Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jautājumi par w-124 izpūtējiem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003

Ir doma no viena bij. BIEZĀ Ogres apkārtnē nopirkt interesantu un labu w-124 mersi ar 24 vārstu 3.2 litru dzinēju. Mersis dažus gadus ir stāvējis "svaigā gaisā", tāpēc izpūtēja trubas viņam ir kā siets. Pārējais viss ir OK.

Tāpēc, būtu priecīgs, ja iauto daudzie speci-mersisti man pastāstītu - cik aptuveni maksā VISAS tās trubas jaunas, un kurā bodē vai servisā tās meklēt. Loģiski, ka nevajag nekādas dārgas superfirmas zīmolu, bet lai iztur kaut 3 gadus. Būšu pateicīgs par sakarīgiem ieteikumiem.

 
1 2 3 4 5
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

16.03.2009 18:04

Crankshaft tevis pieminēto tomātu fīču amūrikāņi kaut kādos piecdesmitajos vai sešdesmitajos izdomāja.

-------------------------------------------

Izdomaaja principaa 1949. gadaa, firmaa GM / Buick, bet tolaik plashi nelietoja - nebija iipashas vajadziibas Nopietna izplatiiba saakaas tikai 1970-o gadu beigaas, kad degvielas ekonomija saaka kljuut par interesantu teemu

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Man ir DOMA šajā lapā itin daudz aprakstīto MERSĪTI mainīt pret citu mersīti ar automatisko kārbu. Nu jau mana meita ir autovadītāja, bet viņai tomēr attiecībā uz auto lietām galvenā prioritate ir automatiskā kārba. Varbūt, iauto mersistu aprindās kādam ir interese par šeit aprakstīto w-124/320 mersi ar sporta "spoguļkārbu" ? Maiņas variantā varētu būt kāds 90-to gadu beigu c- klases mersis vai arī BMW e-36 "automats". Ja kādam ir kāda interese vai citi piedāvājumi, sarakstamies šajā lapā. Domāju, ka par manu MERSI šeit sarakstīts pietiekoši daudz,detaļas var vēl precizēt.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nē, man pašam pret to manuali īpašu pretenziju nebija. Varēju pierast, viss bija OK. Bet meitai, jaunai braucējai, nu pilnīgi un galīgi tā kārba netīk. Grib tikai automatu. Būs jāmeklē maiņas variants. Pašam jau tas mersis patīk, diez vai otru lietotu tik labā

teh. stāvoklī šodien kaut kur atrast ?

askripko Reģ.: 21.09.2009
0 0 Atbildēt

sia novus.lv bergjos uztaisiis kaadu gribi un kaa vajag. un no kaa vajag.

otrs serviss Smerlja ielaa-kino studijas garazjaas. shim adresi nepateikshu-bet rezanatoru katalizatora vietaa liku tur.

Biju gan tur gan tur - nepalidzeja

busunoma.lv/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: ...

Nav SZ radi?

ir... tev kādi kompleksi no tā? pietirsa, apčakarēja, vai kā savādāk pāri nodarīja? no kuras ratu pakaļas tu tāds esi izkritis?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tad tur galu galā beidzās - ikdienasviesa meita tā vietā, lai mācītos braukt, tomēr tika pie tomāta lai nebūtu jāmācās braukt?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: jābūt reāli ķertam uz Mešalkām, la ņemtu Messeri ar virs 3L motoru un parasto kārbu IMHO

Messeriem pārsvarā no 3L motoriem ir automāti jau standartā un šis ir bijis Pirmā saimnieka specpasūtījums.

Pats arī vienu brīdi biju domājis šo eksemplāru apskatīties, jau ir tik labs- bet atturēja tas, ka nav kondiša. Un atkal nespēju vien nobrīnīties par Pirmo saimnieku- piepašuta klāt Sportline spoguļkārbu , bet ieekonomē uz ādu un kondišu. Ancīgi.

par kožu - Sviestcs savam sābam bija uzšuvis dermantīna salonu - moš jamais var pateikt meistara adresi

a par kondiškām - tur ursis ir spečuks, audī esot iebāzis itāļu kondišku (laikam izlicis logu pacēlājiem ručkas)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mašīnas pirkšana personīgai lietošanai pati par sevi nav ekonomiski pamatojama, ja vien tas nau ap divtūkstošo gadu ražots audī vai fofāgens ar baudāmo 1.4 trīs cilindru ļurboķīseli, kuram pateicoties tāds aparāts uz šosejas izstrebj trīs litrus saļāras uz sotaku, tb lētāk nekā autobusa biļete vienai personai

P.N. Ideot, neesi pamanījis ka mašīnām, kurām ir 15+ gadi mūsu platuma grādos cenšas tomātu vietā iebāzt mešalku pat tad, kad tas tomāts vēl darbojas, nerunājot par to, ja tas tomāts atsprāgst?

Bet vispār tā doma bija savādāka - ja jauns vadītājs tā vietā, lai iemācītos lietot mešalku tiecas pēc tomāta, tad beigās tāds draivā ieslēdzējs vien sanāk. Ja pie mums būtu kā šur tur amūrikā, kur tomātisti saņem tomātistu pravas ar kurām ar mešalku aprīkotu tačku vadīt nedrīkst, tad es vēl neko neteiktu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.P.N. Nupat aizdomājos - audī ā divi tak sanāk vienā klasē ar merivu, bet ar 1.4 patērē mazāk kā meriva ar 1.2 - wtf?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Johaidī, mani tas mersītis (šeit aprakstītais) pēdējā laikā ir sakaitinājis - kaut kā visu laiku pārsūc degvielu. Jūtams benzina aromats, nevienmērīga dzinēja darbība, trokšni izpūtējā, atkārtoti dzinēju ļoti grūti iedarbināt. KAS tas ir ? Ko mersisti var ieteikt ? Vai ir kāds zinošs diagnostikas specs vai kantoris pašu vietējo mersistu vidū ? Jeb jārullē uz Latbemu ?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Johaidī, mani tas mersītis (šeit aprakstītais) pēdējā laikā ir sakaitinājis - kaut kā visu laiku pārsūc degvielu. Jūtams benzina aromats, nevienmērīga dzinēja darbība, trokšni izpūtējā, atkārtoti dzinēju ļoti grūti iedarbināt. KAS tas ir ? Ko mersisti var ieteikt ? Vai ir kāds zinošs diagnostikas specs vai kantoris pašu vietējo mersistu vidū ? Jeb jārullē uz Latbemu ?

Sāc ar temperatūras devēju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

1. es vēlos teikt, ka aftermade āda ir nesmuki un nepieklajas, nu varbūt Kakša kartupeļu vadātājam tāda derētu

2. Tādi Mersisti, kuri neskaita 1000 Ls jau atstāja savus drapakus līzinga plačos. Tehniski iespējams ir, bet tur ir vairāk mīnusu, neka ieguvuma. Tapēc, PN !

1. Kas tur nesmuks un nepieklājas? Var jau arī uzšūt alkantaras ķebļus, kas būs n reizes krutāk nekā mersim oriģināli

2. Kādi tur ir tie mīnusi?

P.N. Kaksi, par ko tur štuka un cik daudz no tās štukas ir darbs, un, visbeidzot, kādām tačkām?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Johaidī, mani tas mersītis (šeit aprakstītais) pēdējā laikā ir sakaitinājis - kaut kā visu laiku pārsūc degvielu. Jūtams benzina aromats, nevienmērīga dzinēja darbība, trokšni izpūtējā, atkārtoti dzinēju ļoti grūti iedarbināt. KAS tas ir ? Ko mersisti var ieteikt ? Vai ir kāds zinošs diagnostikas specs vai kantoris pašu vietējo mersistu vidū ? Jeb jārullē uz Latbemu ?

siltu grūti iedarbināt ? Kā auksts lec ?

Domāju, ka standarts:

a: Gaisa Masas mērītājs- ap ls 200

b: motora kabeļi (vecuma vaina) - ls 800

Cipari vnk iespārda

tagad ikdienasviesis nevarēs pāris naktis mierīgi gulēt, domās par briestošiem remontiem

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Paldies par vērtīgo informaciju. Diemžēl, sestdien un svētdien neizdevās iedarbināt pat "aukstu". Nekādu dzīvības pazīmju, kaut aķi biju uzladējis līdz max. Izskatās,, ka visi ceļi ar evakuatoru uz Latbemu. Vai ir varianti ?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Paldies par vērtīgo informaciju. Diemžēl, sestdien un svētdien neizdevās iedarbināt pat "aukstu". Nekādu dzīvības pazīmju, kaut aķi biju uzladējis līdz max. Izskatās,, ka visi ceļi ar evakuatoru uz Latbemu. Vai ir varianti ?

Rodas iespaids, ka neizlasīji līdz galam - par problēmu #2 (Kloķvārpstas pozīcijas sensors ).

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vēlreiz paldies visiem, kas aktīvi piedalījās diskusijā par veco,labo mersīti. Diemžēl, nevienam neizdevās uztrāpīt pareizajai versijai par problēmām iedarbināt: pareizais risinājums bija sadalītāja vāciņa plaisa+bojāta oglīte. Mezgls tika nomainīts (ap 70 ls no šrota) , un mersis sāk pielekt no 1/2 apgrieziena. Nu jau mersis ir jau arī pārdots un ripo citos rajonos. Vispār jau bija žēl pārdot, bet nav vairs tie gadi kad bija laiks un prieks kaut ko visu laiku remontēt,skrūvēt un krāsot. Tā kā esmu pieradis pie korejiešu mašinām, meitai apmaiņā pret savu veco ford- mondeo dilersalonā par izcili labu cenu (teju ar 1/3 cenas atlaidi) paņēmu mazlietotu 2004.gada iepriekšējās paaudzes Hyundai Sonatu GLS. Auto izcili teicamā stāvoklī, bez skrambiņas, bagātīgi aprīkots ar visiem loriņiem - automatu un oriģinalo ksenonu ieskaitot. Meita ir ļoti priecīga, ka tikusi pie auto ar automātu - kā saka, lielais rudens auto changes ir veiksmīgi pabeigts. Protams, tikai laiks rādīs, kā abas sonatas kalpos. Cerams, ka veiksmīgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: pārdevās ? Apsveicu

man diemžēl nebija pieņemams variants, ka 3,2L motoram nav klimas un automātiskās kārbas.

Vispār jau abu iztrūkumu var labot. Vienīgi - kāpēc parastam mersim ar [pēc merša standartiem] mazmotoru vajag tomātu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Merša bēū detaļas maksā kosmosu? Ja man joprojām būtu audī ar bezpiedziņu, tad tādam pievienot tevis nosauktās abas lietas diez vai virs trijiem sotiem sanāktu, detaļās, protams. Esošajam kārbai par godu vairāk, bet arī diez vai milzīgi vairāk. Bet ja samierinātos ar veco klimatu, tad vismaz sotaks nost

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tad obligāti viss jāpērk jauns un dominiksā? Pizģec, tam aizvēsturiskajam mersim tādu nieku par tādu kosmosu pirkt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A ko, šī tofika tēma tāpat pieder pagātnei kopš mersis ir samainīts pret kaut kādu kujdaju ar tomātu Tāpēc atbildi - naskuj viss jāpērk jauns un dominiksā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nesen vai pasen?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja: Automāts b/u- apmēram Ls 300. Jauns Ls 2000. Aºī nav īpaši jēgas

Pistec, es mīlu audī - pat ja man būtu plika A90q bundža bez nekā, pārvērst to par mašīnu, kas piekrāmēta ar max B3/B4 iespējamajām ekstrām [ja gribētos būt krutākam un no jaunākiem modeļiem ielikt salonu, divjoslu klimatu un šo to, tad varbūt nē] diez vai izmaksātu dārgāk par 3-4k, kas mersim pēc tava apgalvojuma dažas ekstras sanāk Jeb vai mersim viss tik neizturīgs ka obligāti jāpērk jauns?

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti