2.6i_V6 vs. 2.2i_Turbo

peteriic Reģ.: 26.08.2008

Nevru izšķirties starp šiem diviem, kurš būtu labāks:

Audi A6 1997g. 2.6i V6 30v 150Zs, Priekšpiedziņa, Sedans, 4 ātrumi automāts, Servisa grāmata, noskrējiens ap 200 000, Klimats, El.logi, El.lūka, Borta dators, Autonomā apkure, Samta salons.

Audi S6 1993g. 2.2i Turbo 20v 230Zs, Pilnpiedziņa, Sedans, 6 ātrumi manuāls, Servisa grāmata, noskrējiens ap 200 000, Klimats, El.logi, El.lūka, Borta dators, Kruīza kontrole, Samta salons.

Abiem cena ap 5000Eur, tik A6 pa 200Ls dārgāks, bet tas butu sīkums. Praktiski pa LV nav braukti. Gribu tādu, kurš būtu vissaprātīgākais - izturīgāks, ekonomiskāks, bet tai pašā laikā arī pietiekami jaudīgs, lai kādu bumeri varu izpogāt...

Runā jau ka tam S6 esot drusku alumīnija piekare, tasnība vai blefs? Un ka alumīnija piekares pa mūsu ceļiem ātri jūkot. Tad vēl vaida arī tas, ka pilnpiedziņa ir 2x dārgāks remontos, jo velkošā ir arī pakaļa. Kā ir ar tiem turbo motoriem? Man vienam dragam Pasātam nojuka turbina, un tas nebij lēts prieks. Ar 6to ātrumu taisnā gabalā tas varētu but diezgan ekonomisks?

Bet kā ir ar tiem lielmotora automātiem? Kāds patēriņš ziemā? Džeks jau apgalvo ka zem 11L esot pat ierakstījies ziemā. No vienas puses pat gribetos automātu, bet ka nav atkal baigā benzīna kapsēta...

Kādas Jums ir pieredzes? Ko ieteiktu jaunam un godīgam braucējam, bet tai pašā laikā, kā jau saku, gribas arī pietiekamu jaudu.

Vai jauda un ekonomija ir savienojama?

 
1 2
ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

S6 2.2T(AAN) 1996 gada 16/100 pilsēta. vidēji 12-13/100. ar au tomātu.

shiem ir veel vecaa tipa piekare.

tiesa lietošanā bija neilgu laiku... man nepatika... patēriņš

pēc vidēji 8/100km.

richy Reģ.: 09.03.2004
0 0 Atbildēt

Cik labi, ka 2,2turbo rij tik pat cik 5,0 V8 Sirds mierīga par patēriņu

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti