Kanibaals rakstīja:
bogy rakstīja: (saucas "geet reactor", sīkāk pastāstīs google)
Labais atliek tik ar to ietaisi sasniegt benzīna pašaizdegšanās temperatūru un kaboom garantēts Lai gan tā fiška var arī ko ietaupīt, jo izmanto atgāzu temperatūru degvielas sildīšanai, vienīga tā vēršanās pret ziemeļiem, magnētisma un antifrīza burbuļatora iesaistīšana gan izskatās pilnīgi lieka.
Sorry, bet cik nu man tās saprašanas tad degvielas un arī gaisa sildīšana ir absolūti ne tas kas ir vajadzīgs !!! Pirmkārt jau degviela dzesē motora daļas, otrkārt, jo siltāks ir degmaisījums, jo mazāk tā nonāk cilindros, tātad var gadīties ka motorā nonāk neoptimāls degmaisījuma daudzums un arī sastāvs ( tā kā degmaisījuma sastāvs un tā temperatūra pusceļā uz cilindriem netiek mērīta !!!).
RTU ekobraukšanas sacensību rezultāti
Tā, 22.maijā notika RTU rīkotās ekobraukšanas+orientēšanās sacensības.
Visus rezultātus Jūs varat apskatīt www.ekoorientesanas.lv, taču vēlos vērst jūsu uzmanību uz dažiem degvielas patēriņa „rekordiem”, kas tika uzstādīti šajās sacensībās:
Dīzeļdzinēji:
Huindai I-30 (86 Zs) – 1.66 l/100km
Opel Astra (74 Zs) – 1.86 l/100km
Peugeot 206 (67 Zs) – 2.62 l /100km
Antirekords: BMW 5er (174 Zs) – 10.34 l/100km
Benzīndzinēji:
Škoda Fabia ( 67 Zs) – 3.39 l/100km
Renault Megane (110 Zs) – 3.45 l/100km
Mazda 323 F (87 Zs ) -3.45l/100km
Antirekords: Infinity ?? (375Zs) – 14.72 l/100km
Viela pārdomām, vai ne?