Sāc ar klemmēm un akumulatoru.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sāc ar klemmēm un akumulatoru.
Akumulators ir jauns. Paskatīšos klemmes.
greegers jeb nu trekters teica ka shie esot bezotkaznije ka kalashnjikovi
pieraawejs klakskj jo vados zaljais.notiiri kontaktus lielajiem wadiem.
kalašņikova "bezotkaznostj" izpaužas ļoti vienkārši - kad tas noklapē, tad turpat arī tiek izmests. jo remontam tur nekas "ņepodļežit"
vai tik ar kraislera drazu nav tāpat?
tad cik saprotu vispirms japaskatas visi kontakti.. ja nelidz tad drosi vien jalien kaut kur dzilak?
Būt tā var gan arī dēļ nekontakta. Parasti masas klemme pret alumīnija korpusu brīnumus taisa...
Manam 300M bija tieši tas pats. Un drauga 300M arī tagad tas pats. Laikam tā būs ierasta kaite.
Vaina ir startera klemmēs, kuras nodeg ar laiku. Izjaukšana un klemmes nomaiņa man izmaksāja 30Ls pirms gada Amerikas Auto servisā. Pāris stundu darbs un lieta darīta. Man liekas tām klemmēm bija kaut kāds cits nosaukums, bet tagad vairs neatceros. Oglītes bija ģeneratoram, nevis starterim.
Elbruss rakstīja: Manam 300M bija tieši tas pats. Un drauga 300M arī tagad tas pats. Laikam tā būs ierasta kaite.
Vaina ir startera klemmēs, kuras nodeg ar laiku. Izjaukšana un klemmes nomaiņa man izmaksāja 30Ls pirms gada Amerikas Auto servisā. Pāris stundu darbs un lieta darīta. Man liekas tām klemmēm bija kaut kāds cits nosaukums, bet tagad vairs neatceros. Oglītes bija ģeneratoram, nevis starterim.
ogliites ir arii starterim
Kindzulis rakstīja:
ogliites ir arii starterim
OK. Starteri nav sanācis pašam jaukt. Esmu jaucis tikai ģeneratoru tāpēc nezināju
bet tu paprovee... to nekad nav par veelu apguut
paldies Elbruss ķeršos klāt tām klemmēm un cerams, viss izdosies.
Sretsked rakstīja: Tur ir vaina bendiksā,
...vai ievilcējā apdeguši kontakti, kas ticamāk.
bendiksa nobiršana biežāk izpaužas kā 'izbuksēšana'.
man ari skiet, ka bendiks tas nav, jo nekada "izbuksēšana" nav, ir konstants klikšķis katru reizi, kad pagriež aizdedzes atslēgu!
pazīstama vaina! - Starterim kirdikt man bija tā ka pus apgriezienu grieza jestri bet tālāk sāka ģībt nost līdz beidzot tiku pie jauna startera
RHINO rakstīja: pazīstama vaina! - Starterim kirdikt man bija tā ka pus apgriezienu grieza jestri bet tālāk sāka ģībt nost līdz beidzot tiku pie jauna startera
starteris neģībts vai nu griež vai negriež! vai nu ir klikšķis vai nu piešķiļas!
iipaši erudiitajiem paskaidroju-
ja klemme ir apsuubeejusi, tad straava pienaak vai nu vaajaaka, vai pavisam nepietiekami.
pieraaveejam pietiek, bet pagriezt nevar, jo normaala kontaktvirsma ir pavisam nekaada, liidz ar to sprieguma nav...atlikusii kontaktvirsma dzirksteļo, paliek grubuljaina, oksideejas.
ja bendikss(pieraaveejs) ir beukts, tad parasti simptomi ir ka vai nu atlaizot aizdedzes atsleegu starteris griezas liidzi motoram, vai arii lec paari spararata zobiem- izdilusi asiite, nepierauj liidz galam, vai arii zobi pavisam nodiluši.taada mehaaniska vaina...
autoram- notiiri takš taas klemmes pie startera, par sliktu nenaaktu arii aku klemmes paskatiities un dzineeja masas notiiriit...
ja sataisiisi kaartiibu, bet joprojaam purgaasies, tad saac mekleet vainu starterii...
Ozz, par bendiksu to anekdoti pats izdomāji vai noklausījies
lec pār spararata zobiem.... psec, pirmo reiz dzirdu tādu aņuku..
Izvelc no miskastes vienu bendiku, izārdi un būs skaidrs kurš kuram tur lec pāri.
Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.
starteris tak sastāv no 2 blokiem: lielais bundulis - motors, mazais bundulis - motora slēdzis. kad pagriež atslēgu, tad ieslēdzas tas mazais bundulis, kas savieno kontaktus un palaiž strāvu uz lielo bunduli. Klikšķi varētu būt, ja mazais bundulis darbojas, bet kontaktus nesavieno. vai arī līdz kontaktiem jau no ārpuses strāva nepienāk. Tā kā vai nu ārpusē kontakts štruntīgs vai iekšā mazajā bundulī kontakts beigts... nezinu vai šim modelim var būt kas unikāls. Starpcitu, ja bendiksa problēma, tad parasti lielais bundulis rukā - griežas, bet motoru negriež, jo bendikss vai nu uz ass ir aprauts, vai neiet sazobē ar spararatu. Ja startera griešanās pazīmju nav, tad vaina drīzāk pirmajā daļā minētā ar kontaktiem.
un oglīšu nav tikai tādām elektriskām mašīnām (motoriem, ģenerātoriem), kam rotorā nav tinumu. T.b. motoram rotorā ir jābūt pastāvīgajiem magnētiem, lai rotorā būtu magnētiskais lauks. Ja rotorā ir tinumi, tiem ir jāpievada elektrība - un kā pievadīsi elektrību rotējošam štruntam? Tikai caur elektrodiem.
jā, un kontakts var nebūt arī Arnijs minētajā vietā.
P.S: iepriekšējā postā nosauktie elektrodi laikam pareizi saucas par sukām.
Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.
negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...
normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt
tas mans viedoklis
MN12 rakstīja: ... un kā pievadīsi elektrību rotējošam štruntam? Tikai caur elektrodiem.
Var baterejas rotorā instalēt (3 pirkstiņus vai arī plakano )
Vēl var rotorā ieinstalēt saules baterijas un gaismu spīdināt virsū caur optisko kabeli
Chrysler LHS starteris
Sveiki
Nu jau kādu laiku uz nerviem uzkāpusi problēma ar auto piestartēšanu, citreiz tas izdodas ar pirmo reizi, citreiz pēc 10min... pagriežot atslēgu no startera nāk tikšķoņa un nekas vairāk.. auto nelec!
Vai tās varētu būt oglītes? Nav ne jausmas cik tas varētu maksāt un kur labāk griezties ar šādu problēmu.
Iepriekš paldies.