kad "sāks cīnīties ar krutajiem zīmoliem" varēsim vārtēt.. tagad lai pierāda sevi nomainot novecojošos modeļus..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kad "sāks cīnīties ar krutajiem zīmoliem" varēsim vārtēt.. tagad lai pierāda sevi nomainot novecojošos modeļus..
turbopiile rakstīja: kad "sāks cīnīties ar krutajiem zīmoliem" varēsim vārtēt.. tagad lai pierāda sevi nomainot novecojošos modeļus..
Ar to nomaiņu jau tā kā problēmu nebūtu - ne velti jaunie, jau gatavie, modeļi tiek kādu laiku slēpti azotē, lai izlaistu jau jauno īpašnieku vārdā. Jautājums tikai - vai GM paspārnē radītais būs pietiekami konkurētspējīgs, lai nesabojātu pirmo iespaidu. Bet nu, paskatoties uz pēdējiem 9-3, cerības ir. Un ja vēl baumas par Volvo biturbo dīzeļa izmantošanu ir patiesas, tad atliek vien cerēt, ka cena būs pieejama
nu un ja plānotie pārējie 9-n modeļi būs tādi kā izklausās..
Ķēdes maiņas būs vēl biežākas un dārgākas.
man personīgi cerība, ka varēšu arī kādreiz atļauties tos jaunos brīnumus
bet patreiz vairāk nekā apmierināts nu jau ar 4.to sābu..
Ņemot vērā, ka Volvo tiek pārdots ķīniešiem, manuprāt, SAAB izredzes palielinās
Kaksis rakstīja: Ja 9-5 izlaistu turboX versijā, tad tas tiešām būtu ekskluzīvs sābs. 9-3 turboX trūkums ir tas, ka tas ir 9-3.
Domāju, ka tā arī notiks. Aero jau arī ir abām versijām. 9-3 nav ne vainas... kā sievas mašīnai Man ar par mazu.
Saabs var kaut apkakaaties - lielaaku popularitaati es domaaju jamam nesasniegt. jo ja arii kaut kas jauns bus, tad cena buus nesimpatiska
Seene rakstīja: Ņemot vērā, ka Volvo tiek pārdots ķīniešiem, manuprāt, SAAB izredzes palielinās
Tad, kad ķīnieši iemācīsies savas lētās preces uzražot Rietumeiropas kvalitātē, pārējās pasaules ekonomika izputēs kā pīles sūds.
p.s Franciju pie rietumeiropas neskaitam klāt.....
tas gan, vīna ražošanu es nebiju iedomājies, kad rakstīju par ķīniešu izstrādājumiem.
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: Ņemot vērā, ka Volvo tiek pārdots ķīniešiem, manuprāt, SAAB izredzes palielinās
Tad, kad ķīnieši iemācīsies savas lētās preces uzražot Rietumeiropas kvalitātē, pārējās pasaules ekonomika izputēs kā pīles sūds.
Ņefig neiemācīsies. Ar kvalitāti līdzi nāks arī cena. Tepat jau blakus piemērs nav tālu jāmeklē - mūsu pašu kaimiņu "Ķīna" (Polija) ļoti uzskatāmi pierāda, ka var ražot gan lētus mēslus tirgošanai Latvijā, gan kvalitatīvas un atbilstoši maksājošas lietas pašu patēriņam.
Kā saka - gribi ātri, lēti un kvalitatīvi? Izvēlies divus.
lai ar tiem konkurētu.. .derētu piedziņu nomainīt pret klasisko....
))))) Ekskluziivs SAAB jau eksistee sen, SAAB SONETT saucas )))))))
Ar to nomaiņu jau tā kā problēmu nebūtu - ne velti jaunie, jau gatavie, modeļi tiek kādu laiku slēpti azotē, lai izlaistu jau jauno īpašnieku vārdā. Jautājums tikai - vai GM paspārnē radītais būs pietiekami konkurētspējīgs, lai nesabojātu pirmo iespaidu. Bet nu, paskatoties uz pēdējiem 9-3, cerības ir. Un ja vēl baumas par Volvo biturbo dīzeļa izmantošanu ir patiesas, tad atliek vien cerēt, ka cena būs pieejama
Diez vai ķīnieši piekritīs, ir ziņas, ka Volvo grib pirkt ķīniešu kompānija GEELY par 3 miljardiem.
Ideots rakstīja: tas gan,
otrpus Reinas upei vislabāk sānāk sieri un vīni
Kaksis rakstīja: Ja 9-5 izlaistu turboX versijā, tad tas tiešām būtu ekskluzīvs sābs. 9-3 turboX trūkums ir tas, ka tas ir 9-3.
Nuja, ja ar 9-3x pilnas bikses ātrāk ieejot līkumā dabū tikai vadītajs, tad ar 9-5x ātrāk ieejot līkumā, bikses pieliktu visa ģimene
msh rakstīja:
Kaksis rakstīja: Ja 9-5 izlaistu turboX versijā, tad tas tiešām būtu ekskluzīvs sābs. 9-3 turboX trūkums ir tas, ka tas ir 9-3.
Nuja, ja ar 9-3x pilnas bikses ātrāk ieejot līkumā dabū tikai vadītajs, tad ar 9-5x ātrāk ieejot līkumā, bikses pieliktu visa ģimene
Par ātru ieejot līkumā, auto markai vairs nav nozīmes
Toties ir nozīme tam, kas atrodas starp tiltiem - torsens vai haldeksis
4 paaudzes Haldex uz 9-3X ir ļoti OK darbībā un braucot praktiski nejūtams ikdienas braucējam. Protams, ka krāmēt plakaniski šis neļauj (var atslegt, bet virs 60km/h viņš pieslēdzas automātiski), bet viss, kas nepieciešams, ir tikai izstūrēt trajektoriju. (protams - ja līkumā ir ieiets ar ātrumu, ar kādu šis līkums ir izņemams) Absolūti nav sajūtas, ka kaut kāda elektonika traucētu dzīvot.
Vai var būt ekskluzīvs?! Tas jau tāds ir!
Sretsked rakstīja:
Subbis rakstīja: Vai var būt ekskluzīvs?! Tas jau tāds ir!
un kāpēc ? Ekskluzīvus auto pamet ceļmalās kā vecus moskvičus?
pret jebkuru auto nevērīgs īpašnieks var attiekties slikti.. tapat arī pret vecu moskviču kā pret lielāko dārgumu..
runajot par topika tēmu, - tad jau redzes ko darīsies jaunais zīmola īpanieks..
turbopiile rakstīja: runajot par topika tēmu, - tad jau redzes ko darīsies jaunais zīmola īpanieks..
100 % sadardzinās servisu…
Kautkā tak vajag pelnīt…
no tildes
ExplanationsSvešvārdu vārdnīca
- Izcelsme - angļu exclusive < latīņu exclusivus ‘izslēgts’.
- 1. Tāds, kas ir nošķirts, norobežots; tāds, kas izslēdz ko citu
(ja jau ir nopirkts, tad izslēdz citus, jo pārdot grūti).
- 2. Tāds, kas nav pieejams nepiederīgiem.
(ir pieejams jebkuram, kurš izdomājis pirkt auto)
- 3. Tāds (par preci), ko nevar iegādāties citur.
(a dajebkur var nopirkt)
- 4. Tāds (par rakstu, interviju u. tml.), ko nepublicē, nerāda, neraida citur.
jāsecina, ka saabs NAV ekskluzīvs.. līdzīgi kā jebkura cita marka un auto ar ko brauc 99% iauto lietotāju..
Vai Saab var būt ekskluzīvs?