Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Chrysler LHS starteris

Koncis Reģ.: 07.01.2004

Sveiki

Nu jau kādu laiku uz nerviem uzkāpusi problēma ar auto piestartēšanu, citreiz tas izdodas ar pirmo reizi, citreiz pēc 10min... pagriežot atslēgu no startera nāk tikšķoņa un nekas vairāk.. auto nelec!

Vai tās varētu būt oglītes? Nav ne jausmas cik tas varētu maksāt un kur labāk griezties ar šādu problēmu.

Iepriekš paldies.

 
1 2 3
RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

Sāc ar klemmēm un akumulatoru.

Koncis Reģ.: 07.01.2004
0 0 Atbildēt

Akumulators ir jauns. Paskatīšos klemmes.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

greegers jeb nu trekters teica ka shie esot bezotkaznije ka kalashnjikovi

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

pieraawejs klakskj jo vados zaljais.notiiri kontaktus lielajiem wadiem.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kalašņikova "bezotkaznostj" izpaužas ļoti vienkārši - kad tas noklapē, tad turpat arī tiek izmests. jo remontam tur nekas "ņepodļežit"

vai tik ar kraislera drazu nav tāpat?

Koncis Reģ.: 07.01.2004
0 0 Atbildēt

tad cik saprotu vispirms japaskatas visi kontakti.. ja nelidz tad drosi vien jalien kaut kur dzilak?

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Būt tā var gan arī dēļ nekontakta. Parasti masas klemme pret alumīnija korpusu brīnumus taisa...

Elbruss Reģ.: 01.07.2003
0 0 Atbildēt

Manam 300M bija tieši tas pats. Un drauga 300M arī tagad tas pats. Laikam tā būs ierasta kaite.

Vaina ir startera klemmēs, kuras nodeg ar laiku. Izjaukšana un klemmes nomaiņa man izmaksāja 30Ls pirms gada Amerikas Auto servisā. Pāris stundu darbs un lieta darīta. Man liekas tām klemmēm bija kaut kāds cits nosaukums, bet tagad vairs neatceros. Oglītes bija ģeneratoram, nevis starterim.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Elbruss rakstīja: Manam 300M bija tieši tas pats. Un drauga 300M arī tagad tas pats. Laikam tā būs ierasta kaite.

Vaina ir startera klemmēs, kuras nodeg ar laiku. Izjaukšana un klemmes nomaiņa man izmaksāja 30Ls pirms gada Amerikas Auto servisā. Pāris stundu darbs un lieta darīta. Man liekas tām klemmēm bija kaut kāds cits nosaukums, bet tagad vairs neatceros. Oglītes bija ģeneratoram, nevis starterim.

ogliites ir arii starterim

Elbruss Reģ.: 01.07.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

ogliites ir arii starterim

OK. Starteri nav sanācis pašam jaukt. Esmu jaucis tikai ģeneratoru tāpēc nezināju

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

bet tu paprovee... to nekad nav par veelu apguut

Koncis Reģ.: 07.01.2004
0 0 Atbildēt

paldies Elbruss ķeršos klāt tām klemmēm un cerams, viss izdosies.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tur ir vaina bendiksā,

...vai ievilcējā apdeguši kontakti, kas ticamāk.

bendiksa nobiršana biežāk izpaužas kā 'izbuksēšana'.

Koncis Reģ.: 07.01.2004
0 0 Atbildēt

man ari skiet, ka bendiks tas nav, jo nekada "izbuksēšana" nav, ir konstants klikšķis katru reizi, kad pagriež aizdedzes atslēgu!

RHINO Reģ.: 02.10.2001
0 0 Atbildēt

pazīstama vaina! - Starterim kirdikt man bija tā ka pus apgriezienu grieza jestri bet tālāk sāka ģībt nost līdz beidzot tiku pie jauna startera

Koncis Reģ.: 07.01.2004
0 0 Atbildēt

RHINO rakstīja: pazīstama vaina! - Starterim kirdikt man bija tā ka pus apgriezienu grieza jestri bet tālāk sāka ģībt nost līdz beidzot tiku pie jauna startera

starteris neģībts vai nu griež vai negriež! vai nu ir klikšķis vai nu piešķiļas!

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

iipaši erudiitajiem paskaidroju-

ja klemme ir apsuubeejusi, tad straava pienaak vai nu vaajaaka, vai pavisam nepietiekami.

pieraaveejam pietiek, bet pagriezt nevar, jo normaala kontaktvirsma ir pavisam nekaada, liidz ar to sprieguma nav...atlikusii kontaktvirsma dzirksteļo, paliek grubuljaina, oksideejas.

ja bendikss(pieraaveejs) ir beukts, tad parasti simptomi ir ka vai nu atlaizot aizdedzes atsleegu starteris griezas liidzi motoram, vai arii lec paari spararata zobiem- izdilusi asiite, nepierauj liidz galam, vai arii zobi pavisam nodiluši.taada mehaaniska vaina...

autoram- notiiri takš taas klemmes pie startera, par sliktu nenaaktu arii aku klemmes paskatiities un dzineeja masas notiiriit...

ja sataisiisi kaartiibu, bet joprojaam purgaasies, tad saac mekleet vainu starterii...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ozz, par bendiksu to anekdoti pats izdomāji vai noklausījies

lec pār spararata zobiem.... psec, pirmo reiz dzirdu tādu aņuku..

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Izvelc no miskastes vienu bendiku, izārdi un būs skaidrs kurš kuram tur lec pāri.

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

MN12 Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

starteris tak sastāv no 2 blokiem: lielais bundulis - motors, mazais bundulis - motora slēdzis. kad pagriež atslēgu, tad ieslēdzas tas mazais bundulis, kas savieno kontaktus un palaiž strāvu uz lielo bunduli. Klikšķi varētu būt, ja mazais bundulis darbojas, bet kontaktus nesavieno. vai arī līdz kontaktiem jau no ārpuses strāva nepienāk. Tā kā vai nu ārpusē kontakts štruntīgs vai iekšā mazajā bundulī kontakts beigts... nezinu vai šim modelim var būt kas unikāls. Starpcitu, ja bendiksa problēma, tad parasti lielais bundulis rukā - griežas, bet motoru negriež, jo bendikss vai nu uz ass ir aprauts, vai neiet sazobē ar spararatu. Ja startera griešanās pazīmju nav, tad vaina drīzāk pirmajā daļā minētā ar kontaktiem.

MN12 Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

un oglīšu nav tikai tādām elektriskām mašīnām (motoriem, ģenerātoriem), kam rotorā nav tinumu. T.b. motoram rotorā ir jābūt pastāvīgajiem magnētiem, lai rotorā būtu magnētiskais lauks. Ja rotorā ir tinumi, tiem ir jāpievada elektrība - un kā pievadīsi elektrību rotējošam štruntam? Tikai caur elektrodiem.

MN12 Reģ.: 23.11.2004
0 0 Atbildēt

jā, un kontakts var nebūt arī Arnijs minētajā vietā.

P.S: iepriekšējā postā nosauktie elektrodi laikam pareizi saucas par sukām.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Visticamākais un - par 90% esmu pārliecināts, ka startera oglīšu nekontakts ar kolektoru. Uzsilušas oglītes mēdz noķīlēt savos turētājos un netiek pienācīgi piespiestas, bet atdziestot atkal strādā.

negribu graut Tavu autoritaati, bet manupraat tas buutu vairaak uz gjeneratoru attiecinaams, kur kolektors griezas visu laiku...

normaalai lasiinai lai pielektu- cik vajag- 2 apgriezienus nepaguus tak ogles uzsilt

tas mans viedoklis

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

MN12 rakstīja: ... un kā pievadīsi elektrību rotējošam štruntam? Tikai caur elektrodiem.

Var baterejas rotorā instalēt (3 pirkstiņus vai arī plakano )

Vēl var rotorā ieinstalēt saules baterijas un gaismu spīdināt virsū caur optisko kabeli

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti