lec bez problēmām, vairs nekarst ... zili brīnumi ar to mašīnu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
lec bez problēmām, vairs nekarst ... zili brīnumi ar to mašīnu
ilgonis rakstīja: lec bez problēmām, vairs nekarst ... zili brīnumi ar to mašīnu
No tā izriet ka ja rodas problēmas tad padod ziņu iekš iauto,palasi sakarīgus ieteikumus un viss atrisināsies pats no sevis.
ilgonis rakstīja: lec bez problēmām, vairs nekarst ... zili brīnumi ar to mašīnu
Turpmāk būs otrādi. Neleks un karsīs ziemā!
Man līdzīga problema pašlaik, karstajā laikā, sākusies arī vecjam,labajam mersītim w-124/320 - nu neparko negrib startēties. Līdz šim tml.probzu nebija. Pirms tam tika nomainīts degvielas vada fragments? Varbūt "podsos vozduha" ? Citas versijas - filtri, sūknis, elektronika, degvielas vads ? Ko meršu un citu auto zinātāji domā ?
Atkal esmu klāt ar savām problēmām. Kā jau iepriekš rakstīju, bija problēmas ar dzesēšanu, kuras it kā atrisinājās (maldīgs pieņēmums). Aizbraucu nomainīt dzesēšanas šķidrumu dīlerservisā, sāka par mani ņirgt, ka es nemākot atgaisot, jo teicu, ka nav atgaisošanas skrūves. Par pārsteigumu viņiem, arī paši tādu nevarēja tomēr ieraudzīt. Ielēja jaunu antifrīzu, paspaidīja trubas un "lieta darīta". Tomēr ir tāda problēma - auksts motors uzkarst līdz max temperatūrai, jo laicīgi neatveras termostats. Nomainīju, jo likās, ka tas pie vainas, taču nekas nemainījās. Kā lai to gaisu dabū laukā?
Jums par prieku, var arī tā.
Kāds sakars gaisam sistēmā ar kaut kādiem pirkumiem?
Kā atgaisot -pateiks jebkurš sakarīgs santehniķis.
Vnk bēdīgi, ja servisi nespēj atrisināt TIK elementāras problēmas.
P.S. Ja nevari ieraudzīt atgaisošanas skrūvi detaļai Nr9 (vai arī - viņas tur nav), tad ir visas iespējas nopirkt šo detaļu lietotu, vai arī pasūtīt jaunu. Un problēma būs atrisināta...
Termostata korpusā ir skrūve, kas acīmredzami nepilda nekadu pievilkšanas funkciju un iespējams ir domāta kā atgaisošanas skrūve, taču izskrūvējot to, izrādās, ka tā ir parasta skrūve un atpakaļ to var dabūt ar lielām grūtībām, jo visu laiku plūst antifrīza straume.
ilgonis rakstīja: Termostata korpusā ir skrūve, kas acīmredzami nepilda nekadu pievilkšanas funkciju un iespējams ir domāta kā atgaisošanas skrūve, taču izskrūvējot to, izrādās, ka tā ir parasta skrūve un atpakaļ to var dabūt ar lielām grūtībām, jo visu laiku plūst antifrīza straume.
Srkūvei ar parastu metāla zāģīti var iezāģēt rievu apm.30 grādu leņķī un nokomplektēt ar vara blīvīti. Nebūs jāskrūvē līdz galam ārā un lieliski pildīs atgaisošanas funkciju.
Renault Scenic problēma ar iedarbināšanu
Auto ir 2000. izlaiduma gada Renault Scenic ar 2.0l benzīna dzinēju. Problēma ir tāda - auto no rītiem iespējams piedarbināt tikai pēc ļoti ilgas "zāģēšanas" ... Dīvaini, ka laika posmā no rudens līdz pavasarim šī problēma nav aktuāla. Līdz ko laiks kļūst siltāks, viss sākas no gala.
Nelūdzu man to mašīnu te remontēt, bet konkrētu virzienu, kur meklēt vainu, gan būtu ļoti pateicīgs dzirdēt.