Mūsu kantorim (tiesa - karlo) piesipās par vizuāliem bojājumiem (švīkas, buktes utt)
Izdevīgāk ir likt kasko saremontēt tādus sīkumus.
Tehniski defekti - domāju, ka ir vērts pirms atdošanas sataisīt pa garantiju (ja tāda vēl ir)
Mūsu kantorim (tiesa - karlo) piesipās par vizuāliem bojājumiem (švīkas, buktes utt)
Izdevīgāk ir likt kasko saremontēt tādus sīkumus.
Tehniski defekti - domāju, ka ir vērts pirms atdošanas sataisīt pa garantiju (ja tāda vēl ir)
protams viņiem nauhj tas lūznis nav vajadzīgs.... ar visām izrietošajām sekām....
var tak uztaisīt ekspertīzi, kaut vai iziet TA. lai tad šie apstrīd TA slēdzienu par tehnisko stāvokli. un buktes vai skrāpējumi nav tehniskais stāvoklis
Pieredze no 2005g. ar VW, kad atgriezām Bora V5 - dīleris taisa pilnu defektācijas aktu un par aktā norādīto defektu novēršanas summu samazina atpakaļpirkuma summu. attiecīgi - klients vai nu apmaksā dīlerim defektācijas aktu vai sedz starpību līzinga devējam, šīs nianses katram jāskatās savā līzinga līgumā.
Nav pieredzes, kas notiek gadījumos, ja klients nepiekrīt defektācijas aktā norādītajam.
vilkss rakstīja: Pieredze no 2005g. ar VW, kad atgriezām Bora V5 - dīleris taisa pilnu defektācijas aktu un par aktā norādīto defektu novēršanas summu samazina atpakaļpirkuma summu. attiecīgi - klients vai nu apmaksā dīlerim defektācijas aktu vai sedz starpību līzinga devējam, šīs nianses katram jāskatās savā līzinga līgumā.
Nav pieredzes, kas notiek gadījumos, ja klients nepiekrīt defektācijas aktā norādītajam.
ja garantija vēl spēkā, tad jātaisa defektācijas akts - lai "godīgi" piefiksē auto "tehnisko" stāvokli un tad kad defekalizācijas aktā parādīsies ka autos ir praktiski kā jauns un tam nekas nekait, tad jāpaziņo, ka vēlies to autosu atdod atpakaļ dīlerim
Gatavojies kašķim.
Ja mašīne nebūs tiešām ideāla ( kālab lai tāda būtu pēc pāris gadiem uz LV ceļiem), tad dabūsi ciparu.
Es savulaik ar Peugeot vienojos vienkārši - mašīna ir labā stāvoklī, ja tā var iziet teh. apskati. Protams, švīkas etc ir ārpus saraksta, tas jāsatais pašam.
Njà,vèl viena lieta kas vispàrèjàs krìzes apstàkljos var krietni sacakarèt dzìvi.varu saderèt ka pie pirksanas newiens tà konkrèti nepainteresèjàs un nepastàstìja kà notiks atdosana
Mani uztrauc tieši mazi vizuāli defekti...čakars ar viņiem .... Kopējais tehniskais stāvoklis liekas o.k.
kolumbs rakstīja: Mani uztrauc tieši mazi vizuāli defekti...čakars ar viņiem .... Kopējais tehniskais stāvoklis liekas o.k.
Ja nevari uzkraut kasko šo pasākumu, aizbrauc un pa savu naudiņu nopulē / piekrāso.
Ja nav $, nopērc att krāsas baloniņu un nopūt bojātās vietas nez ko tad šie teiks
Master_D rakstīja:
kolumbs rakstīja: Mani uztrauc tieši mazi vizuāli defekti...čakars ar viņiem .... Kopējais tehniskais stāvoklis liekas o.k.
Ja nevari uzkraut kasko šo pasākumu, aizbrauc un pa savu naudiņu nopulē / piekrāso.
Ja nav $, nopērc att krāsas baloniņu un nopūt bojātās vietas nez ko tad šie teiks
"šie" tik un tā pateiks, ka sulo kautkāds saļņiks, kautkas kautkur ir izdilis utttt... un pateiks to pat neskatoties uz mašīnu - viņi vienkārši zina tās mašīnas vājās vietas..... un kad tu uzzināsi cik tas tev izmaksās, tad tu pats to mašīnu arī parausi finansu līzē.....
škodai par nošvīkātu sānu karlo paprasīja 700 vai 900, neatceros precīzi.
es esmu redzējis mūsas defektācijas aktus šitā atpakaļ atdotām mašīnām.... un tas ir uzņēmumam, kurš vietā paņēma jaunas mašīnas
pēc tam pārdevējs (lietotās mašīnas) potenciālajam pircējam ejot cauri tam defektācijas aktam stāsta.... šito sataisīsim, šito nevajag taisīt, ar šito tu vēl 100k brīvi nobrauksi utttt....
p.n. tagad gan mūsai ir biki cita pieeja lietoto tačku tirdzniecībai, bet defektācijas ideja jau paliek...
šitas jau smuki skan - nobrauc 7 gadus un atlikusī vērtība būs 35%
tikai ja..... un sākas garš uzskaitījums - "visas apkopes pie dīlera", ne vairāk kā 15000 km gadā, labā tehniskā stāvoklī (tas vipār 7 gadus vecai mašīnai nav izmērāms jēdziens)
bet reāli pēc 7 gadiem dīleris labāk redz tevi ejam nekā nākam
takšto daudz vienkāršāk ir vienkārši ņemt un to tačku par atlikušo summu paraut pašam....
.... vai nošķilt Mūkusalas ielas aplī
anonimikis rakstīja: .... vai nošķilt Mūkusalas ielas aplī
tikai tad ir vispirms jāarunājas ar iauto persoņigo apdirsinātāju pārstāvi, kurš staigā vienmēr ancukā
tas toč, pāris ātrāki apļi pa labo malu un gatavs - visu sedz KASKO
Laikam labāk pašam pādot par atlikušo vērtību, ja ir kas ņem...vizmaz nav sekss ar VEHO
kolumbs rakstīja: Laikam labāk pašam pādot par atlikušo vērtību, ja ir kas ņem...vizmaz nav sekss ar VEHO
septinjgadiigu citrônu
cik buus taa Tava saldi-slapjaa atlikusii veertiiba un PVN arii iereekjinaasi
sanaak, sanaak tauta, septinjgadiigs C3 par "nieka" 6 eiro!
Pirceeji jau staajas rindaa un gruustaas
baidos, ka naaksies vien pasam braukt un braukt un braukt...ja negribeesi pa limonaadi atdot
Ozz rakstīja:
kolumbs rakstīja: Laikam labāk pašam pādot par atlikušo vērtību, ja ir kas ņem...vizmaz nav sekss ar VEHO
septinjgadiigu citrônu
cik buus taa Tava saldi-slapjaa atlikusii veertiiba un PVN arii iereekjinaasi
sanaak, sanaak tauta, septinjgadiigs C3 par "nieka" 6 eiro!
Pirceeji jau staajas rindaa un gruustaas
baidos, ka naaksies vien pasam braukt un braukt un braukt...ja negribeesi pa limonaadi atdot
Nebūs C3 un nebūs ne tuvu 6000 eiro
nu ta palielies kas buus un pa cik....
lai tauta var saakt Piķi kraat
Ozz rakstīja: nu ta palielies kas buus un pa cik....
lai tauta var saakt Piķi kraat
da viņš jauns maksā 12 eiro, atlikusī vērtība pēc 7 gadiem kādi 20%
značit divarpus eiro
tik un tā cena ir kosmiska
Reno Megānei rēķins bija uz 800Ls pie 3 gadu lietošanas - t.sk. bija arī pazudusi otra karte, noplīsis aizmugurējais logu tīrītājs, mistiska bagāžnieka vāka pulēšana + vēl visādi daudz maz argumentēti sīkumi. imo, tā jau būs vēlviena cepienu vētra, kad visi sāks atdot savus operatīvos transporta līdzekļus ((:
karoč jāatdod 1 dienu pirms garantijas laika beigām vai mūkusalas aplis ...
Atdošana ir stipri vienkāršāka, ja arī nākošais auto tiek tur pat pirkts.
Arī man pēc 1/2 gada stāv priekšā šis pasākums un nekādi nevaru izdomāt , ko darīt
nopirkt pašam labu, zināmu, nesistu auto pa normālu cenu
pagarināt līgumu
mainīt pret jaunu
es pret Mūksalas apli, man tur darbs, katru dienu jābrauc virsū/nost! Amerikā ir izdrukājami šabloni, kuru pieliekot pie auto(izgriezti caurumi lapā), var pateikt, cik liels skrāpējums jeb plaisa stiklā iet cauri, cik nē. Kaut pēc kaut kāda ta varētu mēgināt vadīties!
Auto atdošana pēc operatīvā līdzingaVEHO
Pašlaik Citroens ir operatīvajā līzingā. Beigsies operatīvā līzinga termņš, visticamāk Citroen tirgus cena būs zemāka vai tāda pati salīdzinot ar atlikošo vērtību. Atpakaļpirkuma līgums ir ar VEHO. Tātad mašīnu var atdot Veho, lai viņi liek, kur grib, bet... Kā viņi vērtē mašīnas tehnisko stāvokli pie mašīnas atdošanas. Saskaņā ar līgumu mašīna jāatdod labā tehniskā stāvoklī. Vai kāda pieredze, ko viņiem nozīmē "labs tehniskais stāvoklis"? Vai viņi ir piekasīgi?
Visas apkopes ir ietas pie VEHO, tāpēc it kā viņiem piekasīties nevajadzētu. Kā paši apkopa, tā ir...