Jautājumi par w-124 izpūtējiem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003

Ir doma no viena bij. BIEZĀ Ogres apkārtnē nopirkt interesantu un labu w-124 mersi ar 24 vārstu 3.2 litru dzinēju. Mersis dažus gadus ir stāvējis "svaigā gaisā", tāpēc izpūtēja trubas viņam ir kā siets. Pārējais viss ir OK.

Tāpēc, būtu priecīgs, ja iauto daudzie speci-mersisti man pastāstītu - cik aptuveni maksā VISAS tās trubas jaunas, un kurā bodē vai servisā tās meklēt. Loģiski, ka nevajag nekādas dārgas superfirmas zīmolu, bet lai iztur kaut 3 gadus. Būšu pateicīgs par sakarīgiem ieteikumiem.

 
ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet

Tam dzinējam nav ne vainas, problēma ir tajos kapiekp*sējos kas nopērk džipu ar parastu 110 ZS 2,0 benzīmotoru.

Tajā hyundajā bija Mazda 2,0FE 16dohc 80-gadu beigu/90-gadu sākuma dzinējs. Protams jaudas pamaz, īpaši priekš džipa, taču visādi citādi izcils dzinējs-ilgkalpojošs,uzticams,ekonomisks, elektronikas gļuki tuvu nullei, zobsiksnu arī var nemainīt -kad plīst siksna -dzinējam nekādu bojājumu nav.

Nav brīnums ka Hyunday meklējot saviem auto dzinēju (to lika arī sonātām un mazajiem hyundajiem), izvēlējās tieši šo dzinēju, nevis VAG 2,5TDI

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet

Tam dzinējam nav ne vainas, problēma ir tajos kapiekp*sējos kas nopērk džipu ar parastu 110 ZS 2,0 benzīmotoru.

Tajā hyundajā bija Mazda 2,0FE 16dohc 80-gadu beigu/90-gadu sākuma dzinējs. Protams jaudas pamaz, īpaši priekš džipa, taču visādi citādi izcils dzinējs-ilgkalpojošs,uzticams,ekonomisks, elektronikas gļuki tuvu nullei, zobsiksnu arī var nemainīt -kad plīst siksna -dzinējam nekādu bojājumu nav.

Nav brīnums ka Hyunday meklējot saviem auto dzinēju (to lika arī sonātām un mazajiem hyundajiem), izvēlējās tieši šo dzinēju, nevis VAG 2,5TDI

Es tieši to pašu saku Bet ir naivi cilvēciņi kas tic ka lielas kastes ar mazmotoriem ir ekonomiskas un ir ražotāji, kas pat ražo lielas kastes kurām tikai ir tādi mazmotoriņi... Es saprastu ja tas bīdelis būtu atrodams getzā

P.N. 2.5 TDI piemeti nevietā, te negāja runa par to kujdaja kaštelēs atrodamo R4 ķīselīti

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.

Toties es nemaz nebrīnos par to, ka tās tehnoloģijas netiek pielietotas lai mašīnas ilgāk kalpotu bet gan tam, lai radītu potenciālajam pircējam ilūziju, ka konkrētā mašīna ir ērta un tādēļ to vērts pirkt.

P.N. Tu te vervelēji par kaut kādām mūsdienu tehnoloģijām, tajā pašā laikā nākamajā postā uzrakstīji, ka tas bīdelis [kurš droši vien arī sonātē sastopams] ir divdesmit gadus vecs. Tātad, kur ir tās "modernās tehnoloģijas"?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: P.N. Mūsdienās izgudrojuši kaut kādus varenākus gultņus un eļļas lai tomāts radītu jaudas zudumus ne lielākus par mešalku?

------------------------------------------

Tas ir izgudrots un tiek pielietots jau pasen, turklaat labaakajaam modernajaam automaatkaarbaam degvielas ekonomija ir labaaka , nekaa meshalkaam, viena otra liek arii paaatrinaajumaa no vietas Ar gultnjiem un ellaam tam pamaz sakara!

Nu, tieši tā - jaudas zudumi ir kompensēti ar attiecīgiem slēgšanās režīmiem. Ekonomija no tā, ka mierīgi braucot motors tiek darbināts sēņošanas režīmā, ātrums no tā ka tomāts spēj ātrak pārslēgties. Bet tu gribi teikt ka uzliekot divas vienādas mašīnas ar vienādiem motoriem, tikai vienai super duper tomāts, otrai mešalka, nomērīs vienādu vai tomātam par labu jaudu?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

par folksha dsg jau nu tev vajadzeeja buut informeetam...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: par folksha dsg jau nu tev vajadzeeja buut informeetam...

tam viņš ir par duMSHu , jo viņš joprojām zin tikai A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... un vairāk itin nekā

P.S. spešel dumsham- DSG ir ātrdarbīgāks par 'parasto' kārbu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

Kindzulis rakstīja: par folksha dsg jau nu tev vajadzeeja buut informeetam...

tam viņš ir par duMSHu , jo viņš joprojām zin tikai A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... un vairāk itin nekā

P.S. spešel dumsham- DSG ir ātrdarbīgāks par 'parasto' kārbu

Vaaaau, divi sajūgi kuri jau ir saslēgti robos nebūs ātrāki

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: par folksha dsg jau nu tev vajadzeeja buut informeetam...

Konkrētāk lūdzu, ko es tavuprāt par dsg nezinu?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

par eksistenci...par aatrdarbiibu&ekonomiju saliidzinot ar mehaaniku savaadaak jau nu vipendronus netaisiitu...

bez tam...dsg ne tuvu nav vieniigaa sisteema kas shajos raadiitajos ir paaraaka par manuaali

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Domāt jau tu viskautko vari Tik aizmirsi piebilst, kaut vai to, kādi ir DSG panesamās griezes griesti

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas gan ir labi saprotams - iebāžot tādu mehānismu tik mazā korpusā diezgan loģisks iznākums Vēl tik jāsagaida, kad inženieri kaut kā izveiks DSG ar trijiem sajūgiem - ja tur nebūs probas ar griezi, tad tā būs laba kārba

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

griezes griesti- miinuss viennoziimiigi tajaa pashaa laikaa...ja speej R32 un R36taa kaarba- tad ir tak OK

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas gan ir labi saprotams - iebāžot tādu mehānismu tik mazā korpusā diezgan loģisks iznākums Vēl tik jāsagaida, kad inženieri kaut kā izveiks DSG ar trijiem sajūgiem - ja tur nebūs probas ar griezi, tad tā būs laba kārba

atklāšu teu vēl vienu noslēpumu -parlieka grieze 'iegriež' dinamikai

P.S.piemērs jaunai taipers VS vecais.

paurķē internātā -tas teu labi sanak

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.

Nu bet ir jau arī konservu bundža. Lēts braucamais, nav džips,paliela kaste, par saprātīgu naudu.

nē nu skaidrs ka tas nav luksus auto, taču raudāt par to ka paºis gadi un tas auto sapūs un izjuks, arī ir vienkārši tumsonība.

Tie auto vēl arī pēc 10 un 15 gadiem braukās pa ielām ne sliktāk kā vāciešu un zviedru ražojumi.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet

Tam dzinējam nav ne vainas, problēma ir tajos kapiekp*sējos kas nopērk džipu ar parastu 110 ZS 2,0 benzīmotoru.

Tajā hyundajā bija Mazda 2,0FE 16dohc 80-gadu beigu/90-gadu sākuma dzinējs. Protams jaudas pamaz, īpaši priekš džipa, taču visādi citādi izcils dzinējs-ilgkalpojošs,uzticams,ekonomisks, elektronikas gļuki tuvu nullei, zobsiksnu arī var nemainīt -kad plīst siksna -dzinējam nekādu bojājumu nav.

Nav brīnums ka Hyunday meklējot saviem auto dzinēju (to lika arī sonātām un mazajiem hyundajiem), izvēlējās tieši šo dzinēju, nevis VAG 2,5TDI

Es tieši to pašu saku Bet ir naivi cilvēciņi kas tic ka lielas kastes ar mazmotoriem ir ekonomiskas un ir ražotāji, kas pat ražo lielas kastes kurām tikai ir tādi mazmotoriņi... Es saprastu ja tas bīdelis būtu atrodams getzā

P.N. 2.5 TDI piemeti nevietā, te negāja runa par to kujdaja kaštelēs atrodamo R4 ķīselīti

nu re, a priekš kam tad braukt virsū uz auto.Ne jau ražotājā ir vaina. Ja pircēji pieprasa, tad ražotāji ražo visādus amorālus brīnumus, piem.kad vācijā vēl nebija iestājušies "treknie" 90 gadi, tad vācieši pieprasīja un VW ražoja passātu ar 1,3 dzinēju un audi 100 ar 1,6 dzinēju.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Un galu galā tas mersis vismaz ir mašīna nevis kā konservbundža kujdajs kurš to normāli lietojot noteikti pēc dažiem gadiem pārvēršas par rūsas bundžu

dažreiz apbrīnoju, ka pie mušdienu tehnoloģiju un ifno apjoma var būt cilvēki kas dzīvo tik dziļos aizspriedumos.

Toties es nemaz nebrīnos par to, ka tās tehnoloģijas netiek pielietotas lai mašīnas ilgāk kalpotu bet gan tam, lai radītu potenciālajam pircējam ilūziju, ka konkrētā mašīna ir ērta un tādēļ to vērts pirkt.

P.N. Tu te vervelēji par kaut kādām mūsdienu tehnoloģijām, tajā pašā laikā nākamajā postā uzrakstīji, ka tas bīdelis [kurš droši vien arī sonātē sastopams] ir divdesmit gadus vecs. Tātad, kur ir tās "modernās tehnoloģijas"?

nu vispār es vervelēju par to ka cilvēki joprojām dzivo spēcīgos aizspriedumos par japāņu un korejiešu auto.

Jā ir tie' ētā gala auto, bet nu nepūst tie un nelūzt kā vārbūt dažs domā

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Golpam ar sauso masu 870 kg 1.3 litru 70 zs matori jaudas/masas attiecība ir apmēram tāda pati,kā mucai ar sauso masu 1500 kg un 120 zs.

golp1 GTI ar 1.8 110 zs matori arī tagad vienu otru jaunu ūberkāru uzvilktu uz desas. Tikai jaudas masas attiecības dēļ.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

nē nu skaidrs ka tas nav luksus auto, taču raudāt par to ka paºis gadi un tas auto sapūs un izjuks, arī ir vienkārši tumsonība.

Tie auto vēl arī pēc 10 un 15 gadiem braukās pa ielām ne sliktāk kā vāciešu un zviedru ražojumi.

Šito tekstu lūdzu ierakstīt tajā topikā kur cilvēks prasīja padomu vai pirkt santafe un tur sekoja pāris labas, rūsainas pieredzes

P.N. Neaizmirsti ka tas ir kujdajs, nevis tavi "neplīstošie viens trīs karburatorjapānīši".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Golpam ar sauso masu 870 kg 1.3 litru 70 zs matori jaudas/masas attiecība ir apmēram tāda pati,kā mucai ar sauso masu 1500 kg un 120 zs.

golp1 GTI ar 1.8 110 zs matori arī tagad vienu otru jaunu ūberkāru uzvilktu uz desas. Tikai jaudas masas attiecības dēļ.

Ozz, tādam golfam pašmasa ir uz 750 bet tādai mucai uz 1,1t Par īsu!

Otrais golfs ar tādu pašmasu jau būs GTI, bet muca būs vārstīgs kvatro deviņdesmitnieks ar visām iespējamajām ekstrām - tur gan tas golfs varētu mēģināt paiet garām

P.N. Neko jaunu nepateici

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:...

Tev zvanīt var?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: nu nez, vai Sonatai liks šādas slavas dziesmas pēc gadiem 20

www.youtube.com/...

te nedaudz jautraks

www.youtube.com/...

Bet vai tagadējajiem meršiem pēc 20-30 gadiem dziedās šādas slavas dziesmas? Tur jau gandrīz visur slavē vecos bleķa gabalus kuriem nopietnākā problēma ir rūsa un bija pieminēti vienīgi daži mūsdienu eksemplāri ar ideju ka "pa rietumu ceļiem, kuri ir tik līdzeni kā zemes virsma, ripo labi" Ja jau firma taisa šādas reklāmas, tur kaut kas nav tīrs, labākā reklāma ir laba reputācija. Audī laikam taisa līdzīgas reklāmas, neesmu iedziļinājies

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: <

te nedaudz jautraks

www.youtube.com/...

vai manu dieniņ - Mercedes German Pride , kas to būtu domājis

merši praidisti

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu, tieši tā - jaudas zudumi ir kompensēti ar attiecīgiem slēgšanās režīmiem. Ekonomija no tā, ka mierīgi braucot motors tiek darbināts sēņošanas režīmā, ātrums no tā ka tomāts spēj ātrak pārslēgties.

--------------------------------------

Ne tikai, tomaati saaka masveidaa miit uz papeezhiem meshalkaam tad, kad izgudroja hidrotransformatoru blokjeeshanu

peec noteiktu griezes momenta % sasniegshanas, tobish transmisija straadaaja kaa "neizsliidoshs" agregaats. Saakumaa augstaakajaa paarnesumaa, peec tam 2 augstaakajos, peec tam veel vairaak ...Ievieshot visaadas elektroniskaas kontroles un vadiibas ne viens vien automaats saaka paarspeet "manuaaljus", jo ljoti aatri paarsleegt aatrumus prot ljoti nedaudzi, tas arii uz ielas ir dzirdams

Bet tu gribi teikt ka uzliekot divas vienādas mašīnas ar vienādiem motoriem, tikai vienai super duper tomāts, otrai mešalka, nomērīs vienādu vai tomātam par labu jaudu?

------------------------------------

Nekaadas jaudas shaados saliidzinaajumos nemeera, meera , piemeeram paaatrinaajumu 0-100, degvielas pateerinju dazhaados rezjiimos un videejo.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft tevis pieminēto tomātu fīču amūrikāņi kaut kādos piecdesmitajos vai sešdesmitajos izdomāja.

Un neiet runa par testiem, kas domāti patērētājam un kuru cipari bieži vien ir teorētiski vai pieskaņoti vajadzībām nu kā, piemēram, pirmās paaudzes M5 paātrinājums bija norādīts stipri zemāks lai tas nebūtu labāks par M6 paātrinājumu - uz papīra

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka šobrīd grūti prognozēt, kas pēc 15 gadiem būs noticis ar šodien vēl jaunajām sonatām, tuksoniem un santa fe auto. Grieķijā, Tunisijā teju 10-gadīgus hundajus Pony, Atos, lantras izdevās redzēt. Un pavisam nesliktā stāvoklī. Kubā amerikānu 60-to gadu auto izskatās pavisam labi, arī 30 gadīgiem krievu žiguļiem tur nav ne rūsas punktiņa. Klimatiskie apstākļi jau ir viens no galvenajiem faktoriem ikviena auto "dzīvē". Tunisiešiem āfrikā joprojām mīļākais auto ir 70-to gadu japaniešu Datsuns-pikaps. Tādi tur joprojām braukā tūkstošiem. Diemžēl, latvijas klimatiskie apstākļi un autoceļu kvalitate ir dramatiski krimināla - citu salīdzinājumu grūti izdomāt. Intensīvais mitrums atmosferā teju 10 mēnešus gadā, sāls,ledus, temperaturas svārstības +- 30 gradi, bedres, slikti autoceļi, neregularas apkopes: TAS VISS saīsina auto mūžu Latvijā. Loģiski, ka korejieši un japanieši šobrīd maximali cenšas savus auto kvalitates ziņā pietuvināt vācu automobiļiem. Friči,savukārt, to auto kvalitātes līmeni lēnām un nemanāmi laiž uz leju - to īpaši ir izjutuši jau daudzi jauno meršu īpašnieki. Izturības ziņā līdzīgus w-124 un 140 meršiem vācieši šodien vairs nav spējīgi uztaisīt. Hundaji un japaņu auto intensīvas izmantošanas apstākļos Latvijas klimatā un ceļos diez vai ilgāk par 10 gadiem izturēs - ja nu vienīgi neliela daļa rūpīgāk uzturēti un mazāk braukti izvilks 15-20 gadus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti