Kretīnu zeme

Yetti Reģ.: 28.11.2007
 
1.. 3 4 5 6 7 8
BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Ozz rakstīja: nelaime tā ka pie mums policists=naudas sods tiek strādāts lai budzetu pildītu nevis kaut ko prevencētu.

Nu bet tas ir pavisam no citas grāmatas.

Grāmata tā pati, tikai nodaļa cita.

Tā vai tā tas viss saistīts. Pastāv aizdomas, ka arī šo "daoiļo" ideju mūsu dārgie izpildītāji spēs pagriezt tā, lai pirmkārt pildās budžeta plāns, pašu kabatas, un tikai tad domās par reālo labumu satiksmes organizācijai.

Protams - tā ir bļaušana pirms laika, tomēr nebrīnītos, ja mobilo tehapskati uzblieztu kādā satiksmes plūsmas sašaurinajuma vietā, kur tā tikai palielinātu sastrēgumus, jo tā izpildītāji jau laikus spētu novērtēt vismaz vizuāli a/m tehniska stāvokļa un autovadītāja maciņa biezuma savstarpējo attiecību.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nu bet protams Viss taču ir tik slikti.

Nekad neesmu teicis, ka viss ir slikti. Man viss ir daudzmaz kārtībā. Nedzīvoju kā niere taukos, bet iztikt var tīri labi.

No Tava viedokļa raugoties vispār esmu paraugpilsonis - naudu pelnu Krievijā, bet nodokļus maksāju šeit.

Tomēr neskatoties uz to, ka viss nav slikti, ir parādījušies daudz neierastu un pirms krīzes nepiedzīvotu apgrūtinājumu.

Un ir arī "sliktie" momenti, kas bija jau pirms kara, pēc kara, un pirms krīzes un ir vēl tagad. Un ir arī visās citās valstīs. Sākot no korupcijas, beidzot ar veselu čupu sliņķu un/vai stulbeņu augšgalā.

Dažiem no šiem negatīvajiem momentiem var piemēroties, dažus var mainīt.

Sliktākais, ka lielako daļu no tiem ir grūti vai neiespējami mainīt katram indivīdam atsevišķi, bet savākt rīcībspējigu domubiedru grupu pietrūkst motivācijas. Jo kā jau Tu pats apgalvoji - īstenībā nav nemaz tā situācija TIK sūdīga.

Tomēr ir tikai normāli, ka atsevišķi indivīdi dažādās vietās (avīzē, internetā, pie pudeles vai TV/Radio) izsaka savas domas (Taviem vārdiem "īd") par savām personīgajām, paziņu vai valsts problemām, informē par piedzīvotajām vai pamanītajām netaisnībām utt. Tadā veidā katrs indivīds meklē šo augšminēto domubiedru grupu, ar kuras palīdzību (ja tāda atrastos) varētu mainīt tās lietas, ar kurām viņš ir neapmierināts. Cilvēki šādi tausta savu apkārtējo neapmierinātības līmeni un vērtē vai pastāv iespēja kaut ko mainīt, vai arī nāksies piemēroties un pakļauties līdz nakamajai reizei, kad šis jautajums kļūs aktuāls šim indivīdam un iespējams vēl kādam.

Kāpēc Tu nosodi šādus centienus?

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Protams ir jaukaka, ja šo īdēšanu pavadītu cilvēka ieteikumi, ko darīt šādā situācija lai to mainītu, bet bieži vien cilvēks nezin risinājumus, bieži vien viņš zin risinājumus, bet uzskata, ka tos zin arī visi pārējie, un bieži vien cilvēks neizsaka savus risinājumus, jo vēl nav sapratis vai viņa problema vispār ir aktuāla un adekvāta, jeb tās ir tikai viņa iedomas.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Protams ir jaukaka, ja šo īdēšanu pavadītu cilvēka ieteikumi, ko darīt šādā situācija lai to mainītu, bet bieži vien cilvēks nezin risinājumus, bieži vien viņš zin risinājumus, bet uzskata, ka tos zin arī visi pārējie, un bieži vien cilvēks neizsaka savus risinājumus, jo vēl nav sapratis vai viņa problema vispār ir aktuāla un adekvāta, jeb tās ir tikai viņa iedomas.

pērles cūkai

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Bla bla bla

Sretsked rakstīja:

Kāpēc Tu nosodi šādus centienus?

Manuprāt "Policija darbībā", fūru fotogrāfēšana un vēl dažas Tavas idejas ir tieši tas par ko es runāju - darīt varošas un darīt gribošas grupas izveidošana, lai mainītu problēmas, kuras Tu redzi, un kuras Tev sķiet pietiekoši traucējošas, tomēr Tu apzinies, ka viens pats cilvēks nav spējīgs risināt šīs problēmas, tāpēc Tu īdi (šinī gadījumā tas nav teikts ar negatīvu pieskaņu) internetā par tām, cerībā, ka Tev piebiedrosies cilvēki šo problemu risināšanā. Jāatzīst, ka tajos gadījumos Tu īdot vismaz iesaki kā ar tām cīnīties. Žēl, ka tas negūst pietiekoši lielu atsaucību, lai reāli radītu kādas izmaiņas.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pērles cūkai

No cūkas līdz cilvēkam tikai viens solis.

Dažreiz īss, bet dažreiz nu ļooooti garš - dažreiz pat ar dzīvi nepietiek.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Ozz rakstīja: nelaime tā ka pie mums policists=naudas sods tiek strādāts lai budzetu pildītu nevis kaut ko prevencētu.

a kā tad tu prevencēsi ātruma pārsniegšanu un braukšanu pālī, piemēram?

ar maketiem, kaut vai...ar briidinaajumiem ka šeit kaut kur ir fotoradars, lai gan reaali taa tur nav..

ar policistiem kuri vienkaarši atrodas redzamaa vietaa un uztur kaartiibu.

nevis ar radaru no sleepņa un tad riepaam kaucot močīt pāri nepaartrauktajai liinijai (Deglava tilta variants) vai apstaigaat staavošas mašīnas un piepisties par siikumiem (sarkandaugavas paarbrauktuve).

Zifftiņš un kas tur veel riikojot baigos aktus alkobrauceejiem. es katru dienu braucu pa Riigu- mani aptur caurmeeraa 1x gadaa visi jaaņi, visi sveetki- policija stihiski tiek sadziiti uz pasaakumiem. tas nau pareizi.

Jaunciema gatve- agresiivu brauceeju paradiize- var pilnas bikses ar adrenaliinu dabuut.riteņbrauceeji, fuures, parastie satiksmes daliibnieki.ceļš taisns un paarredzams ne vairaak kaa 300 metru- bet ir malači kas apdzen ka tur kaut reizi no carnikavaas pagrieziena liidz vecmilgraavim buutu menti redzeeti vai svēršanas iekaarta.

veltijums cilveekam no Bauskas- ja tu iedomaajies ka kaads tur augšā nezin par to kaa vajag0- ruugti maldies zina, bet dara kā ir eertaak un izdeviigaak.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kopš ir izgudrotas rācijas, visi gruzītie smagie stāv "saplīsuši" kilometru pirms svariem....

kas traucē piebraukt un nosvērt tos stāvošos?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja: cik daudzi autovadītāji apstājoties izmanto stāvbremzi

Man viens paziņa ar 80-to gadu Subaru bez bremzēm, tikai ar roceni (šim bija uzpriekšējiem ratiem) nobrauca pāris mēnešus... Tas gan pa mazpilsētu/laukiem.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kad es savulaik liku tiesības... braukšanas eksi izveicu ar žiguli bez rocenes......

iepriekšējie malači bija norāvuši trosi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Bazhix rakstīja: cik daudzi autovadītāji apstājoties izmanto stāvbremzi

Man viens paziņa ar 80-to gadu Subaru bez bremzēm, tikai ar roceni (šim bija uzpriekšējiem ratiem) nobrauca pāris mēnešus... Tas gan pa mazpilsētu/laukiem.

Ja runā par to ka saprātīgs indivīds mācēs apturēt arī auto kuram nav bremžu kā tādu - nav runa, tikai jāņem vērā ka bez bremzēm nevar apstāties kritiskos brīžos, un pie mūsdienu satiksmes un "izlēcēju" līmeņa tas rada nopietnu bīstamību.

Es arī esmu braucis ziemā ne nu gluži bez bremzēm bet bez rocenes un vienam ratam ar nobloķetu cilindrīti, jo rocene bija ieēdusies un bremžu loku uzlikas "nocepa" nost un noķīlēja ratu. Siguldā nobloķēja cilindrīti un tā diezgan mierīgi tika pieveikti vēl 500+ km (Sigulda > Madona > Rīga) pirms atdevu Amservā tikt galā ar roceni un lokiem. Un nekas pat esktremi bremzējot izvairoties no visādām pastulbām lapsām nekas traģisks utml. tajā nebija.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Jebkurā gadījumā, ne jau Pirmais, Yetijs vai Kasiks ko mainīs... tikai padrisīs te gudri un noskaņos citus negatīvi.

Nenoturējos...

Jā, par to nepadomāju... un laikam nespēju un nespēšu katrā topikā noskaņot citus tik pozitīvi kā tev tas izdodas...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

WALA

brmbrmm rakstīja:

Bazhix rakstīja: cik daudzi autovadītāji apstājoties izmanto stāvbremzi

---------------------

Iisteniibaa jau tikai retais ))) Turklaat, ja ar AT

paarvietojas, prieksh kam staavbremze ... Un nevajag

skandinaat par "iekjeerushos" kaarbu P poziicijaa -

bik piedomaat vajag

Ja runā par to ka saprātīgs indivīds mācēs apturēt arī auto kuram nav bremžu kā tādu - nav runa, tikai jāņem vērā ka bez bremzēm nevar apstāties kritiskos brīžos, un pie mūsdienu satiksmes un "izlēcēju" līmeņa tas rada nopietnu bīstamību.

----------------------------

O , jaa ... Ka tik tu neesi apguvis bremzeeshanu ar dzineeju? Ko katram normaalam autovadiitaajam

buutu jaaprot ...

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: WALA

brmbrmm rakstīja:

Bazhix rakstīja: cik daudzi autovadītāji apstājoties izmanto stāvbremzi

---------------------

Iisteniibaa jau tikai retais ))) Turklaat, ja ar AT

paarvietojas, prieksh kam staavbremze ... Un nevajag

skandinaat par "iekjeerushos" kaarbu P poziicijaa -

bik piedomaat vajag

Ja runā par to ka saprātīgs indivīds mācēs apturēt arī auto kuram nav bremžu kā tādu - nav runa, tikai jāņem vērā ka bez bremzēm nevar apstāties kritiskos brīžos, un pie mūsdienu satiksmes un "izlēcēju" līmeņa tas rada nopietnu bīstamību.

----------------------------

O , jaa ... Ka tik tu neesi apguvis bremzeeshanu ar dzineeju? Ko katram normaalam autovadiitaajam

buutu jaaprot ...

Aga... izrubī aizdedzi un no 5 cērt 1jā...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

nazurbajev rakstīja:

Crankshaft rakstīja:

Aga... izrubī aizdedzi un no 5 cērt 1jā...

Nav nemaz tik vienkārši tajā pirmajā iecirst. Jāsāk ar augstākiem robiem, pirmaja tikai beigās jāmet un aizdedze arī tikai beigās jāizrubī... Vislabāk bremzējās, ja izspiež sajūgu un tad lenītēm laiž vaļā un tā vairākas reizes. Var diezgan strauji sabremzēties.

Man pirms tiesību iegūšanas (pirms '97. gada) bija tā izdevība braukāt ar auto bez bremzēm kādu laiku. Kad piešaujas, tad nekas. Vēlāk ir braukts bez sajūga, reiz braucām divatā ar norautu gāzes trosi - čoms noliecies man pie kajam gāzēja, raustot aiz troses galiņa.

Un citam čomam sencis uz UAZika strādāja. Pirms krusta pazuda bremzes - šis pamanījās ar kāju dabūt pirmajā robā, jo ar nočakarētiem sinhronizatoriem tas bija sarežģīti gaitā. Ja viņam vispār tādi sinhronizatori bija.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vienīgi es ceru ka šitās gudrības par bremzēšanu ar ātrumiem un motoru nesalasās kādi automātisko kārbu lietotāji, jo viņiem rīcība ir stipri ierobežota + daudz vairāk jāpiedomā pie gāzes pedāļa ( lai vispār kaut ko varētu izdarīt), izņemot īpašus gadījumus kā piem. dažam Mersim ar "atgriezenisko" kontūru, vai robotizētās kārbas.

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Vienīgi es ceru ka šitās gudrības par bremzēšanu ar ātrumiem un motoru nesalasās kādi automātisko kārbu lietotāji, jo viņiem rīcība ir stipri ierobežota + daudz vairāk jāpiedomā pie gāzes pedāļa ( lai vispār kaut ko varētu izdarīt), izņemot īpašus gadījumus kā piem. dažam Mersim ar "atgriezenisko" kontūru, vai robotizētās kārbas.

Mersis automāts ar gaņģiem tīri jautri dzēšas... ja no D ieslēdz 2jā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Atgriežoties pie "kretīnu zemes" - tematikas - šodien šķiet mans mērs ir diezgan pilns ar darbošanos valsts iestādēs.

Ja gadījumā man vēl kādreiz uznāk melnie un es izdomāju iet kaut ko darīt valsts labā valsts amatā - piesienat mani kaut kur.

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Atgriežoties pie "kretīnu zemes" - tematikas - šodien šķiet mans mērs ir diezgan pilns ar darbošanos valsts iestādēs.

Ja gadījumā man vēl kādreiz uznāk melnie un es izdomāju iet kaut ko darīt valsts labā valsts amatā - piesienat mani kaut kur.

Bet padomā, ierēdnim ir stabila alga, 40 st darba nedēļa ar normētu darba laiku, ja labi iekārtosies būs prēmijas un neoficiālie ieņēmumi, ja būsi prātīgs tad arī atbildības nekādas un materiāli neatbildīga persona .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

perkons rakstīja:

Bet padomā, ierēdnim ir stabila alga, 40 st darba nedēļa ar normētu darba laiku, ja labi iekārtosies būs prēmijas un neoficiālie ieņēmumi, ja būsi prātīgs tad arī atbildības nekādas un materiāli neatbildīga persona .

a) es neesmu ierēdnis

b) ja strādā ar ERAF projektiem nevar teikt ka atbildības nekādas

c) IT sfērā mēdz būt gan materiāli atbildīgas gan "bezatbildīgas" personas.

Tas mans teksts ir no sērijas pat to , ka izrādot "labiekārtojamās" (dzese, elektrība utml.) IT telpas es nedrīkstu atbildēt uz jautājumiem "par lietu", lai šo telpu izrādīšanu nevajadzētu saukt par pretendentu sapulci, kura savukārt nedrīkst notikt vēlāk kā 10 dienas pirms piedāvājuma iesniegšanas datuma.

T.i. tehniski es nevaru pat abildēt uz jautājumu uz kurieni ved šīs durvis, tas nekas ka aboslūti nekas neliedz 5 min. vēlāk saņemt zvanu ar tieši šo pašu jautājumu !!!

P.S. Tiesa ta nav problēmas sakne, bet nu tas viss nupat ir sasniedzis idiotisma "apogeju".

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ak tā par normētu darba laiku - aizmirsti, IT sfērā nemēdz būtu normēta darba laika.

Kasix Reģ.: 04.02.2004
0 0 Atbildēt

Kā parasti no Zivtiņa puses liela brēka, bet darbi nekādi....

www.tvnet.lv/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: Kaut gan bez izmaiņām likumdošanā, attiecībā uz \"vieglajiem\" Zivtiņam šis Nr var neiet cauri...

Ministru kabineta noteikumi Nr.466

Rīgā 2004.gada 29.aprīlī (prot. Nr.26 9.§)

Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem

IV. Tehniskā kontrole uz ceļiem

34. Transportlīdzekļu tehnisko kontroli uz ceļiem (turpmāk – tehniskā kontrole) veic gan Latvijā, gan ārvalstīs reģistrētiem kravas automobiļiem, piekabēm (puspiekabēm), autobusiem un vieglajiem taksometriem. Dati par tehnisko kontroli tiek glabāti transportlīdzekļu reģistrā.

Resurss:

www.likumi.lv/...

www.tvnet.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kasix rakstīja: Kā parasti no Zivtiņa puses liela brēka, bet darbi nekādi....

www.tvnet.lv/...

nu tad uzreiz varēs noteikt kur tās pārbaudes ir

kilometru pirms tām ceļa malā stāvēs "salūzušu" smago rinda

1.. 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti