Pārvarēt kompresiju ir nopietns darbs.
Tas jums nav krāniņus uz sienām zīmēt.
Pārvarēt kompresiju ir nopietns darbs.
Tas jums nav krāniņus uz sienām zīmēt.
Kas par idiotiskiem domugraudiem no Ozz, Seene, sarashkins un Pirmais! Jūs pat nespējat apjēgt cik tukšs ir jūsu paurītis! Pilnīgs marazms.
Pēc šito tukšpļūšu domām kompresors pats griežas, bet tas idiotiskais skaitītājs skaita kWh tikai tāpēc ka kompresors griež elektromotoru!!!
Tak jūs kaut savus tekstus izlasiet pirms publicēt! Palīgskola un tikai, bet ne tehniskais forums.
Par slimiem it kā nesmejas, bet nevaru...
Klau, meklē labāk palīdzību pie daktera, daudzas novirzes ir ārstējamas, un, skat, varbūt arī vēlāk dzīvīte kļūs rožaināka!
edgar, neierauj bruuno striiipiņu
i_edgars
Tas ka dīzelim ir jāpatērē vairāk zirgu, lai pārvarētu 25 - 30 bar kompresiju, pret benzīnnieka padsmit to laikam ir lieki te kādam stāstīt! Vienalga brēks : Nē - melns!!
================
Tā pretestība nepieaug lineāri, bez tam, esi salīdzinājis
vienādu benzīnnieka un dīzeļa , piemēram VW 1600,
spararatus? Tas arī palīdz dzinējam grūtajā darbā gaisu spaidot. Ir tāda laba grāmata, diemžēl krievu valodā,
"Teorija poršņevih dvigateļei vnutrenņevo sgoraņija",
derētu tev pastudēt Normāla augstskolas mācību
grāmata, sarakstīta labā Reimpeļa stilā, ar bildēm!!!
i_edgars rakstīja: Kas par idiotiskiem domugraudiem no Ozz, Seene, sarashkins un Pirmais! Jūs pat nespējat apjēgt cik tukšs ir jūsu paurītis! Pilnīgs marazms.
Pēc šito tukšpļūšu domām kompresors pats griežas, bet tas idiotiskais skaitītājs skaita kWh tikai tāpēc ka kompresors griež elektromotoru!!!
Tak jūs kaut savus tekstus izlasiet pirms publicēt! Palīgskola un tikai, bet ne tehniskais forums.
tev gadījumā braucot uz skolu pie fizikas skolotāja nebūs maivabole trāpījusi???
es tak sen teicu - nebrauc ar moci bez ķiveres
p.n.
kompresora gadījumā tur ir vārsts, kas saspiesto gaisu nelaiž no "uzkrājējbalona" atpakaļ cilindrā.... nepiešķilta dīzeļa gadījumā saspiestais gaiss spiež virzuli lejā un palīdz saspiest gaisu citos cilindros
p.p.n.
neizskatās, ka viena lūkasa sūkņa shēmas izrakšana spej atsaldētu motobraucēju padarīt par fizikas profesoru
Crankshaft rakstīja: Ir tāda laba grāmata, diemžēl krievu valodā,
"Teorija poršņevih dvigateļei vnutrenņevo sgoraņija",
derētu tev pastudēt Normāla augstskolas mācību
grāmata, sarakstīta labā Reimpeļa stilā, ar bildēm!!!
Vot šito grāmatu arī visi kopīgi pastudējiet!! Tur labi ir aprakstīta dīzeļu un ne tikai teorija. Tad var būt nevajadzēs jēlības te gvelzt un atklāt ameriku.
sarashkins rakstīja: Par slimiem it kā nesmejas, bet nevaru...
Klau, meklē labāk palīdzību pie daktera, daudzas novirzes ir ārstējamas, un, skat, varbūt arī vēlāk dzīvīte kļūs rožaināka!
Šito Tu mierīgi vari attiecināt tieši uz sevi un vēl trijiem tukšpļūšiem! Tad var gadīties, ka apjēgsiet (kolektīvi) ka smadzenēs citiem cilvēkiem mēdz būt rievas ne tikai no furažkas!
i_edgars
Vot šito grāmatu arī visi kopīgi pastudējiet!! Tur labi ir aprakstīta dīzeļu un ne tikai teorija. Tad var būt nevajadzēs jēlības te gvelzt un atklāt ameriku.
==================
Da tev šo grāmatu bezmaz citē, bet tu jau neklausies
Labi, nav ko velti dzesēt!
es to nabaga fofaagena diizeli kas man vulvaa bija ar roku aiz šķivoka vienreiz griezu , kaut ko man tur vajadzeeja dariit...
peec edgara teorijas tas nebuutu iespeejams...
Izplūdes gāzu darba temperatūra benzīnam ir ap 300-600 °C, dīzelim 600-650 °C , tā varēru būt i-edgara piesaukta atšķirība. Kā ir tukšgaitā hvz.
hvz...
normaals benziinspriceetaajmotors kam viss ir kaartiibaa manupraat spricee apmeeram tikpat degvielas Nu varbuut drusku vairaak kaa diizelis....
ekonomija rodas no griezes momenta un zemaakiem apgriezieniem un fakta ka diizelim ir pieejams max skaabekļa daudzums, benziinam veel tas maisiijums ir jaanotraapa un jaaizdedzina...
Crankshaft rakstīja:
Da tev šo grāmatu bezmaz citē, bet tu jau neklausies
Tu vēl neko neesi nocitējis!
Tad ko citē?? To ka benzīnniekam esot lielāka izplūdes gāzu temperatūra?? Muļķības - palasi to pat grāmatiņu - sadaļu siltumslodze ...
To ka spiežot gaisu netiek patērēta enerģija?? Tas jau pat skolā tiek mācīts un pagaidām tika uzskatīts par absurdu, tā pat kā par neiespējamu uzskata "mūžīgo dzinēju"
Kādas vēl muļķības te nolasīs it kā no grāmatiņas?
Kanibaals, šajā gadījumā kad dīzelis salos nesilst tukšgaitā nav nekāda sakara ar izplūdes gāzu temperatūru. Ar temperatūru un masu ir sakars, bet ne ar izplūdes gāzu.
i_edgars rakstīja: Kanibaals, šajā gadījumā kad dīzelis salos nesilst tukšgaitā nav nekāda sakara ar izplūdes gāzu temperatūru. Ar temperatūru un masu ir sakars, bet ne ar izplūdes gāzu.
Tiesam nekada sakara? Ja tiek gaisa izpustas karstakas atgazes, tad jau izdalita siltuma daudzums nemainas... vai ne?
i_edgars rakstīja:
Pēc šito tukšpļūšu domām kompresors pats griežas, bet tas idiotiskais skaitītājs skaita kWh tikai tāpēc ka kompresors griež elektromotoru!!!
Eu... ja jau dízelis ir kompresors, tad ka ar vinu var riepas piepumpet?
Seene rakstīja:
Eu... ja jau dízelis ir kompresors, tad ka ar vinu var riepas piepumpet?
Iespraud sev pakaļā un redzēsi kā uzpūšas!
Lasīt iemācies!!
Der atcerēties tautas gudrību par ekskrementu kustināšanas sekām...
sarashkins rakstīja: Der atcerēties tautas gudrību par ekskrementu kustināšanas sekām...
+1
Seene rakstīja: Eu... ja jau dízelis ir kompresors, tad ka ar vinu var riepas piepumpet?
Vai tad 5 cilindru motoriem tas 5. cilinders nav domāts gaisa pumpēšanai priekš bremzēm un riepām
Centis_Nuudele rakstīja:
Seene rakstīja: Eu... ja jau dízelis ir kompresors, tad ka ar vinu var riepas piepumpet?
Vai tad 5 cilindru motoriem tas 5. cilinders nav domāts gaisa pumpēšanai priekš bremzēm un riepām
tieši otrādi.... tas pamuļķa fordists drošvien lasa tikai "tehniskos forumus" un nemaz nezina, bet tev tak vaidzēja atcerēties, ka gazikiem viens cilindrs ir paredzēts sūkšanai
Pirmais rakstīja:
tieši otrādi.... tas pamuļķa fordists drošvien lasa tikai "tehniskos forumus" un nemaz nezina, bet tev tak vaidzēja atcerēties, ka gazikiem viens cilindrs ir paredzēts sūkšanai
... un tā - nepagāja ne 5 lapas, kad no 1,4 dīzeļa fofvāgena esam tikuši līdz gazikam
patiesībā bazars ir par viena apdauzīta motobraucēja fizikas seksperta kompeteni
Pirmais rakstīja: patiesībā bazars ir par viena apdauzīta motobraucēja fizikas seksperta kompeteni
Nevis viena, bet tieši Tavas un vēl triju pamuļķu kompetenci, jeb pareizāk sakot aprobežotību!
1.4tdi - 3 cilindri - ņem, neņemt!?
Sveiki, ir domā iegādāties mammai auto, noskatīts ir SEAT IBIZA (kas it kā nāk uz VW polo bāzes), bet nezinu - kādu izvēlēties benzīnu vai dīzeli. Abi 1.4 l, nobraukums vienāds, benzīnnieks 2009.g., dīzelis - 2010.g. Uzzvanīju painteresēties SEAT dīlerim (Autohalle) - viņš teica, ka ar 3-cilindru turbo dīzeļu dzinējiem mēdz būt problēmas, sīkāk neko nepaskaidrojot (piedāvāja iegādāties jaunu ), uzzvanīju Auto-Īle, kas teica, ka Polo dzinējiem, t.i. 1.4tdi 3-cilindrīgajiem, neesot novērotas nekādas problēmas. Ko varat pateikt no Jūsu pieredzes!?