Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Auto atdošana pēc operatīvā līdzingaVEHO

kolumbs Reģ.: 27.12.2005

Pašlaik Citroens ir operatīvajā līzingā. Beigsies operatīvā līzinga termņš, visticamāk Citroen tirgus cena būs zemāka vai tāda pati salīdzinot ar atlikošo vērtību. Atpakaļpirkuma līgums ir ar VEHO. Tātad mašīnu var atdot Veho, lai viņi liek, kur grib, bet... Kā viņi vērtē mašīnas tehnisko stāvokli pie mašīnas atdošanas. Saskaņā ar līgumu mašīna jāatdod labā tehniskā stāvoklī. Vai kāda pieredze, ko viņiem nozīmē "labs tehniskais stāvoklis"? Vai viņi ir piekasīgi?

Visas apkopes ir ietas pie VEHO, tāpēc it kā viņiem piekasīties nevajadzētu. Kā paši apkopa, tā ir...

 
1 2 3 4
Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Mūsu kantorim (tiesa - karlo) piesipās par vizuāliem bojājumiem (švīkas, buktes utt)

Izdevīgāk ir likt kasko saremontēt tādus sīkumus.

Tehniski defekti - domāju, ka ir vērts pirms atdošanas sataisīt pa garantiju (ja tāda vēl ir)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

protams viņiem nauhj tas lūznis nav vajadzīgs.... ar visām izrietošajām sekām....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

var tak uztaisīt ekspertīzi, kaut vai iziet TA. lai tad šie apstrīd TA slēdzienu par tehnisko stāvokli. un buktes vai skrāpējumi nav tehniskais stāvoklis

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

Pieredze no 2005g. ar VW, kad atgriezām Bora V5 - dīleris taisa pilnu defektācijas aktu un par aktā norādīto defektu novēršanas summu samazina atpakaļpirkuma summu. attiecīgi - klients vai nu apmaksā dīlerim defektācijas aktu vai sedz starpību līzinga devējam, šīs nianses katram jāskatās savā līzinga līgumā.

Nav pieredzes, kas notiek gadījumos, ja klients nepiekrīt defektācijas aktā norādītajam.

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

vilkss rakstīja: Pieredze no 2005g. ar VW, kad atgriezām Bora V5 - dīleris taisa pilnu defektācijas aktu un par aktā norādīto defektu novēršanas summu samazina atpakaļpirkuma summu. attiecīgi - klients vai nu apmaksā dīlerim defektācijas aktu vai sedz starpību līzinga devējam, šīs nianses katram jāskatās savā līzinga līgumā.

Nav pieredzes, kas notiek gadījumos, ja klients nepiekrīt defektācijas aktā norādītajam.

ja garantija vēl spēkā, tad jātaisa defektācijas akts - lai "godīgi" piefiksē auto "tehnisko" stāvokli un tad kad defekalizācijas aktā parādīsies ka autos ir praktiski kā jauns un tam nekas nekait, tad jāpaziņo, ka vēlies to autosu atdod atpakaļ dīlerim

Arnis76 Reģ.: 06.02.2006
0 0 Atbildēt

Gatavojies kašķim.

Ja mašīne nebūs tiešām ideāla ( kālab lai tāda būtu pēc pāris gadiem uz LV ceļiem), tad dabūsi ciparu.

Es savulaik ar Peugeot vienojos vienkārši - mašīna ir labā stāvoklī, ja tā var iziet teh. apskati. Protams, švīkas etc ir ārpus saraksta, tas jāsatais pašam.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Njà,vèl viena lieta kas vispàrèjàs krìzes apstàkljos var krietni sacakarèt dzìvi.varu saderèt ka pie pirksanas newiens tà konkrèti nepainteresèjàs un nepastàstìja kà notiks atdosana

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Mani uztrauc tieši mazi vizuāli defekti...čakars ar viņiem .... Kopējais tehniskais stāvoklis liekas o.k.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Mani uztrauc tieši mazi vizuāli defekti...čakars ar viņiem .... Kopējais tehniskais stāvoklis liekas o.k.

Ja nevari uzkraut kasko šo pasākumu, aizbrauc un pa savu naudiņu nopulē / piekrāso.

Ja nav $, nopērc att krāsas baloniņu un nopūt bojātās vietas nez ko tad šie teiks

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja:

kolumbs rakstīja: Mani uztrauc tieši mazi vizuāli defekti...čakars ar viņiem .... Kopējais tehniskais stāvoklis liekas o.k.

Ja nevari uzkraut kasko šo pasākumu, aizbrauc un pa savu naudiņu nopulē / piekrāso.

Ja nav $, nopērc att krāsas baloniņu un nopūt bojātās vietas nez ko tad šie teiks

"šie" tik un tā pateiks, ka sulo kautkāds saļņiks, kautkas kautkur ir izdilis utttt... un pateiks to pat neskatoties uz mašīnu - viņi vienkārši zina tās mašīnas vājās vietas..... un kad tu uzzināsi cik tas tev izmaksās, tad tu pats to mašīnu arī parausi finansu līzē.....

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

škodai par nošvīkātu sānu karlo paprasīja 700 vai 900, neatceros precīzi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es esmu redzējis mūsas defektācijas aktus šitā atpakaļ atdotām mašīnām.... un tas ir uzņēmumam, kurš vietā paņēma jaunas mašīnas

pēc tam pārdevējs (lietotās mašīnas) potenciālajam pircējam ejot cauri tam defektācijas aktam stāsta.... šito sataisīsim, šito nevajag taisīt, ar šito tu vēl 100k brīvi nobrauksi utttt....

p.n. tagad gan mūsai ir biki cita pieeja lietoto tačku tirdzniecībai, bet defektācijas ideja jau paliek...

šitas jau smuki skan - nobrauc 7 gadus un atlikusī vērtība būs 35%

tikai ja..... un sākas garš uzskaitījums - "visas apkopes pie dīlera", ne vairāk kā 15000 km gadā, labā tehniskā stāvoklī (tas vipār 7 gadus vecai mašīnai nav izmērāms jēdziens)

bet reāli pēc 7 gadiem dīleris labāk redz tevi ejam nekā nākam

takšto daudz vienkāršāk ir vienkārši ņemt un to tačku par atlikušo summu paraut pašam....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

.... vai nošķilt Mūkusalas ielas aplī

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: .... vai nošķilt Mūkusalas ielas aplī

tikai tad ir vispirms jāarunājas ar iauto persoņigo apdirsinātāju pārstāvi, kurš staigā vienmēr ancukā

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

tas toč, pāris ātrāki apļi pa labo malu un gatavs - visu sedz KASKO

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Laikam labāk pašam pādot par atlikušo vērtību, ja ir kas ņem...vizmaz nav sekss ar VEHO

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Laikam labāk pašam pādot par atlikušo vērtību, ja ir kas ņem...vizmaz nav sekss ar VEHO

septinjgadiigu citrônu

cik buus taa Tava saldi-slapjaa atlikusii veertiiba un PVN arii iereekjinaasi

sanaak, sanaak tauta, septinjgadiigs C3 par "nieka" 6 eiro!

Pirceeji jau staajas rindaa un gruustaas

baidos, ka naaksies vien pasam braukt un braukt un braukt...ja negribeesi pa limonaadi atdot

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

kolumbs rakstīja: Laikam labāk pašam pādot par atlikušo vērtību, ja ir kas ņem...vizmaz nav sekss ar VEHO

septinjgadiigu citrônu

cik buus taa Tava saldi-slapjaa atlikusii veertiiba un PVN arii iereekjinaasi

sanaak, sanaak tauta, septinjgadiigs C3 par "nieka" 6 eiro!

Pirceeji jau staajas rindaa un gruustaas

baidos, ka naaksies vien pasam braukt un braukt un braukt...ja negribeesi pa limonaadi atdot

Nebūs C3 un nebūs ne tuvu 6000 eiro

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu ta palielies kas buus un pa cik....

lai tauta var saakt Piķi kraat

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: nu ta palielies kas buus un pa cik....

lai tauta var saakt Piķi kraat

da viņš jauns maksā 12 eiro, atlikusī vērtība pēc 7 gadiem kādi 20%

značit divarpus eiro

tik un tā cena ir kosmiska

Smart7 Reģ.: 16.11.2005
0 0 Atbildēt

Es par mūkusalas apli

opc Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Reno Megānei rēķins bija uz 800Ls pie 3 gadu lietošanas - t.sk. bija arī pazudusi otra karte, noplīsis aizmugurējais logu tīrītājs, mistiska bagāžnieka vāka pulēšana + vēl visādi daudz maz argumentēti sīkumi. imo, tā jau būs vēlviena cepienu vētra, kad visi sāks atdot savus operatīvos transporta līdzekļus ((:

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

karoč jāatdod 1 dienu pirms garantijas laika beigām vai mūkusalas aplis ...

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Atdošana ir stipri vienkāršāka, ja arī nākošais auto tiek tur pat pirkts.

Arī man pēc 1/2 gada stāv priekšā šis pasākums un nekādi nevaru izdomāt , ko darīt

nopirkt pašam labu, zināmu, nesistu auto pa normālu cenu

pagarināt līgumu

mainīt pret jaunu

BigDog Reģ.: 27.07.2008
0 0 Atbildēt

es pret Mūksalas apli, man tur darbs, katru dienu jābrauc virsū/nost! Amerikā ir izdrukājami šabloni, kuru pieliekot pie auto(izgriezti caurumi lapā), var pateikt, cik liels skrāpējums jeb plaisa stiklā iet cauri, cik nē. Kaut pēc kaut kāda ta varētu mēgināt vadīties!

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti