1.4tdi - 3 cilindri - ņem, neņemt!?

donis7 Reģ.: 22.03.2009

Sveiki, ir domā iegādāties mammai auto, noskatīts ir SEAT IBIZA (kas it kā nāk uz VW polo bāzes), bet nezinu - kādu izvēlēties benzīnu vai dīzeli. Abi 1.4 l, nobraukums vienāds, benzīnnieks 2009.g., dīzelis - 2010.g. Uzzvanīju painteresēties SEAT dīlerim (Autohalle) - viņš teica, ka ar 3-cilindru turbo dīzeļu dzinējiem mēdz būt problēmas, sīkāk neko nepaskaidrojot (piedāvāja iegādāties jaunu ), uzzvanīju Auto-Īle, kas teica, ka Polo dzinējiem, t.i. 1.4tdi 3-cilindrīgajiem, neesot novērotas nekādas problēmas. Ko varat pateikt no Jūsu pieredzes!?

 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: man bija diizelvolvo 940 ar R6 fofaagena biideli, ieliku termostatu kurš paredzeets ziemeļvalstiim (skantech taadu piedaavaa) un saaka man puust siltu jau peec 5 minuuteem...

Savējam termostatu mainījis neesmu, bet laikam jau ir vien ziemeļnieks kopš dzimšanas. Kad pirmajā ziemā saskāros ar relatīvi vājo sildīšanu, pirmā doma bija tieši par šo - un nekā. Lielais apkures loks absolūti ledains, bet siltums tik un tā ir tik, cik ir.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

'jaunie' -tiešās iesmidzes , pumpjasprauslu degvielsliežu un , jupisviņuzinvēlkādi brīnumi , bez papildsildīšanas , paši nesilst neuxja

Katrs ražotājs ar to cīnās kā nu grib

TDIgolpam bij 3 elektrosildsveces dzeses sistēmā ,dti xreno ar tas pac abas grabažas ,uz vietas stāvot , neuxja fiksi nesila , bet gaitā bij gana ātri piesildāmi +- 1km un bij 'karsti'

taxšto , ja kāds ziemā salst nost , tas nau konstruktīvs defekc , bet gan 'dabīgs' nolietojums kuru var ārstēt 2ejādi -pa dārgo un pa lēto piem. Golpam tās tosolsveces bij jāpasūta(kautkas ap l spacmit/gab) (ne nax uj ,bet jāpasūta ) kangai bij viss mezgls (ap ls100) jāmaina utt . Bēēt , abiem tika piemeklētas ,līdzīgu izmēru, NGK kvēlsveces

un ar bij/ir labi diezgan

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: Golpam tās tosolsveces bij jāpasūta(kautkas ap l spacmit/gab) (ne nax uj ,bet jāpasūta )

Tā kā esi tehnisks cilvēks, šo varētu nezināt (Sveiciens valodniekiem!) Pasūtīt var tikai nakuj. Sveces vajag pasūtināt

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: 'jaunie' -tiešās iesmidzes , pumpjasprauslu degvielsliežu un , jupisviņuzinvēlkādi brīnumi , bez papildsildīšanas , paši nesilst neuxja

Katrs ražotājs ar to cīnās kā nu grib

TDIgolpam bij 3 elektrosildsveces dzeses sistēmā ,dti xreno ar tas pac abas grabažas ,uz vietas stāvot , neuxja fiksi nesila , bet gaitā bij gana ātri piesildāmi +- 1km un bij 'karsti'

taxšto , ja kāds ziemā salst nost , tas nau konstruktīvs defekc , bet gan 'dabīgs' nolietojums kuru var ārstēt 2ejādi -pa dārgo un pa lēto piem. Golpam tās tosolsveces bij jāpasūta(kautkas ap l spacmit/gab) (ne nax uj ,bet jāpasūta ) kangai bij viss mezgls (ap ls100) jāmaina utt . Bēēt , abiem tika piemeklētas ,līdzīgu izmēru, NGK kvēlsveces

un ar bij/ir labi diezgan

Ops.. pat nezināju par sildsvecēm dzeses sistēmā .

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

a Gondai bij kautkāda atgāzurecilkulācijsildsistēma -mīnusos uzsila fiksi , bet tās ilgmūžību neizdevās uzzināt

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: 'jaunie' -tiešās iesmidzes , pumpjasprauslu degvielsliežu un , jupisviņuzinvēlkādi brīnumi , bez papildsildīšanas , paši nesilst neuxja

Man bija 'vecais' toijotas atmosfēriskais 2,5 L/ 75 ZS..

Uz vietas stāvot tāpat nevarēja uzsildīt, glāba tikai opcija dzīt caur pečku salona gaisu. Bet arī to ilgi nevar, sāk aizsvīst logi.

Vēl jau var darīt kā Sibīrijā - neslāpē vispār to motru, lai rūc visu ziemu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jaunaa modelja Volkswagen-Polo seedeeshana pie stuures nav tik eerta kaa ieprieksheejaa modelja (ap 2007.-2008.g.) Volkswagen-Polo.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Jaunaa modelja Volkswagen-Polo seedeeshana pie stuures nav tik eerta kaa ieprieksheejaa modelja (ap 2007.-2008.g.) Volkswagen-Polo.

mani arī besī tas, ka tajā polo ir tāds maziņš televizoriņš.... un šampanietis ātri beidzas

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Tā jau ir, dīzelis nav komfortam, bet darbam...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ja te kāds zinātu kaut elementārā līmenī dīzeļa darbības principu un būtību, tad nepļurinātu visādas muļķības par siltumu un termostatu maiņām. Tur vispār nav nekā kopīga - siltums dīzelī ziemā rodas tikai pie slodzes. Nav slodzes - nav siltuma.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ja te kāds zinātu kaut elementārā līmenī dīzeļa darbības principu un būtību, tad nepļurinātu visādas muļķības par siltumu un termostatu maiņām. Tur vispār nav nekā kopīga - siltums dīzelī ziemā rodas tikai pie slodzes. Nav slodzes - nav siltuma.

Ja pareizi atceros tad Tev ir skorpis tikai nepamanīju ..dīzelis vai benzīns .

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Tā jau ir, dīzelis nav komfortam, bet darbam...

Degvielas patēriņa atšķirība atsver nelielās komforta neērtības

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Ja te kāds zinātu kaut elementārā līmenī dīzeļa darbības principu un būtību, tad nepļurinātu visādas muļķības par siltumu un termostatu maiņām. Tur vispār nav nekā kopīga - siltums dīzelī ziemā rodas tikai pie slodzes. Nav slodzes - nav siltuma.

tas ka tu zini tos' elementāros principus ' , nenozīmē to ,ka daudzi citi ,šī dinamiskā fortāla , apviesotāji , nezin ko stipri vairāk par 'elementārajiem principiem ' .

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

TDIOTS pēc gudrās spriedelēšanas ap aukstu dīzeļauto salonu un "ziemeļu" varianta termostatu izskatās, ka augstākais ko zina ir 2 X 2, i ta droši ka ne visi.

"ziemeļu" varianta termostats ir kārtējais treknais batons ko targaši sprauž vientiešu austiņās.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: TDIOTS pēc gudrās spriedelēšanas ap aukstu dīzeļauto salonu un "ziemeļu" varianta termostatu izskatās, ka augstākais ko zina ir 2 X 2, i ta droši ka ne visi.

"ziemeļu" varianta termostats ir kārtējais treknais batons ko targaši sprauž vientiešu austiņās.

nu tu tokš esi viens nepārliecams jumoriscs

tā tik turpini

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ceru, ka Valsts prezidents riit Satversmes 48.panta kaartiibaa rosinaas Saeimas atlaishanu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Ceru, ka Valsts prezidents riit Satversmes 48.panta kaartiibaa rosinaas Saeimas atlaishanu.

domā šas ir 1,4 3cilindru dīzeli ,ziemā pārizbaudījies , esam ??

P.S. ja nopietni , es a tā gan gribētu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

To, ka 1,4 TDI rullee, liekas, saprot visi... Taapeec gaidaam un ceram uz riitvakaru, lai Saeimas deputaati nokljuutu bezdarbniekos un izjustu, ko tas noziimee!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: To, ka 1,4 TDI rullee, liekas, saprot visi... Taapeec gaidaam un ceram uz riitvakaru, lai Saeimas deputaati nokljuutu bezdarbniekos un izjustu, ko tas noziimee!

Tu tokš esi jau gana liels onkuls , bet tici anekdotei-exdeputāc bezdarbnieks ?!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es 2009.gadaa kriizes spelgonii darbu mekleeju pusgadu...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es 2009.gadaa kriizes spelgonii darbu mekleeju pusgadu...

Tu jau neesi exdeputāc

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: "ziemeļu" varianta termostatu

Termostati ir nopērkami ar dažādām atvēršanās temperatūrām vienam un tam pašam modelim. Tagad izskaidro tā elementāri kāpēc tā? Arī akumulatoriem skābes blīvums atšķiras Z vai D variantā ko tā?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es 2009.gadaa kriizes spelgonii darbu mekleeju pusgadu...

nu un atkal esi liekēdis ierēdnis? vai šoreiz arī kautko radi?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Kanibaals, termostats ar palielinātu atvēršanās temperatūru, it sevišķi dīzelim nepaaugstina tā uzsilšanas ātrumu! Dīzeli pie -20 bez slodzes var darbināt kaut mēnesi, bet šis tā arī nesasniegs darba temperatūru. Ne ar kādu termostatu, nedz arī bez tā.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Kanibaals, termostats ar palielinātu atvēršanās temperatūru, it sevišķi dīzelim nepaaugstina tā uzsilšanas ātrumu! Dīzeli pie -20 bez slodzes var darbināt kaut mēnesi, bet šis tā arī nesasniegs darba temperatūru. Ne ar kādu termostatu, nedz arī bez tā.

tu saki ?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti