correct! un pielaist nevar taapeec ka tosols podos...
ar straumiiti netek, bet pa nakti sapil...
correct! un pielaist nevar taapeec ka tosols podos...
ar straumiiti netek, bet pa nakti sapil...
Ozz rakstīja: correct! un pielaist nevar taapeec ka tosols podos...
ar straumiiti netek, bet pa nakti sapil...
Bet to tak var konstatēt elementāri izskrūvējot sveces..to arī visā Ventspilī neviens neprot
nu nevaram takš mees katram Alnim step by step staastiit kaa ar nelecošu renaultu jaapietas
Ozz rakstīja: correct! un pielaist nevar taapeec ka tosols podos...
ar straumiiti netek, bet pa nakti sapil...
tādu tosolu var konstatēt vienkārši pagaršojot izpūtēju
p.n.
ķerpila tā arī nepastātsīja vai tas renaults gadījumā nav ar automātu
Izpūtējs sauss. Nav automāts.
Labi, pateicos par korektajām atbildēm.
cik tavam renaultam ir indukcijas spoles?
vai vienkāršāks jautājums - cik tam motoram ir vārstu?
Ozz rakstīja: correct! un pielaist nevar taapeec ka tosols podos...
ar straumiiti netek, bet pa nakti sapil...
Tosols arii ziemaa teceetu podos, jopcik, izlasiet taksh ko cilvis sarakstiijis un tad virtuaali taisiet mashiinu
Nedodied debilus padomus un neiesakiet debilus servisus
Viss. peace.
Pirmais rakstīja: cik tavam renaultam ir indukcijas spoles?
vai vienkāršāks jautājums - cik tam motoram ir vārstu?
4 spoles, 16 vārstu
Ozz rakstīja: Mani tik izbriina tas antifriiza fontaans
renaultam tāds rodas (piemēram) gadījumā ja pārplūdes trauka vāciņš netur spiedienu..... atšķirībā no vācu nemašīnām vairumā gadījumu ar renaultu nevar pabraukt bez spiediena dzesēšanas sistēmā
Jau 4 dienas mašīna no rītiem lec bez jebkādām problēmām, vienīgi, kādas 5 sec brīvgaita ir nestabila. Vakar pa dienu nobraukti 300 km (70% šoseja/ 30% pilsēta) motora temperatūra normas robežās, taču vakarpusē, lēnām ripinoties pa pilsētu, atkal uz īsu brīdi uzkāpa līdz max atzīmei (ieslēdzās sarkana motora lampa) un tik pat ātri nokrita atpakaļ normālajā stāvoklī.
Pirmais rakstīja:
Ozz rakstīja: Mani tik izbriina tas antifriiza fontaans
renaultam tāds rodas (piemēram) gadījumā ja pārplūdes trauka vāciņš netur spiedienu..... atšķirībā no vācu nemašīnām vairumā gadījumu ar renaultu nevar pabraukt bez spiediena dzesēšanas sistēmā
Tad jau renis kak raz ir nemašīna ka sīkākais neblīvums dzeses sistēmā un kirdik ir
ilgonis rakstīja: Jau 4 dienas mašīna no rītiem lec bez jebkādām problēmām, vienīgi, kādas 5 sec brīvgaita ir nestabila. Vakar pa dienu nobraukti 300 km (70% šoseja/ 30% pilsēta) motora temperatūra normas robežās, taču vakarpusē, lēnām ripinoties pa pilsētu, atkal uz īsu brīdi uzkāpa līdz max atzīmei (ieslēdzās sarkana motora lampa) un tik pat ātri nokrita atpakaļ normālajā stāvoklī.
Vot cilvēks! jau teicu.... ATGAISO sistēmu! Varu derēt, ka tosola trauks nav augstākā vieta dzeses sistēmā un pietiek ar nelielu gaisa daudzumu, lai tajā esošie tvaiki spiestu šķidrumu atpakaļ uz bačoku. No turienes arī fontāns ...
Arnijs rakstīja: Varu derēt, ka tosola trauks nav augstākā vieta dzeses sistēmā ..
+1
un parbaudi pārplūdes trauka vāciņa spiedien turēšanu...
dīlerim ir tāds agregāts ar manometru - uzliek to vāciņu un ķačā ar rokas pumpīti..... (nu kā deksters to dara)
trauka vāciņs ir jauns, jo vecais spiedienu neturēja un laida garām
ilgonis rakstīja: trauka vāciņs ir jauns, jo vecais spiedienu neturēja un laida garām
a tu atgaisoji vai vienkārši uzliki jaunu vāku?
Pirmais, pasaki vēl ka tai urnai ir sūknis
msh rakstīja: Pirmais, pasaki vēl ka tai urnai ir sūknis
noman zināmajām tačkām pašteces dzesēšanas sistēma ir tikai fiat čikočento....
darbojas kā vecā centrālapkure - šķidrums sasilst un kāpj augšā uz radiatoru
Pirmais rakstīja:
ilgonis rakstīja: trauka vāciņs ir jauns, jo vecais spiedienu neturēja un laida garām
a tu atgaisoji vai vienkārši uzliki jaunu vāku?
Negaisoju. Šodien dienas kārtībā ir paredzēts izveikt šo pasākumu.
Cik lielu spiedienu vecais korķis neturēja? Mērīji?
diemžēl nav pieejamas tādas ierīces
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Pirmais, pasaki vēl ka tai urnai ir sūknis
noman zināmajām tačkām pašteces dzesēšanas sistēma ir tikai fiat čikočento....
darbojas kā vecā centrālapkure - šķidrums sasilst un kāpj augšā uz radiatoru
Nē nu es saprotu ka pie neblīvuma sistēmā var nedarboties pašteces sistēma, bet sūknis ir sūknis, tas rada cirkulāciju. Man pirms kāda gada sanāca atbraukt ar savu audī no liepājas mājās ar atkritušu radiatora pārplūdes trauka pipuku, radiatorā caurumā ieskrūvēju samorezu, lai tosols netek ārā un braucu, viss bija labi līdz brīdim, kad noslāpēju, pazūdod cirkulācijai pa karājošos trubeli kādu litru tosola izdzina ārā
Kauns prasīt (bet ko nu tupam padarīsi) - kur Renaultam ir atgaisošanas skrūve? Pirms tam bija BMW un tam viss skaidri un gaiši bija uzrakstīts - "einluftung".
Kaut kur termostata rajonā jāmeklē?
Atgaisošanas skrūvei, ja tāda ir, jābūt augstākajā sistēmas punktā. Nu, piemēram, audī savulaik kaut kādā bezsakarā sāka uz B4 likt pečkas trubās katrā pa skrūvei. Aplūri tās dzeses šlangas un skaties.
ilgonis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
ilgonis rakstīja: trauka vāciņs ir jauns, jo vecais spiedienu neturēja un laida garām
a tu atgaisoji vai vienkārši uzliki jaunu vāku?
Negaisoju.....
no ta brīnies?
ilgonis rakstīja: Kauns prasīt (bet ko nu tupam padarīsi) - kur Renaultam ir atgaisošanas skrūve? Pirms tam bija BMW un tam viss skaidri un gaiši bija uzrakstīts - "einluftung".
Kaut kur termostata rajonā jāmeklē?
.."entluftung" palīdzēja vai arī joptojām nelec siltā laikā?
Renault Scenic problēma ar iedarbināšanu
Auto ir 2000. izlaiduma gada Renault Scenic ar 2.0l benzīna dzinēju. Problēma ir tāda - auto no rītiem iespējams piedarbināt tikai pēc ļoti ilgas "zāģēšanas" ... Dīvaini, ka laika posmā no rudens līdz pavasarim šī problēma nav aktuāla. Līdz ko laiks kļūst siltāks, viss sākas no gala.
Nelūdzu man to mašīnu te remontēt, bet konkrētu virzienu, kur meklēt vainu, gan būtu ļoti pateicīgs dzirdēt.