Probleema ir tajaa, ka auto tiek braukts kameer nokriit ritenji Respektiivi, skopais maksaa divreiz.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Probleema ir tajaa, ka auto tiek braukts kameer nokriit ritenji Respektiivi, skopais maksaa divreiz.
hacis rakstīja: Auto Lexus IS200
Problēma sekojoša, izjūdzās priekšējais lodbalsts, lidzarko auto nebraucams, ritens šķībs. Aiztransportēju uz remontu, lodbalsts nomainīts, pēc remonta parādījās problēma ar ABS. Amserv diagnostika pateica ka sistēma neatrod labo priekšējo devēju (tas pats kur šara bija kirdik). Nospriedu, ka tā varētu būt, jo ceļot uz evakuatora ritens tika piesiets ar siksnu, lai vispar var kustināt, ka visdrīzāk ir vads norauts.
Jauns devējs traki dārgs, nolēmu noriskēt ar lietotu. Diemžēl pēc nomaiņas un kļūdas nonullēšanas (atbrauca kex ar kompi), problēma tā pati. Jāsaka ka noņemtajam acīmredzami vadu bojājumu nav, un arī iepirktais izskatās labi bez vardarbības pazīmēm, un arī pamērot ar testeri vadu pārrāvumu neuzrādīja.
Parādās aizdomas ka varbūt problēma ir citur nevis devējā.
Jautājums - ko pie starta pārbauda ABS sistēma? Tikai ir kontakts vai nav, jeb kautko smalkāk. Cik zinu devējā ir spole un magnēts.
Varbūt kādam ir pieredze ar devējiem. Cik reāli tos ir noņemt nesačakarējot, kā pārbaudīt neuzliekot uz mašīnas?
Negribētos pirkt jaunu devēju un konstatēt ka problēma nav devējā.
kļūda var buut palikusi atminjaa, ja sensors vesels tad kļūdai nevajadzeeja atkaartoties. paarbaudu uz auto, griez riteni un skaties kaadu liikni oscilograafs ziimee, jaabuut smukai sinusoiidai
hacis rakstīja: Jautājums - ko pie starta pārbauda ABS sistēma? Tikai ir kontakts vai nav, jeb kautko smalkāk.
Kāds kontakts, cienītais? Ar ko?
Devēja tinumam ir pretestība, kuru var nomērīt ar ommetru. Vienlaicīgi tā var pārbaudīt vai vadi nav pušu, tas plastmasas gabals ko tu redzi no ārpuses un kurš izskatās ļoti labs, nav vads, tā ir izolācija.
Ritenim griežoties, devējs ražo EDS, kuru var izmērīt ar voltmetru.
Ir pieejami tādi mērisntrumenti ko sauc par testeriem, tajos ir gan ommetri gan voltmetri vienos vākos.
no devēja aizvelc jaunu vadu.
hacis rakstīja: Auto Lexus IS200
Problēma sekojoša, izjūdzās priekšējais lodbalsts, lidzarko auto nebraucams, ritens šķībs. Aiztransportēju uz remontu, lodbalsts nomainīts, pēc remonta parādījās problēma ar ABS. Amserv diagnostika pateica ka sistēma neatrod labo priekšējo devēju (tas pats kur šara bija kirdik). Nospriedu, ka tā varētu būt, jo ceļot uz evakuatora ritens tika piesiets ar siksnu, lai vispar var kustināt, ka visdrīzāk ir vads norauts.
Jauns devējs traki dārgs, nolēmu noriskēt ar lietotu. Diemžēl pēc nomaiņas un kļūdas nonullēšanas (atbrauca kex ar kompi), problēma tā pati. Jāsaka ka noņemtajam acīmredzami vadu bojājumu nav, un arī iepirktais izskatās labi bez vardarbības pazīmēm, un arī pamērot ar testeri vadu pārrāvumu neuzrādīja.
Parādās aizdomas ka varbūt problēma ir citur nevis devējā.
Jautājums - ko pie starta pārbauda ABS sistēma? Tikai ir kontakts vai nav, jeb kautko smalkāk. Cik zinu devējā ir spole un magnēts.
Varbūt kādam ir pieredze ar devējiem. Cik reāli tos ir noņemt nesačakarējot, kā pārbaudīt neuzliekot uz mašīnas?
Negribētos pirkt jaunu devēju un konstatēt ka problēma nav devējā.
Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Tad arī var tālāk meklēt kur kļūda.
P.S. ja švaki ar naudu, izņem ABS drošīnātāju vienkārši un braukā tāpat.
Tā pat
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Diagnostikā kompis parāda kas nepatīk ABS blokam. Resp skaidri un gaiši parāda, ka problēma ir konkrēta riteņa devējā.
ValdisM - apmainīt vietām ir viens no varantiem ko domāju darīt. Tikai tas maksā 30 naudiņas, apmainīt veikt atkārtotu diagnostiku, jo lexusam ir jāreseto kļūda, pats nenomet. (apstrīdiet ja tā nav)
Tāpēc arī interesējos vai nav vienkāršāks veids kā nočekot devēju. Jā taspats testeris, tikai ko mērīt, kādai jābūt pretestībai veselam devējam? Tāpēc arī prasu, ko mēra ABS kompis katru reizi veicot pašdiagnostiku?
hacis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Diagnostikā kompis parāda kas nepatīk ABS blokam. Resp skaidri un gaiši parāda, ka problēma ir konkrēta riteņa devējā.
ValdisM - apmainīt vietām ir viens no varantiem ko domāju darīt. Tikai tas maksā 30 naudiņas, apmainīt veikt atkārtotu diagnostiku, jo lexusam ir jāreseto kļūda, pats nenomet. (apstrīdiet ja tā nav)
Tāpēc arī interesējos vai nav vienkāršāks veids kā nočekot devēju. Jā taspats testeris, tikai ko mērīt, kādai jābūt pretestībai veselam devējam? Tāpēc arī prasu, ko mēra ABS kompis katru reizi veicot pašdiagnostiku?
Ja nav naudas normālam remontam tad kādeļ jābrauc ar Lexus? Vai arī kārtējais trekno gadu līzingupuris, kas tagad nevar savilkt galus kopā?
hacis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Diagnostikā kompis parāda kas nepatīk ABS blokam. Resp skaidri un gaiši parāda, ka problēma ir konkrēta riteņa devējā.
ValdisM - apmainīt vietām ir viens no varantiem ko domāju darīt. Tikai tas maksā 30 naudiņas, apmainīt veikt atkārtotu diagnostiku, jo lexusam ir jāreseto kļūda, pats nenomet. (apstrīdiet ja tā nav)
Tāpēc arī interesējos vai nav vienkāršāks veids kā nočekot devēju. Jā taspats testeris, tikai ko mērīt, kādai jābūt pretestībai veselam devējam? Tāpēc arī prasu, ko mēra ABS kompis katru reizi veicot pašdiagnostiku?
ir vienkāršāks veids... iemaini pret III Golfu...
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Jā centi, tāda fīča jau bija elektroniskajiem ABSiem jau no kādiem astoņdesmitajiem gadiem - nolasīt kļūdas
P.N. Kaut kādam koijotam nevar būt tāds datčiks bet par normālāku cenu?
P.P.N Nav prosta nonesti zobi stupicai?
Ar testeri mēram abs dačikus un pēc tam brīnamies, ka tie neiet?????
Vai tik pirmo tev "nesasita" mainot lodbalstu un vai tik otro tu pats nenokurināji mērot ar testeri???
Kas pr muļķību devu te sarakstītas!!!
Nu takšu atvieno to devēja kontaktu un mēri neizņemot to ārā no riteņa ligzdas kaut vai zils palikdams - nekas tur nesabojāsies, ja vien augstspriegumu neiegāzīsi iekšā! Pretestība vairumu mašīnu ir 1,1 koms. Ļoti atšķiras vai nu mani devēju, vai menlkē kur vadā ir pušu un salodē to pušumu!
Jāatceras vienu, ka velkot ārā no savas ligzdas devēju bieži vien tas ir jau ieēdies pa mūsu sāļajiem ceļiem un nesabojātu izvilkt ir dikti pagrūti. Tātad mainot vietām devējus ir ļoti liela varbūtība ka normāli strādājošo sačakarēs... un nekādu rezultātu neiegūs.
Noteikti vajag pārbaudīt arī ABS ņēmēju! Ja jau devējs ir uzlikts cits, tad, visticamāk, vaina ir ABS ņēmējā! Iesaku tev doties uz kādu sertificētu ABS ņēmēju servisu.
i_edgars rakstīja: Kas pr muļķību devu te sarakstītas!!!
Nu takšu atvieno to devēja kontaktu un mēri neizņemot to ārā no riteņa ligzdas kaut vai zils palikdams - nekas tur nesabojāsies, ja vien augstspriegumu neiegāzīsi iekšā! Pretestība vairumu mašīnu ir 1,1 koms. Ļoti atšķiras vai nu mani devēju, vai menlkē kur vadā ir pušu un salodē to pušumu!
Jāatceras vienu, ka velkot ārā no savas ligzdas devēju bieži vien tas ir jau ieēdies pa mūsu sāļajiem ceļiem un nesabojātu izvilkt ir dikti pagrūti. Tātad mainot vietām devējus ir ļoti liela varbūtība ka normāli strādājošo sačakarēs... un nekādu rezultātu neiegūs.
Un var mērīt ar parasto ( teiksim lielveikalā pa 5 LS) pirkto testeri???????? Tad tev vēl daudz jālasa un jārunā ar onkuļiem kas šais lietās ko saprot!!!!
Var mērīt ar dajebkādu testeri, kam ir saprotami omi. Bet tas var nedot 100% pārliecību, jo - kā jau lietus minēja - pareizi mērīt ar oscilogrāfu. Devējs var būt vesels, bet var nedot signālu dēļ nepareizas (lielas) atstarpes līdz sektoram.
var mērīt arī voltus, griežot riteni. Līkni gan neredzēsi, bet būs pārliecība, ka ir signāls. Ja signāls ir, bet kļūda vienalga reģistrējas, tad signāls būs vai nu bezjēgā sakropļots, vai arī ir pārrāvums vados līdz ABS blokam. Tādā gadījumā var pamērīt arī signālu, kas pienāk blokam.
Viss! Vnk viss....
uldiskru rakstīja:
Un var mērīt ar parasto ( teiksim lielveikalā pa 5 LS) pirkto testeri???????? Tad tev vēl daudz jālasa un jārunā ar onkuļiem kas šais lietās ko saprot!!!!
Nu nu, onkuli, kas tad tur tajā datčikā ir tāds, kas iztur vibrācijas un sitienus bet neiztur dažus voltus ar mikroskopisku strāvu?
msh rakstīja:
uldiskru rakstīja:
Un var mērīt ar parasto ( teiksim lielveikalā pa 5 LS) pirkto testeri???????? Tad tev vēl daudz jālasa un jārunā ar onkuļiem kas šais lietās ko saprot!!!!
Nu nu, onkuli, kas tad tur tajā datčikā ir tāds, kas iztur vibrācijas un sitienus bet neiztur dažus voltus ar mikroskopisku strāvu?
Pats esi kādreiz kaut vienu abs sataisījis???? varu tev aizvest pāris dačikus teiksim 2 veselus un 2 labus, un esmu gatavs derēt uz konjaka kasti, ka tu ar parasta testera palīdzību ( mērot pretestību) nu nekādi nepateiksi kuri no tiem ir veselie kuri beigtie!!!!!!
uldiskru rakstīja:
Pats esi kādreiz kaut vienu abs sataisījis???? varu tev aizvest pāris dačikus teiksim 2 veselus un 2 labus, un esmu gatavs derēt uz konjaka kasti, ka tu ar parasta testera palīdzību ( mērot pretestību) nu nekādi nepateiksi kuri no tiem ir veselie kuri beigtie!!!!!!
Šādam nolūkam ir domāta kļūdu nolasīšana un oscilogrāfs. Bet neiet runa par noteikšanu vai nenoteikšanu, tu apgalvoji ka ar parastu testeri varot nokaut datčiku un es gribu zināt, kāpēc
lietus rakstīja: ...
kļūda var buut palikusi atminjaa, ja sensors vesels tad kļūdai nevajadzeeja atkaartoties. paarbaudu uz auto, griez riteni un skaties kaadu liikni oscilograafs ziimee, jaabuut smukai sinusoiidai
ticamāk, ka kļūda ir detaļas ražotājā...
hacis rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Diagnostikā kompis parāda kas nepatīk ABS blokam. Resp skaidri un gaiši parāda, ka problēma ir konkrēta riteņa devējā.
ValdisM - apmainīt vietām ir viens no varantiem ko domāju darīt. Tikai tas maksā 30 naudiņas, apmainīt veikt atkārtotu diagnostiku, jo lexusam ir jāreseto kļūda, pats nenomet. (apstrīdiet ja tā nav)
Tāpēc arī interesējos vai nav vienkāršāks veids kā nočekot devēju. Jā taspats testeris, tikai ko mērīt, kādai jābūt pretestībai veselam devējam? Tāpēc arī prasu, ko mēra ABS kompis katru reizi veicot pašdiagnostiku?
varbūt iegādājies lētāku auto?
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
ValdisM rakstīja: Apmaini it kā nestrādājošo devēju ar priekšas riteņu otrās puses devēju. Ja otrā pusē viņš strādās -tad loģiski problēma nav devējā.
Kur nestrādājošs ABS parāda kura riteņa devējs nestrādā?
Anekdotists tu esi.....
Jā centi, tāda fīča jau bija elektroniskajiem ABSiem jau no kādiem astoņdesmitajiem gadiem - nolasīt kļūdas
Tādā gādījumā kāda jēga likt devēju no cita riteņa?
Āksti....
msh rakstīja: P.N. Kaut kādam koijotam nevar būt tāds datčiks bet par normālāku cenu?
P.P.N Nav prosta nonesti zobi stupicai?
1) nedomāju, ka toijotai tur stupicai ir zobi - visticamāk, ka ir īpašs gultnis
2) diagnostika rāda, ka neatod datčiku, nevis nav signāla riteni griežot
Cik palasījos netā, pretestībai ir jābūt 50-100 Omi. Pamērīju noņemto, tam ir nulle. visdrīzāk kautkur norauts.
Vēl jāpamēra tam nomainītajam, uz mašīnas gan grūti klāt tikt. Pārdevējs gan apgalvoja ka esot ar ommetru pārbaudījis. Paļāvos.
Piekrītu ka oscilogrāfs būtu pareizā metode, diemžēl nezinu kur ar tādām lietām krāmējas.
Tiem kas te par līzinga upuriem klaigā. Parasti jau kā ir: Pērc jaunu devēju! (manā gadījumā 130 lvl+ 30lvl darbs) vai dies, tas pats.... eu nu tad tad jāmaina ABS bloku (manā gadījumā droshvien miljons), ā neiet vienalga, bljin.... joptvai kontakts nosūbējis....
es par to ka noplenītā nauda prātīgi jātērē. ABS nav mirstamā vaina var lēnā garā sačubināt.
uldiskru tu no sākuma paņem rokā kaut vienu datčiku un tad te runā!!!
Tas devējs ir visparastākā spole!!! Mēri ar jebkuru testeri, kaut vai Maximā par 1 Ls pirktu, kaut vai ar apaļo bateriju un atbilstoša sprieguma lampiņu! Devējā pats no sevis nekāds EDS nerodas! Devēja darba spējas var labi nolasīt ar jebkuru testeri, ja šim atvienotajam devējam (bet neizņemtam no stupicas) pievada nelielu spriegumu un lēnām griež riteni. Indikātortipa testrer bultiņa sāks nedaudz kustēties. Ja kustās, tātad devējs ir spējīgs strādāt. Nolasa pretestību... un ja tā atbilsts +- 25% robežās, tad arī devēja vadi ir kārtībā.
Umņiks!!!
ABS devējs Lexus IS200
Auto Lexus IS200
Problēma sekojoša, izjūdzās priekšējais lodbalsts, lidzarko auto nebraucams, ritens šķībs. Aiztransportēju uz remontu, lodbalsts nomainīts, pēc remonta parādījās problēma ar ABS. Amserv diagnostika pateica ka sistēma neatrod labo priekšējo devēju (tas pats kur šara bija kirdik). Nospriedu, ka tā varētu būt, jo ceļot uz evakuatora ritens tika piesiets ar siksnu, lai vispar var kustināt, ka visdrīzāk ir vads norauts.
Jauns devējs traki dārgs, nolēmu noriskēt ar lietotu. Diemžēl pēc nomaiņas un kļūdas nonullēšanas (atbrauca kex ar kompi), problēma tā pati. Jāsaka ka noņemtajam acīmredzami vadu bojājumu nav, un arī iepirktais izskatās labi bez vardarbības pazīmēm, un arī pamērot ar testeri vadu pārrāvumu neuzrādīja.
Parādās aizdomas ka varbūt problēma ir citur nevis devējā.
Jautājums - ko pie starta pārbauda ABS sistēma? Tikai ir kontakts vai nav, jeb kautko smalkāk. Cik zinu devējā ir spole un magnēts.
Varbūt kādam ir pieredze ar devējiem. Cik reāli tos ir noņemt nesačakarējot, kā pārbaudīt neuzliekot uz mašīnas?
Negribētos pirkt jaunu devēju un konstatēt ka problēma nav devējā.