Vai Saab var būt ekskluzīvs?

kliks Reģ.: 27.07.2006
 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Sēne, kas tajā auto ir 'biezs' ??????????? 'Tā rezultātā lietoto SAAB cenas plačos bija līdzvērtīgas zenākas klases auto, un tos sapirkās cilvēki, kas nepadomāja soli uz priekšu, bet sapriecājās, ka nu varēs braukt ar "biezu" auto pa lēto.' ??

kas "biezs"? Tajos gados SAAB ar pilnu elektropaketi un ādas salonu varēja dabūt par tādu pat cenu, kā nodzītu golfu, kam pat manuālie logu pacēlāji ir salauzti.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Sēne, kas tajā auto ir 'biezs' ??????????? 'Tā rezultātā lietoto SAAB cenas plačos bija līdzvērtīgas zenākas klases auto, un tos sapirkās cilvēki, kas nepadomāja soli uz priekšu, bet sapriecājās, ka nu varēs braukt ar "biezu" auto pa lēto.' ??

kas "biezs"? Tajos gados SAAB ar pilnu elektropaketi un ādas salonu varēja dabūt par tādu pat cenu, kā nodzītu golfu, kam pat manuālie logu pacēlāji ir salauzti.

ir tikai 2 lietas

1) pirms 20 gadiem pirktais jau nojātais (ekskluzīvais) sābs ar savu "dubulto" grīdu puva uz nebēdu....man ir viens pazīstams sābists kas to stāstīja

2) golfam par dolāru spainī varēja nopirkt rezerves daļas un par 100latiem jamais bija jau konfekte

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tev arī,tāpat kā Pirmajam, ir svešs jēdzienus ''tirgus vertība'' ?? Un ka tas nosaka cenu ?? Kvalitāte,remonta iespējas ? Nafig man jābrauc ar sābu,kuram viena daļa no tām ekstrām nemaz nafig nav vajadzīga, vēl viena daļa nestrādā, pats ļogās uz ceļa kā izjāta govs... ja var braukt ar stabilu Audi 80 ??

Dekster, ja reiz ver muti vaļā, tad varēji pieminēt, ka tirgus vērtību nosaka arī tas, kāda ir mašīnas/markas/modeļa pieejamība. Ir cilvēki, kas gatavai piemaksāt 30% un vairāk, tikai tādēļ, lai nebūtu jābrauc ar golfu, audi ziepjutrauku vai merivu "kā visiem". diezgan droši varu to teikt arī par sevi... Tieši tāpēc salīdzināt ar širpotrebu (golfiem, a80/a4, astrām, škodām, utml.) ir diezgan neadekvāti. Līdzīgi var būt ar Alfa Romeo, Lancia, lielajiem Citroeniem - šie auto ar savu ierobežoto pieejamību, sevišķumu un inženiertehniskajām/dizaina rozīnītēm savā ziņā tiecas uz "ekskluzivitāti", līdzīgi kā Saab'i.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

atkarīgs kas tam golfam ir noticis pirms pamešanas sētmalē.... placī tirgošanā stāvošās mašīnas tomēr parasti ir pašas atbraukušas un lai tās dabūtu dziesmā parasti maksimums ir jāielej degviela un jāuzlādē aķis.

savulaik lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis) nopirka sābu.... nemaz ritīgi nojāts nebija.... nu bija tur savas šaizītes, bet braukt varēja....

nopirka jamais šamo pa ~3000 jebrejiem

gada laikā iestādīja jamajā vēl 3000, beigās nospļāvās, pieslēja sābu pie sētas, nopirka līzingā sarkanu daciju....

es viņam piedāvāju sāba vietā savu b4 quattro... ja tajā tagad iegruzītu 3000 eiriku, tad viņam būtu ideāla tačka....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja:

Sretsked rakstīja: Tev arī,tāpat kā Pirmajam, ir svešs jēdzienus ''tirgus vertība'' ?? Un ka tas nosaka cenu ?? Kvalitāte,remonta iespējas ? Nafig man jābrauc ar sābu,kuram viena daļa no tām ekstrām nemaz nafig nav vajadzīga, vēl viena daļa nestrādā, pats ļogās uz ceļa kā izjāta govs... ja var braukt ar stabilu Audi 80 ??

Dekster, ja reiz ver muti vaļā, tad varēji pieminēt, ka tirgus vērtību nosaka arī tas, kāda ir mašīnas/markas/modeļa pieejamība. Ir cilvēki, kas gatavai piemaksāt 30% un vairāk, tikai tādēļ, lai nebūtu jābrauc ar golfu, audi ziepjutrauku vai merivu "kā visiem". diezgan droši varu to teikt arī par sevi... Tieši tāpēc salīdzināt ar širpotrebu (golfiem, a80/a4, astrām, škodām, utml.) ir diezgan neadekvāti. Līdzīgi var būt ar Alfa Romeo, Lancia, lielajiem Citroeniem - šie auto ar savu ierobežoto pieejamību, sevišķumu un inženiertehniskajām/dizaina rozīnītēm savā ziņā tiecas uz "ekskluzivitāti", līdzīgi kā Saab'i.

labi skan - auto ar ierobežotu pieejamību

tak aizej uz salonu un nopērc savu lielo citronu lanciju vai alfu.... vai pat sābu, kamēr vēl var

nu un, ka salona nav tavā pilsētiņā? dzīvo tak neiropas sajūzā, aizbrauc uz kaimiņzami pakaļ....

un vēl - ja nav salona tavā pilsētā, vai tas neliecina par to, ka nemaz tik daudz tev līdzīgi domājošo dīvaiņu (idiotu) nemaz nav

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

labi skan - auto ar ierobežotu pieejamību

tak aizej uz salonu un nopērc savu lielo citronu lanciju vai alfu.... vai pat sābu, kamēr vēl var

nu un, ka salona nav tavā pilsētiņā? dzīvo tak neiropas sajūzā, aizbrauc uz kaimiņzami pakaļ....

un vēl - ja nav salona tavā pilsētā, vai tas neliecina par to, ka nemaz tik daudz tev līdzīgi domājošo dīvaiņu (idiotu) nemaz nav

pričom tur salooons? tiko visi runāja par A80 un Astrām un citiem labi ja 3k vērtiem pepelaciem, tagad pēkšņi jaunas mašīnas nesmīdini. un, kā jau iepriekš šai topikā noskaidrots, jauns SAAB [pateicoties GM] vispār nav SAABs.

cik gab. @ss.lv ir "ņemami" 900tie turbo saabi? vai tas uz roku pirkstiem saskaitāmais auto daudzums liecina par "pieejamu mašīnu"?

un individuāla auto ideju Tu tā arī neesi sapratis - ja apkārt man dzīvos daudz "līdzīgi domājošu dīvaiņu/idiotu", tad man nemaz nevajadzēs tādu mašīnu kā viņiem, bet gan savādāku

p.s. es nedzīvoju ES.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DimanC rakstīja:

Pirmais rakstīja:

labi skan - auto ar ierobežotu pieejamību

tak aizej uz salonu un nopērc savu lielo citronu lanciju vai alfu.... vai pat sābu, kamēr vēl var

nu un, ka salona nav tavā pilsētiņā? dzīvo tak neiropas sajūzā, aizbrauc uz kaimiņzami pakaļ....

un vēl - ja nav salona tavā pilsētā, vai tas neliecina par to, ka nemaz tik daudz tev līdzīgi domājošo dīvaiņu (idiotu) nemaz nav

pričom tur salooons? tiko visi runāja par A80 un Astrām un citiem labi ja 3k vērtiem pepelaciem, tagad pēkšņi jaunas mašīnas nesmīdini. un, kā jau iepriekš šai topikā noskaidrots, jauns SAAB [pateicoties GM] vispār nav SAABs.

cik gab. @ss.lv ir \"ņemami\" 900tie turbo saabi? vai tas uz roku pirkstiem saskaitāmais auto daudzums liecina par \"pieejamu mašīnu\"?

un individuāla auto ideju Tu tā arī neesi sapratis - ja apkārt man dzīvos daudz \"līdzīgi domājošu dīvaiņu/idiotu\", tad man nemaz nevajadzēs tādu mašīnu kā viņiem, bet gan savādāku

p.s. es nedzīvoju ES.

par šitādu astru bazars www.hansaauto.lv/...

un golfs tika pielīdzināts tam sābam, ko pirms 20 gadiem placī nokautu varēja paņemt....

ja jau tevi neinteresē salons, tad ko ta tu iespringsti par to, ka klapē ciet sābzavodu?????

kur ir tas zavods, kurā ražo pareizos 20++ gadīgos pareizos sābus????

jamie jau visi ir sapuvuši..... tie, kas nav, tie tikai pateicoties dažu entuziastu smilšstūklošanai un citām ūberkrutām aktivitātēm.....

reku Vadonim arī ir sābs..... tikai problēma ar to sābu ir tāda, ka nevienu reizi, kopš tas sābs ir latvijā, viņš nav izlaists cauri tehniskajā apskatē......

protams apskati varētu iziet.... tikai ir bišķi jāiegulda piķītis un darbs

.... nu un kautkas jāpiemudrī, jo dažas detaļas vienkārši vairs neviens neražo.... bet pasūtīt jaunus pavarotņikus maksā dārgāk kā nopirkt jaunu astru

es kautkā nemanīju jamo tajā akcijā, kas protestēja pret zavoda slēgšanu....

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

par šitādu astru bazars www.hansaauto.lv/...

un golfs tika pielīdzināts tam sābam, ko pirms 20 gadiem placī nokautu varēja paņemt....

ja jau tevi neinteresē salons, tad ko ta tu iespringsti par to, ka klapē ciet sābzavodu?????

kur ir tas zavods, kurā ražo pareizos 20++ gadīgos pareizos sābus????

jamie jau visi ir sapuvuši..... tie, kas nav, tie tikai pateicoties dažu entuziastu smilšstūklošanai un citām ūberkrutām aktivitātēm.....

reku Vadonim arī ir sābs..... tikai problēma ar to sābu ir tāda, ka nevienu reizi, kopš tas sābs ir latvijā, viņš nav izlaists cauri tehniskajā apskatē......

protams apskati varētu iziet.... tikai ir bišķi jāiegulda piķītis un darbs

.... nu un kautkas jāpiemudrī, jo dažas detaļas vienkārši vairs neviens neražo.... bet pasūtīt jaunus pavarotņikus maksā dārgāk kā nopirkt jaunu astru

es kautkā nemanīju jamo tajā akcijā, kas protestēja pret zavoda slēgšanu....

ok, par astru noFAIL'oju, nebij pārliecības, ka modeli ar tādu nosaukumu vēl ražo ak jā, ir taču Astra OPC

es par SAAB zavoda klapēšanu neiesrpingstu. vienīgi tas žēl, ka mazinās dažādība autotirgū vairāk gan rakstīju tā kā par topika nosaukumu - "Vai Saab var būt ekskluzīvs?". kas attiecas uz sapūšanu & lūšanu - arī lūztoša mašīna var būt ekskluzīva

jaunas mašīnas tieši neuztrauc, bet pastarpināti gan - ja tagad neražos SAAB'us, ko es es izvēlēšos kā savu stilīgo mazlietoto ģimenes auto pēc pieciem gadiem?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: saabs ir ekskluzīvs, to pat es saprotu

TATA NANO arī ir eksluzīvs…

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Sēne, kas tajā auto ir 'biezs' ??????????? 'Tā rezultātā lietoto SAAB cenas plačos bija līdzvērtīgas zenākas klases auto, un tos sapirkās cilvēki, kas nepadomāja soli uz priekšu, bet sapriecājās, ka nu varēs braukt ar "biezu" auto pa lēto.' ??

kas "biezs"? Tajos gados SAAB ar pilnu elektropaketi un ādas salonu varēja dabūt par tādu pat cenu, kā nodzītu golfu, kam pat manuālie logu pacēlāji ir salauzti.

ir tikai 2 lietas

1) pirms 20 gadiem pirktais jau nojātais (ekskluzīvais) sābs ar savu "dubulto" grīdu puva uz nebēdu....man ir viens pazīstams sābists kas to stāstīja

2) golfam par dolāru spainī varēja nopirkt rezerves daļas un par 100latiem jamais bija jau konfekte

Nu bet par to tak es arī runāju. Cilvēki nez kādēļ iedomājās, ka uzturēšanas cenas ir proporcionālas auto tirgus vērtībai, nevis jaunvērtībai. Un pēc tam sūdzējās, ka SAABu uzturēt ir mežonīgi dārgi. Bet to, ka Audi, BMW vai MB nevar atļauties ne nopirkt ne uzturēt vispār neņēma vērā.

Nu nebūs šādām mašīnās detaļas par dolāru spainī. Nebūs...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: atkarīgs kas tam golfam ir noticis pirms pamešanas sētmalē.... placī tirgošanā stāvošās mašīnas tomēr parasti ir pašas atbraukušas un lai tās dabūtu dziesmā parasti maksimums ir jāielej degviela un jāuzlādē aķis.

savulaik lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis) nopirka sābu.... nemaz ritīgi nojāts nebija.... nu bija tur savas šaizītes, bet braukt varēja....

nopirka jamais šamo pa ~3000 jebrejiem

gada laikā iestādīja jamajā vēl 3000, beigās nospļāvās, pieslēja sābu pie sētas, nopirka līzingā sarkanu daciju....

es viņam piedāvāju sāba vietā savu b4 quattro... ja tajā tagad iegruzītu 3000 eiriku, tad viņam būtu ideāla tačka....

Nu kā nu kuram. Es savu pirmo 9000 CD nopirku par 800Ls. Neko īpašu neieguldot, ar apkopēm un sīkiem remontiņiem nobraucu mazliet vairāk kā 3 gadus. Šamējais pat pabija ar mani kopā pirmajos tālajos braucienos - sākumā līdz Slovākijai un pēc tam Alpiem. Nu nekādi nevaru teikt, ka būtu bijis dārgs uzturēšanā.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Nu nebūs šādām mašīnās detaļas par dolāru spainī. Nebūs...

Ko var zināt – varbūt kāds ingenieris uztaisīs SAAB detaļu ražotni un vēl 10 gadus štancēs šarnīrus un zaļos dēļus priekš pēdējiem SAABiem…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: atkarīgs kas tam golfam ir noticis pirms pamešanas sētmalē.... placī tirgošanā stāvošās mašīnas tomēr parasti ir pašas atbraukušas un lai tās dabūtu dziesmā parasti maksimums ir jāielej degviela un jāuzlādē aķis.

savulaik lietotājs HRE (lai viņam vieglas smiltis) nopirka sābu.... nemaz ritīgi nojāts nebija.... nu bija tur savas šaizītes, bet braukt varēja....

nopirka jamais šamo pa ~3000 jebrejiem

gada laikā iestādīja jamajā vēl 3000, beigās nospļāvās, pieslēja sābu pie sētas, nopirka līzingā sarkanu daciju....

es viņam piedāvāju sāba vietā savu b4 quattro... ja tajā tagad iegruzītu 3000 eiriku, tad viņam būtu ideāla tačka....

Nu kā nu kuram. Es savu pirmo 9000 CD nopirku par 800Ls. Neko īpašu neieguldot, ar apkopēm un sīkiem remontiņiem nobraucu mazliet vairāk kā 3 gadus. Šamējais pat pabija ar mani kopā pirmajos tālajos braucienos - sākumā līdz Slovākijai un pēc tam Alpiem. Nu nekādi nevaru teikt, ka būtu bijis dārgs uzturēšanā.

fiška ir apstāklī, ka sābam līdz 1000 latiem skaitās "sīks remonts"

starp citu.... es te nesen minēju, ka 80 gada vēvē džetai es pārlasīju pakaļas riteņa gultni un saliku visu veco atpakaļ.... ar to tačku es vispār nobraucu gan 2reiz norvēģiju, gan čehiju un vāciju....

to mizu es nopirku par 700$ (ja pareizi atceros)

manīju es viņai abas priekšējās pusass ārējās granātas... nopirku jau krakščošas, pārlasīju to pakaļas gultni, bremžu šļauciņa reiz izbeidzās... priekšējo stiklu (rūdīto) izbirdināju un ieliku vietā 3slāņu.... dažas riepas nomainīju... jā un protams tehniskās apskates pirku, jo tā miza bija bezbožna izrūsējusi

jā dažas reizes arī eļļu apmainīju.... motors jamai bija pat ļoti ok.... kuzavs bija ļaunā stāvoklī...

beigās es viņu pārdevu par 400$

vot tā mašīna gan bija to vērtība ekskluzīva

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

fiška ir apstāklī, ka sābam līdz 1000 latiem skaitās "sīks remonts"

Kņigu ņe čital, no mņeņije imeju... Kurš tieši sīkais remonts kaut ko tādu maksā? Tam vecajam toreiz ieguldīju vēl ~300Ls par pilnu apkopi (škidrumi, filtri, sveces) un piekares pārlasīšanu. Pēc tam dārgākais remonts atlikušajos 3 gados bija izpūtēja gofras maiņa.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

SAABs var būt ekskluzīvs, piemēram, 94 saaps. Kaimiņam ir jau trešais saab, pirmie divi bija fiat/lancia kloni - 9000, tagad salonā pirkts 9-5 Aero universāls, šamam ratiņi esot jāved, tāpēc universāls.

Ja nemaldos ap 80to gadu saap sapinās ar fiat, ap 90to ar gm, tad kāds tur vēl dirsā īstenais Zviedru auto, par ko daži murgo.

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksi, es gan Tevi saprotu lai arī salīdzinājums ar M5 ir dīvains, arī tam pilnībā piekrītu.

Jā, SAAB'am ir problēmas ar izmēru daudzveidību (praktiski vienlaicīgi ražošanā vairāk par diviem modeļiem nav bijis), taču man tāds izmērs apmierina.

vot.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tak nopērciet vienreiz normālu golpu un valējiet bēdu nezinot

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

redzēju, kā aizvakar kaksi kontrolieri izmeta no trolejbusa.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaksīt, kas tad ir tavā īpašumā, ar ko tu brauc ?

Par maniem īpašumiem tev kaut kā švakas zināšanas Bet tas nav būtiski. Taču,ja jau sāki, tad davai, ar ko tu pats brauc ? Nu,izņemot darba gruzaviku skāni

Man ir aizdomas ka mans skānis ir vērtīgāks par visiem taviem kustamajiem īpašumiem kopā ņemtiem vismaz 2x.

a skānis ir tavs? parādi tehnisko pasi!

p.n.

es personīgi esmu turējis rokā dekstera lambordžīnī tehnisko....

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaksīt, kas tad ir tavā īpašumā, ar ko tu brauc ?

Par maniem īpašumiem tev kaut kā švakas zināšanas Bet tas nav būtiski. Taču,ja jau sāki, tad davai, ar ko tu pats brauc ? Nu,izņemot darba gruzaviku skāni

Man ir aizdomas ka mans skānis ir vērtīgāks par visiem taviem kustamajiem īpašumiem kopā ņemtiem vismaz 2x.

a skānis ir tavs? parādi tehnisko pasi!

p.n.

es personīgi esmu turējis rokā dekstera lambordžīnī tehnisko....

Un ko? Ja tur nebūs raxtīts Kaksis Krūmiņš, tad tas viss ir bleķis?

cap Reģ.: 23.03.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaksīt, kas tad ir tavā īpašumā, ar ko tu brauc ?

Par maniem īpašumiem tev kaut kā švakas zināšanas Bet tas nav būtiski. Taču,ja jau sāki, tad davai, ar ko tu pats brauc ? Nu,izņemot darba gruzaviku skāni

Man ir aizdomas ka mans skānis ir vērtīgāks par visiem taviem kustamajiem īpašumiem kopā ņemtiem vismaz 2x.

a skānis ir tavs? parādi tehnisko pasi!

p.n.

es personīgi esmu turējis rokā dekstera loceklīti....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Man ir aizdomas ka mans skānis ir vērtīgāks par visiem taviem kustamajiem īpašumiem kopā ņemtiem vismaz 2x.

Nobremsēt 15 metros no ātruma 60 km/h vari ar savu skāni?

Ar SAABu var…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Droši jau ka tas vieglais auto saucās TROLINO un tāds garš un zaļš taksis (suns) aizmugurē uzzīmēts…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tas bija labs par to M5 dūmu sajušanu salonā

M5 dūmus var sajust tikai atrodoties aizmugurē M5…

Tāds kam kuzovs ir kā drāšu siets – nav un nebūs M5…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bet lai stūrētu M5 – nepietiek ar gribēšanu un pašu autosu – vēl ir jāmāk savaldīt to zirgu tabūnu, kas kā pelmeņi burbuļo zem kapota…

Lasītākie raksti

Jaunie raksti