msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
blablabla
Kruti tie tavi šroti ka var laist laukā daudz eļļas Liepājā šrotā nopērk motoru ar eļļu
kopš iestāšanās neirosojūzā šrots nemaz nedrīkst nesavākt tehniskos škidrumus... par to var atņemt licenci
msh rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
blablabla
Kruti tie tavi šroti ka var laist laukā daudz eļļas Liepājā šrotā nopērk motoru ar eļļu
kopš iestāšanās neirosojūzā šrots nemaz nedrīkst nesavākt tehniskos škidrumus... par to var atņemt licenci
jā un amurikāņu variants iespārda
lai saņemtu kompensāciju ir jāsačakarē vēl strādājoša lieta
Gachs rakstīja: Ļoti žēl, ka tu esi bijis tikai tādos šrotos, kur motoriem ir izlaista eļļa . Tu laikam nezini, kas ir vārstu vāks un ko ieraugām to noņemot - www.miata.net/...
Tālāk mēs varam apskatīties šīs detaļas nodefektēt
Ir maģiska un burvīga iespēja pirms pirkšanas to motoru arī pārbaudīt.
Tātad tavā izpratnē labs (nu tāds, kurā nav žēl iegriezties) šrots ir tas, kurš pircējam reizē ar motoru pārdod arī savus ražošanas atkritumus (otrabotku). Tava darīšana.
nu, un ko tu nodefektēsi apskatoties kas atrodas zem noņemta vārstu vāka? Varbūt kompensatorus vai vārstu blīvslēgus? Varbūt galvas blīvi?
Jeb tad sāksies tava maģija un burvības?
nē, nu meistars tu protams esi kārtīgs....gandrīz burvis.
Pirmais rakstīja: jā un amurikāņu variants iespārda
lai saņemtu kompensāciju ir jāsačakarē vēl strādājoša lieta
Friču variants tak ir līdzīgs, vienīgi tur uzreiz saspiež nevis vēl speciāli nokauj.
Gachs rakstīja: kompresijas atliekas (par tām tu neatbildēji)
, esmu servisa meistars, laipni gaidīts pie manis
Ko es neatbildēju? Atvaino, man vakar nokrita zem galda pildspalvas atsperīte, ilgi noņēmos ar meklēšanu.
Atkārto lūdzu jautājumu.
p.s.Es arī esmu bijis meistars. Gaidīšu tevi tikpat laipni.
Gachs rakstīja:
Tu neatbildēji, kāpēc nevar nomērit kompresijas spiedienu izceltam motoram, kapēc labāk ir motoram stāvēt klabāk bez eļļas?!
Meistar, pēc tavam aprakstītajām izskatās, ka esi strādājis un mācijies kādā kaktu kantori vai arī esi iesīkstējis padomju laika skrūvētājs nekā personīga tikaipar profesiju
Es vispār neesmu nekur mācījies....bet strādājis esmu Kombinātā, par meistaru.
Kur es teicu, ka motoram labāk stāvēt bez eļļas? Parādi man to tekstu.
Es rakstīju, ka gadu bez eļļas nostāvējušam motoram vari izmērīt tikai kompresijas atliekas... tu gribi oponēt? Gribi teikt, ka tādam motoram būs tāds pats kompresijas spiediens kā strādājošam, uzsildītam motoram?
man liekas, ka tu strādā kādā krrutā servisā, kurā ir pieejams internets....bet kura darbinieki dažkārt mēdz nepievilkt 'dažas skrūves.
Nekā personīga, protams!
Gachs rakstīja: . un ja gadu nostāves normāls motors bez eļļas nekādām, mērot kompresiju, tur lielam spiediena kritumam nav jābūt!
'Tu teici - esi servisa meistars:
Varu tev pačukstēt, ja pats nekad neesi mērījis, ka kritums ir apmēram trīskārtīgs.
Bai bai, Sorbonnas absolvent!
Gachs rakstīja:
Gribu ar Tevi nofotografēties un to motoru, kuram tu mēriji
pirms pusgada meklējot 1999 mazdai 626gf 1.8/1.9 benzīnu,pie privātā mašīna bija stāvējusi 9 mēnešus, samainijām eļļu, izmērijām spiedienu 9,5 - 10bar pa katliem, bez problēmām.
Manis pēc tu ar savām iegribām vari iet dirst. Nāksies tev pameklēt citu fotomodeli.
Katrs var izklaidēties, kā viņam patīk. Man personīgi nekad nav bijusi vēlēšanās šrotā noliktam motoram mainīt eļļu.
Un vēl - tava jauneklīgā sprēgāšana neliecina par īpaši labu izglītību. Katrā ziņā lasīšana tev padodas ar zināmām grūtībām.
Varbūt tāpēc, ka niks kā zekam?
Nu, atvaino augsti izglītotais jaunekli, bet tavs aicinājums fotografēties, ja tas norāda uz tavu netradicionālo seksuālo orientāciju, ir garām.
Atkārtoju vēlreiz - meklē citu.
kurā topikā ne ieej.. visur par TO
AUDI 80 dūmo
Sekojoša šaize.. piemetusies manam nabaga večukam A80(1990, 1,6, bencīns)
TA izgāza jo večuks tieši placī sadomāja pēkšni sākt dūmot(TA veča vedikts - eļla deg), šodien eskperimentālā kārtā tika noskaidrots ka dūmot maita sāk kārtīgi uzkarsusi, kamēr nav uzkarsusi dūmošana praktiski nav.. pēc visu specu vārdiem tas esot dīvaini jo parasti dūmo auksts un pēcāk uzsilstot dūmošanai būtu jāmazinās...līdz šim neliea dūmošana tika manīta pielaižot jau pabrauktu auto pēc neilelas pauzes, tad pielaižot izvēlās neliels zili-balts dūmu mākonīt un ar t o beidzās
Vai kādam ir kādas idejas... Gredzeni? vēl kādas šaizes