Ideots rakstīja:
Protams, ja plīst kāds lielāks mezgls, tas maksā... un tikai nevajag ĻA ĻA, ka japāņiem detaļas ir lētākas
es taču saku.... - nepērc mersedesu, jamam plīst "kāds liels mezgls"
pērc hondu.... jamajā nemaz nav lielu mezglu
Ideots rakstīja:
Protams, ja plīst kāds lielāks mezgls, tas maksā... un tikai nevajag ĻA ĻA, ka japāņiem detaļas ir lētākas
es taču saku.... - nepērc mersedesu, jamam plīst "kāds liels mezgls"
pērc hondu.... jamajā nemaz nav lielu mezglu
mercedes izbeidzās uz w126
tālāk tikai zīme
mercedess var būt tikai jauns (current model). Tālāk viņš tik un tā ir IQ pagarinātājs tiem, kas nevar nopirkt jaunu, bet domā, ka ir kruti ...Neattiecās uz G-klassi
Ideots rakstīja: mjā, nospīdēja daži te ar savu "intelektu"
nē nu labi.... vēl zaļas kupejas arī ir mersedesi
Kaksis rakstīja: Vajagot tikai uzmanīties no melniem mersedesiem.
var redzēt, ka tu neesi uzmanījies...
kasinsh79 rakstīja: Mersis, protams, cienījama manta
Bet - Accord ir modernāks, noteikti mazāk investīciju prasošs.
Vienīgi divas nesalīdzināmas lietas te jāsalīdzina - viens ir automāts, otrs mehānika. Vienam māte, otram meita
Ideālā izvēle būtu Accord dīzelis ar automātu. Protams, ja vien japāņi iedomāsies tādu uzražot
nipponji taadus arii razjo... bet prieksh sevis....
cap rakstīja: mercedess var būt tikai jauns (current model). Tālāk viņš tik un tā ir IQ pagarinātājs tiem, kas nevar nopirkt jaunu, bet domā, ka ir kruti ...Neattiecās uz G-klassi
un nu ka stāsti, kāpēc uz to traktoru tava teorija neattiecas?
smaidiigais rakstīja:
cap rakstīja: mercedess var būt tikai jauns (current model). Tālāk viņš tik un tā ir IQ pagarinātājs tiem, kas nevar nopirkt jaunu, bet domā, ka ir kruti ...Neattiecās uz G-klassi
un nu ka stāsti, kāpēc uz to traktoru tava teorija neattiecas?
tāpēc ka viņš ir mūžīgs (kuzava/rāmja izturības ziņā), vizuāli praktiski nemainīgs jau 20 vai cik tur gadus un maksā akujeeeenno piķi
Es G-klasi, to, ko pie mums sauc par kubiku, bet Maskavas bratani - par kiosku
kioskā ir spēks
cap rakstīja: Es G-klasi, to, ko pie mums sauc par kubiku, bet Maskavas bratani - par kiosku
holodjiljnjiks
bet holoģiļniku līdz sotakam amg versija paceļ kautkādās 6 sekundēs.....
pie visa tā, ka tā miza sver pāris tonnas
kurš 4reiz vieglāks gondons vispār tik ātri ieskrienās????
Kaksis rakstīja:
značit GL ir īstā G light versija, ķip bratana kandidāta auto
oh tu bļe...
pat es tik daudz izdzert nevaru...
light versija...
jampampiņš...
Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: bet holoģiļniku līdz sotakam amg versija paceļ kautkādās 6 sekundēs.....
kura AMG versija ? Izsakies precīzāk. Tādas ir vairākas un dažām rādītāji ir vēl labāki
g55...
vai tad kādu citu halaģiļniku vēl joprojām AMG taisa?????
p.n.
kaukā nemana gondistus oponējam
Pirmais rakstīja:
Ideots rakstīja:
Pirmais rakstīja: bet holoģiļniku līdz sotakam amg versija paceļ kautkādās 6 sekundēs.....
kura AMG versija ? Izsakies precīzāk. Tādas ir vairākas un dažām rādītāji ir vēl labāki
g55...
vai tad kādu citu halaģiļniku vēl joprojām AMG taisa?????
p.n.
kaukā nemana gondistus oponējam
Cik nu precīzāk ,bet 8 sekundēs atradu
G 55 AMG 2003–2004 — 32V 5.5 L V8, 382hp
G 55 Kompressor AMG 2005–today — M113E55 5.5 L V8 supercharged, 500 hp (350 kW), 514 ft·lbf (700 N·m)
G 63 AMG — V12 N/A, 444 hp (326 kW), (620 N·m/4400 rpm) (only 12 ever built)
Pirmais rakstīja: bet holoģiļniku līdz sotakam amg versija paceļ kautkādās 6 sekundēs.....
pie visa tā, ka tā miza sver pāris tonnas
kurš 4reiz vieglāks gondons vispār tik ātri ieskrienās????
An impressive 516 lb-ft. of torque over the fairly broad range of 2,800 to 4,500 RPM helps the G55 accelerate from 0-60 in a scant 5.4 seconds according to Mercedes-Benz. That 5.4 seconds doesn\'t seem especially fast by contemporary standards until you learn that the G55 tips the scales at 5,635 lb.
modena rakstīja:
Pirmais rakstīja: bet holoģiļniku līdz sotakam amg versija paceļ kautkādās 6 sekundēs.....
pie visa tā, ka tā miza sver pāris tonnas
kurš 4reiz vieglāks gondons vispār tik ātri ieskrienās????
An impressive 516 lb-ft. of torque over the fairly broad range of 2,800 to 4,500 RPM helps the G55 accelerate from 0-60 in a scant 5.4 seconds according to Mercedes-Benz. That 5.4 seconds doesn't seem especially fast by contemporary standards until you learn that the G55 tips the scales at 5,635 lb.
www.leftlanenews.com/...
par amg halaģiļniku tak es jau sen rakstīju..... gondu sameklē ko pretī nolikt
Pirmais rakstīja:
modena rakstīja:
Pirmais rakstīja: bet holoģiļniku līdz sotakam amg versija paceļ kautkādās 6 sekundēs.....
pie visa tā, ka tā miza sver pāris tonnas
kurš 4reiz vieglāks gondons vispār tik ātri ieskrienās????
An impressive 516 lb-ft. of torque over the fairly broad range of 2,800 to 4,500 RPM helps the G55 accelerate from 0-60 in a scant 5.4 seconds according to Mercedes-Benz. That 5.4 seconds doesn\'t seem especially fast by contemporary standards until you learn that the G55 tips the scales at 5,635 lb.
www.leftlanenews.com/...
par amg halaģiļniku tak es jau sen rakstīju..... gondu sameklē ko pretī nolikt
da ļegko.....
šie gan bišk lēnāki....
un šīs ir vel lēnāks....
MB C220 CDi pret Honda Accord 2,2 CTDi
Izvēle ir starp šīm divām mašīnām. Mersis 2004.gada dīzelis, Classic versija ar 204000 nobraukumu, automāts, universāls, aprīkojums nav tas pilnākais. Honda 2005.gada dīzelis, vispilnākā komplektācija, ar 135000 nobraukumu, mehāniskā kārba, sedans. Izbraucu ar abām, izskatās abas labi, nojātas nav, pašam vairāk patika Honda, bet Honda maksā par 2000 EUR vairāk. Kādas jūsu domas, vai ir vērts piemaksāt? Pašu nedaudz biedē merša nobraukums, vai drīz nevarētu izbeigties automātiskā kārba? Detaļas jau abiem droši vien maksā līdzīgi. Skatījos cenas Vācijā - tamlīdzīgs mersis ir atrodams jau par 9000EUR, Honda sākot no 10500EUR.
Ja kādam ir ko teikt, rakstiet, bet, lūdzu, par tēmu.