pirms sāc kaut kādas kustības, aplūko auto...
tad jau Tevis pieminētie manevri (secība pareiza)...
es skaitīju uz autohausa kontu uzrādot par ko (VINs)...
pirms sāc kaut kādas kustības, aplūko auto...
tad jau Tevis pieminētie manevri (secība pareiza)...
es skaitīju uz autohausa kontu uzrādot par ko (VINs)...
Vajag palūkot vairākus autosus vienā rajonā, lai nesanāk abloms
Un cik tad tas prieks finālā kopā sanāk? Ar visām reģistrācijām, apdrošināšanām, viesnīcām un rīšanu? Ir kādam konkrēts cipars nosaucams, ko sanācis iztērēt dabūnot vienu auto uz Lv?
LyNx8 rakstīja: Un cik tad tas prieks finālā kopā sanāk? Ar visām reģistrācijām, apdrošināšanām, viesnīcām un rīšanu? Ir kādam konkrēts cipars nosaucams, ko sanācis iztērēt dabūnot vienu auto uz Lv?
Tas atkarīgs kāda apetīte un cik daudz alus var izdzert
Bet ja nopietni, viena tante teica, ka līdz 1000EUR jārēķinās.
Jau kadu laiku auto ir izdevigak pirkt Latvijaa nevis DE
didzinators rakstīja: Jau kadu laiku auto ir izdevigak pirkt Latvijaa nevis DE
Tas šobrīd "krīzes" laikā. Man viens piedavā MB SLK 230 ar Brabus paku, 97. gada pa 5k€, kadam neinteresē?
Ideots rakstīja: tranzīta numur+ apdrošināšana= kādi 160 EUR
pēc tam prāmis Rostoka -V-pils
a, preškam ņemt tranzīta nr. ja ar prāmi? Lai aizved līdz ostai uz traļa, moš netālu, ar citiem nr. var aizbraukt
Ir pieredze
Ja tas ir kads eksluzivs auto tad var ņemt vacija,bet tadu ikdienas auto cenas pagaidam latvija ir letakas deļ krizes
Uggga rakstīja:
didzinators rakstīja: Jau kadu laiku auto ir izdevigak pirkt Latvijaa nevis DE
Tas šobrīd "krīzes" laikā. Man viens piedavā MB SLK 230 ar Brabus paku, 97. gada pa 5k€, kadam neinteresē?
pēc tam ņaudēsi, ka mērcēdess ir sūds?????
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja:
didzinators rakstīja: Jau kadu laiku auto ir izdevigak pirkt Latvijaa nevis DE
Tas šobrīd "krīzes" laikā. Man viens piedavā MB SLK 230 ar Brabus paku, 97. gada pa 5k€, kadam neinteresē?
pēc tam ņaudēsi, ka mērcēdess ir sūds?????
Nevajag man viņu, nemaz neskatīšos. Viekārši citi līdzīgi piedāvājumi tuvojas 9k un ar ko gan viņi būtu labāki par šo? Vienkārši cilvēkam vajag naudu tā ka pa acīm spiežas.
Nu neticu, ka latvijā ir kautkas lētāks.
Neskatoties uz to, ka mēs esam banānu valsts - arī banāni mums ir dārgāki
Tikko atdzinu vienu auto, Tevis aprakstītā kārtība ir pareiza, pie tam visus dokumentus sakārto viņu Autohaus + CSDD (tsk OCTA uz 5 d -110EUR, 14-160), kur jāierodas pašam ar autohausa pārstāvi, tas nudien nav nekas sarežģīts, bet....
tas nav lētāk, kā ja to Tavā vietā darītu trelis (500-1000 EUR,atkarībā no piedāvātā servisa). Vienīgais pluss ir iespēja to visu kādreiz izdarīt pašam, pie reizes var izmantot iespēju paceļot apkārt pa EU.
Naudu skaita autohausam. Tas gan nav 100% droši, jo tas anyway var pēc tam pateikt, ka neko nezin, bet tas, es ceru, notiek reti, sevišķi, ja ir iespēja to autohausu pārbaudīt internetā. Reālākais, ka auto pa to laiku var tikt pārdots, tomēr ja paraksti vācieša faxu, tad normālos apstākļos tas jau skaitās, kā noslēgts līgums, ko normāli vācieši (kā ir ar turkiem?) ievēro. Galvenais neuzrauties uz Nigeria fraud, ar feikajiem pārdevējiem un viņu "transporta kompānijām". Ja ved cash, tad var apzagt, aplaupīt pa ceļam. ATM iepriekš jāizmaina dienas limits uz cash un jāsarēķina, cik tas maksās (šķiet 1.5% no summas).
Mēs nebraucām ar prāmi, jo tā šķita lieka laika tērēšana, gribējās pašiem pabraukāties, izbraucām no Minhenes pēcpusdienā un nākošajā dienā, pēc 22h nonstop booring driving caur neskaitāmiem stūķiem, bijām LV CSDD, kur uzreiz piereģistrējām auto un bez problēmām izgājām TA.
Risks iepirkt sūdu Vācijā pastāv jebkurā gadījumā, neskatoties uz to, ka tur kopumā autoparks ir labākā stāvoklī kā te, bet LV pērkot vismaz vari aizbraukt pie dīlera un pārbaudīt visu, pie kam tagad daudzi dod "krīzes ceenu". Mums viss bija OK, bet tagad kliegt un aģitēt, ka tas bija vienīgais pareizais veids, kā tikt pie auto, es negrasos, tas tomēr katra indivudālu lēmumu ķēde - jauns/vecs, VAZ/Maybach, DE/LV, vest pašam/sašam utt utjpr.
Lai izdodas!
Uggga rakstīja: Tas šobrīd "krīzes" laikā. Man viens piedavā MB SLK 230 ar Brabus paku, 97. gada pa 5k€, kadam neinteresē?
nav tur nekā no Brabus. ja nu šilte vienīgi.
markss rakstīja: a, preškam ņemt tranzīta nr. ja ar prāmi? Lai aizved līdz ostai uz traļa, moš netālu, ar citiem nr. var aizbraukt
Ir pieredze
ja pašam ir treilis, jā.
BET, ja es pavienoju ciemošanos, auto pirkšanu, svoim hodom līdz prāmim un no prāmja līdz csdd ?
starp citu, iesaku līniju Kiel-Klaipēda, 2x lētāk par pārējām, pēc tam no Klaipēdas 2 stundu brauciens līdz Rīgai.
nu labi, 3 stundas- baigi ilgi nebija it kā.... 20. 00 nobraucām no tupeles, 22.30 bijām Rīgā.
Sretsked rakstīja:
Sky_Walker rakstīja:
, pēc tam no Klaipēdas 2 stundu brauciens līdz Rīgai.
ar ko?
iztesteet ta vajag...hura:
ko tur testēt, LT bāņi rullz, padomājo tpar mūsu ceļiem, raudāt gribas.
Uggga rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja:
didzinators rakstīja: Jau kadu laiku auto ir izdevigak pirkt Latvijaa nevis DE
Tas šobrīd "krīzes" laikā. Man viens piedavā MB SLK 230 ar Brabus paku, 97. gada pa 5k€, kadam neinteresē?
pēc tam ņaudēsi, ka mērcēdess ir sūds?????
Nevajag man viņu, nemaz neskatīšos. Viekārši citi līdzīgi piedāvājumi tuvojas 9k un ar ko gan viņi būtu labāki par šo? Vienkārši cilvēkam vajag naudu tā ka pa acīm spiežas.
jā, tam, kas tirgo pa 9k baigi vajag naudu
=> Ugga, iemet kaut kur bildes no SLK, lai var ievērtēt...interese ne pārāk nopietna, bet hvz, mož iepatīkas
Velns666 rakstīja: => Ugga, iemet kaut kur bildes no SLK, lai var ievērtēt...interese ne pārāk nopietna, bet hvz, mož iepatīkas
ja pēti SLK, tad ok, ja tieši dēļ tā, ka Babus optika, tika jau izpētīts tas auto
Velns666 rakstīja: => Ugga, iemet kaut kur bildes no SLK, lai var ievērtēt...interese ne pārāk nopietna, bet hvz, mož iepatīkas
Mēģināšu kaut ko sadzīt rokā.
Sky_Walker rakstīja:
Velns666 rakstīja: => Ugga, iemet kaut kur bildes no SLK, lai var ievērtēt...interese ne pārāk nopietna, bet hvz, mož iepatīkas
ja pēti SLK, tad ok, ja tieši dēļ tā, ka Babus optika, tika jau izpētīts tas auto
Kā noskaidrojās, laikam tas pats vien ir
Bildes iespējams būšot rīt. Specifikācija pēc VIN sekojoša
Номер шасси (кузова 1704471F030113
Номер двигателя 111973 12 014221
Номер коробки передач 722605 00 460815
Первый вариант шин спереди CONTINENTAL
Номер заказа 0 6 368 00900
Производитель оптики BOSCH
Дата выпуска 07.07.1997
Дилер Auto-Henne KG, Мюнхен (36
Обивка салона Кожа "скарлет" (двухцветная красная (227)
189 черный изумруд металлик
© Mercedes-Benz Club Russia. Информация предоставлена сайтом мбклуб.ру
Коды опций
270 Антенна на заднем крыле для телефона сети D с разветвителем и динамики
Антенна с разветвителем на заднем крыле, динамик для телефона
292 Боковые подушки безопасности спереди (левая и правая
423 5-ти скоростная АКПП
551 Система противоугонной сигнализации
580 Кондиционер Tempmatic
755 CD ресивер MB Special
794 8,5 x 17 et30/18 245/45, 3-piece (500 e = et30, r129 = et18 )
808 Изменение года модели, последняя цифра показывает новый модельный год
810 громкоговоритель, акустическая система
Акустическая система BOSE
873 Электрообогрев передних кресел
875 Обогрев системы омывателя стекла
Обогрев омывателя ветрового стекла (W201)
988 Сертификат владения (ПТС и сертификат соответствия (европейского с рамками под европейские номера
Bildes mēģināšu līdz rītdienai uztaisīt
Ja pareizi saprotu 5pakāpju automāts un 2.3 kompresors? ~190Zs? kabrio.
Auto no DE
Zinu, ka tēma nav jauna, bet neko up to date neatradu, tādēļ vēršos pēc padoma pie tiem, kuri ir lietas kursā.
Mobile.de noskatīju auto un ir doma doties road tripā pa Vāciju+iepirkt braucamo. Kāda īsti ir kārtība. Nopērkam, noņemam no uzskaites, tranzīta nummuri, pirkumu apliecinošs dokuments un viss, vai vēl kas? Kā ir ar apdrošināšanu un kā visdrošāk un izdevīgāk veikt maksājumu...bankomāti sanāk padārgi. Vai kāds ir pārskaitījis naudu iepriekš (autosalonam, nevis Erdoganam)?
Paldies.