Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

AUDI 80 dūmo

EDZS Reģ.: 03.05.2004

Sekojoša šaize.. piemetusies manam nabaga večukam A80(1990, 1,6, bencīns)

TA izgāza jo večuks tieši placī sadomāja pēkšni sākt dūmot(TA veča vedikts - eļla deg), šodien eskperimentālā kārtā tika noskaidrots ka dūmot maita sāk kārtīgi uzkarsusi, kamēr nav uzkarsusi dūmošana praktiski nav.. pēc visu specu vārdiem tas esot dīvaini jo parasti dūmo auksts un pēcāk uzsilstot dūmošanai būtu jāmazinās...līdz šim neliea dūmošana tika manīta pielaižot jau pabrauktu auto pēc neilelas pauzes, tad pielaižot izvēlās neliels zili-balts dūmu mākonīt un ar t o beidzās

Vai kādam ir kādas idejas... Gredzeni? vēl kādas šaizes

 
1 2
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

EDZS rakstīja: Sekojoša šaize...

Man liekas, ka tā mašīna vienkāºši ir uz tevi apvainojusies. Nu tak saņemies, un izdomā - nabaga večuks, vai tomēr maita

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ļoti elementāri - eļļa nemotoriņā uzsilst un kļūst šķidrāka Kad pēdējo reizi mainīti vārstu blīvslēgi? Nekas cits bez tiem un gredzeniem nevarētu būt bet gredzeni būtu pārāk smags prieks

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kad pēdējo reizi mainīti vārstu blīvslēgi?

Dūmo caur blīvslēgiem? Tikai tad, ja to blīvslēgu nav vispār.

EDZS Reģ.: 03.05.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kad pēdējo reizi mainīti vārstu blīvslēgi?

Gadus 2 atpakaļ

msh rakstīja: bet gredzeni būtu pārāk smags prieks

Naudas ziņā?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Paarbaudi kompresiju, ja normaala, tad var buut arii bliivsleegu vaina. Karterii paaugstinaats spiediens, no kartera caur ventilaaciju iepluudes kolektoraa nonaak ella, duumo tad, kad kaadu laicinju pabraukts - taa kaa tev. Pirms 2 gadiem mainiiti - pilniigi iespeejams, zini nu, kaada bija kvalitaate.

EDZS Reģ.: 03.05.2004
0 0 Atbildēt

Blīvslēgus vakar nomainīja, tūklīt braukšu uz servi skatīties kā ir..bet tie kas mainīja teica, ka pēc skata nebij tik beigti lai TĀ dūmotu....par kompresiju un pārējo ok...pabakstīšu večus...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

EDZS rakstīja: ....par kompresiju un pārējo ok...pabakstīšu večus...

Kas tas par servisu, kurā dara tikai to ko klients pabaksta?

Pašiem galvas uz pleciem nav?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Dūmo caur blīvslēgiem? Tikai tad, ja to blīvslēgu nav vispār.

Nu bet vai nu mazums

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

EDZS rakstīja:

Naudas ziņā?

Nu rēķini pats - nav diez ko liela jēga bāzt jaunus gredzenus izdilušos cilindros. Savulaik, kad bija vēlme celt 2.0, tad man bija štuks paņemt 1.8 bloku, izborēt uz 2.0 [sotaks], jaunus 2.0 gredzenus [kaut kādi daži desmiti latu] un, protams, procesā vēl dažas blīves jānomaina [vēl daži desmiti latu], neskaitot tās, kuras jau biju mainījis. Darīts tas tiktu paša rokām, bet apstākļi iegrozījās savādāk un 2.0 gaida savu izvākšanu no plikās bundžas...

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Pie viena ielej arī normālu eļļu, nevis 1.80Ls/litrs. Man passatam bija tāpat, ~litrs eļļas uz 500km, nomainīju blīvslēgus, ielēju BP eļļu un par pieliešanu bija jāaizmirst. Arī kūpēja tieši silts, un tā pamatīgi, kā dīzelis redlainā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

andzha rakstīja: Pie viena ielej arī normālu eļļu, nevis 1.80Ls/litrs. Man passatam bija tāpat, ~litrs eļļas uz 500km, nomainīju blīvslēgus, ielēju BP eļļu un par pieliešanu bija jāaizmirst. Arī kūpēja tieši silts, un tā pamatīgi, kā dīzelis redlainā

?? Kas vainas eļļai par 1,8 litrā ????? Es tādu pērku 200 l mucās un nesūdzos par kvalitāti, vēl jo vairāk tādam vecam audim.

Nu ja, bet tas nav bembis Tas nu gan, tur vajag ko ļooooti dārgu

tu varētu atliet viņam kādu litriņu tās eļļas par kādiem 15 latiem litrā, ja jau viņam vajag dārgo

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Es nepirku mucu, tādēļ mazumtirdzniecībā par šādu cenu sanāca daudz zemākas kvalitātes produkts. Bija vēl gļuki, zems eļļas spiediens atvelkot, utt. Tāpēc ar ieguvu pārliecību, ka labu eļļu vari nenovērtēt, bet sliktu gan

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams. Bet nav vērts iekrist arī pretējajā galējībā Pie noteikuma ka nav kaut kāds jauns super duper motors vai arī motors, kas tiek mocīts un kad tiešām vajag kaut kādu ūberkruto sintētiku

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Nekādu sin'tetiku, normālu pusīti un viss būs štokos

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: pabaksti savus večus, lai kārtīgi pārbauda matoru, bet nu lētāk imo būs iepirkt lietotu motoru

otru tādu pašu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Gachs rakstīja: pabaksti savus večus, lai kārtīgi pārbauda matoru, bet nu lētāk imo būs iepirkt lietotu motoru

otru tādu pašu

Kad man nosprāga 2,3 motors, par 80 latiem nopirku ļoti labu. Remonts maksātu vismaz 5x dārgāk.

Protams, var paveikties ,var nepaveikties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Ir maģiska un burvīga, un arī samērā loģiska iespēja pirms pirkšanas to motoru arī pārbaudīt.

Kā tu pārbaudīsi jau izrautu motoru?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Gachs rakstīja:

Ir maģiska un burvīga, un arī samērā loģiska iespēja pirms pirkšanas to motoru arī pārbaudīt.

Kā tu pārbaudīsi jau izrautu motoru?

Ar maģijas palīdzību.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Re kur labs līdzeklis- vienreiz ielej eļļas vietā, padarbini pāris minūtes un dzinējs vairs nedūmos! Nekad!

auto.delfi.lv/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Nu vispaar jau, ja ellas maakoniitis "izshaujas" iedarbinot dzineeju, tad pie vainas kaa likums ir vaarstu bliivsleegi - visdriizaak to darba virsmas (shkjautnes) ir nodilushas, varbuut pashi sacieteejushi (kas modernajiem nitrilkauchuka bliivsleegiem nu nemaz nav raksturiigi ). Taadaa gadiijumaa kaut kaads

daudzums ellas dzineejam staavot notek pa vaarsta kaatu uz leju un caur vaarsta vadiiklas / kaata (kuri arii nav pirmatneejaa svaiguma un izmeera) shkjirbu nonaak uz vaarsta shkjiivja / cilindraa. Luuk arii zilais maakoniitis iedarbinot.

Ja duumot saak uzkarstot dzineejam, tad visbiezhaak ir pie vainas virzulju grupas / cilindra dilonis. Aptuveni var ieveerteet,

paarbaudot spiedienu kartera ventilaacijas izejaa - ja tas ir juutami liels, veel jo vairaak, ja tur juutama "naakosha" ella, tad

ir "nekaartiiba" cilindros Starp citu, praksee kaadreiz ir redzeeti dzineeji, kuru ellas gredzeniem ir praktiski pilniigi nodilushas darba shkjautnes, toties kompresijas un kombineetajam gredzenam viss ir OK, gan shkjirba atsleegaa, gan pieguleeshana cilindram ("gaismas tests")...Nu tad, njemot veeraa "suuknja efektu", ella tiek skaisti paarsuukneeta no kartera telpas uz kompresikjas kameru Un aizmuguree ir

eleganta zila shleife

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Nē ar maģiju nevar,bet tu vari mēģināt.

1)Bet ar www.nationsautoelectric.com/... var motoru iegriezt un nomērīt kompresiju, 2)noņemt vārstu vāku apskatīties vai sadales mehānisms strādā, pat ja dzinējs ir izņemts ārā

1)tu esi griezis apmēram gadu šrotā nostāvējušu motoru, kam eļļa izlaista, ar starteri un mērījis kompresiju?

Es esmu griezis ar benzīnmotora urbjmašīnu tieši kloķeni, ar ņiprākiem apgriezieniem nekā starteris to dara.. Vienīgais, ko tādam nostāvējušam motoram var secināt - vai kompresijas atliekas visos stobros ir daudzmaz vienādas, nevis nomērīt kompresiju kā tādu.

2)šis padoms vienkārši iespārda..... tev nav ienācis prātā ka vieglāk ir noņemt zobsiksnas vāku ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Maija_Eskuella rakstīja: Re kur labs līdzeklis- vienreiz ielej eļļas vietā, padarbini pāris minūtes un dzinējs vairs nedūmos! Nekad!

auto.delfi.lv/...

Mļe, varēji to idiotismu te nelikt, bet nu paldies, vismaz zināšu ka amūrikāņi ir lielāki dauņi nekā likās...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

blablabla

Kruti tie tavi šroti ka var laist laukā daudz eļļas Liepājā šrotā nopērk motoru ar eļļu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Centis_Nuudele rakstīja:

blablabla

Kruti tie tavi šroti ka var laist laukā daudz eļļas Liepājā šrotā nopērk motoru ar eļļu

To tak visi zin, ka Liepāja ir liela miskaste, ar to nevajag lielīties.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Tu laikam nezini, kas ir vārstu vāks un ko ieraugām to noņemot - www.miata.net/...

Tālāk mēs varam apskatīties šīs detaļas nodefektēt

Tas ir audi 1,6 l motors?

Davaj, atslābsti, meistar......

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti