Aplis,aplis un vēlreiz aplis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aplis,aplis un vēlreiz aplis.
arba rakstīja: Atdošana ir stipri vienkāršāka, ja arī nākošais auto tiek tur pat pirkts.
Arī man pēc 1/2 gada stāv priekšā šis pasākums un nekādi nevaru izdomāt , ko darīt
nopirkt pašam labu, zināmu, nesistu auto pa normālu cenu
pagarināt līgumu
mainīt pret jaunu
es tak teicu, ka neskatoties uz to, ka nākošā miza tiek ņemta turpat, vecais lūznis iziet smuko defektāciju pa pilnu programmu
Pirmais rakstīja:
arba rakstīja: Atdošana ir stipri vienkāršāka, ja arī nākošais auto tiek tur pat pirkts.
Arī man pēc 1/2 gada stāv priekšā šis pasākums un nekādi nevaru izdomāt , ko darīt
nopirkt pašam labu, zināmu, nesistu auto pa normālu cenu
pagarināt līgumu
mainīt pret jaunu
es tak teicu, ka neskatoties uz to, ka nākošā miza tiek ņemta turpat, vecais lūznis iziet smuko defektāciju pa pilnu programmu
lexus nau miza , miza ir pe zjo ,reno utt, goffnooo
aha, leksusu var vienkārši iemainīt pret jaunāku ar piemaksu no dīlera puses. jo jaunie leksusi ir sūdi, salīdzinot ar vecajiem labajiem
Pirmais rakstīja: aha, leksusu var vienkārši iemainīt pret jaunāku ar piemaksu no dīlera puses. jo jaunie leksusi ir sūdi, salīdzinot ar vecajiem labajiem
nu bet loģiski , jebi jo maķ
Pirmais rakstīja: aha, leksusu var vienkārši iemainīt pret jaunāku ar piemaksu no dīlera puses. jo jaunie leksusi ir sūdi, salīdzinot ar vecajiem labajiem
A tu pirktu no sevis to savu reno?
Eu šito topiku vajadzētu kautkadam herz vai avis paņemt savos mārketinga bukletos jāieliek, citādi pagaidām viņi savu ilglaicīgo nomu padara finansiāli izdevīgu pievelkot aiz ausīm izdevumu pozīcijas.
Master_D rakstīja:
Pirmais rakstīja: aha, leksusu var vienkārši iemainīt pret jaunāku ar piemaksu no dīlera puses. jo jaunie leksusi ir sūdi, salīdzinot ar vecajiem labajiem
A tu pirktu no sevis to savu reno?
re kas par lietu - dīleris ja paņem atpakaļ to tačku pēc oplīzes, tad ar domu, ka viņi varēs jamo pārdot un papildus vēl uzvārīties....
nav jau īpaši lielas finansiālas motivācijas bremžu klučus mainīt pie dīlera par 50 latiem, ja tos pašus ferodo (kas renaultam ir oriģinālie kluči) var paraut pie Sviestca un nomainīt par 20 latiem kopā ar darbu....
bet viņi ts klučus mainīs ja vajadzēs un uzrēķinās mašīnas cenai....
tas ko es gribu pateikt ir visiem zināms fakts, ka dīlerim nauhj nevajag tās oplīzētās tačkas pat ja tu vietā ņem jaunu
pamēģini savu veco žiguli iesmērēt par jauna leksusa pirmo iemaksu
Pirmais rakstīja:
pamēģini savu veco žiguli iesmērēt par jauna leksusa pirmo iemaksu
domāju, ka kā daļu pirmās iemaksas paņemtu. Teiksim leksis maksā 20k, pirmā iemaksa 2k, žiksis novērtēts par 100. Esmu pārliecināts, ka mūsdienu krīzes apstākļos viņi to 100 no pirmās iemaksas noņemtu ka nemetās, bet žiksi iestumtu pēc tam Daugavā
ko jūs te cepaties? gribat teikt, ka līdz šim neviens dīleris nav ņēmis atpakaļ nevienu mašīnu??? galugalā pastāv atpirkšanas līgums un līgums jāpilda. protams, pastāv arī defektācijas un citas figņas ar nobraukumiem, bet par to jādomā pirms pirkšanas nevis pirms atdošanas!!!
bija te taads pilsonis, Vigants peec nika...
ar putaam uz luupaam klaastiija, ka hjundai matrikss( laikam ka)ir zaebis štelle un komplektaa ar opliizi vispaar labaaks nekas buut nevar....un taa vinjam laiks ietaupaas par ko $$$ pelniit ka vai nu....
tagad gribeetos zinaat kaa vinjam iet, vai tas matrikss veel dveš, un kaadas ir prognozes, ka vinjam to urnu diileris panjems atpakalj bez batonu spraušanas visaadaas atverees...
valstii kriize- ielas no riitiem ir gandriiz vai izbraucamas...nevar ne saliidzinaat ar pagaajusgada korkjiem
Ozz rakstīja:
valstii kriize- ielas no riitiem ir gandriiz vai izbraucamas...nevar ne saliidzinaat ar pagaajusgada korkjiem
Tas gan!
PAr krīzi runājot
MAn bija milzīgs pārsteigums, ka Lielvārdē pa dienu pie stacijas milzīgs stāvlaukums izveidojies, tauta ar auto līdz stacijai un tad ar vilcienu uz Rīgu, manā jaunībā tā nebija
Par Hyndai līzēm, kolēģis darbā jau 3 pēc kārtas paņēmis, maina bez problēmām ik pa 2,5 gadi, viņš nekad pat nesagaida op. līzes beigas, maina atrāk
Lex ņēma manu žiguli (alfu) pretī , bez lielām problēmām un par normālu cenu, bet viens mīļotājs pierunāja, lai viņam pārdodu
jaa, bet kaada jeega diilerim njemt to autinju , atdot pikji no domajamaas varkas , meegjinaat iesmeereet autinju kaadam citam utt, šobriid, kad piķis truukst
zeltaroka rakstīja: ko jūs te cepaties? gribat teikt, ka līdz šim neviens dīleris nav ņēmis atpakaļ nevienu mašīnu??? galugalā pastāv atpirkšanas līgums un līgums jāpilda. protams, pastāv arī defektācijas un citas figņas ar nobraukumiem, bet par to jādomā pirms pirkšanas nevis pirms atdošanas!!!
visi dīleri ņem atpakaļ oplīzētās mašīnas..... protams arī visi ņem tavu žiksi par pirmo iemaksu....
bet žiksis tiek novērtēts atrēķinot ceļa izdevumus līdz tolmetam un visas atpakaļņemtās mašīnas iziet ļoti nopietnu defektāciju ar paredzamo izdevumu atrēķināšanu no izmaksājamās summas....
paskaidroju tiem kas nesaprata.... kantoris meegjinaas visiem speekiem appist klientu lai tik nebuutu jau taa žēlīgais kaaposts jaaizmaksaa
atpakalj mašīnas ņems...par briivu jau pilniigi noteikti.
arba rakstīja: PAr krīzi runājot
MAn bija milzīgs pārsteigums, ka Lielvārdē pa dienu pie stacijas milzīgs stāvlaukums izveidojies, tauta ar auto līdz stacijai un tad ar vilcienu uz Rīgu, manā jaunībā tā nebija
Par Hyndai līzēm, kolēģis darbā jau 3 pēc kārtas paņēmis, maina bez problēmām ik pa 2,5 gadi, viņš nekad pat nesagaida op. līzes beigas, maina atrāk
Tā ir visā pierīgā
Ozz rakstīja: jaa, bet kaada jeega diilerim njemt to autinju , atdot pikji no domajamaas varkas , meegjinaat iesmeereet autinju kaadam citam utt, šobriid, kad piķis truukst
dīlerim viņs ir jāņem pēc līguma, bet par atbilstošu cenu
ja es nebūtu tos defektācijas aktus turējis rokās, tad tā neteiktu....
pat ja tu ņem jaunu pepelacu vietā, tev no vecā pīrāga nogriež maliņu
Ja tu esi nopircis oplīzingā šrotu, turklāt vēl nojājis viņu (lai gan ir garantija mašīnai) - tad maksā vien!
No 6 škodām karlo tika atdota tikai 1. Pārējās izpirka darbinieki. 4000 latu par 3gadīgu oktāviju ar 60 000 nobraukumu imo IR limonāde.
Tai pat laikā diez vai kāds pirktu par tādu naudu k-kādu citronu c3 vai kia.
Master_D rakstīja: Ja tu esi nopircis oplīzingā šrotu, turklāt vēl nojājis viņu (lai gan ir garantija mašīnai) - tad maksā vien!
No 6 škodām karlo tika atdota tikai 1. Pārējās izpirka darbinieki. 4000 latu par 3gadīgu oktāviju ar 60 000 nobraukumu imo IR limonāde.
cik dzirdēju, kārlītis arī 700latiņus no tā pīrādziņa nošņāpa ne par ko
jā. tā bija vienīgā mašīna, ko lietoja "visi" - tipa kopīgā. Att neviens viņu negribēja pirkt
Un neviens nebija parūpējies par kasko (mašīna bija apskrāpēta)
Tur arī tie 700 (vai 900?) latiparādījās. Lai gan tik pat labi to varēja noplēst no kasko.
Tā gadās.
Kāpēc nevar darīt kā pie fričiem?
Salīgsti vienu kamikadzi (vēlams no tuvajām ārzemēm - kādu tadžiku vai moldāvu) ar kārtīgu auto, lai ieliek tam citronam ielas malā stāvošam sānos. Dabūsi apdrošināšanas piķi un vēl pārdosi sauso atlikumu kādam šrotam.
Auto atdošana pēc operatīvā līdzingaVEHO
Pašlaik Citroens ir operatīvajā līzingā. Beigsies operatīvā līzinga termņš, visticamāk Citroen tirgus cena būs zemāka vai tāda pati salīdzinot ar atlikošo vērtību. Atpakaļpirkuma līgums ir ar VEHO. Tātad mašīnu var atdot Veho, lai viņi liek, kur grib, bet... Kā viņi vērtē mašīnas tehnisko stāvokli pie mašīnas atdošanas. Saskaņā ar līgumu mašīna jāatdod labā tehniskā stāvoklī. Vai kāda pieredze, ko viņiem nozīmē "labs tehniskais stāvoklis"? Vai viņi ir piekasīgi?
Visas apkopes ir ietas pie VEHO, tāpēc it kā viņiem piekasīties nevajadzētu. Kā paši apkopa, tā ir...