя скорость на тренировке составляла примерно 160 км/ч, а максимальная — 250 км/ч. Автомобиль массой 1040 кг разгонял¬ся с места до скорости 100 км/ч за 4,5 с.

На этом спортивном автомобиле стоял четырехцилиндровый дизель, рабочим объемом 1950 см3 и максимальной мощностью свыше 180 кВт (245 л. с.) при 4200-4600 мин1, оснащенный системой непосредственного впрыска топлива. Максимальный крутящий момент достигал 430 Н.м при 2500- 3500 мин1.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Таким параметрам гоночный автомобиль, среди прочего, был обязан системе впры¬ска высокой мощности фирмы Bosch. Основой системы был распределительный ТНВД модели VP44 с радиальным движе¬нием плунжеров, который находился в производстве с 1997 г.

По сравнению с серийными моторами гоночный агрегат был форсирован, что достигалось благодаря увеличенному значению цикловой подачи при более высоком давлении впрыскивания и большей частоте вращения коленчатого вала. Механика ТНВД при этом почти не изменилась, лишь в блоках управления было усовершенствовано программное обеспечение.

Эти мероприятия и тот факт, что двигатели почти все время эксплуатировались в ре жиме полной нагрузки, уменьшили, естественно, долговечность агрегатов, повысили токсичность ОГ и расход топлива. Последний составлял порядка 23 л/100 км дистанции (сравнимый по параметрам бензиновый двигатель при установке на гоночный автомобиль требует почти вдвое большего количества топлива. Эта весомая победа на трассе «Нюрбургринга» вновь показала, что сегодня дизель уже нельзя относить к несовершенным агрегатам, как это считалось раньше.

1234

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti