Knašie rūķīši piektdien sāka un šodien (sestdien) pabeidza apgriešanās pretējā virzienā vietas "demontāžu" pie Vairoga ielas pārvada VEF pusē. pēc jaunās kārtības, lai apgrieztos uz Vairoga ielas (ja braucat no Brīvības ielas puses) var tikai braucot zem tilta. vēl vakar no rīta to varēja izdarīt 50m pirms tilta tam paredzētā vietā (tieši pretīm VEF kultūras namam). un paralēli skatos pie elkora arī rūķīši rosās, laikam taisīs iebrauktuvi no tās puses. kā tad sanāk - d1rst par to, ka bedrēm nav naudas var, bet nodarboties ar apgriešanās vietas likvidāciju - klusi klusi izbīdam, ja jau elkors grib tur iebrauktuvi taisīt. pēc likumiem, laikam sanāk, ka tā apgriešanās vieta traucēja.
nav jau protams problēmas nobraukt tos liekos 200 metrus zem tilta, bet jautājums ir par principu. kāpēc piemēram nevar turpat uz Vairoga ielas uztaisīt apgriešanās vietu, kur tauta nepārkāpjot var apgriesties (nebraucot līdz Ūnijas ielai). citādāk dienā tur met riņķī simtiem šoferu, bet salātzaļie to vien gaida, sēž pagalmos un vaktē, jo katras 3 minūtes ir garantēts laimests.
ELKOR uzsauks arī bedru lāpīšanu?
Knašie rūķīši piektdien sāka un šodien (sestdien) pabeidza apgriešanās pretējā virzienā vietas "demontāžu" pie Vairoga ielas pārvada VEF pusē. pēc jaunās kārtības, lai apgrieztos uz Vairoga ielas (ja braucat no Brīvības ielas puses) var tikai braucot zem tilta. vēl vakar no rīta to varēja izdarīt 50m pirms tilta tam paredzētā vietā (tieši pretīm VEF kultūras namam). un paralēli skatos pie elkora arī rūķīši rosās, laikam taisīs iebrauktuvi no tās puses. kā tad sanāk - d1rst par to, ka bedrēm nav naudas var, bet nodarboties ar apgriešanās vietas likvidāciju - klusi klusi izbīdam, ja jau elkors grib tur iebrauktuvi taisīt. pēc likumiem, laikam sanāk, ka tā apgriešanās vieta traucēja.
nav jau protams problēmas nobraukt tos liekos 200 metrus zem tilta, bet jautājums ir par principu. kāpēc piemēram nevar turpat uz Vairoga ielas uztaisīt apgriešanās vietu, kur tauta nepārkāpjot var apgriesties (nebraucot līdz Ūnijas ielai). citādāk dienā tur met riņķī simtiem šoferu, bet salātzaļie to vien gaida, sēž pagalmos un vaktē, jo katras 3 minūtes ir garantēts laimests.