DekstersFF rakstīja:
Man ir bijuši visādi nissani, opeļi,audi utt ar D dzinējiem, viss tavs samurgojums par dīzeļa baisajiem remontiem ir fuflo. Tā ir vienkārši nezinoša cilvēka prasta iršana un viss.
+1000000000000000000000000000000
DekstersFF rakstīja:
Man ir bijuši visādi nissani, opeļi,audi utt ar D dzinējiem, viss tavs samurgojums par dīzeļa baisajiem remontiem ir fuflo. Tā ir vienkārši nezinoša cilvēka prasta iršana un viss.
+1000000000000000000000000000000
DekstersFF rakstīja: Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.
Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.
Man savā laikā bija, pie tam SAABs ar lielo turbīnu. NEBIJA VISPĀR NEKĀDU PROBLĒMU.
Šobrīd viens labs draugs brauc ar gāzes galantu. Arī nekādas vainas. Vēl viens cits ar Dodge Caravan, arī ar gāzi arī nesūdzas. Nupat runāju ar vienu klientu, kurš kādu laiku atpakaļ gāzi uzlika savam Qashqai, čalis stāvā sajūsmā. Vēl vienam draugam ir Mazda5 ar gāzi, arī fano. Pazīstu vairākus automehāniķus, kuri arī savus autiņus nogazificējuši... Īstenībā, tās gāzes problēmas arī ir aizspriedumainu cilvēciņu fantāzijas auglis.
GB12 rakstīja:
Tāpēc, ka 2.7 nāca pēc neliela feislifta 2002. gadā.
Nebūs taisnība, 2.7 nāca arī pirms feislifta...
Yetti rakstīja:
GB12 rakstīja:
Tāpēc, ka 2.7 nāca pēc neliela feislifta 2002. gadā.
Nebūs taisnība, 2.7 nāca arī pirms feislifta...
Parādīsi kādu mobilē, lūdzu? Cik es skatījos ar 2.7 CRD, visi sākot no 11/2001... A vecāki tikai ar 3.1
TO kanna
Man 5 gadi gāze bij vektra A un iekārta pati lētākā . Domāju man kopumā tas pasākums bij ar + . Svečvadi ,sveces gan bij jā maina 2 vai 3 reizes . Varbūt bez problēmām iztiku jo gan auto bij vienkārš , gan iekārta .
GB12 rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.
Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.
Man savā laikā bija, pie tam SAABs ar lielo turbīnu. NEBIJA VISPĀR NEKĀDU PROBLĒMU.
Šobrīd viens labs draugs brauc ar gāzes galantu. Arī nekādas vainas. Vēl viens cits ar Dodge Caravan, arī ar gāzi arī nesūdzas. Nupat runāju ar vienu klientu, kurš kādu laiku atpakaļ gāzi uzlika savam Qashqai, čalis stāvā sajūsmā. Vēl vienam draugam ir Mazda5 ar gāzi, arī fano. Pazīstu vairākus automehāniķus, kuri arī savus autiņus nogazificējuši... Īstenībā, tās gāzes problēmas arī ir aizspriedumainu cilvēciņu fantāzijas auglis.
var jau būt, ka tā man tiešām bija slima fantāzija, tikai kaut kā ikdienā tā nekādi negāja prom un nāca pie mana auto ar apskaužamu regularitāti un līdzīgi kā tu te stāsti par saksesa storijiem, man ir daudz un daudz stāstu par riktīgu jāšanos ar gāzes iekārtām. Visiem patīk sajūta, ka tu n kilometrus vari nobraukt par mazākām naudiņām un uzpildot balonu ir patīkami, bet blaknes ir regulāras, daudz un kaitinošas. Braukājot pa gāzes servisiem tur regulāri satiku nelaimīgus cilvēkus ar visdažādākajiem auto - ntajiem vojageriem, čerokiem, renaultiem un meršiem, kuriem nezin kāpēc kaut kas atkal nebija kā vajag.
GB12 rakstīja:
Man savā laikā bija, pie tam SAABs ar lielo turbīnu. NEBIJA VISPĀR NEKĀDU PROBLĒMU.
Šobrīd viens labs draugs brauc ar gāzes galantu. Arī nekādas vainas. Vēl viens cits ar Dodge..
Tieši tā. Ja ļauj pats sevi kāst un domā ka tik ar maksāšanu var visu atrisināt - būs "mūžīgas" vizītes servisos un izdevumi. Mani ar 1x gribēja uzmest "Auto Gāze" Deglava ielā - aizbraucu ar 1 bojātu gāze sprauslu, šie teica ka remonts būšot uz pus dienu+ skalošot gāzes vadu utt. Maksāšot tas viss 75Ls. Pateicu kur viņi var iet ..
Aizbraucu pie Heinriha (pie kura tā iekārta bija likta), sprauslai bojāto daļu nomainīja 5min, vēl pēc 20min bija nomainīti arī pāris filltri un salodēts termodevēja ielūzušais vads. Maksāja tas viss kopā ar detaļām 22Ls, un aizņēma pusstundu laika. Nekāda "gāzes vada skalošana" nenotika, un nav vajadzīga vēl šodien - viss normāli strādā.
kolumbs rakstīja: [
Sauc to situāciju kā vēlies, bet autoprieka baudīšanu tas dikti ietekmē. Un ja mani slauc 3 vai 4 servisnieki, kurš tad būs tas īstais, kurš visu darīs pareizi? pats es par gāzes iekārtu remontiem utt neko nesaprotu un manos pašizaugsmes plānos tādas sadaļas arī nav, ka es vēlētos kļūt par gazifikācijas inženieri, bet šķiet visos citos gadījumos pastāv liela riska iespējamība, ka tevi slauks...
Gāzes iekārtu vajag uzlikt normālā servisā, kas kaut no tā saprot. Tagad katrs, kas kaut ko prot saskrūvēt mašīnai, uzskata, ka var likt un apkalpot gāzes iekārtas. Attiecīgi arī apkopes un ja nu vajag - remontus veikt tajā paša normālajā servisā, kur uzlika.
Ja braukā pie 3 -4 servisiem, tad redzams neviens tā arī neko līdz galam nav izdarījis.
Nu bet kā tu domā, kāpēc tad es pie tiem 3 - 4 servisiem braucu? tak jau tāpēc, ka tas viens tipa normālais nespēja tikt ar situāciju galā. A ko man bija darīt? turpināt uzturēt to vienu servisu negūstot nekādu labumu? Loģiski meklēju citus.
Tie kas nepārtraukti maina spoles un svečvadus - varbūt investējat 1x normālās svecēs (NGK Iridium-X vai Denso Iridium) un aizmirstat par svečvadu maiņu? Sveces ar varēs mainīt pēc 100kkm.
kanaa, kura servisa gazes iekartu liki?
Yetti rakstīja:
GB12 rakstīja:
Nebūs taisnība, 2.7 nāca arī pirms feislifta...
Parādīsi kādu mobilē, lūdzu? Cik es skatījos ar 2.7 CRD, visi sākot no 11/2001... A vecāki tikai ar 3.1
paga, ko Tu īsti uzskati par feisliftu?
Jeep Grand Cherokee (WJ) tika ražots no '99 līdz '04.
'02 vai '03 tika uzlikti citi lukturi (tjipa dzidrie) un cits buferis (apaļie miglas lukturi) un smukāki diski, pa lielam tas arī viss feislifts tam modelim...
Yetti rakstīja:
Yetti rakstīja:
GB12 rakstīja:
Nebūs taisnība, 2.7 nāca arī pirms feislifta...
Parādīsi kādu mobilē, lūdzu? Cik es skatījos ar 2.7 CRD, visi sākot no 11/2001... A vecāki tikai ar 3.1
paga, ko Tu īsti uzskati par feisliftu?
Jeep Grand Cherokee (WJ) tika ražots no '99 līdz '04.
'02 vai '03 tika uzlikti citi lukturi (tjipa dzidrie) un cits buferis (apaļie miglas lukturi) un smukāki diski, pa lielam tas arī viss feislifts tam modelim...
Nu, bet par to jau ir stāsts. Tāpēc arī rakstīju - neliela feislifta. Tas ir 2002. gada modelis, reāli pirmie ekspemplāri tirgū parādījās 2001. gada beigās. Cita feislifta tam nav bijis. A tu raksti - 2.7 bija pirms feislifta. Kas tad tavā uztverē ir tas feislifts? Jo tas modelis, kuram lika jau 3.0 CRD, bija nākamās paaudzes GCh...
Nu man čomam bija vēl ar veco ģīmi, 2.7, gadu neatceros, man jau bija ar jauno.
Yetti rakstīja: Nu man čomam bija vēl ar veco ģīmi, 2.7, gadu neatceros, man jau bija ar jauno.
moš dauzīts...
GB12 rakstīja:
Yetti rakstīja: Nu man čomam bija vēl ar veco ģīmi, 2.7, gadu neatceros, man jau bija ar jauno.
moš dauzīts...
nē, kaut gan varbūt...
ss.lv viens Overlands arī ar veco ģīmi
Pats kad sasitu, ir dārgāka tā plastmasa un tie apaļie miglas lukturi maksāja tikpat cik buferis ar visu pildījumu
veco ģīmi pakaļ svieda ar visiem lukturiwm...
Shiirs rakstīja: bet par to Range Rover. jautajums Sandiim. dizelis ir diezgan pavaajs prieks taas mashiinas. ja tu njemsi ar 4.6 benziinu, vai busi gatavs liet 20l/100 km?
Ko nozīmē 'pavājš'?? MAn mazdā ir 2,5 dzinējs, 2 asu piekabi ar pusotru tonnu nav problēmu vilkt un apdzīt.
Ko,speciālist? Pastāstīsi, kas ir 'pavājš' ?
GB12 rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.
Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.
Man savā laikā bija, pie tam SAABs ar lielo turbīnu. NEBIJA VISPĀR NEKĀDU PROBLĒMU.
Šobrīd viens labs draugs brauc ar gāzes galantu. Arī nekādas vainas. Vēl viens cits ar Dodge Caravan, arī ar gāzi arī nesūdzas. Nupat runāju ar vienu klientu, kurš kādu laiku atpakaļ gāzi uzlika savam Qashqai, čalis stāvā sajūsmā. Vēl vienam draugam ir Mazda5 ar gāzi, arī fano. Pazīstu vairākus automehāniķus, kuri arī savus autiņus nogazificējuši... Īstenībā, tās gāzes problēmas arī ir aizspriedumainu cilvēciņu fantāzijas auglis.
Iespējams, ka jā. Tā ir mana pieredze, tas, ko es redzu.
Starp citu, man pat kvadracikls ir dīzelis.
DekstersFF rakstīja: Starp citu, man pat kvadracikls ir dīzelis.
būtu uz LPG... bet tā...
Yetti rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Starp citu, man pat kvadracikls ir dīzelis.
būtu uz LPG... bet tā...
Nu jā, nebija kur balonu uzlikt.
Bet Volvo smagais dīzelis gan,izskatās, būs ar gāzi.
GB12 rakstīja:
Parādīsi kādu mobilē, lūdzu? Cik es skatījos ar 2.7 CRD, visi sākot no 11/2001... A vecāki tikai ar 3.1
Te var tā pa lielam izfist sev smadzenes, ir tādas modifikācijas, kas šajā pusē pat nav manītas:
te RU:
GB12 rakstīja:
DekstersFF rakstīja: Personīgi nezinu nevienu, kuram gāzes auto nesagādātu acīm redzamas regulāras problēmas. Lai gan viņi paši cenšas to noliegt, attaisnojoties, ka 'neesot jau tik traki'.
Gan jau ir izņēmumi, bet no malas manis paša redzētais liecina ko citu.
Man savā laikā bija, pie tam SAABs ar lielo turbīnu. NEBIJA VISPĀR NEKĀDU PROBLĒMU.
Šobrīd viens labs draugs brauc ar gāzes galantu. Arī nekādas vainas. Vēl viens cits ar Dodge Caravan, arī ar gāzi arī nesūdzas. Nupat runāju ar vienu klientu, kurš kādu laiku atpakaļ gāzi uzlika savam Qashqai, čalis stāvā sajūsmā. Vēl vienam draugam ir Mazda5 ar gāzi, arī fano. Pazīstu vairākus automehāniķus, kuri arī savus autiņus nogazificējuši... Īstenībā, tās gāzes problēmas arī ir aizspriedumainu cilvēciņu fantāzijas auglis.
A es zinu vienu gāzinieku (meistaru, kas nāca manu gāzes apkures katlu patīrīt), kurš gāzi ir uzlicis arī savai pļaujmašīnai, un nekādas vainas! Bet tam cilvēkam ir jau desmitiem gadu pieredze gāzes jomā.
un brauc viņš ar skorpi un dēls ar'?
Range Rover
Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.
Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.
Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?
Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?
Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.
Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?