Yetti: subjektivas izjuutas braukshanaa. Pasaats bija nomas auto, bumslis bossa auto. TB ja butu sev janjem , bumslis noteikti nebutu kandidats.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Yetti: subjektivas izjuutas braukshanaa. Pasaats bija nomas auto, bumslis bossa auto. TB ja butu sev janjem , bumslis noteikti nebutu kandidats.
aa jaa..nu nopakots bumslis bij labak... bet brauksanas izjutas man kautkaa... nu ne visai.. laikam ne preiksh manis tas auto
labi, sapratu...
cik auto Tev ir bijuši un kādas piedziņas (marka/modelis neinteresē)
Yetti: iipashumaa kaadi laikam 10 apmeram, piedzinjas visadas, gan rwd, gan fwd gan awd, bet nu braukts ir ar daudz un dazhadiem auto. Katram savs. Man jaunajos bumshljos ir paris siikumi kas kretinee - iipashi pagriezienu raditaji- nu bessi aaraa ka nav fiksets stavoklis. + vel kautkas tur bij, laikam ne tik traki ka vairs neatceros Taa jau auto ok, bet ne prieksh manis.
labi,
lai paliek...
ja aizskāru - atvainojos...
Yetti - pofig tas skarda kastes , labaak kaads Staropramens
ja gribi uz dušu, tad pie Pirmā...
nikujaaa.... Nidazgjotes
Man no Insignia vislabāk patiktos universāls ar 2 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru un automātu par 27165 eiro (19092 latiem):
Šorīt tv5 autoziņās redzēju, kā jaunajai insignijai čīkstēja lētais plasmasas salons.
jugasvilli rakstīja:
VWfans rakstīja: Man no Insignia vislabāk patiktos universāls ar 2 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru un automātu par 27165 eiro (19092 latiem):
opel.adamauto.lv/...
Labāk jau pagaidīt OPC ar biturbo dīzeli.
un par katru apkopi maksāsi dubultā, ja ne trīskārši...
nullītes eļļa, brembo bremžu kluči un mentiem par ātrumu...
jugasvilli rakstīja: Man labākais, ar ko braukts - 2008. gada CL500 Mersis. Superīgs auto, bet sev laikam negribētu tomēr.
Insignia kļuvusi par sievas sapņu auto (starp mirstīgo mašīnām, protams). Vispār doma ir - beigsies krīze, viss norims, būs jāpaņem. Ja domas nemainīsies, protams.
Kad beigsies krīze INSIGNIJA vairs nebūs aktuāla Tas aptuvenī tā, kā tagad uz kadetu mestu acis
x_rays rakstīja: Mans subjektivais viedoklis ir tads ka passats 07 ar dsg un 2.0 dizeli ir daudzreiz patikamaks braukshanaa nekaa 06 gada 545 bumslis. Ar abiem ir braukts aptuveni nedelju.
Tīri intereses pēc, kas ir tie kritēriji, kas 2,0 dīzeļpasātu tavās acīs paceļ virs 545 BMW?? Galīgi nēesmu BMW fans bet nu tomēr, 545 ar saviem 330 ZS pret 140ZS priekšpiedzinās pasātiņu. ja nu vienīgi pasāts ir mazliet ekonomskāks
Staar: Tikai un vienigi subjektivaas izjutas braukshanaa. Protams pa baani 545 butu noteikti niknaks, bet pa pilsetu man personigi labak patika braukt ar passatu, lai cik divaini tas neliktos. Pie tam, es biju manami izbrinits, ka braucot pa vienu un tp pashu marshrutu , bumsli naacas vakt (tb biki piegrozit) tur kur dienu ieprieksh ar passatu gaju neatmetoties. Nekas tads jau nebija, bet izbrins bij gan Bet kaa jau teicu, katram savs... tas auto [bmw] gluzhi vienkarshi nav prieksh manis.
x_rays rakstīja: Staar: Tikai un vienigi subjektivaas izjutas braukshanaa. Protams pa baani 545 butu noteikti niknaks, bet pa pilsetu man personigi labak patika braukt ar passatu, lai cik divaini tas neliktos. Pie tam, es biju manami izbrinits, ka braucot pa vienu un tp pashu marshrutu , bumsli naacas vakt (tb biki piegrozit) tur kur dienu ieprieksh ar passatu gaju neatmetoties. Nekas tads jau nebija, bet izbrins bij gan Bet kaa jau teicu, katram savs... tas auto [bmw] gluzhi vienkarshi nav prieksh manis.
Varbūt bembim pedāli spiedi tāpat kā pasātam, bet bembis jau gāja šķērsām
Ja uber jauda nav galvenais kritērijs, tad auto ir salīdzināmi, kur subjektīvie kritēriji nav mazsvarīgs faktors.
Nu es esmu izaudzis no vecuma kad uuberzirgi ir vienigais kriterijs. Man shobrid svarigak ir komfortabli justies. Diemzhel jutos viilies ka bmw man nespeja sniegt to fiilingu ko vw. Biju gaidijis baudaamaaku (c) vwfans auto pec vispaarejaam atsauksmem. Vopshem ja butu japerk sev, tad viennozimigi ne tiri delj subjektivam sajutam.
jugasvilli rakstīja: Ar 5. bembi braucis neesmu, bet ar passatu 2.0 TDI 140 ZS DSG gan.
Protams, kārba un tās darbība ir super, bet citādi tas auto nekādu dižo sajūsmu neizraisīja. Diezgan parasts auto. Tad jau Insignia viennozīmīgi labāka.
Vakar Jelgavā redzēju stāvam vienu no piecām šogad pārdotajām Insignia. Tas bija dīzelis ar automātu. Glīts auto...
Davai uztaisam vēl atsevišķu topiku, kur katrs varēs rakstīt, kādus auto un kur redzējis! Un ar piebildēm par to, kā tie izskatījušies- vai bijuši baudāmi vai ne u.tml.
Maija_Eskuella rakstīja: Davai uztaisam vēl atsevišķu topiku, kur katrs varēs rakstīt, kādus auto un kur redzējis! Un ar piebildēm par to, kā tie izskatījušies- vai bijuši baudāmi vai ne u.tml.
Nu vispār topiks ir par insignija, tad nu VW Fans izteca savas domas par šo auto. Nevarētu teikt, ka iauto forumi būtu tik pārpludināti ar diskusijām, ka fana koments nodarītu lielu ļaunumu.
1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motors 4,9 metrus garajam Opel-Insignia universālam gan liekas par knapu...
www.hansaauto.lv/... īzumā!OpelInsignia
Pirmais, ko auto novērtēju ir tā vizuālais tēls, detaļu dizains
Otrais, kā es viņā jūtos, apsēžoties pie stūres.
Un tikai tad - tehniskie cipari un risinājumi.
Apskatīju , iekāpt nevēlējos, es negribētu uz šo auto skatīties un priecāties - šis ir mans auto.
Laikam vecs kļūstu, galvenais, kas iekrita acīs daudz visādu nevajadzīgu dizaina detaļu, kam nav nekāda kopsakara.
Un man pilnīgi neinteresē, visas viņa tehniskās pilnības
arba rakstīja: Pirmais, ko auto novērtēju ir tā vizuālais tēls, detaļu dizains
Otrais, kā es viņā jūtos, apsēžoties pie stūres.
Un tikai tad - tehniskie cipari un risinājumi.
Apskatīju , iekāpt nevēlējos, es negribētu uz šo auto skatīties un priecāties - šis ir mans auto.
Laikam vecs kļūstu, galvenais, kas iekrita acīs daudz visādu nevajadzīgu dizaina detaļu, kam nav nekāda kopsakara.
Un man pilnīgi neinteresē, visas viņa tehniskās pilnības
ja nav noslēpums, kādu auto izvēlētos, ja pirktu jaunu?
911 Porsche , ja pietiktu naudas vai maserati GT
Tā kā nepietika, tad turpinu braukt ar veco - Lex is 250, izvēlējos tieši šo īpašību dēļ - perfekts dizains (piekrītu, ka var nepatikt, bet tāpat perfekts ) un pie stūres jutos ļoti labi, tad nāca pārējais - jauda, patēriņš u.t.t.t
Svētdienām - alfa romeo bertone 1975 gada
arba rakstīja: 911 Porsche , ja pietiktu naudas vai maserati GT
Tā kā nepietika, tad turpinu braukt ar veco - Lex is 250, izvēlējos tieši šo īpašību dēļ - perfekts dizains (piekrītu, ka var nepatikt, bet tāpat perfekts ) un pie stūres jutos ļoti labi, tad nāca pārējais - jauda, patēriņš u.t.t.t
Svētdienām - alfa romeo bertone 1975 gada
ja bertone ir tā sarkanā, kas galerijā, tad auto ir cieņas vērts. Šitāds kaut kā nebija manīts. Tai alfa romeo bertone ir kāds ciparu šifrējums ar????
Eiropas gada auto 2009 Opel Insignia
Eiropas gada auto 2009 ir:
Pirmais: Opel Insignia, 321 balsis
Otrajā vietā ar 320 balsīm Ford Fiesta,
trešo ieņem Volkswagen Golf, - 223 punkti.
Kādas Jūsu domas par vietu sadalījumu- pirmās trīs vietas DE:
tālāk: Citroen C5, Alfa Romeo MiTo, Skoda Superb un Renault Megane.