Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Auto rezerves daļu e-veikals????

padza Reģ.: 11.03.2004

Vai kāds ir iepicis daļas savam spēkratam caur Latvijas interneta veikaliem? Komentāri, viedokļi un kura ir laba bodīte?

paldies!

 
1 2
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: blablabla... es,sākot jau no 1999.gada blablabla www.spsauto.lv

SIA SPS AUTO savu darbību uzsāka 2000.gada janvārī.

Uzņēmuma galvenais darbības virziens ir autodetaļu, aksesuāru un smērvielu tirdzniecība ar BEZMAKSAS PIEGĀDI klientiem Rīgā.

a ko darīt no nerīgas?

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
1 0 Atbildēt

Šodien vēl atbildes no CSDD nebija. Bet H4 spuldzēm regulējumu mēra pie tuvās gaismas, tā , ka ir vienalga - deg tajā brīdī tie tālie, vai ne. Ja sekos atbilde (par ko gan dziļi šaubos), obligāti nopublicēšu.

Ja izpūtējs bija tikai aprūsējis, bet ne caurs, tad mēs drīzumā sagaidīsim situāciju, kad atkārtota skate būs jāiet arī tad, ja bremžu kolodkām no ārpuses būs nolobījusies krāsa

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: blablabla... es,sākot jau no 1999.gada blablabla www.spsauto.lv

SIA SPS AUTO savu darbību uzsāka 2000.gada janvārī.

Uzņēmuma galvenais darbības virziens ir autodetaļu, aksesuāru un smērvielu tirdzniecība ar BEZMAKSAS PIEGĀDI klientiem Rīgā.

a ko darīt no nerīgas?

Zvanīt un vienoties par piegādi, katrs gadījums ir individuāli izrunājams...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Šodien vēl atbildes no CSDD nebija. Bet H4 spuldzēm regulējumu mēra pie tuvās gaismas, tā , ka ir vienalga - deg tajā brīdī tie tālie, vai ne. Ja sekos atbilde (par ko gan dziļi šaubos), obligāti nopublicēšu.

Ja izpūtējs bija tikai aprūsējis, bet ne caurs, tad mēs drīzumā sagaidīsim situāciju, kad atkārtota skate būs jāiet arī tad, ja bremžu kolodkām no ārpuses būs nolobījusies krāsa

gan jau pāries..... kad mazāk klientu būs..... stipri mazāk...... kad sāks šo štatus pārskatīt..... bija takš laiki kad ne īpaši laipni bija VIDa darboņi.... krīze uzlabo attieksmi pret klientu....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

piemērām pie mājas ir palicis kudi vairāk brīvo vietu..... nevarētu teikt ka tukšs.... bet nu vairs nav tā ka pusi no pagalma aizņem vasaras trīsdienu kustamie šroti.... otru pusi komu ne ļenj.... un pie pašam kāpņu telpu durvīm nagļakā noparkoti BMW X5 vai 7er.....

šobrīd pārsvarā stāv ekonomiski pamatoti auto, nevis kaut kāda luksus klases pride...

tāpat servisos ir tādas pašas tendences..... ja agrāk pie dīzelistiem stāvēja trīs identiski tumši zili Voyajeri, kuru īpašnieki nespēj ilgāk par 6 mēnešiem norēķināties par remontu 200-500Ls vērtībā... tad citos servisos jau tendence ka stāv X5 kuru īpašnieki nespēj samaksāt... nerunājot jau par klasisko viena amortizatora maiņu....

TA jau sen bija vairāk statistikas kantoris nevis reāla pārbaude.... kamēr auto bija 8, 9 gadīgs viss bija baigi labi - kasījās tikai par sīkumiem... ka tikai pārkāpa 10. gadīgo robežu - automātiski ielika "1" par rūsu... uz jautājumu kur šie atrada - "gudrais tehniskais lo6ara" piekasījās pie nerūsējošam bremžu trubiņam... tipo rūsa.... uz manu piebildi - ka tur rūsas praktiski nevar būt.... sāka kasīties par lanžeroniem..... kad teicu ka viss ir apstrādāts un joprojām turas rūpniecisks krāsojums... atbilde sekoja vienkārša- pokuj... tūlīt raksim kamēr atradīsim... jo vecais auto NEVAR būt BEZ RŪSAS....

tā kā šiem jau diagnoze.... man pagaidām no 6 TA ar pēdējo auto - 4 bija normālie... 3 - statisti...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nav po par to 1 par rūsu?

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nav po par to 1 par rūsu?

It kā jau jā.... Bet - kāpēc gan jāvērtē pēc pieņēmumiem, ja auto tiešām tiek kopts? TA nav jābūt pieņēmumu kopumam, bet gan objektīvam auto stāvokļa novērtējumam.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nav po par to 1 par rūsu?

bet ja rūsas nav? pat tur kur apskrāpēts....

pēdējā TA nespēja noticēt ka tik labi saglabājas oriģinālais krāsojums...

TA it ka jābūt objektīviem...

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Skates offtopic.....

Mana vēstule...

Sveicināti!

Notikums, par ko gribēju jūs informēt, ir saistīts ar mana auto tehnisko skati. Formāli, protams, viss ir kārtībā. Novērtējums "2" par nedegošu tālās gaismas lukturi ir paredzēts normatīvajā nolikumā. Tikai kaut kā palika mieles un neizpratne par pašas situācijas risinājumu. Vai tiešām CSDD tehniskās apskates darbiniekiem ir jābūt tādiem burta kalpiem, ka nav iespējams cits situācijas risinājums? Nedega taču tikai viens lukturis un tur jebkuram ir skaidrs, ka 99% defekts ir izdegusi spuldzīte! Pirms skates visas apgaismes ierīces tiku pārbaudījis un viss darbojās. Spuldzīšu rezerves komplekts man vienmēr ir līdz automašīnā, jo tas var notikt jebkurā situācijā ceļā, par ko arī paziņo auto info displejs. Risinājums nomainīt spuldzīti (minūtes darbs) man netika piedāvāts. Rezultātā man būs jātērē dažas stundas sava laika atkārtoti un nepilni 10Ls par atkārtoto TA un uzlīmi, kaut arī situācija bija atrisinājama uz vietas. Tajā pat laikā, kas tagad tiks veltīts atkārtotai TA, ar prieku darītu ko noderīgāku. Par pārējo auto tehnisko stāvokli aizrādījumus nesaņēmu, kā arī pagājušā gada TA tika veikta bez aizrādījumiem un auto tehniskajam stāvoklim tiešām sekoju.

Ja 1.martā, aizbraucot uz TA ar vasaras riepām, pat tad , ja laika apstākļi šim faktam vēl īsti nav piemēroti un ielas var būt gan sniegainas, gan apledojušas, pēc paragrāfa CSDD nav pamatojuma neizlaist šādu auto TA, tad jautājums... Vai tiešām izdegusi tālās gaismas spuldzīte ir daudz bīstamāka satiksmei dienā, nekā laika apstākļiem nepiemērotas riepas?

Netaisos neko apstrīdēt. Vienkārši gribu aicināt būt elastīgākiem savā pieejā klientam.

CSDD atbilde...

Labdien,

CSDD ir izvērtējusi Jūsu neapmierinātību ar tehniskās apskates inspektora rīcību un vēlas Jūs informēt, ka tehnisko apskašu procesu reglamentē Ministru kabineta 2004.gada 29.aprīļa noteikumi Nr.466 "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem". Tajos atrodams ne viens vien būtisks trūkums un bojājums (2.novērtējums), kas, gadījumā, ja tiek konstatēts un fiksēts kā vienīgais (piem. viens nedegošs tuvās vai tālās gaismas lukturis vai nenostiprināta akumulatoru baterija vai nedarbojas logu pacelšanas - nolaišanas mehānisms), klientā rada priekšstatu, ka inspektors rīkojies formāli un pārāk strikti. Tomēr jāsaprot, ka inspektors nedrīkst traktēt iepriekšminētos noteikumus pēc sava prāta.

Attiecībā uz gaismas ierīcēm, paši noteikumi paredz iespēju, ka varētu arī nedegt kāda no gaismas ierīcēm, piemēram, kāds no priekšējiem gabarītiem, dublējošais sānu virzienrādītājs vai papildus (vidējais) bremžu signāllukturis, respektīvi, tās gaismas ierīces, kuras praktiski ir uzstādītas papildus vai kuras dublē galvenos signāllukturus. Bez tam, praktiski klientam tiek atļauts arī nomainīt izdegušu spuldzīti bremžu signāllukturim, virzienrādītājam vai gabarītlukturim, pēc tehniskās apskates veikšanas, ja viņš to var izdarīt uz vietas, jo galvenais nosacījums šiem lukturiem ir tāds, ka tiem tikai jādeg. Diemžēl nav atļauts uz vietas nomainīt tuvās vai tālās gaismas spuldzes, jo pēc defekta novēršanas, automobilim jāatgriežas atpakaļ diagnostikas līnijā, lai pārbaudītu luktura regulējumu (to nevarēja izdarīt iepriekš, jo lukturis nedega), kas traucē tehniskās apskates norisi. Kā arī atkārtota atgriešanās diagnostikas līnijā bez rindas, it īpaši Rīgā, Antenas ielā 2, rada neizpratni citos klientos un jauc tehniskās apskates procesa kārtību, jo parasti tomēr kāds automobilis gaida rindā uz tehnisko apskati. Tāpat prakse pierādījusi, ka bieži galveno lukturu spuldžu nomaiņa "uz ātro" beidzas ar nepareizi ievietotu spuldzi (tā nav īstajā vietā, atrodas šķībi, pagriezta nepareizā leņķi un tml.).

Kā risinājumu šai situācijai, iesakām pārbaudīt galvenos lukturus tieši pirms došanās uz tehniskās apskates staciju.

Ar cieņu,

Jānis Liepiņš

VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija"

Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekcijas

priekšnieks

Uz ko atbildēju vēlreiz un īsi______________________________________________

Paldies par atbildi un situācijas analīzi. Kā jau teicu - netaisos neko apstrīdēt.

Formāli man vērtējums "2" pienācās. Gribēju vērst Jūsu uzmanību uz to, ka automobiļiem ar H4 tipa spuldzēm priekšējos lukturos, regulējumu tomēr pārbauda uz tuvajām gaismām un pareizi nomainīta spuldzīte lukturu regulējumu nekādi neietekmē, tāpēc būtībā atkārtoti man uz līnijas jāatgriežas nebija..

Atliek tikai izteikt nožēlu, ka Ministru kabineta noteikumos Nr. 466 nav paredzēta iespēja šo trūkumu operatīvi novērst un tādējādi ir jātērē gan laiks, gan nauda atkārtotai TA.

windy Reģ.: 13.07.2001
1 0 Atbildēt

īsais "tulkojums":

Mēs Jūs saprotam, bet mums ļoti vajag naudiņu

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: blablabla man pagaidām no 6 TA ar pēdējo auto - 4 bija normālie... 3 - statisti...

4+3>6 vai nu pardaudz esi ieņēmis vai 2. klasi laiks atkārtot... ja tev sieva saka nopērc 10 olas tu atnes 5+6 ?

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004
0 0 Atbildēt

Man liekas es zinu atbildi- dēļ nedegošas tālo gaismu spuldzītes nevar arī nomērīt, vai Tev ir pareizi noregulēts lukturis, un, iedodot par to tikai "1", Tu, varbūt, pēc tam cauru gadu žilbināsi pretīmbraucējus.

Vot šitas ir jāliek gada komentā Visu gau ar tālajiem žilbināsi pretimbraucējus

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

scukas....

labi tak zinaams, ka vienkaarši nomainot spuldziiti nevar izreguleet staru kuuli...

un bez taalajaam var arii iztikt, ja kas

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: scukas....

labi tak zinaams, ka vienkaarši nomainot spuldziiti nevar izreguleet staru kuuli...

un bez taalajaam var arii iztikt, ja kas

un kā vēl var. pat, ja spuldzīte nav brāķis

H4 spuldzi mierīgi var ielikt nepareizi un tā turēsies. ja vēl lukturim grūtāk tikt klāt ...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja:

modena rakstīja: blablabla man pagaidām no 6 TA ar pēdējo auto - 4 bija normālie... 3 - statisti...

4+3>6 vai nu pardaudz esi ieņēmis vai 2. klasi laiks atkārtot... ja tev sieva saka nopērc 10 olas tu atnes 5+6 ?

mana kļūda... 4 un 2...

lucky Reģ.: 15.01.2006
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: scukas....

labi tak zinaams, ka vienkaarši nomainot spuldziiti nevar izreguleet staru kuuli...

un bez taalajaam var arii iztikt, ja kas

Nu, ja var iztikt!!! Man tie teļi no CSSD aizvakar ielika 2 par to, ka labais miglas lukturis nedaudz uz augšu, kaut gan viss pārējais ideālā stāvoklī bez aizrādījumiem,kaut arī paskaidroju,ka migliniekus principā nelietoju.Uz to saku,ka tulīt noregulēšu kaut tepat, uz to saņēmu atbildi, ka nav ko te māžoties, tipa 2 ir un lasies. Dīvaini kautkā palika.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

vispār atcerejos, kā man vienu reizi atļāva noregulēt miglinieku un piebraukt pie aizmugures vārtiem un nočekojot iedeva uzlīmi....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

man bij izdegusi aizmugurējā miglinieka spuldzīte, parādīju ka bardačokā ir rezerves. sis tik noteica - obligāti vakarā nomaini, iedeva uzlīmi un čau.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Turpinot TA un anomālo zonu offtopiku:

1) Gulbenes TA stacija - priekšējam miglas lukturim nepareizs stars. Ļāva ņemt skrūvgriezi un noregulēt uzreiz, kaut aizmugurē rinda. Satraukumā drebēja roķeles un zuda veselais saprāts , tādēļ sāku nevajadzīgi jaukt nost apakšējo resti, kaut regulēšanas skrūve pieejama no ārpuses. Vīriņš laipni un iecietīgi aprādīja pareizo caumuru, noregulējām, un uzlīme logā.

2) Ogres TA stacija - viss pa nullēm, izņemot nedegošu tālo H7 spuldzi. Pelnīts divnieks un rinda uz atkārtoto. Ļaunu prātu gan neturu - kārtībai jābūt Šis bij' konkrēts anomālās zonas gadījums - 3 min. pirms skates spuldze dega, turklāt nomainot atklāju, ka kvēldiegs ir vesels, un attiecīgais štekeris nav gļukojis ne pirms, ne pēc tam.

roberttt Reģ.: 05.05.2015
0 0 Atbildēt

Pērc no šrota vai ss...būs lielāka izvēle un cenu ar varēsi nokaulēt.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Laikam auto arī pirki šrotā?

ilgis Reģ.: 10.06.2015
0 0 Atbildēt

Es pārsvarā auto rezervesdaļas pasūtu www.autosams.lv. Serviss ideāls, tomēr dažrez trūkst kādas lietas ko vajag.

Pats kādu detaļu var pieskrūvēt savam auto iznomājot autopacēlāju.

www.pacelauto.lv

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti