ta skaties droshi ar 2,3. 2,8 pateerinjsh videejais zem 10,5-11 nebuus nekad.Pasham taac ir bijis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ta skaties droshi ar 2,3. 2,8 pateerinjsh videejais zem 10,5-11 nebuus nekad.Pasham taac ir bijis.
Teikšu ka nav ne vainas.bmw,mb un lielie opeļi arī ir rwd. Ja nav daudz naudas,tad diez vai ir jēga pontot,bet jāņem labākais ko var dabūt.ja tā volvo ir iekš musa pirkts un TA ar sms var pārbaudīt gan īpašniekus gan noskrējienu,un īpašnieks pat nr neslēpj,tad es to autiņu izskatītu.superdinamisks nav,ēd 11-12 litri pa rīgu.daļas mazliet dārgākas par audi china.tas nav mans volvo,ja kas.
ieteikt 2.3 var tikai ienaidniekam. aizvesturiska un duma shprice. 2.6-2.8 vai 2.5tdi. citu variantu nava. un velams mehaniku. nekadas kompressijas nav jamera, pat ja apeed kaadu litru eljas, nav mirstama vaina. kas, 5ls zheel pieliet? tiesa gan, V6 paterinji vareetu nebuut draudziigi, bet tie lieliski gazificejas. un leetaakas detaljas un vienkarshaku uzbuvi gruti iedomaties.
Vienu dzinēju jūs aizmirsāt - 2,0 16V. 140 ZS, Labākā jaudas/patēriņa attiecība.
Vienīgā problēma ka c4 ar to dzinēju ir paši pieprasītākie, attiecīgi mazāka cerība atrast labu auto...
Par 850 domas dalās.mūsdienīgāks ir.es pat zinu kur viens sarkans turbo sedans bez skates mētājas.toties sarežģītāks un dārgāks ekspluatācijā ir gan.900 sērija tehniski ir 80to gadu tehnoloģijas,kas mūsdienu apstākļos nav slikti.
pinguin rakstīja: Vienu dzinēju jūs aizmirsāt - 2,0 16V. 140 ZS, Labākā jaudas/patēriņa attiecība.
Vienīgā problēma ka c4 ar to dzinēju ir paši pieprasītākie, attiecīgi mazāka cerība atrast labu auto...
pa visu muzhu redzeeju tik kaadus 5 tadus auto. grieze tam dzinejam nekaada. nevajag iecikleeties uz zirgiem. dizelis ar 115hp to viegli apiet.
Griezes moments nav mazs - 2,0 16 ir tieši tāds pats kāds 2,3 10v 5-cilinrīgajiem.
pinguin rakstīja: Vienu dzinēju jūs aizmirsāt - 2,0 16V. 140 ZS, Labākā jaudas/patēriņa attiecība.
Vienīgā problēma ka c4 ar to dzinēju ir paši pieprasītākie, attiecīgi mazāka cerība atrast labu auto...
Haha
Pinguin, tad sāc vēl arī slavēt to pašu ABK, tam arī "griezes moments nav nemaz tik mazs - tikai 15 nm mazāk!". Bet bēda ir tā, ka pat mazajam 1.9 TDI ir sākot ar 200 nm, kuri parādās pie divām štukām. Ko dod "ļoti pieprasītais ACE" - vien 181
Kindzulis rakstīja:
klau..gudriiti... nah liet teiksim 5l/100 vairaak degvielu ja teiksim paarvietoshanaas ir pa pilseetu?
Nu tad novelc tos smagos tankus kas tev ir kājās!
P.N. Ja ar "braukšana pa pilsētu" tu domā stāvēšanu uz vietas rīgas propkās - nu jā, tur gan varētu būt starpība, brīvgaitā darbojošs četrcilindru motors, protams, patērēs mazāk zupas nekā pieccilindru Bet mašīna vispār ir domāta braukšanai
Nu ja kas pa Rīgu man sanāk braukt reti,kādos trijos mēnešos reizi,tā ka korķos šēdēšana atkrīt!!
Slinkais rakstīja: ieteikt 2.3 var tikai ienaidniekam. aizvesturiska un duma shprice.
Pastāsti, kas tev tajā KE3-Jetronikā nepatīk? Ja pareizi noprotu tad fakts ka tā šprice, kā jau "elektroniski vadīta mehāniskā šprice", spēj nodrošināt arī daudzmaz normālu motora darbību arī pie beigtiem galvenajiem elektroniskajiem šprices elementiem? Jā, atšķirībā no 2.6 vai 2.8, 2.3 ar beigtu gaisa masas mērītāja potenciometru būs lietojams, vienīgi sāks brīvgaita staigāt, kamēr 2.6 un 2.8 ar beigtu gaisa masas mērītāju būs labākajā gadījumā pa pusei lietojams, strebs zupu, 2.5 TDI laikam radīsies kaut kādas problēmas ar ļurbīnas slēgšanu. Un pasaki vēl ka tevis pieminētajiem trīs motoriem piecpadsmit gadu laikā nenomirst neviens gaisa masas mērītājs
2.3 bēda ir tikai apstāklī ka latvijā servisos ir pilns ar "autoelektriķiem", kuri māk tikai kļūdas nolasīt [man ir tāds čujs ka ke3-jetroniks/ke-motroniks tikai pie atsprausta štekera izmestu kļūdu "gaisa masas mērītāja potenciometrs] un faktā ka ar beigtu gaisa masas mērītāju var pabraukt
msh rakstīja: P.N. Ja ar "braukšana pa pilsētu" tu domā stāvēšanu uz vietas rīgas propkās - nu jā, tur gan varētu būt starpība, brīvgaitā darbojošs četrcilindru motors, protams, patērēs mazāk zupas nekā pieccilindru Bet mašīna vispār ir domāta braukšanai
Parādi kaut vienu kāetīgu propķi Rīgā, ja Tu tos sauc par propķiem...
msh, ja jau esi tik gudrs, tad tev vajadzēja zināt, ka 2,6 motoram nav gaisa masas mērītāja!
Un KE-JETRONIKS var patikt tikai ļoti ****** cilvēkam.
Ozz rakstīja: pljaa-
3 meeneši gadaa taa klima ir nedaudz vajadziga, atlikušos 9 meenešus taas nevajag...
elektriiba-hvz...manaa skatiijumaa autiņam ir citas prasiibas- kaut vai lai detaļas buutu leetas un reti mainaamas...
www.ss.lv/...
Nejauc pirkstu ar p..., klimatkontrole nav tas pats, kas kondicionieris. Piekrītu, ka kondicieonieris ir izmantojams tikai ~3 mēnešus gadā, bet klimatkontrole ir izmantojama visu gadu.
Topika autoram:
Tu gribi pirkt mašīnu vai motoru?
Tu pirksi miskasti kurā iekšā būs tieši tas motors, kuru esi sagribējis? Vai tomēr pirksi sakarīgu auto ar ne gluži to sapņu motoru?
Padomā....
C4 līdz 95ajam gadam -2,0 un 2,3 arī 1,9un2,5TDI , pēc 95ā gada tika pilnveidoti arī V6nieki , bet pastiprinatā eļļas apetīte gan viņiem saglabājās
V6 būs dārga apkope -siksnas ar roļikiem un arī sveces par 2ām vairak
man personoski ir saglabājušas labas atmiņas par 2,3 motoru , gan no typ44 ne c4 un R5 2,5TDI no C4 .
Centis_Nuudele rakstīja: Topika autoram:
Tu gribi pirkt mašīnu vai motoru?
Tu pirksi miskasti kurā iekšā būs tieši tas motors, kuru esi sagribējis? Vai tomēr pirksi sakarīgu auto ar ne gluži to sapņu motoru?
Padomā....
A piedaavaajums uz vinjiem ir taads, ka vari atljauties izveeleeties- kuru motoru un miskastee vai nee.
Iesaku 2.3 vai 2.5tdi. V veidīgajiem apkope būs stipri dārgāka. Ja sedans tad var ņemt 2.0 vai 1.9tdi.
Kaksis rakstīja: Iesaku 4.2. Vienīgais ejošais motors C4 virsbūvē.
Labāk neiesaki, ja kas tad tas ir S6.
TDIOTS rakstīja: V6 būs dārga apkope -siksnas ar roļikiem un arī sveces par 2ām vairak
Vai tu pieskaitīji arī savu hemoroīdu svecīti
p.s. 6cil. = 6 sveces
5 cil. = 5 sveces.
6 - 5 = 1
Centis_Nuudele rakstīja: Topika autoram:
Tu gribi pirkt mašīnu vai motoru?
Tu pirksi miskasti kurā iekšā būs tieši tas motors, kuru esi sagribējis? Vai tomēr pirksi sakarīgu auto ar ne gluži to sapņu motoru?
Padomā....
Miskastes tirgo veikajā ja kas!! Vienkārši apskatīju jau dažus eksemplārus!un es nepirkšu tikai motoru,bet gan kopumā sakarīgu gāžāmo ar ko braukt!!
Kaksis rakstīja:
audi80_90 rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Topika autoram:
Tu gribi pirkt mašīnu vai motoru?
Tu pirksi miskasti kurā iekšā būs tieši tas motors, kuru esi sagribējis? Vai tomēr pirksi sakarīgu auto ar ne gluži to sapņu motoru?
Padomā....
Miskastes tirgo veikajā ja kas!! Vienkārši apskatīju jau dažus eksemplārus!un es nepirkšu tikai motoru,bet gan kopumā sakarīgu gāžāmo ar ko braukt!!
Veikala miskastes vismaz ir jaunas. Un ar garantiju, ka vāks vērsies vismaz 2 gadus.
Arī pareizi!!!
Centis_Nuudele rakstīja:
TDIOTS rakstīja: V6 būs dārga apkope -siksnas ar roļikiem un arī sveces par 2ām vairak
Vai tu pieskaitīji arī savu hemoroīdu svecīti
p.s. 6cil. = 6 sveces
5 cil. = 5 sveces.
6 - 5 = 1
pļek , asprātis
P.S.gemoroja svecīti nepiereķināju , nau bijusi tāda , cenas nazinu a Tu , kā pieredzejis vīrs , padalies infā
Audi C4,ar kādu dzinēju labāk pirkt??
Ir doma iegādāt audi C4!Gribētos uzzunāt, kas pie pirkšanas jāskatās,kādi vājākie mehānismi kuriem vairāk pievērst uzmanību?