msh rakstīja: P.N. Esmu braucis ar tukšonu kam zem haubes 2.0 dohc nemotorelis - urna kas ņifiga neiet
Tam dzinējam nav ne vainas, problēma ir tajos kapiekp*sējos kas nopērk džipu ar parastu 110 ZS 2,0 benzīmotoru.
Tajā hyundajā bija Mazda 2,0FE 16dohc 80-gadu beigu/90-gadu sākuma dzinējs. Protams jaudas pamaz, īpaši priekš džipa, taču visādi citādi izcils dzinējs-ilgkalpojošs,uzticams,ekonomisks, elektronikas gļuki tuvu nullei, zobsiksnu arī var nemainīt -kad plīst siksna -dzinējam nekādu bojājumu nav.
Nav brīnums ka Hyunday meklējot saviem auto dzinēju (to lika arī sonātām un mazajiem hyundajiem), izvēlējās tieši šo dzinēju, nevis VAG 2,5TDI
Jautājumi par w-124 izpūtējiem
Ir doma no viena bij. BIEZĀ Ogres apkārtnē nopirkt interesantu un labu w-124 mersi ar 24 vārstu 3.2 litru dzinēju. Mersis dažus gadus ir stāvējis "svaigā gaisā", tāpēc izpūtēja trubas viņam ir kā siets. Pārējais viss ir OK.
Tāpēc, būtu priecīgs, ja iauto daudzie speci-mersisti man pastāstītu - cik aptuveni maksā VISAS tās trubas jaunas, un kurā bodē vai servisā tās meklēt. Loģiski, ka nevajag nekādas dārgas superfirmas zīmolu, bet lai iztur kaut 3 gadus. Būšu pateicīgs par sakarīgiem ieteikumiem.