ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?
Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?
ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?
Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?
Ei, es te savu tranzītu ar mēģinu notirgot... Lūk, nav kā Citrons - ir daudz uzticamāks un lētāks ekspluatācijā.
LyNx8 rakstīja: Ei, es te savu tranzītu ar mēģinu notirgot... Lūk, nav kā Citrons - ir daudz uzticamāks un lētāks ekspluatācijā.
BTW domju ka taa arii ir, jaunie galiigi suu di.
Ir ari viens busjiks....tads pac ka tas burkankrasas....tikai balts...
ari dizels un kravas un isais...un pirkesha vel dugas....tehniski loti loti labs...vizuali ari...nevienas rusinjas....un cena!!! 3eur!!!
t.29551700 vai focus@inbox.lv
re ku links: www.ss.lv/...
LyNx8 rakstīja: Ei, es te savu tranzītu ar mēģinu notirgot... Lūk, nav kā Citrons - ir daudz uzticamāks un lētāks ekspluatācijā.
jaaTRANSIT ir ok taa kaa braucu uz taksha, galiigi nesuudzos.
Sandis_UR rakstīja: ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?
Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?
Man ir 04.gada transīts ar astoņām vietām kopumā,tas ir priekšā man ir divi normāli ,apsildāmi beņķi ar podlokotņikiem. Trešā rienda,ja kas ir salokāma uz priekšu vai arī vienkārši bez uzgriežņu atslēgas izņemama-nu tas jau paša darbs,skrūvēm ir pārgrozāmās ručkas.Autiņam ir 2,0 litru turbo dīzelis,kas ir spējīgs pa taisni attīstīt + -162km/h. Vēl ir kondiška,autonomka,elektro logi,spoguļi,protams centrālā un siģene. Ā ir arī oriģinālie miglenieki. tas nu tā divos vārdos...
SANDIS_UR Ja par remontiem,tad manuprāt vislabāk un visdrošāk Baložos pie viena pieredzējuša čoma. Ja vajag būs čeki ,garantija,utt. Par detaļu dārgumu nemāku teikt-kā jau pieminēju šim autiņam neko īpašu darījis nēēsmu,iepriekšējos trasītus pilnībā apmaksāja darbs,tāpēc cenas mani īpaši neuztrauca. A telefons šim ir 29542747-jānis,ja kas pazvani un labi nokonsultēs. Šis,konkrēti ar Fordiem,ņemas gadus~15...
ZZXX rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?
Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?
Man ir 04.gada transīts ar astoņām vietām kopumā,tas ir priekšā man ir divi normāli ,apsildāmi beņķi ar podlokotņikiem. Trešā rienda,ja kas ir salokāma uz priekšu vai arī vienkārši bez uzgriežņu atslēgas izņemama-nu tas jau paša darbs,skrūvēm ir pārgrozāmās ručkas.Autiņam ir 2,0 litru turbo dīzelis,kas ir spējīgs pa taisni attīstīt + -162km/h. Vēl ir kondiška,autonomka,elektro logi,spoguļi,protams centrālā un siģene. Ā ir arī oriģinālie miglenieki. tas nu tā divos vārdos...
Tev veel vecais TDE motors? Jeb jau jaunais TDCi? Kāds patēriņs un vai otro sēdekļu rindu arī var izņemt ārā?
Būs laikam jāaizbrauc uz kādu placi un jāpatestē, tik žēl ka iekš LV pārdošanā neredzēju nevienu tādu versiju, kādu es gribu ņemt.
Sandis_UR rakstīja:
ZZXX rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: ZZXX, a kura gada tev tranzīrts ir, un kāda tieši pasažieru versija? Sēdvietu skaits?? Un kāds motors?
Un kur tranzītu labāk remontēt, kā arī kā ar detaļu pieejamību un dārdzību?
Man ir 04.gada transīts ar astoņām vietām kopumā,tas ir priekšā man ir divi normāli ,apsildāmi beņķi ar podlokotņikiem. Trešā rienda,ja kas ir salokāma uz priekšu vai arī vienkārši bez uzgriežņu atslēgas izņemama-nu tas jau paša darbs,skrūvēm ir pārgrozāmās ručkas.Autiņam ir 2,0 litru turbo dīzelis,kas ir spējīgs pa taisni attīstīt + -162km/h. Vēl ir kondiška,autonomka,elektro logi,spoguļi,protams centrālā un siģene. Ā ir arī oriģinālie miglenieki. tas nu tā divos vārdos...
Tev veel vecais TDE motors? Jeb jau jaunais TDCi? Kāds patēriņs un vai otro sēdekļu rindu arī var izņemt ārā?
Būs laikam jāaizbrauc uz kādu placi un jāpatestē, tik žēl ka iekš LV pārdošanā neredzēju nevienu tādu versiju, kādu es gribu ņemt.
Man zem kapota stāv DURA TORQ DI . Par Tevis minētajiem motoriem tādu TDci Transītos nēēsmu dzirdējis. Patēriņš,ja nepārsniegt 105 ir ap 7,2 bet ja braukt kā atļauj motors no 8-9. Tas viss ieskaitot arī pilsētu,lai gan pilsētā,lai cik tas jocīgi nebūtu,viņš ēd drusku mazāk. Tā bija arī ar iepriekšējo Trani. Otro sēdekļu rindu arī var izņemt,ja tik dikti vajag,bet salīdzinot ar trešo tās vairs nebūs 3,bet gan padsmit minūtes. A, par arku atstatumu Tev nedaudz sameloju-man ir ielikti polsterēti siltinātāji-skaņas glušītāji. paņemot tos nost un mērot starp oriģinālajām pasažiernieka plastmasas arku apšuvēm ir pat 1,38m. Motors eļļu neēd,vienīgais es to mainu nevis pēc 25 tkm,ķa teicis ražotājs,bet pēc +- 10-12.,jo autiņu rīt netaisos pārdot un pieredz šāda tāda ir.
Skatoties pēc mobile.de , tad 2.0 d tranzitam ir divu veidu motori. Viens ar 101zs suchen.mobile.de/... un otrs ar 125 zs suchen.mobile.de/...
nezinu kaa pie mums viņus apzīmē.
Sandis_UR rakstīja: Skatoties pēc mobile.de , tad 2.0 d tranzitam ir divu veidu motori. Viens ar 101zs suchen.mobile.de/... un otrs ar 125 zs suchen.mobile.de/...
nezinu kaa pie mums viņus apzīmē.
Nēēsmu skatījies,kā apzīmē mobile.de,bet cik zinu,tad pie mums ir pat cētri šo motoru varianti. Šie uzraksti atrodas tieši zem vadītāja un pasažiera durvju trīstūrīgajiem stikliem. Piemēram-100T300,tas nozīmē 100 zirgu motoru un autiņa modeli(šajā gadījumā pasažiernieku),jo vārds Transīts ir ļoti vispārējs. Motori var būt ar 85,90,100 un 125 zirgiem. Man ir simtnieks un nevaru žēloties. Nav jau Ferrari,bet ne arī žigulis.
atljaushos palabot... ciparinjsh aiz T ir pilnaa masa... shiniii gadiijumaa 3tonnas ....
un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi
Kindzulis rakstīja: atljaushos palabot... ciparinjsh aiz T ir pilnaa masa... shiniii gadiijumaa 3tonnas ....
Domāju,ka šajā gadījumā Tu kļūdies,jo doķos pilnā masa ir 2880kg,bet čomam ,kam zem stilla ir uzraksts 280 pilnā ir 3100.... Par motoriem drošvien tā arī ir,kā jau rakstīju man ir di.
Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi
Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?
Viens ir comonrail ...
A pārējais:hvz...
Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...
Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.
Pilsētas variants, bez starpsienas.
ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...
Noskrējiens - 163 000 km
Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.
Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).
Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)
Bildes te --> foto.inbox.lv/...
LyNx8 rakstīja: Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...
Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.
Pilsētas variants, bez starpsienas.
ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...
Noskrējiens - 163 000 km
Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.
Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).
Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)
Bildes te --> foto.inbox.lv/...
Pliiz netraucee te svariigakas lietas tiek apspriestas???
BTW varbuut kāds vēl var padalīties ar tranzīta ekspluatēšanas īpantībām ar izlaiduma gadiem ap 2001-2005?
Sandis_UR rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...
Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.
Pilsētas variants, bez starpsienas.
ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...
Noskrējiens - 163 000 km
Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.
Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).
Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)
Bildes te --> foto.inbox.lv/...
Pliiz netraucee te svariigakas lietas tiek apspriestas???
BTW varbuut kāds vēl var padalīties ar tranzīta ekspluatēšanas īpantībām ar izlaiduma gadiem ap 2001-2005?
Sandi, es jau negribu būt nekaunīgs, bet APSKATIES, KAS ŠO topiku ATVĒRA un KĀPĒC !!! Sviests...
LyNx8 rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...
Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.
Pilsētas variants, bez starpsienas.
ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...
Noskrējiens - 163 000 km
Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.
Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).
Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)
Bildes te --> foto.inbox.lv/...
Pliiz netraucee te svariigakas lietas tiek apspriestas???
BTW varbuut kāds vēl var padalīties ar tranzīta ekspluatēšanas īpantībām ar izlaiduma gadiem ap 2001-2005?
Sandi, es jau negribu būt nekaunīgs, bet APSKATIES, KAS ŠO topiku ATVĒRA un KĀPĒC !!! Sviests...
Pokuj
LyNx8 rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Tāks, busiņš joprojām tirdzniecībā. Bet cena zemāka - 2600 Ls ...
Ford Transit, 2,5 litru dīzelis ar parasto, mehānisko sūkni.
Pilsētas variants, bez starpsienas.
ABS, AirBag, stūres pastiprinātājs un radio...
Noskrējiens - 163 000 km
Tehniskā apskate izieta jūnija sākumā.
Rūsu īpaši nemana, jo pirms vairākiem mēnešiem svaigi pārkrāsots (~ izmaksas ap 1000 Ls).
Cena ~ 2 600 Ls (joprojām runājama..)
Bildes te --> foto.inbox.lv/...
Pliiz netraucee te svariigakas lietas tiek apspriestas???
BTW varbuut kāds vēl var padalīties ar tranzīta ekspluatēšanas īpantībām ar izlaiduma gadiem ap 2001-2005?
Sandi, es jau negribu būt nekaunīgs, bet APSKATIES, KAS ŠO topiku ATVĒRA un KĀPĒC !!! Sviests...
Toč, kā tāds dzeguze!
Un vispār-pričom Sviests Tas tak sāpu andelē...a te kaukāds katafalks...lai gan jāatzīst: visnotaļ pārsteidzošā krāsā
Sandis_UR rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi
Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?
Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..
ZZXX rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi
Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?
Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..
Tiem 2.4 TDCi arii ir siksna?
Un vai TDi motoriem var likt virsuu chipu?
Sandis_UR rakstīja:
ZZXX rakstīja:
Sandis_UR rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un par dzineejiem- ir gan Duratorq TDdi gan arii TDCi
Kaaa sie dzineeji atskjiras reaali, un cik aptuveni maksaa siksnas mainja, kaa arii galvenas probzas?
Nezinu par ci motoriem,bet di ir ķēde nevis siksna. Reāli jau drošvien tikai ar zirgspēkiem arī atšķiras,vienīgais,personīgi es,divlitrīgos ar ci motoru nēēsmu dzirdējis-2,4 tos gan..
Tiem 2.4 TDCi arii ir siksna?
Un vai TDi motoriem var likt virsuu chipu?
Čipu likt var noteikti divlitrīgajiem di-vnk par to pats esmu interesējies. Par 2,4 nezinu,bet tas jau tāpat priekš busa iet stipri labi (ir braukts). Par siksnu 2.4 nezinu,esmu dzirdējis,ka ķēde,bet neņemos apgalvot. Vienīgais 2.4 nevienā zemajā,īsajā pasažierniekā oriģināli iekšā nebūs!!
Pārdod busiņu Ford Transit