Uzzini kāds motors šim modelim ir un vai nav atkal kāda bēdīgi slavenā vadības bloka problēma.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uzzini kāds motors šim modelim ir un vai nav atkal kāda bēdīgi slavenā vadības bloka problēma.
vai "Adjustable Steering Wheel" nozīmē, ka var ar pāris rokas sustībām pārlik stūri otrā pusē?
Pirmais rakstīja: vai "Adjustable Steering Wheel" nozīmē, ka var ar pāris rokas sustībām pārlik stūri otrā pusē?
nedomāju; man liekas tas ir regulējams augstums
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja: vai "Adjustable Steering Wheel" nozīmē, ka var ar pāris rokas sustībām pārlik stūri otrā pusē?
Kārtējo reizi centies pierādīt savu tupumu?
normāls joks, ko piesējies.
jugasvilli rakstīja: Dzinējs ir 2,2 ar kodu Y22DTR, 125 ZS. Ar ķēdi, kas izslēdz tādu lietu kā siksnas maiņa.
Ja ņem signumu, atceries vienu lietu, tam ir 4 sēdvietas (nevis 5), tātad skaties, kāds būs mašīnas pielietojums.
Lai nu kā, man tāds aparāts ir jau 3.5 gadus (tiesa gan, zem Vectra GTS bundžas, bet pa lielam tas neko nemainīs).
Esmu dzirdējis par sūkņu problēmām, bet, kaut kur nesen lasīju, ka tagad jau esot iespējas par latiem 400 sataisīt. Nezinu, man un pazīstamiem, kas ar šādu auto brauc, tādu problēmu nav un ja būs man aktuāli, domāšu. Oi, sameloju, bija vienam paziņam treknajos gados, čalis nopirka jaunu sūkni par 1100 LVL. Bet tā bija B Vectra. Pagaidām varu teikt, ka ar dzinēju vispār nekādu problēmu nav. Nopirku, kad uz odo bija mazliet virs 100 tk, tagad ir 211 tk. km.
Ja dzīvo Īrijā, pārāk aktuāli tev tas nebūs, bet manuprāt auto lielākais mīnuss no komforta viedokļa ir tas, ka aukstā laikā tas diezgan lēni uzsilst.
No ekonomijas viedokļa ir OK, patēriņš ne īpaši lielāks, ne mazāks kā citiem līdzīga tilpuma, jaudas dzinējiem, viss atkarīgs kā brauc, bet, normāli (nesēņojot/neārdoties) pilsētā būs ap 8-9, uz šosejas 5-6.
Bildēs grūti saprast, vai šim ir parastais kondicionieris, vai dubultā klima, bet, ja ir otrais variants, uzreiz saku, klimas regulēšana ir reti tizla un neparocīga. Kad piešaujas, ir OK, bet citiem auto tā lieta tomēr ir pārdomātāka.
Tipiska slimība - interkūlera truba mēdz plaisāt, jo netur spiedienu, jauna Latvijā maksā ap 150 LVL, bet es izlīdzējos ar ieplaisājušā posma izgriešanu un tā vietā ieliku parastu virtuves izlietnes sifona līkumu un ar hamutiem abos galos pievilku. Skats anāls, bet, nu, ietaupījums vērā ņemams.
Ritošā daļa kopumā ir OK, īpaši Īrijas labajos ceļos problēmas lielas nebūs. Man ar savu GTS sanāk diezgan bieži arī pa lauku ceļiem atvilkt, bet tā nopietni ritošajā ir sanācis investēt pēdējā gada laikā, tagad domāju, atkal kādu laiku ies.
Vēl manam auto ik pa laikam uzzīmējas kaut kādi elektriski/elektroniski gļuki, kas tā arī pazūd, piemēram, uz brīdi pazūd vai nu kāda tuvā, vai gabarīt, vai miglas gaisma, tad atkal viss OK, tad pēkšņi iedegas Check lampa un pazūd. Kad pirmo reizi biju Vācijā, uz bāņa iedegās Check un pazuda jauda. Kad autiņu pārstartēju, bija OK. Tā brauciena laikā tas atkārtojās kādas reizes 5, bet, kad atbraucu mājās, viss pazuda.
Nu, ko vēl varētu pastāstīt - normāls auto, ja patīk un varēsi atļauties turienes nodokli un apdrošināšanu, pērc droši.
pld, izsmeļoši.
Par tām sēdvietām - nu, pakaļā galvenokārt sēdēs divi sīči krēsliņos un šad tad viens tievs, mazs pieaugušais; cik saprotu, tad vieta pēc auto platuma tā kā pietiktu trijiem, tikai tas vid. beņķis tāds pašaurāks uztaisīts.
Kas attiecas uz auksto laiku - IRL pie -10 ir dabas katastrofa , identiska LV -40.
Par kondiķi aprakstā nav teikts, ka klima, tātad var spriest, ka parastais.
čomam ir Signum ar 3.0 Isuzu dīzeli... nevarot teikt nevienu sliktu vārdu... pie noteikta noskrējiena maina maināmo un brauc...
principā Vectra modifikācija, tā kā detaļu cenas arī pieņemamas, pēc 100K esot mainījis pakaļējos amortizatorus, vēl viena lieta - virsbūvē Al izmantots, šis savu kapotu bija saburzījis, meklēja lietotu, jauns maksā ārprātu, vecais neremontējas...
jugasvilli rakstīja:
Tipiska slimība - interkūlera truba mēdz plaisāt, jo netur spiedienu, jauna Latvijā maksā ap 150 LVL, bet es izlīdzējos ar ieplaisājušā posma izgriešanu un tā vietā ieliku parastu virtuves izlietnes sifona līkumu un ar hamutiem abos galos pievilku. Skats anāls, bet, nu, ietaupījums vērā ņemams.
....
neņirgājos, vienkārši smaidu parāva...
lasīju interviju ar vietējo militāristu... jams labi pateica - ja lielākā daļa no ANO/NATO spēkiem ir raduši, ka šiem pakaļas slauka, tad mūsējais bāliņš atradīs max komfortu pa velti... nu kaut kā tā...
to, ka mūsu ļautiņi ir radināti pie sliktākiem apstākļiem, un to, ka ja Tev liekas normāli ielikt izlietnes sifonu auto konstrukcijā, vidusmēra burgers (zinot) var atteikties braukt ar to auto...
jugasvilli rakstīja:
Yetti rakstīja: to, ka mūsu ļautiņi ir radināti pie sliktākiem apstākļiem, un to, ka ja Tev liekas normāli ielikt izlietnes sifonu auto konstrukcijā, vidusmēra burgers (zinot) var atteikties braukt ar to auto...
A ko tu darītu? Pirktu trubu par 150? Nu, tagad, krīzes atstākļos gan jau ka lētāk būtu, bet, nu, tomēr.
Un kas tur slikts? Man jau normāli kalpo vairāk kā 2 gadus.
es nemeklēju un nesaku, ka kaut kas ir slikts... vienkārši mūsu izdzīvotprasme ir stipri lielāka nekā citiem...
Yetti rakstīja: čomam ir Signum ar 3.0 Isuzu dīzeli... nevarot teikt nevienu sliktu vārdu... pie noteikta noskrējiena maina maināmo un brauc...
principā Vectra modifikācija, tā kā detaļu cenas arī pieņemamas, pēc 100K esot mainījis pakaļējos amortizatorus, vēl viena lieta - virsbūvē Al izmantots, šis savu kapotu bija saburzījis, meklēja lietotu, jauns maksā ārprātu, vecais neremontējas...
manā lietošanā tāds ir nu jau 2 gadi, nobraukti kādi 110k km. Ir nomainīta zobsiksna ar ruļļiem. Cipars atbilstoši V6 . Tad nesen beidzās agrātsiksna, divi ruļļi, spriegotājs, ģenim rullis. Cipars arī ekskļuzif.. Bet nu ko var gribēt ja spidometrā ir 230k km, tad gan jau savi 400 būs notriekti. Kādam jau jāsāk arī kaut kas mainīt.
Ir rūpnīcas sporta piekare, cietāka, zemāka. Nolūza priekšējai atsperei vijums. Liku jaunas orižinal. Maksāja divas tik pat, cik visas četras standarta.
Kad nopirku, fricis bija braukājis bez pusass piļņika.. Jauns gals ~250 lati. Tagad ieberzos uz otru pusi.
No piekares ir nomainīts tikai plaukts, ~63 lati. Un viss. Pārējās bukses, sviras utt. man par brīnumu turas un negrab.
Ir lieta, kas besī - elektrība. Gļuki ik pārdienu. Mānās par izdegušām lampiņām
Bet tā kopumā ņemot, nav tik traki. Liels un ērts auto ar mazu degvielas patēriņu. Man automāts vid 7.2l/100km. Kā pēc grāmatas
Yetti rakstīja: čomam ir Signum ar 3.0 Isuzu dīzeli... nevarot teikt nevienu sliktu vārdu... pie noteikta noskrējiena maina maināmo un brauc...
principā Vectra modifikācija, tā kā detaļu cenas arī pieņemamas, pēc 100K esot mainījis pakaļējos amortizatorus, vēl viena lieta - virsbūvē Al izmantots, šis savu kapotu bija saburzījis, meklēja lietotu, jauns maksā ārprātu, vecais neremontējas...
remontējās arī Al detaļas, padlaiki ir beigušies...
Yetti rakstīja: lasīju interviju ar vietējo militāristu... jams labi pateica - ja lielākā daļa no ANO/NATO spēkiem ir raduši, ka šiem pakaļas slauka, tad mūsējais bāliņš atradīs max komfortu pa velti... nu kaut kā tā...
tas saucas - sovetskaja zakalka vai makgaiverisms.
neviens bāliņš neies saukt elektriķi mainīt izdegušu drošinātāju, piemēram. ANO/NATO gan.
smart235 rakstīja: neviens bāliņš neies saukt elektriķi mainīt izdegušu drošinātāju, piemēram. ANO/NATO gan.
Nesen paziņām kāpņutelpas sadalenē pārmetu dzīvokļa vadus uz blakus fāzi - šiem pārāk bieži bija kkādas problēmas transformatorbūdā. Rietumos diez vai tā varētu.
Sretsked rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
smart235 rakstīja: neviens bāliņš neies saukt elektriķi mainīt izdegušu drošinātāju, piemēram. ANO/NATO gan.
Nesen paziņām kāpņutelpas sadalenē pārmetu dzīvokļa vadus uz blakus fāzi - šiem pārāk bieži bija kkādas problēmas transformatorbūdā. Rietumos diez vai tā varētu.
Uz kaimiņa skaitītāju?
Skaitītājs dzīvoklī. Kāpņutelpā tikai korķi.
Yetti rakstīja:
jugasvilli rakstīja:
Tipiska slimība - interkūlera truba mēdz plaisāt, jo netur spiedienu, jauna Latvijā maksā ap 150 LVL, bet es izlīdzējos ar ieplaisājušā posma izgriešanu un tā vietā ieliku parastu virtuves izlietnes sifona līkumu un ar hamutiem abos galos pievilku. Skats anāls, bet, nu, ietaupījums vērā ņemams.
....
neņirgājos, vienkārši smaidu parāva...
Kolēģim šis motors iekš Zafīras, izlīdzējās ar termorūkošo cauruli pa virsu ieplaisājušajai.
brmbrmm rakstīja:
Nesen paziņām kāpņutelpas sadalenē pārmetu dzīvokļa vadus uz blakus fāzi - šiem pārāk bieži bija kkādas problēmas transformatorbūdā. Rietumos diez vai tā varētu.
Biideklis rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Nesen paziņām kāpņutelpas sadalenē pārmetu dzīvokļa vadus uz blakus fāzi - šiem pārāk bieži bija kkādas problēmas transformatorbūdā. Rietumos diez vai tā varētu.
www.tvnet.lv/...
Ir 2 varianti kā diezgan vienkārši sabojāt tehniku:
1) pieslēgt nulles vietā fāzi - 380 voltus izturēs reta tehnika (savulaik šādi mums skolā nosvilināja veselu datorklasi u.c. biroja tehniku);
2) vienam no vadiem ieslēgt virknē (pietiekami jaudīgu) diodi - nosvils visa veida elektromotori;
Aicinu nevienam nemēģināt to atkārtot mājās (un citur)!
100% tas lohs nejaushi iedeva 380 pats esmu elektrikjis, un biezhi redzu sekas peec taaadiem 'elektrikjiem'
Sretsked rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Biideklis rakstīja:
brmbrmm rakstīja:
Nesen paziņām kāpņutelpas sadalenē pārmetu dzīvokļa vadus uz blakus fāzi - šiem pārāk bieži bija kkādas problēmas transformatorbūdā. Rietumos diez vai tā varētu.
www.tvnet.lv/...
Ir 2 varianti kā diezgan vienkārši sabojāt tehniku:
1) pieslēgt nulles vietā fāzi - 380 voltus izturēs reta tehnika (savulaik šādi mums skolā nosvilināja veselu datorklasi u.c. biroja tehniku);
2) vienam no vadiem ieslēgt virknē (pietiekami jaudīgu) diodi - nosvils visa veida elektromotori;
Aicinu nevienam nemēģināt to atkārtot mājās (un citur)!
Kā tā vienkārši,nejauši, mājas tīklā pie nulles vada var pieslēgt fāzi?
Par diodi,tad jau var ņemt un speciāli ar āmuru to tehniku sasist, priekškam pūlēties un diodi slēgt virknē?
Vienkārši - kaitnieciskos nolūkos (ne jau netīšām) - ar āmuru pie kaimiņa tehnikas tā uzreiz netiksi, bet sadales skapis visiem pieejams...
Sretsked rakstīja: Nezinu,kas tam elektriķim jāpīpē,lai tā vienkārši pie nulles pieliktu fāzi. Drīzāk to visu tur dzīvoklī nosvilināja kaut kāds pīķis no ārējiem tīkliem.
tad domaju buutu breeka no visas maajas nevis tik no konkretaa miteklja
Signum 2003