A kas tur. Atvieno apakšā no radiatora trubu, noskrūvē bačoka korķi, iztecini, savieno atpakaļ, pielej, iedarbini, pakontrolē līmeni, atkal pielej un viss.
sleepnis rakstīja: A kas tur. Atvieno apakšā no radiatora trubu, noskrūvē bačoka korķi, iztecini, savieno atpakaļ, pielej, iedarbini, pakontrolē līmeni, atkal pielej un viss.
Gauss rakstīja: Es pat varētu apgalvot, ka gandrīz nevienam auto nevar izliet VISU antifrīzu TIKAI noraujot radiatora trubu.
Būtu pirmais, saderētu...
Un kādam nolūkam būtu jāizlej VISS atifrīzs?
Nē, nu var jau mazgāt no rīta vienu roku, vakarā otru. Ietaupīs ziepes un ūdeni...
Tu servisā ,eļļu maiņot, skrūvē nost kartera vāku un izslauki?
Tev jau tas nebūs saprotams, bet ekskavatoriem,piemēram, eļļu hidro sistēmā mainot ,nav jāņem nost visi hidro motori un cilindri.
Neiespringsti uz lietām, kuras nesaproti... Tām pašām automātiskajām kārbām eksistē daļējā un pilnā eļļas maiņa.
Paņem tam pašam savam šrotam audi, norauj patruboku, nolej antifrīzu. Pēc tam paliec apakšā tīru trauku un piešķil dzinēju. Būsi pārsteigts... un tur nebūs slaukāmais daudzums, bet krietni vairāk.
Paņem tam pašam savam šrotam audi, norauj patruboku, nolej antifrīzu. Pēc tam paliec apakšā tīru trauku un piešķil dzinēju. Būsi pārsteigts... un tur nebūs slaukāmais daudzums, bet krietni vairāk.
Izklausies tāds saģorgāts- noraut trubu,šķilt,gāzt.... urla?
Gāzt gan nevajag! It sevišķi tavā gadījumā. Uzgāzīsi karsto antifrīzu uz galvas, pēdējos matus padirsīsi. Uzmanīgi ar nesaprotamām lietām!!!!
Gauss rakstīja: Es pat varētu apgalvot, ka gandrīz nevienam auto nevar izliet VISU antifrīzu TIKAI noraujot radiatora trubu.
Būtu pirmais, saderētu...
Un kādam nolūkam būtu jāizlej VISS atifrīzs?
Nē, nu var jau mazgāt no rīta vienu roku, vakarā otru. Ietaupīs ziepes un ūdeni...
Tu servisā ,eļļu maiņot, skrūvē nost kartera vāku un izslauki?
Tev jau tas nebūs saprotams, bet ekskavatoriem,piemēram, eļļu hidro sistēmā mainot ,nav jāņem nost visi hidro motori un cilindri.
Neiespringsti uz lietām, kuras nesaproti... Tām pašām automātiskajām kārbām eksistē daļējā un pilnā eļļas maiņa.
Paņem tam pašam savam šrotam audi, norauj patruboku, nolej antifrīzu. Pēc tam paliec apakšā tīru trauku un piešķil dzinēju. Būsi pārsteigts... un tur nebūs slaukāmais daudzums, bet krietni vairāk.
Automātiskajai kārbai nekādā makarā (ne pilnajā, ne daļējā) nav iespējams noliet visu eļļu...
Bet par antifrīza maiņu... tak saku, ka w124 var noliet līdz 0 un nekas tu pēc tam vairs āra netek.
Gauss rakstīja: Es pat varētu apgalvot, ka gandrīz nevienam auto nevar izliet VISU antifrīzu TIKAI noraujot radiatora trubu.
Būtu pirmais, saderētu...
Un kādam nolūkam būtu jāizlej VISS atifrīzs?
ir sarkans un zaljs antifriizs, tehniskos parametrus nepateiksju no galvas, bet tos nedriikst JAUKT KOPAA! taapeec pie mainjas ja nevar 100% noteikt kaads tur staav ieliets, tads tochna vajag izliet VISU laukaa. un ar patraboka atvienosanu, kaa citi iedomaajas golfam vai fiatam, vien nepietiks, un buutu jau taakaa jaazina kaapeec nevar jaukt kopa......
Gauss rakstīja: Es pat varētu apgalvot, ka gandrīz nevienam auto nevar izliet VISU antifrīzu TIKAI noraujot radiatora trubu.
Būtu pirmais, saderētu...
Un kādam nolūkam būtu jāizlej VISS atifrīzs?
ir sarkans un zaljs antifriizs, tehniskos parametrus nepateiksju no galvas, bet tos nedriikst JAUKT KOPAA! taapeec pie mainjas ja nevar 100% noteikt kaads tur staav ieliets, tads tochna vajag izliet VISU laukaa. un ar patraboka atvienosanu, kaa citi iedomaajas golfam vai fiatam, vien nepietiks, un buutu jau taakaa jaazina kaapeec nevar jaukt kopa......
Antifrīzs ir arī dzeltens un zils... un sistēmu var izskalot ar ūdeni... pēc tam lej kaut melnu antifrīzu.
Paņem tam pašam savam šrotam audi, norauj patruboku, nolej antifrīzu. Pēc tam paliec apakšā tīru trauku un piešķil dzinēju. Būsi pārsteigts... un tur nebūs slaukāmais daudzums, bet krietni vairāk.
Izklausies tāds saģorgāts- noraut trubu,šķilt,gāzt.... urla?
Gāzt gan nevajag! It sevišķi tavā gadījumā. Uzgāzīsi karsto antifrīzu uz galvas, pēdējos matus padirsīsi. Uzmanīgi ar nesaprotamām lietām!!!!
Tu, hondurasieti, es vakar noskuvu pliku pauri, atslābsti.
Gauss rakstīja: Es pat varētu apgalvot, ka gandrīz nevienam auto nevar izliet VISU antifrīzu TIKAI noraujot radiatora trubu.
Būtu pirmais, saderētu...
Un kādam nolūkam būtu jāizlej VISS atifrīzs?
Nē, nu var jau mazgāt no rīta vienu roku, vakarā otru. Ietaupīs ziepes un ūdeni...
Tu servisā ,eļļu maiņot, skrūvē nost kartera vāku un izslauki?
Tev jau tas nebūs saprotams, bet ekskavatoriem,piemēram, eļļu hidro sistēmā mainot ,nav jāņem nost visi hidro motori un cilindri.
un tu gribi iestaastiit ka no taa nebuutu nekaadas jeegas, ka motaram pohuj vai paliek nogulsnes vai nee?? ja ilgi domaa lietot iegaadaato autinju tad iesaku taa izdariit, protams ja pats to dariisi, jo servii pirmkaart to neviens nedariis, ja sarunaasi tad klaat smuka summinja.
Gauss rakstīja: Es pat varētu apgalvot, ka gandrīz nevienam auto nevar izliet VISU antifrīzu TIKAI noraujot radiatora trubu.
Būtu pirmais, saderētu...
Un kādam nolūkam būtu jāizlej VISS atifrīzs?
Nē, nu var jau mazgāt no rīta vienu roku, vakarā otru. Ietaupīs ziepes un ūdeni...
Tu servisā ,eļļu maiņot, skrūvē nost kartera vāku un izslauki?
Tev jau tas nebūs saprotams, bet ekskavatoriem,piemēram, eļļu hidro sistēmā mainot ,nav jāņem nost visi hidro motori un cilindri.
un tu gribi iestaastiit ka no taa nebuutu nekaadas jeegas, ka motaram ******* vai paliek nogulsnes vai nee?? ja ilgi domaa lietot iegaadaato autinju tad iesaku taa izdariit, protams ja pats to dariisi, jo servii pirmkaart to neviens nedariis, ja sarunaasi tad klaat smuka summinja.
Nu tādiem auto, ar kādiem deksters brauc, nogulsnes ir ne tikai vēlamas, bet obligātas. Tikai tā tie šķidrumi motorā noturās, ja iztīrītu, tad pa šķirbām un plaisām iztecētu ārā.
anonimikis rakstīja: ir konkrēta informācija par eskortu? vai tik tāpat izdomāji pāksti pavirināt?
1.8 turbo diizelis 1997. gads. kas ir bijis paliidis apakssaaa tas zinaatu ka ar prosta apakshjeejaa patraboka norausjanu nu nekaa, pirmkaart jau lai klaat tiktu ir jaapaskruuvee vairaak, netikai viens hamuts....
Gauss rakstīja: Es pat varētu apgalvot, ka gandrīz nevienam auto nevar izliet VISU antifrīzu TIKAI noraujot radiatora trubu.
Būtu pirmais, saderētu...
Un kādam nolūkam būtu jāizlej VISS atifrīzs?
Nē, nu var jau mazgāt no rīta vienu roku, vakarā otru. Ietaupīs ziepes un ūdeni...
Tu servisā ,eļļu maiņot, skrūvē nost kartera vāku un izslauki?
Tev jau tas nebūs saprotams, bet ekskavatoriem,piemēram, eļļu hidro sistēmā mainot ,nav jāņem nost visi hidro motori un cilindri.
un tu gribi iestaastiit ka no taa nebuutu nekaadas jeegas, ka motaram ******* vai paliek nogulsnes vai nee?? ja ilgi domaa lietot iegaadaato autinju tad iesaku taa izdariit, protams ja pats to dariisi, jo servii pirmkaart to neviens nedariis, ja sarunaasi tad klaat smuka summinja.
1) ja jau dažādas krāsas nevar jaukt, tad kāpēc nenopirkt jauno antifrīzu tadā pašā krāsā, kāds ir bijis? Nu protams, ja tuvejā SuperGetto nav vajadzīgas krāsas un līdz tālākajām nevar aizbraukt, jo patruboks jau norauts un vecais coolants noliets zemē, tad neko, var ķerties pie pašu veidoto grūtību pārvarēšanas
2) ko nozīmē ilgi braukt ar iegādāto auto? 2x motora resursu? Ja auto ir normālā stāvoklī un iekšā ir antifrīzs, nevis ūdens, 5 gadus var mierīgi nobraukt to vispār neaiztiekot. ja auto ir šrots, atifrīza kvalitāte vai krāsa tik un tā nebūs noteicošais viņa ilgmūžībā.
Nu jau te matus skalda. Labi, ir primitīva metode, kā dabūt bišķi vairāk dzesējamo ārā no sistēmas. Kad apakšā norautas šļaukas, radiatora pusi aizbāz ar korķi, vai kādu palūdz pieturēt roku priekšā, Ievelc plaušās gaisu un pūt, cik iekšās tur, kur augšā dzesējamo lej. Kādu 1/3 litra vēl izpūtīsi.
ford escort 1.8 td antifriiza mainja
sveika tauta! kas jau ir savaam rokaam mainiijis eskortam antifriizu, pakonsulteejiet mani luudzu....