farruhs rakstīja: Nu jūs te gan esat sadzinuši fufeli...
Nav labāka auto par 124 Mersi (universāli)... dīzēli ar 5 katliem... lab,lab... 6 podainais esot labāks...
To, kurš rūsē?
farruhs rakstīja: Nu jūs te gan esat sadzinuši fufeli...
Nav labāka auto par 124 Mersi (universāli)... dīzēli ar 5 katliem... lab,lab... 6 podainais esot labāks...
To, kurš rūsē?
farruhs rakstīja: Nu jūs te gan esat sadzinuši fufeli...
Nav labāka auto par 124 Mersi (universāli)... dīzēli ar 5 katliem... lab,lab... 6 podainais esot labāks...
5 cilindru dzinējs vispār ir sūds. Tā teica Programmists.
Okai ir divi cilindri un arī nekas.
Rxx rakstīja: Okai ir divi cilindri un arī nekas.
Sūds pilnīgi noteikti, jo man Aprilia arī ir divi cilindri un Tulkotājs (šīris) teica, ka sūds.
Labi,ka man vismaz mazdai ir 4 cilindri un opelim arī.
O jē, viencilindra dīzeļkvadracikls, riktīgai santīmpišanai !!
Santīma mīlēšanai vajag velosipēdu start šosē un aprīkot ar šādu verķi: www.ebay.co.uk/...
GB12 rakstīja:
farruhs rakstīja: Nu jūs te gan esat sadzinuši fufeli...
Nav labāka auto par 124 Mersi (universāli)... dīzēli ar 5 katliem... lab,lab... 6 podainais esot labāks...
To, kurš rūsē?
Kur tur kaut kas rūsē?
Manam 17.gadīgajam karkasam tikai ķīnas spārns rūsē. Ādolfa bleķi vēl turās.
boliks rakstīja: Varbūt kāds var palīdzēt ar info par to kā novērst brīnumu, kas saucās TRANS FAIL-SAFE PROG, rakstūrīga arī BMW markas modeļiem ar automātisko kārbu. (Ieliekot robā pieaug apgriezieni, bet auto nekust no vietas). Pēc kāda laika atkal pazūd un viss ir normāli. Auto RR Vogue 4.4 v8
man bija 2001 gada BMw ar 3.0 D septronicu ļoti līdzīgi. Ik pa laikam iedegās tas uzraksts un iesle'dzās avārijas režīm, bet pa cik pēc restarta viss bija čikiniekā, nepievērsu tam uzmanību līdz.........
aukstā 22 decembra rītā , atceļā no Vācijas, Polijā pirms LT robežas , manam bee mee weee kārba atteicās strādāt, palīdzēja tikai evakuators.
Līdz ar to labāk min uzreiz uz servisu lai skatās.
ahā... 5katlinieks rullē ja nav vietas normālam motoram, tad var likt arī 3cilindru....
Ja jams ir miniatūrs uz milzīgiem spilveniem, tad kerra nekratās līdzi
Man tak pokui, ja vēlies vari uzvaicāt speciālistiem par cilndru skaita ietekmi uz motora balansējumu.....
DekstersFF rakstīja: TAd jau tu esi ieguvis apskates uzlīmi
Tieši tā. Tātad, kas ir lielāks pārkāpums - nobraukāt kādus 200 km ar mašīnu bez TA nakļenes, ar kuru aizbraucot uz TA, dabū to nakļeni, vai arī regulāri pārkāpt ātrumu? Tas, ka tu mazohistisku tieksmju dēļ vēlies lai tevi kāds par to izfiš tavu vainu nemazina
GB12 rakstīja:
Tu zini, kas ir Kruīzs??????
Jā, tas tur slēdzītis pavarotu kloķa galā un ar to savienotā elektronika/pneimatika content5-foto.inbox.lv/...
GB12 rakstīja:
Pie tam, 16-17 gadu vecumā, tātad, bez tiesībām... Nu labi, varbūt mamma bija blakus...
Brālēns. Mutere adīja uz pakaļas ķebļa
GB12 rakstīja: Klau, msh, kuras no šīm ekstrām ir tavam audī?
klima (nu labi, vismaz AC);
apsildāmi sēdekļi;
regulējama stūre (vismaz augstumā);
gaisa spilveni;
elektriskie logi;
apsildāmi spoguļi
Un, pirms tu noliec vadoņa opeli kā pliku, lūdzu, uzraksti, kādas ekstras ir tavam audī, kas nav vadoņa opelim? Nu tā, lai saprastu, kuram tas auto ir pliks?
Mana audī patreizējais aprīkojums [tieši tā, kā tas arī oriģināli skaitījās, lai arī daži punkti mūsdienās liekas smieklīgi ]
A90 standarta aprīkojums:
Stūres pastiprinātājs
Centrālā atslēga
Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi [apsilde nedarbojas, līdz ziemai būs jāiepērk citi stikliņi, 4 ls gabalā, vasaru iztiks bez ]
Piecu katlu motors [dekša opelim nav]
B3q standarta aprīkojums
Pastāvīgā pilnpiedziņa ar piecu robu mešalku, torsena starpdiferi un bloķējamu pakaļas diferi [dekša opelim nav]
ABS ar izslēgšanas pogu [pogas dekša opelim toč nav]
oriģināli tajā mašīnā vēl nāca:
lupatas airējamie recaro ķebļi - pieder pagātnei
visi četri elektriskie logi
līdz šim ielikts:
ādas salons [dekša opelim nav]
sporta stūre [dekša opelim nav]
ķebļu apsilde
viens elektriski regulējams recaro ķeblis, otrais drīz būs procesā [dekša opelim nav]
elkoņbalsts [droši vien arī dekša opelim nav]
griestu ručkas ar lampelēm
motortelpas lampele
borta kompis
kruīza kontrole
āra temp rādītājs
lietie diski
varbūt esmu kādu krikumu palaidis garām.
klimata šovasar vēl nebūs
Ā, un par to opciju - varēšanu uzreiz braukt - nu ja man tālā 2009. gada 3. jūlijā [tas laikam bija tas datums kad tā mašīna atceļoja no šrota] būtu bijusi summa, ko deksters par savu opeli nolocīja, es jau kādus pāris gadus šķērētu apkārt, savu audī ar ļurbomotoru aprīkojis...
Pirmais rakstīja:
Man tak pokui, ja vēlies vari uzvaicāt speciālistiem par cilndru skaita ietekmi uz motora balansējumu.....
Nu un kas tad ir ka nav viņš dinamiski nobalansēts nevienā līmenī? Tas netraucē no leģendārā audī 2.2 20vt izspiest 1k zirguspēku, kas, protams, notiek diezgan kosmiskos apgriezienos
Maija_Eskuella rakstīja: Santīma mīlēšanai vajag velosipēdu start šosē un aprīkot ar šādu verķi: www.ebay.co.uk/...
a šitam vēl gāzi uzlikt! un tad tik jāt un jāt to saņķiku!
DekstersFF rakstīja:
Rxx rakstīja: Okai ir divi cilindri un arī nekas.
Sūds pilnīgi noteikti, jo man Aprilia arī ir divi cilindri un Tulkotājs (šīris) teica, ka sūds.
pats jau vainigs ka esi kapeikpisejs un milejot santimus visu laiku peerc kautkadu leeto drazu. opeljus un aprilijas. bet nejau ta ir mana problema, tu ganjau atkal pienjemsi darba kadu kindzulveidigo un 3 gadus nokalpinasi pa leto, un tad atlaidisi ar tekstu ka vins ir nekam nederiigs
Pirmais rakstīja: ahā... 5katlinieks rullē ja nav vietas normālam motoram, tad var likt arī 3cilindru....
Ja jams ir miniatūrs uz milzīgiem spilveniem, tad kerra nekratās līdzi
Man tak pokui, ja vēlies vari uzvaicāt speciālistiem par cilndru skaita ietekmi uz motora balansējumu.....
Un ? Kas ir tie speciālisti?
Bet tu nekautrējies,drukā vēl
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: ahā... 5katlinieks rullē ja nav vietas normālam motoram, tad var likt arī 3cilindru....
Ja jams ir miniatūrs uz milzīgiem spilveniem, tad kerra nekratās līdzi
Man tak pokui, ja vēlies vari uzvaicāt speciālistiem par cilndru skaita ietekmi uz motora balansējumu.....
Un ? Kas ir tie speciālisti?
Bet tu nekautrējies,drukā vēl
Dazreiz lasot šādus tekstus gribās teikt: Cik skaista ir divu vīriešu mīlestība Sorre nenocietos
Pirmais jau nemaz nenoliedz ka ir ziliits. Zato kudras specialists gan noliedz, kautgan mes ta visi zinam ar ko vins nodarbojas tumsajos rudens vakaros
Shiirs rakstīja: Pirmais jau nemaz nenoliedz ka ir ziliits. Zato kudras specialists gan noliedz, kautgan mes ta visi zinam ar ko vins nodarbojas tumsajos rudens vakaros
Shiiri tik atceries, ka es runāju par vienlīdzīgu DIVU vīriešu mīlestību !!!
Pirmais
audī tak ir ar pašu nepieciešamāko aprīkojumu - jamam ir PIECI KATLI
tas nekas, ka četrtaktu motoram tas piektais katls ir kā zaķim stopsignāls.... tieši balansēšanas dēļ... tas motors lēkā kā zaķis....
------------------------------
Nekas tur nelēkā, savulaik Audi inženieri ar Herr Hohenester priekšgalā aatrada veidu, kā izvairīties no pārliekām 2. un 3. kārtas vibrācijām Kā nekā R6
tur iebāzt nevarēja...
dabīgs izsvarojums ir 8cilindru... 4 cilindru motorā ir jāliek balansēšanai speciāla uzparikte.... bet 5katlu lūzni nobalansēt nevar (vai tas sanāk dārgāk par 8cilindru motoru)
-------------------------------
Dabīgs izsvarojums ir R6 dzinējam un visam , kas dalās ar 6. Diemžēl R12 dzinējs tehniski ir absurds, tāpēc nekas labāks par r6 izdomāts nav R4 un V8 dzinējiem ir vienāda vibroslodze, tas pats ar V6, tad nu notiek ķīmiķošana ar balansa vārpstām uz R4 un V6 dzinējiem,
spēlītes ar leņķiem starp cilindru rindām un kloķvārpstu
kloķu vērsuma leņķiem.
Iesaku palasīties kādu labu grāmatu par šo tēmu, konkrēti, par iekšdedzes dzinēju teoriju. Tur nekas nav
mainījies jau vairāk, kā 100 gadu
Ā, un starp citu - atšķirībā no dekstera, kuram @ TA, izmantojot viņa mīļo teicienu, uzglūn , mani reāli palaida - izfist varēja vismaz par diviem punktiem - nevis nepamanīja, bet par tiem punktiem ielika vieniniekus
Pie tā viena, kas ir nopietns - izfistas priekšas plauktu bukses, šovakar pieķēros - vienam plauktam samainīju, skola nu ir rokā, rītvakar otrais ies 2-3x ātrāk.
Crankshaft rakstīja:
Dabīgs izsvarojums ir R6 dzinējam un visam , kas dalās ar 6. Diemžēl R12 dzinējs tehniski ir absurds, tāpēc nekas labāks par r6 izdomāts nav R4 un V8 dzinējiem ir vienāda vibroslodze, tas pats ar V6, tad nu notiek ķīmiķošana ar balansa vārpstām uz R4 un V6 dzinējiem,
spēlītes ar leņķiem starp cilindru rindām un kloķvārpstu
kloķu vērsuma leņķiem.
Iesaku palasīties kādu labu grāmatu par šo tēmu, konkrēti, par iekšdedzes dzinēju teoriju. Tur nekas nav
mainījies jau vairāk, kā 100 gadu
Kāpēc nekas labāks par R6 nav? Kas tad ir visu luksusa un eksotisko sporta mašīnu ražotāju izmantotais V12? Un kas vainas V8 ar 90 grādu kloķeni?
msh rakstīja:
GB12 rakstīja:
Tu zini, kas ir Kruīzs??????
J
GB12 rakstīja: Klau, msh, kuras no šīm ekstrām ir tavam audī?
motortelpas lampele
b.
nu ar to nebūtu tā kā jālielās .
Citi ražotāji parasti uztaisa auto tā, lai tas var aizbraukt līdz apgaismotam servisam, nevis naktī jāremontē ceļa malā
msh rakstīja:
Crankshaft rakstīja:
Dabīgs izsvarojums ir R6 dzinējam un visam , kas dalās ar 6. Diemžēl R12 dzinējs tehniski ir absurds, tāpēc nekas labāks par r6 izdomāts nav R4 un V8 dzinējiem ir vienāda vibroslodze, tas pats ar V6, tad nu notiek ķīmiķošana ar balansa vārpstām uz R4 un V6 dzinējiem,
spēlītes ar leņķiem starp cilindru rindām un kloķvārpstu
kloķu vērsuma leņķiem.
Iesaku palasīties kādu labu grāmatu par šo tēmu, konkrēti, par iekšdedzes dzinēju teoriju. Tur nekas nav
mainījies jau vairāk, kā 100 gadu
Kāpēc nekas labāks par R6 nav? Kas tad ir visu luksusa un eksotisko sporta mašīnu ražotāju izmantotais V12? Un kas vainas V8 ar 90 grādu kloķeni?
Nu ar šo kungu gan varēji nesākt strīdēties par šādām lietām....pietiek jau, ka Programmers to atļaujas.
msh
Kāpēc nekas labāks par R6 nav? Kas tad ir visu luksusa un eksotisko sporta mašīnu ražotāju izmantotais V12? Un kas vainas V8 ar 90 grādu kloķeni?
=====================
Atvaino, bet lekciju par dažādu konfigurāciju dzinēju līdzsvarojumu utt. es tomēr šeit nelasīšu. IIr man virkne grāmatu, tostarp arī foliants par dzinēju teoriju ...bet vācu valodā. Tā kā es grāmatas no rokām laukā nelaižu, varbūt lietderīgi pameklēt webā informāciju, mūslaikos tā noteikti atrodama. Bet , lai nu kā būtu, R6 ir etalons, V8 / 90 tam tuvojas, bet tomēr atpaliek, tāpat V12, situāciju glābj lielais cilindru skaits un attiecīgi relatīvi lielais darba gājienu skaits, kurš tīri sajūtu līmenī rada ļoti "līdzenas" dzinēja darbības iespaidu. Vārdu sakot, konstruktori sen ir apguvuši metodes, kā pasniegt visparastāko "zaceni" uz želta šķīvīša". Izņēmums ir 4-taktu 2 cyl dzinējs - tur nu pat teorētiski neko nevar padarīt, kā viņš bija "tpr, tpr, tpr...", tā ir, un tāds viņš paliks
Range Rover
Ir doma par svētdienas auto nomaiņu. Pagaidām šīs funkcijas pildīja Honda CR-V, taču gribās ko mazliet inčīgāku un dizeli. Līdz ar to tiek apsvērta ideja par RR 2.5 iegādi no 97-2001 gadam.
Kāda ir pieredze šī autiņa ekspluatācijā, plānotais km 10-20k gadā, izmatos pārsvarā mana mīlotā sieviete.
Vai tešām viņi tik briesmīgi lūzt? Cik sapratu motors ir no BMW, kā ir ar kārbu unn razdatkām? Kā šiem aparātiem ar rūsu? Vai tādas lietas kā klima un citas salona extras bieži kaujās nost?
Kā ir ar ziemu, vai var droši braukt cauri visām kupenām un pļanckām? Vai var izmantot kā ultimate pārvietošanās aparātu bezceļos?
Kur iesakiet labot un pasūtīt daļas.
Kam butu japievērš uzmanība tādu aparātu skatties?