Audi C4,ar kādu dzinēju labāk pirkt??

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008

Ir doma iegādāt audi C4!Gribētos uzzunāt, kas pie pirkšanas jāskatās,kādi vājākie mehānismi kuriem vairāk pievērst uzmanību?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: msh, ja jau esi tik gudrs, tad tev vajadzēja zināt, ka 2,6 motoram nav gaisa masas mērītāja!

Un KE-JETRONIKS var patikt tikai ļoti ****** cilvēkam.

Es nesaku ka man patīk, bet ja jāizvēlas starp digifantu un ke-motroniku, tad ke-motroniks tomēr būs labāka izvēle - ne jau remontos bet lietošanā

Un velns nav tik melns kā to mālē - par 2.6 arī stāsta briesmu stāstus, kuru pamats nav skaidrs No kurienes rodas briesmu stāsti par ke3-jetu/ke-motroniku tāpat skaidrs - līkrocīgi elektriķi un vidējais latvietis santīmjāklis, kurš uz mehānisku šprici var ieseksot sani.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

aaksti. tieshi 5 podu motoram ir jajauc purns uz siksnaam. bet V6 ieksh C4 nav nekas jajauc. liidz radiatoram ir 16cm. pilniigi pietiek vietas manipulacijam. un Vulvu uskatu par sliktu izveeli. gan salona gan piekares zinjaa A6C4 ir galvu paraaks. kad pirku A6 iskatiju kaudzi variantu, un vulva nepatika ljoti. zema vel pietam.

demo Reģ.: 30.08.2007
0 0 Atbildēt

Ja nu gadiijumaa piedalies Statoil 1000 litru akcijaa un hops tu esi 1 no 62 kas vinnee to kubu degvielas..- viennoziimiigi-2,6 vai 2,8..vismaz kadam meenesim buus extra bauda braukt..

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: aaksti. tieshi 5 podu motoram ir jajauc purns uz siksnaam. bet V6 ieksh C4 nav nekas jajauc. liidz radiatoram ir 16cm. pilniigi pietiek vietas manipulacijam. un Vulvu uskatu par sliktu izveeli. gan salona gan piekares zinjaa A6C4 ir galvu paraaks. kad pirku A6 iskatiju kaudzi variantu, un vulva nepatika ljoti. zema vel pietam.

Katram savs,es izvēļejos Volvo,A6 arī nav slikti,bet labs A6 maksā dafiga dārgāk nekā Volvo,tāka man nebija priekš tāda naudi,es paņemu V70!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

audi80_90 rakstīja:

Slinkais rakstīja: aaksti. tieshi 5 podu motoram ir jajauc purns uz siksnaam. bet V6 ieksh C4 nav nekas jajauc. liidz radiatoram ir 16cm. pilniigi pietiek vietas manipulacijam. un Vulvu uskatu par sliktu izveeli. gan salona gan piekares zinjaa A6C4 ir galvu paraaks. kad pirku A6 iskatiju kaudzi variantu, un vulva nepatika ljoti. zema vel pietam.

Katram savs,es izvēļejos Volvo,A6 arī nav slikti,bet labs A6 maksā dafiga dārgāk nekā Volvo,tāka man nebija priekš tāda naudi,es paņemu V70!

iet runa par baudamo A6 liidz 97gadam. tie vienaa cenaa ar V70

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

pilsetaa tas 1.9 ir gana njiprs deelj iisaas kaarbas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

audi80_90 rakstīja:

Slinkais rakstīja: aaksti. tieshi 5 podu motoram ir jajauc purns uz siksnaam. bet V6 ieksh C4 nav nekas jajauc. liidz radiatoram ir 16cm. pilniigi pietiek vietas manipulacijam. un Vulvu uskatu par sliktu izveeli. gan salona gan piekares zinjaa A6C4 ir galvu paraaks. kad pirku A6 iskatiju kaudzi variantu, un vulva nepatika ljoti. zema vel pietam.

Katram savs,es izvēļejos Volvo,A6 arī nav slikti,bet labs A6 maksā dafiga dārgāk nekā Volvo,tāka man nebija priekš tāda naudi,es paņemu V70!

iet runa par baudamo A6 liidz 97gadam. tie vienaa cenaa ar V70

Es jau nesaku ka audi ir slikts,pašam jau arī patī tie A6 kuri līdz 97gadam,bet man radās izdevība pa lēto dabūt Volovi,pabraukšu tad i redzēs nepatiks pārdošu!!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Nu nau VAGistiem forša V6 dzinēja C4 buņdžai forša tajā ziņā , prātu nejājoša un ekspluatācijā uzticama pat C5 2,8nieks , ja sak dot 'mizā' , iexavo ~0,5-1l eļļas uz 1000km , normali braucot ~1l uz 3000km , nu vismaz man pieejamais exemplārs tā uzvedas un tas manī sajūsmu neizraisa Par normalu uzskatu eļļas pieliešanu ~1l starp apkopēm .

No pieredzes , uzskatu ka C4 vislabākie ir 2,3 benz . un 2,5 140zs TDI -abi R5 dzinēji , R5 VAGam tiktiešām ir izdevušies dzineji un ja iepriekšējie 'mācītāji' uz viņiem nau 'glumijušies' tad nekas tur nejūk . 2,0 benz 1,9 90zs un 2,5 115zs ar nau tie ļaunākie , bet bik 'par īsu' viņi ir tai buņdžai .

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.

tas 1,9 ir mazliet par švaku tai bundžai. ar 2,5 tdi tas auto vismaz ir braucams, var arī piekabi pavilkt vai citu auto. Un ar 2,5 R5 patēriņš ir praktiski tāds pats kā 1,9 ...grieze ir ok...un sarežģītāks nekas tur nav kā 1,9.

Biķiņ vairāk aiziet zupas, bet nenozīmīgi t.i mazāk par 1 l starpība, bet toties prieks braukt. Apkopes ziņā tas pats, tikai papildus 1 sprausla un sajūga maiņa padārga.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Labākais ir V8 4.2 Saprātīgs cilvēks ar tādu var braukt visu mūžu.

S6 neviens neņem priekš sēņošanas, un labs S6 būs dārgs, gan iegādē, gan uzturēšanā. Tagad ar vienu autiņu neviens nebrauc, tomēr parasti ilgākais pēc kādiem 7 gadiem maina uz citu.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Labākais ir V8 4.2 Saprātīgs cilvēks ar tādu var braukt visu mūžu.

S6 neviens neņem priekš sēņošanas, un labs S6 būs dārgs, gan iegādē, gan uzturēšanā. Tagad ar vienu autiņu neviens nebrauc, tomēr parasti ilgākais pēc kādiem 7 gadiem maina uz citu.

Kas tur ir dārgāks uzturēšanā?

Tas, ka ir nedaudz vairāk sveču un eļļas neskaitās.

Viss, tad drīzāk pasaki kas tur lētāks nekā R5 motoram, būs daudz īsāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.

Nu nu, kas tur ir vienkāršāks un ekonomiskāks - viens papildus pods to motoru baigi sarežģī? Lai mainītu šo to, gemorojs ir arī 1.9 TDI - piemēram, ūdens sūkņa atrašanās vieta Un ekonomija - C4 2.5 TDI lietotāji min ka pa šoseju varot dabūt 5l/100km. Ar C4 1.9 TDI 4l/100 dabūsi?

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: Nu nau VAGistiem forša V6 dzinēja C4 buņdžai forša tajā ziņā , prātu nejājoša un ekspluatācijā uzticama pat C5 2,8nieks , ja sak dot 'mizā' , iexavo ~0,5-1l eļļas uz 1000km , normali braucot ~1l uz 3000km , nu vismaz man pieejamais exemplārs tā uzvedas un tas manī sajūsmu neizraisa Par normalu uzskatu eļļas pieliešanu ~1l starp apkopēm .

No pieredzes , uzskatu ka C4 vislabākie ir 2,3 benz . un 2,5 140zs TDI -abi R5 dzinēji , R5 VAGam tiktiešām ir izdevušies dzineji un ja iepriekšējie 'mācītāji' uz viņiem nau 'glumijušies' tad nekas tur nejūk . 2,0 benz 1,9 90zs un 2,5 115zs ar nau tie ļaunākie , bet bik 'par īsu' viņi ir tai buņdžai .

tad sanāk ka ja tev ir nopsits dzinējs, tad automātiski visi tāda veida dzinēji ir eļļu rijoši un neuzticami?

Nezinu - manam v6 nav eļļa jāpielej vispār. Līdz maiņai nokrītas pus līmenis.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.

Nu nu, kas tur ir vienkāršāks un ekonomiskāks - viens papildus pods to motoru baigi sarežģī? Lai mainītu šo to, gemorojs ir arī 1.9 TDI - piemēram, ūdens sūkņa atrašanās vieta Un ekonomija - C4 2.5 TDI lietotāji min ka pa šoseju varot dabūt 5l/100km. Ar C4 1.9 TDI 4l/100 dabūsi?

Man ar 2.5 aiziet ziemā 8, vasarā 7.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja:

TDIOTS rakstīja: Nu nau VAGistiem forša V6 dzinēja C4 buņdžai forša tajā ziņā , prātu nejājoša un ekspluatācijā uzticama pat C5 2,8nieks , ja sak dot ''mizā'' , iexavo ~0,5-1l eļļas uz 1000km , normali braucot ~1l uz 3000km , nu vismaz man pieejamais exemplārs tā uzvedas un tas manī sajūsmu neizraisa Par normalu uzskatu eļļas pieliešanu ~1l starp apkopēm .

No pieredzes , uzskatu ka C4 vislabākie ir 2,3 benz . un 2,5 140zs TDI -abi R5 dzinēji , R5 VAGam tiktiešām ir izdevušies dzineji un ja iepriekšējie ''mācītāji'' uz viņiem nau ''glumijušies'' tad nekas tur nejūk . 2,0 benz 1,9 90zs un 2,5 115zs ar nau tie ļaunākie , bet bik ''par īsu'' viņi ir tai buņdžai .

tad sanāk ka ja tev ir nopsits dzinējs, tad automātiski visi tāda veida dzinēji ir eļļu rijoši un neuzticami?

Nezinu - manam v6 nav eļļa jāpielej vispār. Līdz maiņai nokrītas pus līmenis.

jap , tieši tā , man ir nosipc diureiz ( C4 93' un C5 00' ) , kādiem 5iem čomiem arī + pilns nets ar līdzīgu pieredzi

i tut vihoģit pinguin vesj f belom i dovoļen ouxjiķeļno

da lai teu veicas , man nau žēl

pinguin Reģ.: 13.11.2004
0 0 Atbildēt

neviens no tiem dzinējiem nav jauns, un protams jo vairāk nobraukt, jao vairāk eļļas rij. Man vienkārši paveicās atrast mazāk nobrauktu.

Bet sūdzēties ka motors pēc 500 kkm nobraukuma ēd eļļu, un tapēc motors ir slikts ir stulbi.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

par dzineeja staavokli bazara naff...

bet tiešaam ir pilns nets ar žēlabaam par bokseru un eiropas V veidnieku dzineeju eļļošanas probleemaam un dilšanu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

pinguin rakstīja: neviens no tiem dzinējiem nav jauns, un protams jo vairāk nobraukt, jao vairāk eļļas rij. Man vienkārši paveicās atrast mazāk nobrauktu.

Bet sūdzēties ka motors pēc 500 kkm nobraukuma ēd eļļu, un tapēc motors ir slikts ir stulbi.

zini ,beļģ , stulbi ir čurāt pret vēju un slavēt vispārkonstatētu SŪ DU - rekomendējot to vēl kādam

viss pārējais nau stulbi

P.S. pērkot , pie DE dīlera , trīsgadīgus autosus ar pilnu schefgesheftu un ~100kkm uz odo nau pamata domāt par neveiksmi .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

msh rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja:

VWfans rakstīja: Šādam Audi-A6 labākā izvēle ir 1,9 TDI, tikai tādi ir reti sastopami...

Ja?? Un kāpēc ne 2,5 TDI ??

Tāpēc, ka 1.9 TDI ir vienkāršāks uzbūvē, mazāks un ekonomiskāks - ļauj ietaupīt, jo ir mazākas apkopju un dīzeļdegvielas izmaksas.

Nu nu, kas tur ir vienkāršāks un ekonomiskāks - viens papildus pods to motoru baigi sarežģī? Lai mainītu šo to, gemorojs ir arī 1.9 TDI - piemēram, ūdens sūkņa atrašanās vieta Un ekonomija - C4 2.5 TDI lietotāji min ka pa šoseju varot dabūt 5l/100km. Ar C4 1.9 TDI 4l/100 dabūsi?

Man ar 2.5 aiziet ziemā 8, vasarā 7.

Izdarām secinājumus - motors vai nu V veida vai nofists vai arī kājās smagie tanki

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

probleema ir tajaa, ka cilveeks nopeerk peec iespeejas leetaaku autiņu un cer ka brauks Saules Mūžu neko neremonteejot

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: probleema ir tajaa, ka cilveeks nopeerk peec iespeejas leetaaku autiņu un cer ka brauks Saules Mūžu neko neremonteejot

Nu nejau visi tā i dara,ka pērk lētāko!!

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: probleema ir tajaa, ka cilveeks nopeerk peec iespeejas leetaaku autiņu un cer ka brauks Saules Mūžu neko neremonteejot

Lai cik dīvaini nebūtu, bet no 7 auto, kas man ir bijuši, lielākās problēmas bija ar auto kuru nopirku par 2kEUR dārgāk nekā vidējā tirgus cenu tādam, jo bija ideālā stāvoklī (nebija kur piesieties, arī diagnostikā neko sliktu nevarēja atrast). Tāpēc pērkot nākošos, nu jau divus auto, meklēju pec vecā principa - sākot no lētākā gala izvērtējot tehnisko stāvokli un var braukt saules mūžu (2-3 gadus) neremontējot .

Mārketinga speciālisti cilvēkiem ir labi saborējuši, ka labs nevar lēts un ja ir dārgs tad ir labs . Piemēram veikalā kurpes pa 100Ls - super labas, jo maksā taču 100Ls un nevienam vairs nekrata ka viņas ir made in china

audi80_90 Reģ.: 20.05.2008
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

Ozz rakstīja: probleema ir tajaa, ka cilveeks nopeerk peec iespeejas leetaaku autiņu un cer ka brauks Saules Mūžu neko neremonteejot

Lai cik dīvaini nebūtu, bet no 7 auto, kas man ir bijuši, lielākās problēmas bija ar auto kuru nopirku par 2kEUR dārgāk nekā vidējā tirgus cenu tādam, jo bija ideālā stāvoklī (nebija kur piesieties, arī diagnostikā neko sliktu nevarēja atrast). Tāpēc pērkot nākošos, nu jau divus auto, meklēju pec vecā principa - sākot no lētākā gala izvērtējot tehnisko stāvokli un var braukt saules mūžu (2-3 gadus) neremontējot .

Mārketinga speciālisti cilvēkiem ir labi saborējuši, ka labs nevar lēts un ja ir dārgs tad ir labs . Piemēram veikalā kurpes pa 100Ls - super labas, jo maksā taču 100Ls un nevienam vairs nekrata ka viņas ir made in china

Nu neviens jau i nesaka ka jāpērk tas dārgākais!Katram ir savi kritēriji pec kuriem var jau kautko atrast!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti