Passat B6 atsauksmes

Aleks2k Reģ.: 25.02.2003

Hi!

Sāku mest acis uz Passat B6.

Lūdzu padalieties savā pieredzē par šo autosu.

Vienīgais, ko stingri esmu nolēmis, ka tam jābūt Variant izpildījumā.

Benzīns vai dīzels - nezinu (drīzāk laikam benzīns, kaut gan nobraukums dienā ap 150km pa štrāsi).

Jūsu komentāri un ieteikumi?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Nu ļoti negribas ieberzties atkal ar automātu (atceros Multitronic un savu bijušo A4), pagaidām tā DSG ir tumša bilde. Kaut arī DSG liek visiem jaunajiem VW, ŠKODA...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jāa, multitroniks ir labs veidojums, bet neko, braucu jau sesto gadu Visas iekšas nomainītas, vadības bloks nomainīts...tagad uz tiem jaunajiem tomātiem ar baigām aizdomām skatos

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 1 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

P.S.S. man baudāmāks ira un paliek V6-> ar LPG

kur latvijā ir kāds kantoris, kurš liek LPG uz tiešās iešprices benzīnniekiem?

micuka GDI analogiem, fofāgena izpildījumā (t)FSI

problēmas būtība ir tāda, ka degviela tiek iesmidzināta pa tiešo cilindrā - gandrīz kā dīzelim

pie lielākiem apgriezieniem tas nemaz nav tik viegli

Ir LV kantori, kas liek itāļu sistēmu. Ražotāju neatceros, bet modelis ir Stella. autogazes.lv uzstāda. Viņi manai oktāvijai 2.0FSI piesolīja uzstādīt pa 720ls. Tur problēma tāda, ka FSI dzinējam sprauslas smidzina ar lielu spiedienu to benžu. tipa, lai precīzāk dozētos degviela. Dēļ šī spiediena sprauslas uzkarst un tās dzesē pats benzīns. Tā kā gāze sprauslās nonāk jau gāzveida stāvoklī, tad sprauslas netiek dzesētas. Šī iemesla dēļ jaunā sistēma miksē gāzi un benzīnu. 10% visu laiku tiek patērēts arī benzīns ar nolūku dzesēt sprauslas. Rezultātā nesanāk tik liela ekonomija, kā ar vienkāršākiem dzinējiem. kaut kā nedaudz māc šaubas, vai tie 10% benzīna var pilnvērtīgi atdzesēt sprauslas, ja reiz ir paredzēti visi 100% benzīna.

Būtu interesanti dzirdēt kāda FSI+LPG lietotāju, kas ir nobraucis vismaz 100k km.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nu ļoti negribas ieberzties atkal ar automātu (atceros Multitronic un savu bijušo A4), pagaidām tā DSG ir tumša bilde. Kaut arī DSG liek visiem jaunajiem VW, ŠKODA...

Tur gadījumā tie divmasas sajūgi nav divi gab?

Visticamāk tas tur arī ir tas dārgākais. Esmu dzirdējis, ka viens izmaksā ap 450ls.

Man pašam bija 2.0TDI oktāvija ar DSG. pirms tādu ņēmu kā darba auto, tepat kaut kur lasīju, ka baigi labs salikums. Es tā neteiktu. Man šķiet, ka šādā salikumā netiek pilnvērtīgi izmantota motora grieze un patēriņš ir vismaz par 1litru lielāks vasarā. Ziemā būs visi 2, ja pārvietojas nelielos attālumos. Ja iespiež grīdā, DSG mēdz nomesties par diviem ātrumiem zemāk un tahometra bulta ir tuvu sarkanajam apgabalam un tur griezes vairs nekādas. motros rēc, bet uz priekšu iet kūtri. Lielāks efekts ir, ja pedāli spiež līdz pusei. Tad gan spridzina ne pa jokam.

Tad vēl. Paātrinoties braukšana sanāk gana plūstoša, bet samazinot ātrumu gan pat ļoti jūt pārslēgšanās momentu. bija iespēja pamēģināt toyota Rav4 ar jaunāko 7 pakāpju automātu. DSG iesūkā. tas automāts slēdzas tā, ka grūti saprast, kurā momentā tas vispār pārslēdzās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nedaudz offtopic, katra ražotājs jau slavē savu izstrādājumu.

Ja VW grupas auto liek DSG (kam man personīgi nav 100% uzticamība, bet Eiropa lieto un laikam nesūdzas), tad AUDI spiež uz variatoru MULTITRONIC (ko nosolījos nemūžam nepirkt, jo neticu un viss), piemēram, jaunajai Toyota Avensis jau arī variators MULTI MODE, dīleris apgalvo, ka kalpo bez problēmām un uzticams verķis utt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: ... secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju...

Uzstāda gan, lpg jau industrija jau arī nestāv uz vietas. Zināmi krāni mk2 golpam ar karburatoru tiešo gāzes iešprici pielikuši

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

D4D jau TOYOTAS dizelis .

Cik noprotu pašlaik Tev padomā jauns auto kuram jau uzreiz gribi gāzi likt .

Bij dzirdēts par i40 un avensis . Kas pašlaik aktuāls ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

vilko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Nu ļoti negribas ieberzties atkal ar automātu (atceros Multitronic un savu bijušo A4), pagaidām tā DSG ir tumša bilde. Kaut arī DSG liek visiem jaunajiem VW, ŠKODA...

Tur gadījumā tie divmasas sajūgi nav divi gab?

Visticamāk tas tur arī ir tas dārgākais. Esmu dzirdējis, ka viens izmaksā ap 450ls.

Man pašam bija 2.0TDI oktāvija ar DSG. pirms tādu ņēmu kā darba auto, tepat kaut kur lasīju, ka baigi labs salikums. Es tā neteiktu. Man šķiet, ka šādā salikumā netiek pilnvērtīgi izmantota motora grieze un patēriņš ir vismaz par 1litru lielāks vasarā. Ziemā būs visi 2, ja pārvietojas nelielos attālumos. Ja iespiež grīdā, DSG mēdz nomesties par diviem ātrumiem zemāk un tahometra bulta ir tuvu sarkanajam apgabalam un tur griezes vairs nekādas. motros rēc, bet uz priekšu iet kūtri. Lielāks efekts ir, ja pedāli spiež līdz pusei. Tad gan spridzina ne pa jokam.

Tad vēl. Paātrinoties braukšana sanāk gana plūstoša, bet samazinot ātrumu gan pat ļoti jūt pārslēgšanās momentu. bija iespēja pamēģināt toyota Rav4 ar jaunāko 7 pakāpju automātu. DSG iesūkā. tas automāts slēdzas tā, ka grūti saprast, kurā momentā tas vispār pārslēdzās.

Benzīna raviem itkā variators , bet dizelim automāts . Pirms 4 gadi ar rav4 2,0 benzinu + automātu ( vai laikam robotu ) testā pabraucu kautkā nepatika .

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

vilko rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

P.S.S. man baudāmāks ira un paliek V6-> ar LPG

kur latvijā ir kāds kantoris, kurš liek LPG uz tiešās iešprices benzīnniekiem?

micuka GDI analogiem, fofāgena izpildījumā (t)FSI

problēmas būtība ir tāda, ka degviela tiek iesmidzināta pa tiešo cilindrā - gandrīz kā dīzelim

pie lielākiem apgriezieniem tas nemaz nav tik viegli

Ir LV kantori, kas liek itāļu sistēmu. Ražotāju neatceros, bet modelis ir Stella. autogazes.lv uzstāda. Viņi manai oktāvijai 2.0FSI piesolīja uzstādīt pa 720ls. Tur problēma tāda, ka FSI dzinējam sprauslas smidzina ar lielu spiedienu to benžu. tipa, lai precīzāk dozētos degviela. Dēļ šī spiediena sprauslas uzkarst un tās dzesē pats benzīns. Tā kā gāze sprauslās nonāk jau gāzveida stāvoklī, tad sprauslas netiek dzesētas. Šī iemesla dēļ jaunā sistēma miksē gāzi un benzīnu. 10% visu laiku tiek patērēts arī benzīns ar nolūku dzesēt sprauslas. Rezultātā nesanāk tik liela ekonomija, kā ar vienkāršākiem dzinējiem. kaut kā nedaudz māc šaubas, vai tie 10% benzīna var pilnvērtīgi atdzesēt sprauslas, ja reiz ir paredzēti visi 100% benzīna.

Būtu interesanti dzirdēt kāda FSI+LPG lietotāju, kas ir nobraucis vismaz 100k km.

Pilnīgas aplamības. Autonams neliek tiešās iesmidzināšanas (pa taisno cilindrā, tā sauktās 6. paaudzes), bet gan parastas kolektorā liekamās 4. paaudzes šprices, un lai saglabātu fsi un gdi benzīna sprauslas (atdzesētu tās) liek speciālu vadības bloku, kas paralēli gāzei nodrošina, ka tiek špricēts nedaudz benzīna.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Savukārt 6. paaudzes sistēmas špricē šķidru gāzi pa tiešo cilindros pa tām pašām benzīna sprauslām. Palasi vairāk, piemēram, par holandiešu firmu Vialle, tepat forumā degvielas sadaļā bija topiks.

Bet, liekot gāzi Autonamā, tu pārmaksā par mārketingu, bet par īsti labu kvalitāti runā no mutes mutē (Heinrihs).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

D4D jau TOYOTAS dizelis .

Cik noprotu pašlaik Tev padomā jauns auto kuram jau uzreiz gribi gāzi likt .

Bij dzirdēts par i40 un avensis . Kas pašlaik aktuāls ?

D4 ir Toyota benzīnnieks

Viens "D" tika pa daudz minēts, sorry.

Gāzes doma nav atmesta gan, bet laikam tomēr ne gluži jaunu auto, neatbalstu vairs garus līzingus utt.

Tagad aktīvi uzklausu viedokļus, iespējams, palikšu pie LV pirkta mazlietota japāņa, kam uzreiz likšu labu gāzes iekārtu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Savukārt 6. paaudzes sistēmas špricē šķidru gāzi pa tiešo cilindros pa tām pašām benzīna sprauslām. Palasi vairāk, piemēram, par holandiešu firmu Vialle, tepat forumā degvielas sadaļā bija topiks.

Bet, liekot gāzi Autonamā, tu pārmaksā par mārketingu, bet par īsti labu kvalitāti runā no mutes mutē (Heinrihs).

www.heinrihs-gaze.lv/...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

rudens68 rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

D4D jau TOYOTAS dizelis .

Cik noprotu pašlaik Tev padomā jauns auto kuram jau uzreiz gribi gāzi likt .

Bij dzirdēts par i40 un avensis . Kas pašlaik aktuāls ?

D4 ir Toyota benzīnnieks

Viens "D" tika pa daudz minēts, sorry.

Gāzes doma nav atmesta gan, bet laikam tomēr ne gluži jaunu auto, neatbalstu vairs garus līzingus utt.

Tagad aktīvi uzklausu viedokļus, iespējams, palikšu pie LV pirkta mazlietota japāņa, kam uzreiz likšu labu gāzes iekārtu.

airbaltic takšiem , uz verso uzliktajai gāzes iekārtai ik pa 5000 km jālej gāzes eļla . Viņiem diez ar tas D4 motors

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

sarashkins rakstīja: Savukārt 6. paaudzes sistēmas špricē šķidru gāzi pa tiešo cilindros pa tām pašām benzīna sprauslām. Palasi vairāk, piemēram, par holandiešu firmu Vialle, tepat forumā degvielas sadaļā bija topiks.

Bet, liekot gāzi Autonamā, tu pārmaksā par mārketingu, bet par īsti labu kvalitāti runā no mutes mutē (Heinrihs).

www.heinrihs-gaze.lv/...

nu ko tu tagad dirs? tavs hendriks neliek 6tās paaudzes iekārtas, par ko savā lapā arī atklātā tekstā pašā sākumā arī raksta...

6tās paaudzes iekārtas ir tās, ko var lietot tiešās iesmidzināšanas dzinējiem - tiem kuriem līdzīgi kā dīzelim degviela tiek smidzināta pa taisno cilindrā (aiz ieplūdes vārsta, tātad nekāda ieplūdes vārsta eļļošana utttttt. ar benzīnu netiek veikta)

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

ar Henriu biju darīšana,kad šams aizsāka jau gāzes biznesu. Visu cieņu,es uzticētos Henrika vārdiem.

Pirmais a tu vari iet....

ātriem vai sīkiem,man vienalga.

tak nav noslēpums ka raimondish un pirmais ir viena persona.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

www.heinrihs-gaze.lv/...

Da viskautkam šis neliek. Tagad visādi kapeikfisēji bariem skrien savas "psiholoģiskās robežas"dēļ pēc gāzes, darbs ir labs un kas nepatīk, var atraidīt. Nesen vienu stiliņa biedru, kuram ir B3 CQ ar 2.3 20v motoru pasūtīja - principā tas motors nav nekas īpašs, daudzpunktu šprice, nav boša motroniks bet kaut kāds hitači brīnums, bet tā jau šprice kā šprice, bet neviens tādus īpaši negāzē, negribēja riskēt un pasūtīja.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

vilko rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

P.S.S. man baudāmāks ira un paliek V6-> ar LPG

kur latvijā ir kāds kantoris, kurš liek LPG uz tiešās iešprices benzīnniekiem?

micuka GDI analogiem, fofāgena izpildījumā (t)FSI

problēmas būtība ir tāda, ka degviela tiek iesmidzināta pa tiešo cilindrā - gandrīz kā dīzelim

pie lielākiem apgriezieniem tas nemaz nav tik viegli

Ir LV kantori, kas liek itāļu sistēmu. Ražotāju neatceros, bet modelis ir Stella. autogazes.lv uzstāda. Viņi manai oktāvijai 2.0FSI piesolīja uzstādīt pa 720ls. Tur problēma tāda, ka FSI dzinējam sprauslas smidzina ar lielu spiedienu to benžu. tipa, lai precīzāk dozētos degviela. Dēļ šī spiediena sprauslas uzkarst un tās dzesē pats benzīns. Tā kā gāze sprauslās nonāk jau gāzveida stāvoklī, tad sprauslas netiek dzesētas. Šī iemesla dēļ jaunā sistēma miksē gāzi un benzīnu. 10% visu laiku tiek patērēts arī benzīns ar nolūku dzesēt sprauslas. Rezultātā nesanāk tik liela ekonomija, kā ar vienkāršākiem dzinējiem. kaut kā nedaudz māc šaubas, vai tie 10% benzīna var pilnvērtīgi atdzesēt sprauslas, ja reiz ir paredzēti visi 100% benzīna.

Būtu interesanti dzirdēt kāda FSI+LPG lietotāju, kas ir nobraucis vismaz 100k km.

Pilnīgas aplamības. Autonams neliek tiešās iesmidzināšanas (pa taisno cilindrā, tā sauktās 6. paaudzes), bet gan parastas kolektorā liekamās 4. paaudzes šprices, un lai saglabātu fsi un gdi benzīna sprauslas (atdzesētu tās) liek speciālu vadības bloku, kas paralēli gāzei nodrošina, ka tiek špricēts nedaudz benzīna.

Vai tad es kaut vārdu minēju par Autonamu?!

Starpcitu, arī viņiem prasīju par gāzes uzstādīšanu FSI. Viņi teica, ka dažiem varot. Tipa tās gāzes iekārtas, ko viņi uzstāda, ar dažiem FSI dzinēju kompjiem saprotas ar citiem nē. Paprasīja VIN kodu un pēc vienas dienas atbildēja, ka manējam viņi nevarot uzstādīt.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Savukārt 6. paaudzes sistēmas špricē šķidru gāzi pa tiešo cilindros pa tām pašām benzīna sprauslām. Palasi vairāk, piemēram, par holandiešu firmu Vialle, tepat forumā degvielas sadaļā bija topiks.

Bet, liekot gāzi Autonamā, tu pārmaksā par mārketingu, bet par īsti labu kvalitāti runā no mutes mutē (Heinrihs).

Henrihs kā reizi man teica, ka FSI dzinējam viņš neliek.

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Kā reiz šodien aprunājos ar AUTONAMS par gāzes iekārtām (viņi uzstāda JAUNIEM autiņiem, sadarbojas ar dīleriem, nodrošinot to pašu garantiju utt. - tas zināmā mērā kalpo kā uzticamības garantija), secinājums tāds, ka FSI, TFSI, D4D benzīnniekiem u.c nemaz netiek piedāvātas gāzes iekārtas Esot liela specifika, kāda iemesla dēļ to nedara (bet augstāk minēts, ka kāds Rīgā tomēr uzstāda arī tiem), jo nevarot iedot garantiju.

AUTONAMS garantija gāzes iekārtām - 2 gadi jeb 100 tkm

Nu izklausās pieklājīgi.

Tāpēc neesmu vairs drošs, ka dīzelis rullē tik ļoti.

Henrihs dod 3 gadu garantiju vai 100tkm. Domāju, ka viņam ir krietni lielāka pieredze kā Autonamam.

Henrihs gan manam 1.8T ar Hanas sprauslām un poļu sistēmu sarēķināja 720 Ls. Tomēr pasālīti. Pamēģināšu citā vietā uzlikt STAG iekārtu ar Hanas sprauslām. Tur man to sola izdarīt pa 520Ls. Pieļauju, gan, ka viņi tur atšķirībā no Henriha nodokļus nemaksā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nesaku jau, ka slikti vai kā, vienkārši biju izbrīnīts par Autonams spēju piesaistīt dīlerus, rezultātā tiem tirgojot jaunus auto ar gāzi, nezaudējot garantiju.

Bet nu rezumē ikvienai auto markai - gāzes šprice šobrīd tiešām rullz

vilko Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nesaku jau, ka slikti vai kā, vienkārši biju izbrīnīts par Autonams spēju piesaistīt dīlerus, rezultātā tiem tirgojot jaunus auto ar gāzi, nezaudējot garantiju.

Bet nu rezumē ikvienai auto markai - gāzes šprice šobrīd tiešām rullz

Man kaimiņš un arī kolēģis ar 2000.gada Voyageriem ar gāzes šprici braukā. It kā ir OK. Abi kādus 40 k km noripinājuši. Pagaidām nekādu sūdzību nav un arī gāzes smaku vispār nejūt. Abi lika pie Henriha.

Vakar piebraucu statoilā uzpumpēt riepas un man priekšā viena dāma ar 5 golfu ar gāzes golfu pumpējās. Konkrēti pēc gāzes nesa gan izslegtā stāvoklī, gan arī ar iedarbinātu dzinēju.

Tā kā viennozīmīgs gāzes šprices vērtējums vismaz man vēl nav. Pašam uz savas ādas jāpārbauda

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nesaku jau, ka slikti vai kā, vienkārši biju izbrīnīts par Autonams spēju piesaistīt dīlerus, rezultātā tiem tirgojot jaunus auto ar gāzi, nezaudējot garantiju.

Bet nu rezumē ikvienai auto markai - gāzes šprice šobrīd tiešām rullz

Jā, jā, tikai ford gadījumā tā gāze izmaksā 1.6 kLs, ja pareizi atceros. Vai tā dīlera garantija ir papildus štukas vērta, spriediet paši.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pēc gāzes smird tad, kad nav pareizi saregulēts un tā pilnībā nesadeg. Vai arī pats kapeiksipējs nav laicīgi filtrus pamainījis un atkal to necaurlaidības dēļ maisījums neatbilst stehiometriskajam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti