Subbis rakstīja: Vai var būt ekskluzīvs?! Tas jau tāds ir!
Pēc kura litra nāk tādas atziņas?
Subbis rakstīja: Vai var būt ekskluzīvs?! Tas jau tāds ir!
Pēc kura litra nāk tādas atziņas?
uupis rakstīja:
Subbis rakstīja: Vai var būt ekskluzīvs?! Tas jau tāds ir!
Pēc kura litra nāk tādas atziņas?
Tas bij tik sen, ka neatceros.
turbopiile rakstīja:
jāsecina, ka saabs NAV ekskluzīvs.. līdzīgi kā jebkura cita marka un auto ar ko brauc 99% iauto lietotāju..
Es ar par to ka nav un nebūs. Ekskluzīvi ir visi ierobežoto sēriju superauto, roku darinājumi u.c. Sērijveida ražojumi augstāk par Premium var uzlekt tikai īpašnieku pašslavināšanas murgos. Protams, ka tagad var cerēt uz tuvākiem ekskluzīviem radiniekiem - Koenigsegg
Sretsked rakstīja:
Dark_Side rakstīja: Saabs var kaut apkakaaties - lielaaku popularitaati es domaaju jamam nesasniegt. jo ja arii kaut kas jauns bus, tad cena buus nesimpatiska
Aizej,salasi pudeles un nesapņo par jauniem auto.
es gan nezinu Jūsu attiecības, bet par pudžām nav pieklājīgi, un it nemaz smieklīgi :nosmile: chura:
Viņu attiecības ir aprakstītas šeit
uupis rakstīja:
turbopiile rakstīja: runajot par topika tēmu, - tad jau redzes ko darīsies jaunais zīmola īpanieks..
100 % sadardzinās servisu…
Uupis, kā parasti, ruļez
modena rakstīja: nu vairs nebūs....
auto.lenta.ru/...
atteicas.
sābs ir kļuvis tik ekskluzīvs, ka nevienam vairs nav vajadzīgs. beigās atdos to opelim.
man gan saabs liekas gana ekskluziivs, tik ne prastie modelji kaa 9.3 vai vecie 900
bet 9000 un 9.5 pilnaas komplektacijaas vienmeer patika. iipashi patika pogu daudzums un panelja un savs stils. par tehnisko pusi neko nezinu, neesmu sastapies
Būtu vēl jūra tumbleru un vadība ar džoistikiem!
Nu vadoties no lasītajām ziņām "prastais" Koenigseeg atteicies pirk "ekskluzīvo" Sābu...
Uzdotais jautājums lieks....
Известная шведская автостроительная компания СААБ может быть ликвидирована, а часть ее производственных мощностей продана китайской группе "Бэйцзин отомотив индастри" /Beijing Automotive Industry Holding Co/.
Как сообщают представители европейских деловых кругов, данный вариант вынесен в качестве основного на заседание административного совета американской корпорации "Дженерал моторс" /"Джи-Эм"/, которая сейчас владеет СААБом. Оно состоится позднее сегодня в штаб-квартире "Джи-Эм" в Детройте.
В первую очередь будут проданы производственные линии и станки. Руководство "Бэйцзин отомотив индастри" уже заявило, что группа заинтересована в приобретении производственных мощностей СААБа, однако сама марка не представляет для нее ценности.
Slinkais rakstīja: man gan saabs liekas gana ekskluziivs, tik ne prastie modelji kaa 9.3 vai vecie 900
bet 9000 un 9.5 pilnaas komplektacijaas vienmeer patika. iipashi patika pogu daudzums un panelja un savs stils. par tehnisko pusi neko nezinu, neesmu sastapies
SAAB var likties ekskluzīvs tikai cilvēkam, kas neko patiesi ekskluzīvu nav nekad redzējis. Tam nekad nav bijis ādas salons no vaļa priekšādiņas vai kaut vai Swarowski kristālu dekori podziņām. Nedaudz netipisks sērijveida auto un ne vairāk.
VAR Tūlīt būs ekskluzīvs - pārņems latvieši ...
ka nesanāk iesēsties peļķē - www.iauto.lv/...
Seene rakstīja:
Slinkais rakstīja: man gan saabs liekas gana ekskluziivs, tik ne prastie modelji kaa 9.3 vai vecie 900
bet 9000 un 9.5 pilnaas komplektacijaas vienmeer patika. iipashi patika pogu daudzums un panelja un savs stils. par tehnisko pusi neko nezinu, neesmu sastapies
SAAB var likties ekskluzīvs tikai cilvēkam, kas neko patiesi ekskluzīvu nav nekad redzējis. Tam nekad nav bijis ādas salons no vaļa priekšādiņas vai kaut vai Swarowski kristālu dekori podziņām. Nedaudz netipisks sērijveida auto un ne vairāk.
valja priekshadinja.. kaa var ko tik perversu izdomaat? nekad negribeetu savaa tuvumaa valja organus un nez kadus kristalus..
man atkal šķiet ka vienīgais ekskluzīvais, kas jebkad saabam ir bijis - sonets..
bet pieminētais 900 OG, manuprāt ir tiesi jancīgākais (varbūt aºī viens no ekskluzīvākajiem) auto, kas bijis līdz 93 gadam un liels paldies par to SAAB
Slinkais rakstīja:
valja priekshadinja.. kaa var ko tik perversu izdomaat? nekad negribeetu savaa tuvumaa valja organus un nez kadus kristalus..
laikam neesi mērķauditorija. Krievi var visu: auto.delfi.lv/...
Seene rakstīja:
Slinkais rakstīja: man gan saabs liekas gana ekskluziivs, tik ne prastie modelji kaa 9.3 vai vecie 900
bet 9000 un 9.5 pilnaas komplektacijaas vienmeer patika. iipashi patika pogu daudzums un panelja un savs stils. par tehnisko pusi neko nezinu, neesmu sastapies
SAAB var likties ekskluzīvs tikai cilvēkam, kas neko patiesi ekskluzīvu nav nekad redzējis. Tam nekad nav bijis ādas salons no vaļa priekšādiņas vai kaut vai Swarowski kristālu dekori podziņām. Nedaudz netipisks sērijveida auto un ne vairāk.
Interesanti ko Tu izproti ar zem vārda ekskluzīvs? Ja kaut ko,kas smird pa gabalu pēc vējā izmestas naudas,tad nav problēmu,vari nopirkt kaut žiguli,izraut no tā ārā vadītāja benķi un ieinstalēt tā vietā,nu piemēram zeltā izlietu podu ,un būs Tev atbilstoš "ekskluzivs". Otrs jautājums,par kādiem Saabiem Tu izsakies,a kuriem esi braucis? Ja 90 gadu ,jau GM produktu,nu tad skaidrs,tad Tev taisnība,tas ir tas pats Opelis,tik piebāzts ar gļukojošu elektroniku,un ar Saab bļambu uz haubes. Bet ja mēs sunājam par īstajiem Saabiem,par tiem Saabiem,kurus konstruēja un ražoja zviedri,par vecajiem 900 OG,nu tad izstiepies,vai saraujies,bet tie bija,ir un arī paliks Ekskluzīvi Auto! Savādāki un no citām automarkām, un vispār pieņemtām autobūves tendencēm krasi atšķirīgs Auto!
Sviestc rakstīja:
Interesanti ko Tu izproti ar zem vārda ekskluzīvs?
"Ekskluzīvs" (angļu exclusive) jeb "izslēdzošs" - t.i. tāds, kam nav analogu. Ja runājam par auto, tad kā minimums ierobežotas pieejamības - t.i. nelielas sērijas. Bet patiesībā gan par ekskluzīviem būtu saucami tikai roku darbi - t.i. auto, kas NAV pieejami divos vienādos eksemplāros. Sērijveida (un SAAB nekad nav bijis savādāks) auto pēc būtības nevar būt ekskluzīvs. Un jā - žigulis ar zelta podu sēdekļa vietā ir savā veidā ekskluzīvs.
Katrs pats sava vaļa ķērājs - ekskluzīvuma veidotājs! Ekskluzīvs var būt arī vecs golfs, ja vien tas tika rūpīgi kopts un uzpasēts, un bez kapitalkas norullējis miljonu!
Nu ja Tu tam jautājumam pieej tik strikti,nu tad piedod,tad šādi ekskluzīvi Auto ir vispār pasaulē uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Vienīgā eksemplārā,un t.t.
Sviestc rakstīja: Nu ja Tu tam jautājumam pieej tik strikti,nu tad piedod,tad šādi ekskluzīvi Auto ir vispār pasaulē uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. Vienīgā eksemplārā,un t.t.
Nu tapēc jau saku, ka auto gadījumā varam runāt arī par relatīvi mazajām sērijām - kaut vai tādiem, kā Lambo, Maserati, Bentley u.c., ko praktiski nekad nepērk gatavā komplektācijā, bet gan pielāgo klienta vēlmēm, izmantojot pamata bāzi. Un arī pavisam individuālie - Koenigsegg, Spyker, Dartz u.c., kam ļoti daudz dataļu tiek gatavotas ar rokām vienā unikālā eksemplārā ir krietni vairāk, nekā tev ir pirkstu ne tikai rokām.
Tad ir visādi sērijveida luksusiņi, un tikai pēc tam nāk premium (nezinu, kā latviski šo kategoriju saukt) klases auto, pie kuriem var pieskaitīt arī SAAB. Protams, ka tam ir sava īpaša individualitāte (vai varētu arī teikt, ka bija), bet ne vairāk.
Un tasnība arī par to, ka miljonu norullējis golfs kļūst ekskluzīvs. Jo tā sākotnējai "širpotreba" vērtībai ir pievienots milzīgs individuāls ieguldījums, lai šo miljonu sasniegtu.
sābs ir prēmium klase?
kas ir prēmiālāk?
ekskluzīva iespēja mainīt ātrumkārbu 2 mēnešus pēc garantijas laika beigām vai ķēdi reizi divos gados???
Vai Saab var būt ekskluzīvs?