Nu vispār autiņju jau dabūju,pirms stundas jau nopirku Volvo V70 2.5D 1997.gada.No Vacijas bijušais kursabiedrs atdzina,atbrauca atvaļinājumā!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu vispār autiņju jau dabūju,pirms stundas jau nopirku Volvo V70 2.5D 1997.gada.No Vacijas bijušais kursabiedrs atdzina,atbrauca atvaļinājumā!!!
Apsveicu!
Ozz, orākuls
audi80_90 rakstīja: Nu vispār autiņju jau dabūju,pirms stundas jau nopirku Volvo V70 2.5D 1997.gada.No Vacijas bijušais kursabiedrs atdzina,atbrauca atvaļinājumā!!!
nu tātad baudāmais VAG (Audī C4 )2,5 R5 TDI ar 140zs , ar ko arī apsveicu
Malacis- dīzelmobīli pirkt ja mazāks nobraukums kā 50 000 km gadā ir neizdevīgi- kā arī Audi būtu daudz lētaks uzturēšanā....
Ja kas pašam bija C4 2.8Q- videjais patēriņš ap 9 litri... pa trasi var dabūt zem 8....
190km/h iet viegli- talāk nav spiests...
C4 un V70 katafalks.... dizains arī atšķirīgs
Kaksis rakstīja: Bet nu lietots dzinējs + maiņa izvelk uz 800 Ls. Tik traki nemaz nav.
Nu pabraukšu,tad un redzēs kā bus!Stāvoklī viņ ir labā,visas ekstras,āda,klima,elektro,starpcitu arī Webasto,ai kā tur viņju sauc,karoče autonomā apkure!!Ir visi parīri par apkopēm!
dragijs rakstīja: Malacis- dīzelmobīli pirkt ja mazāks nobraukums kā 50 000 km gadā ir neizdevīgi- kā arī Audi būtu daudz lētaks uzturēšanā....
Ja kas pašam bija C4 2.8Q- videjais patēriņš ap 9 litri... pa trasi var dabūt zem 8....
190km/h iet viegli- talāk nav spiests...
C4 un V70 katafalks.... dizains arī atšķirīgs
Toties vietas daudz,un ja Tu zinātu pa cik es viņju dabūju,Tu arī neatteiktos es domāju!!
turbopiile rakstīja: Apsveicu!
Ozz, orākuls
Paldies!ja dodīgi esmu sajūsmā!!
ir gadījies ar tādu kādu laiku pavizināties, super autiņš no visiem viedokļiem..
Kaksis rakstīja: Kā šitajos beidzot sāka likt D5, tad viņi sāka iet pa īstam.
Paziņjam ir Volvo S70 ar 2.3 T5-R čipotais man škiet,vot tur ir zvērs!!
dragijs rakstīja: Malacis- dīzelmobīli pirkt ja mazāks nobraukums kā 50 000 km gadā ir neizdevīgi- kā arī Audi būtu daudz lētaks uzturēšanā....
Ja kas pašam bija C4 2.8Q- videjais patēriņš ap 9 litri... pa trasi var dabūt zem 8....
190km/h iet viegli- talāk nav spiests...
C4 un V70 katafalks.... dizains arī atšķirīgs
Ka man riebjās šitā tukša di....šana dīzeļa neizdevīgumu. Pašam noteikti dīzelis nav biji, bet centies viesiem iestātsīt ko viena veca kaimiņu tante teica.
Kādreiz bija vairāki benzīnnieki. Gadā braucu ~40-50tkm. Tagad jau trešais dīzelis, nobraukums gan samazinājies līdz ~30tkm. Būtiskākās izmaksas ir degviela un iegādes izmaksas. Starpība strap benzīna un dīzeļa cenu ir minimāla (oficiālā), bet degvielas patēriņš dīzelim ir par 30% mazāks. Ņemot vērā ka katram piektajam dīzeļauto aizmugurējais spārns zem degvielas uzpildes vāciņa ir notecējis ar dīzeli izdevīgums ir vēl lielāks par 30%, jo kreisās dīzeļdegvielas cena ir būtiski zemāka par benzīna cenu. Pērkot lietotu auto dīzelim cena ir pat zemāka nekā benzīniekam.
Kur tad ir tas dīzeļa neizdevīgums ???
kaksi, nedirs.
LT dzineejs bija liidz 900 seeriju ieskaitot...
šitam naak vw 2.5 TDI kuru pie mums katraa šrotaa var atrast.un buus tas dzineejs leetaaks par D5 ekspluataacijaa.
autors malacis ka nopirka 1. paaudzes v70.
tas pats 850 +/- buus.
nee, LT ir 2.4 R6 ar priekškameraam un tas kas no golf 1.6 biideļa atvasinaats. max jauda 124 zs .beidza tos likt ar 900 seeriju volvaam un cigaariem.
labi, sauksim lietas iistajos vaardos
es runaaju par D24
90-115 hp 2.4 D24
configuration
2383 cm³ inline 6, bore 76,5 × stroke 86,4 mm
head
SOHC 2-valve per cylinder, 22:1 compression
block
cast iron, five bearings
output
70 kW (95 hp) at 4000 rpm, 220 N•m (161 ft·lbf) at 2000 rpm
fuel
distributor injection pump, whirl chamber
aspiration
cast aluminum intake manifold, cast iron exhaust manifold
application
VW LT, Volvo 740, Volvo 760, Volvo 940
, bet kaksis par jaunaaku un pavisam citu dzineeju-
[edit] 2.5 TDI 65-111kW
This 2,460 cc (150 cu in) inline five engine was the first Turbocharged Direct Injection (TDI) diesel engine in 1989, used in the Audi 100
output
65 kW (88 PS; 87 bhp), 195 N·m (144 ft·lbf) @ 1900 rpm in the VW T4
75 kW (102 PS; 101 bhp), 250 N·m (184 ft·lbf) @ 1900 rpm in the VW T4
85 kW (116 PS; 114 bhp), 265 N·m (195 ft·lbf) @ 1900 rpm in the Audi 100 C3 and C4
103 kW (140 PS; 138 bhp), 290 N·m (214 ft·lbf) @ 1900 rpm in the 1994 Audi 100 C4 and Audi A6 C4
111 kW (151 PS; 149 bhp), 295 N·m (218 ft·lbf) @ 1900 rpm in the VW T4
Slinkais rakstīja: ieteikt 2.3 var tikai ienaidniekam. aizvesturiska un duma shprice. 2.6-2.8 vai 2.5tdi. citu variantu nava. un velams mehaniku. nekadas kompressijas nav jamera, pat ja apeed kaadu litru eljas, nav mirstama vaina. kas, 5ls zheel pieliet? tiesa gan, V6 paterinji vareetu nebuut draudziigi, bet tie lieliski gazificejas. un leetaakas detaljas un vienkarshaku uzbuvi gruti iedomaties.
Pats saprati ko pateici?
Tiem V6 audi tak man liekas ir puspriekšā jāizjauc lai zobsiknsu nomainītu.
ValdisM rakstīja:
Slinkais rakstīja: ieteikt 2.3 var tikai ienaidniekam. aizvesturiska un duma shprice. 2.6-2.8 vai 2.5tdi. citu variantu nava. un velams mehaniku. nekadas kompressijas nav jamera, pat ja apeed kaadu litru eljas, nav mirstama vaina. kas, 5ls zheel pieliet? tiesa gan, V6 paterinji vareetu nebuut draudziigi, bet tie lieliski gazificejas. un leetaakas detaljas un vienkarshaku uzbuvi gruti iedomaties.
Pats saprati ko pateici?
Tiem V6 audi tak man liekas ir puspriekšā jāizjauc lai zobsiknsu nomainītu.
Par 2.5 TDI runa iet par R5 nevis V6.
Gachs rakstīja: Topika autor, ja neesi vēl neesi vēl noskatījis savu C4, tad iesaku no benzīna dzinējiem tikai 2.6 vai 2.8, te daži pieminēja to 2.3 R5 dzinēji, vienīgais kas tam ir labs ir 5cilindru motora skaņa, bet kad sāksies čakarēties ar K/KE galvu tb ar pseido mehaniku - pseido elektronisko šprici, regulatoriem etc, tad sapratisi ka vajadzēja ņemt pilnu elektronisko šprici 2.6 vai 2.8 bet tie 2.6 2.8 no jaudas/griezes viedokļa ir nekādi, nu varbut 2.8 ar tiem 170 kaut ko spēj.
Tāpēc ir jāmeklē c4 ar labu 2.5tdi ar 140 zs. Izejot visas diagnostikas varbūt sameklēsi labu motoru, nu der jau arī mazais motors ar 114zs, bet nu tas nav. Ja ir grūtības atrast, tad meklē blieztus VOLVO 850/V70/S80 dīzeļus, jo tiem ir tikai 140 zs motori.
Šito lūdzu pārceliet uz anekdošu topiku!
maxima taadu 2.3 lieto jau piekto gadu, un laikam veel 5 lietos
Gachs rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Gachs rakstīja: Topika autor, ja neesi vēl neesi vēl noskatījis savu C4, tad iesaku no benzīna dzinējiem tikai 2.6 vai 2.8, te daži pieminēja to 2.3 R5 dzinēji, vienīgais kas tam ir labs ir 5cilindru motora skaņa, bet kad sāksies čakarēties ar K/KE galvu tb ar pseido mehaniku - pseido elektronisko šprici, regulatoriem etc, tad sapratisi ka vajadzēja ņemt pilnu elektronisko šprici 2.6 vai 2.8 bet tie 2.6 2.8 no jaudas/griezes viedokļa ir nekādi, nu varbut 2.8 ar tiem 170 kaut ko spēj.
Tāpēc ir jāmeklē c4 ar labu 2.5tdi ar 140 zs. Izejot visas diagnostikas varbūt sameklēsi labu motoru, nu der jau arī mazais motors ar 114zs, bet nu tas nav. Ja ir grūtības atrast, tad meklē blieztus VOLVO 850/V70/S80 dīzeļus, jo tiem ir tikai 140 zs motori.
Šito lūdzu pārceliet uz anekdošu topiku!
maxima, paskaidro kas te ir nepareizs un smieklīgs ?
ta paseko topikam autors jau ira iexavojis V70 2,5TDI
P.S.a tos 2,6-2,8 līdz 95' ar nedataisīto konstrukciju paturi seu , ja patīk palikt pusceļā ar noklapējušu dzinēju
Gachs rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
Gachs rakstīja: Topika autor, ja neesi vēl neesi vēl noskatījis savu C4, tad iesaku no benzīna dzinējiem tikai 2.6 vai 2.8, te daži pieminēja to 2.3 R5 dzinēji, vienīgais kas tam ir labs ir 5cilindru motora skaņa, bet kad sāksies čakarēties ar K/KE galvu tb ar pseido mehaniku - pseido elektronisko šprici, regulatoriem etc, tad sapratisi ka vajadzēja ņemt pilnu elektronisko šprici 2.6 vai 2.8 bet tie 2.6 2.8 no jaudas/griezes viedokļa ir nekādi, nu varbut 2.8 ar tiem 170 kaut ko spēj.
Tāpēc ir jāmeklē c4 ar labu 2.5tdi ar 140 zs. Izejot visas diagnostikas varbūt sameklēsi labu motoru, nu der jau arī mazais motors ar 114zs, bet nu tas nav. Ja ir grūtības atrast, tad meklē blieztus VOLVO 850/V70/S80 dīzeļus, jo tiem ir tikai 140 zs motori.
Šito lūdzu pārceliet uz anekdošu topiku!
maxima, paskaidro kas te ir nepareizs un smieklīgs ?
audi80_90
02.04.2009 12:24
Nu vispār autiņju jau dabūju,pirms stundas jau nopirku Volvo V70 2.5D 1997.gada.No Vacijas bijušais kursabiedrs atdzina,atbrauca atvaļinājumā!!!
Man ir tikpat bez persõnisks stāc par jāšanos ar NEIZJĀTU 93'Auģī 2,8Q -auKstakais jops bij lapzemē - Auģī nodzisa un anliski neronajoss somu mechaniķis pateica ''oilī pumpī .....'' kirdik īsak . Un tādu kirdiku bij vēl douxja reižu tikām ''sliktais'' 85' TYP44 ar 2,3 nekadus krņķus neradija
Vēlāk uzzinaju ka 2,8 līdz 95ajam gadam konstruktīvi bij kroplis ''bai default'' .
Nu vispār autiņju jau dabūju,pirms stundas jau nopirku Volvo V70 2.5D 1997.gada.No Vacijas bijušais kursabiedrs atdzina,atbrauca atvaļinājumā!!!
Nu vispar jau autors vareetu ta akaa razkoljiities un pazinjot to briesmiigo nosleepumu - cik tas shis sapikjoja par to Volvikji !
Gachs rakstīja: Topika autor, ja neesi vēl neesi vēl noskatījis savu C4, tad iesaku no benzīna dzinējiem tikai 2.6 vai 2.8, te daži pieminēja to 2.3 R5 dzinēji, vienīgais kas tam ir labs ir 5cilindru motora skaņa, bet kad sāksies čakarēties ar K/KE galvu tb ar pseido mehaniku - pseido elektronisko šprici, regulatoriem etc, tad sapratisi ka vajadzēja ņemt pilnu elektronisko šprici 2.6 vai 2.8 bet tie 2.6 2.8 no jaudas/griezes viedokļa ir nekādi, nu varbut 2.8 ar tiem 170 kaut ko spēj.
Tāpēc ir jāmeklē c4 ar labu 2.5tdi ar 140 zs. Izejot visas diagnostikas varbūt sameklēsi labu motoru, nu der jau arī mazais motors ar 114zs, bet nu tas nav. Ja ir grūtības atrast, tad meklē blieztus VOLVO 850/V70/S80 dīzeļus, jo tiem ir tikai 140 zs motori.
Nokavēji,es jau paņēmu Volvo V70 ar 2.5D,tāka cari nestāstīt par tiem 2.6 vai 2.8 audi bīdeļiem!!
kuka rakstīja:
Nu vispār autiņju jau dabūju,pirms stundas jau nopirku Volvo V70 2.5D 1997.gada.No Vacijas bijušais kursabiedrs atdzina,atbrauca atvaļinājumā!!!
Nu vispar jau autors vareetu ta akaa razkoljiities un pazinjot to briesmiigo nosleepumu - cik tas shis sapikjoja par to Volvikji !
Tas lai paliek pie manis cik sapiķoju par Volvi,varu tik pateikt ka stipri lētāk,nekā ss.lv atrodoami
ValdisM rakstīja:
Slinkais rakstīja: ieteikt 2.3 var tikai ienaidniekam. aizvesturiska un duma shprice. 2.6-2.8 vai 2.5tdi. citu variantu nava. un velams mehaniku. nekadas kompressijas nav jamera, pat ja apeed kaadu litru eljas, nav mirstama vaina. kas, 5ls zheel pieliet? tiesa gan, V6 paterinji vareetu nebuut draudziigi, bet tie lieliski gazificejas. un leetaakas detaljas un vienkarshaku uzbuvi gruti iedomaties.
Pats saprati ko pateici?
Tiem V6 audi tak man liekas ir puspriekšā jāizjauc lai zobsiknsu nomainītu.
Tev rokas no pakaļas aug ka baida dažu plastmasu un bleķu atskrūvēšana? Sarežģītākais jau tāpat ir siksnas maiņa, ne jau priekšas nojaukšana
P.N. Stiliņā un vwmotionā slavenais autoelektriķis MārtiņšX laikam kaut kādam B5 pamanījās 2.5 TDI samainīt bez jaukšanas Bet varbūt kļūdos un tas bija kāds cits V-veidnieks.
Kaksis rakstīja:
Siksparnis rakstīja:
Kaksis rakstīja: Iesaku 4.2. Vienīgais ejošais motors C4 virsbūvē.
Labāk neiesaki, ja kas tad tas ir S6.
Nu un ka S6, autoram interesē C4.
Pačukstēšu tev priekšā - C4 ir audī modelis [platforma], kas gāja zem nosaukumiem "Audi 100", "Audi A6", Audi S4" un "Audi S6".
Audi C4,ar kādu dzinēju labāk pirkt??
Ir doma iegādāt audi C4!Gribētos uzzunāt, kas pie pirkšanas jāskatās,kādi vājākie mehānismi kuriem vairāk pievērst uzmanību?