Skrūves 120.65mm
Iznesums ET 33mm
Viduscaurums 74.1mm
šiem zemākā cena 99.-Ls
un izvēle ar tāda... nekāda...
lietotus sameklēt varētu būt problēma...
Skrūves 120.65mm
Iznesums ET 33mm
Viduscaurums 74.1mm
šiem zemākā cena 99.-Ls
un izvēle ar tāda... nekāda...
lietotus sameklēt varētu būt problēma...
ar šitiem pa taisno uz praidu var vālēt
Sretsked rakstīja:
kalfonso rakstīja: www.lv.zviedrudiski.com/...
ar šitiem pa taisno uz praidu var vālēt
Saki, brauksi ?
nu ja
paskatīt, kā tu soļo
nu ja tā ņem, tad uzmetam flanci ar pāreju uz citu skrūvju attālumu (teiksim tādu kā VAG) un atiet - pavisam cita disku izvēle !!! Tikai protams Offsets attiecīgi jasarēķina, lai nefiš piekari kopā !!!
Latvijā ir kāda firma, kas nodarbojas ar custom disku izgatavošanu?
Vajadzētu oldschool amerikāņu diskus ar centra rumbu, kas iziet ārpus diska.
Nortel rakstīja: Latvijā ir kāda firma, kas nodarbojas ar custom disku izgatavošanu?
Nav dzirdēts un šaubos vai EU ir... pārāk drakoniskas visādas prasības... ja ir tad dārgi un šaubos vai ar pielaidi satiksmei...
Nortel rakstīja:
Vajadzētu oldschool amerikāņu diskus ar centra rumbu, kas iziet ārpus diska.
Yetti rakstīja:
Nortel rakstīja:
Vajadzētu oldschool amerikāņu diskus ar centra rumbu, kas iziet ārpus diska.
www.wheelsforless.com/...
www.newstalgiawheel.com/...
Ne gluži tādus. Ir redzēti veciem klasiskajiem amerikāņu auto diski, kuriem ET ir maksimāli uz iekšu (negatīvs), bet rumba kā dekoratīvs elements nāk "no iekšas uz āru".
Yetti rakstīja:
Nortel rakstīja: Latvijā ir kāda firma, kas nodarbojas ar custom disku izgatavošanu?
Nav dzirdēts un šaubos vai EU ir... pārāk drakoniskas visādas prasības... ja ir tad dārgi un šaubos vai ar pielaidi satiksmei...
es gan neesmu manījis, ka diskiem ir kāds apzīmējums, ķipa kā lampām ē burts, kuru tehniskajā kāds čekotu un izbrāķētu par nepielaidi satiksmei.... man domāt tu vari tos diskus izlaizīt garāžā no priedes baļķīša un tehniskajā pat nepamanīs
Pirmais rakstīja:
Yetti rakstīja:
Nortel rakstīja: Latvijā ir kāda firma, kas nodarbojas ar custom disku izgatavošanu?
Nav dzirdēts un šaubos vai EU ir... pārāk drakoniskas visādas prasības... ja ir tad dārgi un šaubos vai ar pielaidi satiksmei...
... un tehniskajā pat nepamanīs
cik ilgi?
Nortel rakstīja:....
Ne gluži tādus. Ir redzēti veciem klasiskajiem amerikāņu auto diski, kuriem ET ir maksimāli uz iekšu (negatīvs), bet rumba kā dekoratīvs elements nāk \"no iekšas uz āru\".
ne visai sapratu... pēc tava apraksta tie pēc 4x4 diskiem izskatās..
Kautko līdzīgu šitiem:
theselvedgeyard.files.wordpress.com/...
theselvedgeyard.files.wordpress.com/...
bet ar izteiktāku, lielāka diametra un vairāk uz āru izvirzītu rumbu. Iespējams ka tā ir tikai kā dekoratīva uzlika. Nezinu, šovasar uz viena amerikāņu sedana redzēju. Kautko līdzīgu vajag projektam. Sameklēšu jēdzīgāku foto.
Ja līdzīgam auto, tad tie ir 4x4 diski...
Nortel rakstīja: Kautko līdzīgu šitiem:
theselvedgeyard.files.wordpress.com/...
theselvedgeyard.files.wordpress.com/...
bet ar izteiktāku, lielāka diametra un vairāk uz āru izvirzītu rumbu. Iespējams ka tā ir tikai kā dekoratīva uzlika. ...
Lielāka, uz āru izvirzīta "rumba" ir vienkārši wheel center cup, dekoratīvais vāciņš, un jo " jaudīgāks" tilts, jo viņš būs lielāks, bet tādus riteņus tu neuzliksi vieglajam...
Man ir Suburbans ar 8 skrūvju diskiem, tam tas centra vāciņš ir lielāks par 0.5 l bleķa krūzi, čomam Tahoe ar 6 skrūvēm, jau stipri mazāks...
Yetti rakstīja:
Lielāka, uz āru izvirzīta "rumba" ir vienkārši wheel center cup, dekoratīvais vāciņš, un jo " jaudīgāks" tilts, jo viņš būs lielāks, bet tādus riteņus tu neuzliksi vieglajam...
Man ir Suburbans ar 8 skrūvju diskiem, tam tas centra vāciņš ir lielāks par 0.5 l bleķa krūzi, čomam Tahoe ar 6 skrūvēm, jau stipri mazāks...
nebūs gluži taisnība ka nevarēs, jo tehniski jau var uztasīt nezin kādu flanci uz cik skrūvēm "nevajag", bet nu reāli ar pamatīgu offsetu uz iekšpusi + flanci - piekares daļas protams neturēs šādu šķūningu.
Bet pašam Noretel varu tikai ietikt - atrodi disku kadu tev vajag un tos centra "vāciņus" palūdz kādam virpotājam lai uztaisa kādus ienāk prātā !!!
WALA rakstīja: ...
nebūs gluži taisnība ka nevarēs, jo tehniski jau var uztasīt nezin kādu flanci uz cik skrūvēm "nevajag"...
ok, ok... Tu labi saprati, ko biju domājis...
Yetti rakstīja:
WALA rakstīja: ...
nebūs gluži taisnība ka nevarēs, jo tehniski jau var uztasīt nezin kādu flanci uz cik skrūvēm "nevajag"...
ok, ok... Tu labi saprati, ko biju domājis...
17 collu 4x4 suburbana disks bez riepas svērs cik kāda bmw divi diski ar riepām kopā... +vēl flance... kārtīgi ieskrienoties un liekot pa mēmiem tie 4x4 diski aizskries auto pa priekšu ar visām stupicām...
Yetti rakstīja:
Yetti rakstīja:
WALA rakstīja: ...
nebūs gluži taisnība ka nevarēs, jo tehniski jau var uztasīt nezin kādu flanci uz cik skrūvēm "nevajag"...
ok, ok... Tu labi saprati, ko biju domājis...
17 collu 4x4 suburbana disks bez riepas svērs cik kāda bmw divi diski ar riepām kopā... +vēl flance... kārtīgi ieskrienoties un liekot pa mēmiem tie 4x4 diski aizskries auto pa priekšu ar visām stupicām...
Tam kā saka "ohotno verju"
Sretsked rakstīja: Ja to flanci uztaisīs no tērauda,kas paredzēts Sibīrijas sādžas sētas vārtiņu eņģei, tad jau izjuks droši vien... ja no attiecīga materiāla, nekas tur pa gaisu neies.
Par piekari/stupicu un gultni ir runa ne par flanci vai disku, ja nu gadījumā nepamanīji.
Efekts būs apmēram tāds pat kā vieglajam auto durvīs "iespraust" kārtīgu lauzni un "viegli" pataisnot enģes.
Vispār jau nav ne vainas 20\" www.ss.lv/...
Lietie diski R17; R18
Pērku lietos diskus skrūves 5x120,6. Jaguar XK8 Cabrio 1998. gads.