CSDD un valstij naaktu naudiš-
gribi šķūnēt- maksaa gan par jaunu tehpasi, gan extra pāris ls reizi gadā pie TA...
uun ja to megašķūneri noķer, tad izfis vinju pap pilnu programmu, nevis ceeneri CPistam uz ķešu.
CSDD un valstij naaktu naudiš-
gribi šķūnēt- maksaa gan par jaunu tehpasi, gan extra pāris ls reizi gadā pie TA...
uun ja to megašķūneri noķer, tad izfis vinju pap pilnu programmu, nevis ceeneri CPistam uz ķešu.
Centis_Nuudele rakstīja:
Ozz rakstīja: vieniigais ko driikst darīt- izsaukt evakuatoru lai nogaadaatu automašīnu servisā,
Dikti smalki tu visu gribi....vācieši dara vienkāršāk - autombīli par kuru ir aizdomas ka tehniskais stāvoklis apšaubāms, konvojē uz tuvāko iestādījumu, nodefektē un klientam piestāda rēķinu. Samaksāsi - tava ķerra varēa atgriezties uz ceļa, nemaksāsi - sauc taxi.
Pārsvarā viņi to dara ar nevācijā reģistrētām fūrēm. Izdrāž gan par riepām, gan cauriem izpūtējiem, gan sarūsējušām bremžu trubām.
a ko es saku
lai par savu naudu sauc kaibalu un velk maajaas...
respektiivi- padrists laiks, atdzisušas pusdienas, sieva šovakar vairs nedos jo saap galva utt...un bez masiinas vismaz vienu dienu
a ja no riita panjem, tad vispaar divas dienas pa kaaju... tikai tad saaks domaat
Sretsked rakstīja: Oi...baigi sarežģīti tak...ir noteikumi, kas nosaka, ka auto jāatbilst tur kaut kādām izgatavotāja prasībām. To tak apskatē pat pārbaudīs. Pamatojoties uz to arī var sodīt. Vai salikt atpakaļ kā bija.
Re, teicu ka pļūtītājs nevis darītājs
"..baigi sarežģīti.." "..kaut kādām.."
Da labi, Juus te gribat piespiest Cpi. stus graabstiities gar auto spuldziiteem.
Nu Ok, lai taa buutu, atbalstu.
Bet kaa buutu jaapiespiezh CPi. stu aizbraukt pie jaunaas gadsimta celtnes - Gaismas pils un pachekot, kaadas tur no buuvlaukuma brauc aaraa smagaas mashiinas. Kaut kaadi nosaciijumi par dublju izvazaashanu uz celja braucamaas daljas tur straada vai nee?
Pashlaik jau laikam kaut ko nedaudz ir sakushi dariit, bet nu pirmajaa briidii tur bija reaals kolchoza celjsh.
Es nezinu, kaa to dara civilizeetaa pasaulee, speciaalas platformas un augstspiediena mazgaataji, vai kaa, bet laikam celtnes budzhets pie mums shaadas lietas neparedz....
jebkuras tiesiskas attieciibas definee Satversme un likumi, rekomendaacijas, regulas , noteikumi utt...
Tagadeejie noteikumi par ceļu satiksmi nav kaadu laiku fundamentaali paarskatiti, varbuut tagad buutu peedeejais laiks
Taads zivtiņš vai lukstiņš vai pat šlesers nevar taa ne no kaa izdot ukazu, vai arii izdomaat soda naudas...jo tad taas idejas buutu-prettiesiskas...
ja pasreizeejaas CP izdariibas tiiri teoreetiski var nosaukt par likumiigaam (soda par nejaušu uzbraukšanu ar vienu riteni uz nepaartrauktaas liinijas!), tad ja ir deriiga apskate logaa, pašreizeejos apstaakljos var dariit da jeb ko...
paartaisi to tehpasi taa, lai vareetu visu atziimeet- zenonus, gaazi, invaliidu apriikojumu utt- nebuus kur sprukt. jo tie TA kriteeriji vairaak vai mazaak atbilst tam, ko izgatavotaajs ir paredzeejis...
Ja es tā visa rezultātā dabūšu redzēt ceļmalā CPistu skrūvējam meganei riteņus nost, lai izlasītu spuldžu marķējumu, kamēr meganes šoferis maliņā pīpē un skatās - tad es "par" šo pasākumu lietderību.
p.s.
tam CPistam obligāti tie riteņi pēc tam godīgi arī atpakaļ jāsaskrūvē
Hmm, es varu tikai pievienoties cilvēkiem kas atbalsta stingrāku noteikmu izstrādāšanu, bet ir par to lai neaizliegtu sakarīgu Xenonu. Bija te gadījums pagājušgad pēc Forsāžas spēlēm, kad vīlējam uz Rīgu pamatīgs lietus gāziens - nācās vilkties ar 50 -60 km/h, nu es teikšu ka tajā monolītajā peļķē es ar saviem parastajiem neko neredzēju, bet toties Celica kurai ir aftermarket Xenons tīri sakarīgi varēja atšķirot ceļu, tiesa ātrāk braukt aºī nevarēja, jo riepu platums tam auto svaram bija krietni par lielu tādam gāzienam. Beigās pat džipaki ( kam parasti masas pietiek lai ūdeni labi izspiestu no riepapakkšas) sēdēja astē, jo redzamība bija vienk. dubenā.
A kāda jēga uz tās spuldzītes lūrēt Kas meistaram Madičaņinam gruti uzdruķēt approved by ... orginal part utt. Manuprāt drīzāk ir atbalstāma doma par atzīmi teh.pasē.
Raacens rakstīja: . Manuprāt drīzāk ir atbalstāma doma par atzīmi teh.pasē.
.. vai arī attiecīga iedruka apskates uzlīmē.
nez, mani TA izlaida cauri ar visiem kreisajiem zenoniem.
Bija normāli noregulēti un balti (4300k), nevis zili
spuldzes btw man ir bosch
Master_D rakstīja: nez, mani TA izlaida cauri ar visiem kreisajiem zenoniem.
Bija normāli noregulēti un balti (4300k), nevis zili
pa seju
Man ar reiz bija kreisie zenoni -balti un noregulēti atkarībā no auto noslogojuma , vienmēr piekorigeju lukturu augstumu -lai nevienu nežilbinātu bet tādu kā es ir 1% pārsvarā neviens tam neseko
P.S. sanāca vienu fāru iešķilt un xrenõni tika naxrenizēti , ieliku normalas un legālas +30% lampočkas un nebij neko sliktāka gaisma par tiem krutkas zenõniem
Ir dzirdēts par gadījumu, kad kekss nonak uz evakuatora dēļ uberkratajiem smidzinātajiem ar uberkrutajām lampiņam. Shēma vienkārša:
CP aptur - konstrukcijai neatbilstošs apgaismojums - noņemt - braukt bez stikla apsmidzinātājiem vadītāja pusē aizliegts (pēc CSN kaut kā gudrāk bija) - evakuātors.
nu nezinu, no manas pieredzes tie hrenoni nemaz tik bieži nežilbina... cita lieta, kad gaismas ir nenoreguletas - vot tas besī ārā un tādus braucējus aiz kules kārt vajag.
ja xenonus pareizi noregulee, nekas tur aciis nespiid (ja nav peeksnji piekrauts bagaazhnieks). savam savulaik paarbaudiiju LAMB akcijaa, sanjeemu uzslavu, ka, ja visi aftermarket xenoni buutu noreguleeti, tad probleemu uz celja nebuutu.
Xrenoniem gadienā nevajadzēja būt ar lukturu skalotājiem un automātisko augstuma korekciju? Lai to pārbaudītu pseidoxenoniem nav vajadzīga speciāla aparatūra un nekas nav jāskrūvē, pietiek paskatīties skalotāju esamību un novietot megašrotus slīpumā, lai atņemtu uzlīmi, un gaidītu treli. Visi tikai iegūtu, gan CSDD pa skati piķis nāktu, gan pārējie vadītāji neciestu no pidaru žilbināšanas. Un galīgi piedrāzt vai oriģināli ir vai nav paraadzēti konkrētam auto, ja neatbilst pat prastām prasībām - PN.
nu taapeec es saku, nevajag celt trauksmi par aftermarket xenoniem kaa taadiem, ir jaaieskaidro tas, ka nevar atstaat halogen luktura reguleejumu, ja ir uzstaadiits xenon kits.
mx_black rakstīja: nu taapeec es saku, nevajag celt trauksmi par aftermarket xenoniem kaa taadiem, ir jaaieskaidro tas, ka nevar atstaat halogen luktura reguleejumu, ja ir uzstaadiits xenon kits.
Ne tikai regulējumu nevar atstāt. Xenoniem neder parastais luktura stikls, kas nozīmē, kā jāmaina VISU LUKTURI, nevis parastajā bundžā jāiebāz "xenon kits". Nomaiņa uz kvalitatīviem (kaut aftermarket) ksenoniem maksā 1000+ latus, kas visiem šķūneriem ir nepaceļami dārgi. Tāpēc arī ir pilns ar ķīniešu spuldzītem parastajos lukturos.
accordam un 6 macdai lukturi ir identiski - ar zenonu vai bez.
recluse rakstīja: Xrenoniem gadienā nevajadzēja būt ar lukturu skalotājiem un automātisko augstuma korekciju?
vairs neprasa pat TA un iemesls vienkaarshss... US casari ar xrenonu naak bez mazgaataajiem...un bez liimenjotaajiem...
viena tanta teica...( ja te jau kautkur mineets-sorre)
Master_D rakstīja: accordam un 6 macdai lukturi ir identiski - ar zenonu vai bez.
nu ne gluži 1:1.
Cita starpā tad mēs varam ar tikpat lielā mērā vērsties pret UScaru īpašniekiem, jo vismaz agrāk nekas neliedza importēt ar orģinālajiem US lukturiem, kuriem ir pilnīgi cits staru kūlis, un ja izteikti lūr uz fārēm tad arī liekas ka tie UScaru brīnumi spiež acīs salīdzinot ar EU variantiem. Tas tā lai dzīve neliktos pārāk salda.
mx_black rakstīja: ja xenonus pareizi noregulee, nekas tur aciis nespiid (ja nav peeksnji piekrauts bagaazhnieks). savam savulaik paarbaudiiju LAMB akcijaa, sanjeemu uzslavu, ka, ja visi aftermarket xenoni buutu noreguleeti, tad probleemu uz celja nebuutu.
Ja vien iet runa par lukturiem ar lēcām (neesmu saskāries), bet pārējie lukturi, kas paredzēti halogēnam, žilbina jau gan...
Kad piestum lukturu regulējamo zīmējums it kā izgaismojas ka vajag, bet izgaismojas arī tā daļa, kura halogenam ir tumša. Reāli uz ceļa- ceļš izgaismojas ka ar tuvajiem, bet ,piem., ceļa zīmes atstarojas jau tādā attālumā, it ka brauktu ar tālajiem... Un tas traucē pretīmbraucošos...
Tehniskā stāvokļa pārbaudes uz ceļa
vieglāk tak ar fēnu stāvēt. bet tagad pat ir iebūvētie, automašīnas ir nets, var sēdēt draugos vai pasiānu likt.
nah tur lampas pārbaudīt.
jāvadā vēl kaut kāds csdd darbonis utt.
īsāk sakot vienkāršāk ir pateikt ka vajag 100 fotoradarus (pie nepilnīgas likumdošanas) bet nevis reāli rūpēties par satiksmes drošību