1. ved uz tolmetu
2. kompis neļau dot degvielu jo jūt ka kkas nav riktīgi, un tas kautkas var būt viskautkas, arī turbīna, tur tikai serviss palīdzēs
1. ved uz tolmetu
2. kompis neļau dot degvielu jo jūt ka kkas nav riktīgi, un tas kautkas var būt viskautkas, arī turbīna, tur tikai serviss palīdzēs
smaidiigais rakstīja: 1. ved uz tolmetu
2. kompis neļau dot degvielu jo jūt ka kkas nav riktīgi, un tas kautkas var būt viskautkas, arī turbīna, tur tikai serviss palīdzēs
1. HA-HA
2. Tur tas joks, ka 2 dīlerservisos biju, bet nekāda galarezultāta.
3. Varbūt šeit atrodas kāds ultragudrs mehāniķis, kurš var izlīdzēt vai kādu ieteikt ??
nedaudz eļļas gaisa trubās nav mirstamā vaina....
bet tā eļļa aiztirš izpūtēju (katalizatoru un kvēpu filtru, ja tāds ir)
turbīna var būt strādājoša, bet jamā nespēj pūst, ja izpūtējs ir ciet
Pirmais rakstīja: nedaudz eļļas gaisa trubās nav mirstamā vaina....
bet tā eļļa aiztirš izpūtēju (katalizatoru un kvēpu filtru, ja tāds ir)
turbīna var būt strādājoša, bet jamā nespēj pūst, ja izpūtējs ir ciet
Zinu ka vēpu filtrs ir 90%, tik nevaru to atrast kur atrodas! JA loģiski paspriež, kvēpu filtrs ar varētu būt pie vainas, jo kad bija "Aizdirsies" EGR ar turbīnu slēdza nost un dega lampiņa, kad iztīrīju viss pazuda
Kura locekļa pēc jauns topiks bija jācepj? Rīt būs nākamais?
Izklausās pabriesmīgi viss tas. Bet kapēc domā, ka turbīnu vajag restaurēt? Vajag vispirms attaisīt vaļā un apskatīties, vai ir , vai nav brīvkustība pa asi visos virzienos, lāpstiņas veselas u.t.t. Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag p.s. tikko restaurēju Opeļa turbīnu turbotors.lv, nav īsti ka vajag. Jau 3. reizi braucu pārtaisīt, sākumā nebija kolektora blīvi kā vajag pielikuši, garām laida, tagad kaut kas svilpj ne tā kā vajag atjaunotajā turbīnā ja kas, 400 Ls tas maksāja jo bija viss lupatās.
ak rakstīja: Izklausās pabriesmīgi viss tas. Bet kapēc domā, ka turbīnu vajag restaurēt? Vajag vispirms attaisīt vaļā un apskatīties, vai ir , vai nav brīvkustība pa asi visos virzienos, lāpstiņas veselas u.t.t. Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag p.s. tikko restaurēju Opeļa turbīnu turbotors.lv, nav īsti ka vajag. Jau 3. reizi braucu pārtaisīt, sākumā nebija kolektora blīvi kā vajag pielikuši, garām laida, tagad kaut kas svilpj ne tā kā vajag atjaunotajā turbīnā ja kas, 400 Ls tas maksāja jo bija viss lupatās.
Skaidrs, man teica 50-220 Turbomotorā restavrē manu, bet Baldonē 200 - 250 LS dod pretī savu!
Es atvainojos, drusku nepareizi ciparus sarakstīju: turbo remonts bija 300, pārējais- saistītie darbi-eļļas maiņa, katalizatora izņemšana, turbo noņemšana un uzlikšana.
Pirmais rakstīja: nedaudz eļļas gaisa trubās nav mirstamā vaina....
bet tā eļļa aiztirš izpūtēju (katalizatoru un kvēpu filtru, ja tāds ir)
turbīna var būt strādājoša, bet jamā nespēj pūst, ja izpūtējs ir ciet
Labrīt.
Turbīnai nav jāpūš izpūtējā.....
DekstersFF rakstīja: Kura locekļa pēc jauns topiks bija jācepj? Rīt būs nākamais?
Padomā gan, kapēc jācep jauns...
Nevajag piegānīt svešus topikus- nebūs jācep jauns.
ak
Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag
-----------------------
Vakuumu? Skolā gājis esi?
NU jaunu topiku cepu jo:
1. Iepriekšējais topiks bija piedirst ar lielu nevajadzīgu info un visādām jēlībām kas neattiecas uz remontu, normāls cilvēks ieejot izlasot pirmo lapu tālāk nemaz neskatās. Manā skatījumā tie nepatēmu dirsēji ir kompleksaini 1.kursa profenes skolnieki, kas brauc ar vecu BMW 318 un citas mašīnas nav redzējuši
2. Jo jau daudzas lietas ir samainītas pie dīleriem un rezultāts nav, un itkā secīgi, tagad turbīnas kārta remontēties, bet negribas iegrābties nevajadzīgā remontā/sliktā restaurātorā !!
osx5 rakstīja: NU jaunu topiku cepu jo:
.....
kompleksaini 1.kursa profenes skolnieki, kas brauc ar vecu BMW 318 ....
tikai nevaig dirst...
man ir 320 a ne 318,
toč pajolis..
Labrītt!
Crankshaft rakstīja: ak
Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag
-----------------------
Vakuumu? Skolā gājis esi?
Nu, no tāda "znatoka" šitādu nievājošu komentāru nebiju gaidījis. Laikam pašam arī zināšanās ir robs.
Skolā, starp citu, nemāca par turbīnām ar vakuuma vadību, un ja sistēmā ir sūce, tad turbīna "neverās", bet, šķiet, vakuumu topika autors tika pārbaudījis.
Sviestnesis rakstīja:
osx5 rakstīja: NU jaunu topiku cepu jo:
.....
kompleksaini 1.kursa profenes skolnieki, kas brauc ar vecu BMW 318 ....
tikai nevaig dirst...
man ir 320 a ne 318,
toč pajolis..
Labrītt!
Iešu izspiest pumpas un nomazgāšu pēc tam savu 316 bembi, jālaiž uz dragreisu mežā.
Crankshaft rakstīja: ak
Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag
-----------------------
Vakuumu? Skolā gājis esi?
Autoskolā neesmu gājis, bet zinu, ka turbīnu piedzen ar atgāzēm un turbīnas maināmo ģeometriju ar vakuumu. Kad vakuuma nepietiek kaut kādu iemeslu pēc, tad iedegās chek engine Kas te tik dīvains liekas, lūdzu, palabojiet, ja nepareizi uzrakstīju, spečuki.
DekstersFF rakstīja:
Iešu izspiest pumpas un nomazgāšu pēc tam savu 316 bembi, jālaiž uz dragreisu mežā.
Vo biezais, man pagaidām tikai 315 e21
ak rakstīja:
Crankshaft rakstīja: ak
Varbūt turbīnai nedod vakuumu cik vajag
-----------------------
Vakuumu? Skolā gājis esi?
Autoskolā neesmu gājis, bet zinu, ka turbīnu piedzen ar atgāzēm un turbīnas maināmo ģeometriju ar vakuumu. Kad vakuuma nepietiek kaut kādu iemeslu pēc, tad iedegās chek engine Kas te tik dīvains liekas, lūdzu, palabojiet, ja nepareizi uzrakstīju, spečuki.
nesatraucies, vins veel ir vecaa skola, kad vins vel skolaa gaaja, tad toreiz nebija tadu turbiinu
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja: nedaudz eļļas gaisa trubās nav mirstamā vaina....
bet tā eļļa aiztirš izpūtēju (katalizatoru un kvēpu filtru, ja tāds ir)
turbīna var būt strādājoša, bet jamā nespēj pūst, ja izpūtējs ir ciet
Labrīt.
Turbīnai nav jāpūš izpūtējā.....
Kur tad?
P. N. Renaultam ir turbīna, bevis kompresors kā mersim
Problēma atrisināta, šodien ar 4omu pie aliņa pasēdējām papētījām izrādījās spiediena pārveidotājs, tālāk par viņu vakums vai gaiss netiek un tādejādi turbīnas vārstu never vaļa un viņa nedarbojas, tagad uzliekot pa taisno iet zvērā Tik nesaprotu kā tā 2 dīleri neatrada.
osx5 rakstīja: pa taisno iet zvērā
Kādā? Alnī, bebrā ?
DekstersFF rakstīja:
osx5 rakstīja: pa taisno iet zvērā
Kādā? Alnī, bebrā ?
Deksterā- rēc, kauc. kviec blēj- bet jēgas nekādas.
osx5 rakstīja: Problēma atrisināta, šodien ar 4omu pie aliņa pasēdējām papētījām izrādījās spiediena pārveidotājs, tālāk par viņu vakums vai gaiss netiek un tādejādi turbīnas vārstu never vaļa un viņa nedarbojas, tagad uzliekot pa taisno iet zvērā Tik nesaprotu kā tā 2 dīleri neatrada.
Bet tagad sanāk, ka, apejot to spiediena pārveidotāju, spiediens netiek pārveidots. Priekš kam tad viņš bija vajadzīgs, laikam Renault konstruktori kļūdījušies to uzstādot Bet vispār autor, labi ka vismaz kāds risinājums, drusku lētāk sanāca, nekā turbīnas remonts
ak rakstīja:
osx5 rakstīja: Problēma atrisināta, šodien ar 4omu pie aliņa pasēdējām papētījām izrādījās spiediena pārveidotājs, tālāk par viņu vakums vai gaiss netiek un tādejādi turbīnas vārstu never vaļa un viņa nedarbojas, tagad uzliekot pa taisno iet zvērā Tik nesaprotu kā tā 2 dīleri neatrada.
Bet tagad sanāk, ka, apejot to spiediena pārveidotāju, spiediens netiek pārveidots. Priekš kam tad viņš bija vajadzīgs, laikam Renault konstruktori kļūdījušies to uzstādot Bet vispār autor, labi ka vismaz kāds risinājums, drusku lētāk sanāca, nekā turbīnas remonts
Tik bēda tāda ka tagad turbīna netiek pievērta sasniedzot darba spiedienu, labākajā gadijumā nospiedīs kādu gaisa trubu sliktākajā izbeigsies turbīna.
ak rakstīja:
osx5 rakstīja: Problēma atrisināta, šodien ar 4omu pie aliņa pasēdējām papētījām izrādījās spiediena pārveidotājs, tālāk par viņu vakums vai gaiss netiek un tādejādi turbīnas vārstu never vaļa un viņa nedarbojas, tagad uzliekot pa taisno iet zvērā Tik nesaprotu kā tā 2 dīleri neatrada.
Bet tagad sanāk, ka, apejot to spiediena pārveidotāju, spiediens netiek pārveidots. Priekš kam tad viņš bija vajadzīgs, laikam Renault konstruktori kļūdījušies to uzstādot Bet vispār autor, labi ka vismaz kāds risinājums, drusku lētāk sanāca, nekā turbīnas remonts
Nu pa taisno tas tika uzlikts lai atrastu problēmu nevis brauktu ilglaicīgi , un ºīt no rīta jau būs tas pārveidotājs, maksā ar tikai 25LS jauns, jā drusku lētāk sanāca ieekonomējot 200LS
Vajag brīnumdari :D pēc lietus peļķēm
vēlreiz īss rezumē viss sākās 3 dienas pēc lietus peļķēm Rīgā, 2 dienas viss ok 3ajā iekāpu mašīnā un turbīna it kā nestrādā, aizbraucu uz Raudas ielas Renault pateica, ka nav gaisa spiediens tad uzreiz braucu pie čoma uz kāzām Madonā, vairākas reizes noslāpa neitrālajā un turbīna ar nestrādā pilnvērtīgi. No rīta noņēmu klemmi domāju līdzēs lai neslāpst, bet uzliekot atpakaļ nevar iedarbināt. Tad aizvilku uz Renault Centru Lazdonā, pieslēdza pie kompja kaudze ar problēmām 1) Nestrādā kloķvārpstas datčiks 2) Spiediena regulētājam beigas 3) Kautkāds degvielas relejs ar pagalam
to visu samainīja kopā ar detaļām un darbu 135LS (bet elektriķis tur supper, nesalīdzināt ar Raudas ielas elektriķi), bet jaudas kā nav tā nav. Pats dīvainākais, ka pilsētā braukājot līdz kādiem 90km/h turbīna darbojas uz kādi 70%, izbraucot uz trases kā tiec līdz 100km/h iedegas dzeltena lampiņa ar diagrammu un vairs jauda nekāda, knapi velkas. Tagad domāju dot turbīnu uz restaurāciju, bet vai tā var būt turbīna vai ne kā lai uzmin negribas atkal uz 200LS iegrābties Bet turbīnas trubas diezgan padaudz eļļainas! Un kur labāk vest Turbomotors Granīta ielā vai tajā Neirings Baldonē