Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pieminēsim...

Nortel Reģ.: 16.03.2007

Vakar mūžībā aizgāja RTU Autotransporta institūta ilggadējais direktors G.Liberts.

R.I.P.

 
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ekk, interesants bija cilvēks. Atceros viņu, kad biju mazs un viņš kopā ar manu tēvu komentēja motokrosa sacensības Mūsas trasē. Un pirms pāris mēnešiem klausījos viņa lekcijas RTU, profesionālās kompetences sertifikāta iegūšanai pārvadājumiem...

Lai vieglas smiltis....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Līdzjūtība piederīgajiem un, lai viegla smilte... visu cieņu viņam.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Mja, veco rallistu paaudze aiziet ... Vispirms Šneps,

tagad Gundars... Es vēl no pusaudža gadiem atceros

leģendāro Latvijas (PSR, protams) komandas uzstāšanos

PSRS komandu rallija čempionātā ar ...ZAZ 965 Bet tā jau ir vēsture. Starp citu, Liberts ar Šnepu bija pirmie, kuri Latvijā radīja amatieru autosacīkstes (ne tikai rallijus). Vispār leģendārs cilvēks, allaž smaidīgs, patiesi erudīts un loģisks ...diemžēl bija

Vieglas smiltis, Gundar!

Līdzjutība radiniekiem!

R.I.P.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt
modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: www.rtu.lv/... ,lv/

Pēc grūtas slimības mūžībā aizgājis Transporta un mašīnzinību fakultātes Autotransporta institūta direktors profesors Dr. sc. ing. Gundars Liberts, ilggadējs RTU Akadēmiskās sapulces priekšsēdētājs, bijušais Transporta un mašīnzinību fakultātes dekāns.

liberts_gundars_200.jpgGundars Liberts dzimis 1943. gada 31. janvārī, bērnību pavadījis Rīgā, Čiekurkalnā. Jau pamatskolas un vidusskolas laikā G. Liberts aktīvi darbojās Rīgas Jauno tehniķu stacijā, konstruējot un pašrocīgi būvējot gokartu un kļūstot par vienu no pirmajiem gokartu sacīkšu braucējiem Latvijā. Turpmākais dzīves ceļš līdz pat pēdējai stundai bija saistīts ar automobiļu transportu.

1961. gadā G. Liberts iestājās Latvijas Lauksaimniecības akadēmijas Lauksaimniecības mehanizācijas fakultātē, 1969. gadā to absolvēja, iegūstot inženiera mehāniķa kvalifikāciju automobiļu transporta specialitātē. Arī karadienests bija saistīts ar automobiļiem. Pēc studijām G. Liberts turpināja strādāt un mācīties LLA aspirantūrā Mehanizācijas fakultātes Mašīnu ekspluatācijas katedrā. 1975. gadā tika aizstāvēta zinātņu kandidāta disertācija, un G. Liberts turpināja darbu vecākā zinātniskā līdzstrādnieka amatā.

No 1977. gada viņa dzīve bija saistīta ar Rīgas Politehnisko institūtu, aktīvi piedaloties automobiļu un automobiļu transporta specialitāšu mācību metodiskās bāzes radīšanā.

1977. gadā sākās RPI autotransporta inženieru mācību process, kurā G. Liberts lasīja automobiļu teorijas kursu. 1984. gadā tika izveidota Automobiļu un autosaimniecības katedra, kuras vadītājs līdz mūža galam bija Gundars Liberts.

G. Liberta pedagoģiskā darbība bija saistīta ar lekciju kursu lasīšanu un praktisko nodarbību vadīšanu autosatiksmes drošības, autotransporta līdzekļu dinamikas, transporta sistēmu un kravu ekspluatāciju jomā. Viņš aktīvi piedalījās mācību metodiskās untehniskās literatūras izstrādē, kā arī inženierprojektu, bakalaura, maģistra un dotora promocijas darbu vadīšanā.

Paralēli tiešajiem pienākumiem G. Liberts bija iesaistīts dažādos valsts mēroga darbos, risināja satiksmes drošības, autotransporta tehniskās apskates un pārvadājumu organizēšanas jautājumus.

Gundars Liberts bija Cilvēks ar lielo burtu – gan darbā, gan sadzīvē bija dzīvespriecīgs un atsaucīgs gan pret darba biedriem, gan studentiem, gan pret jebkuru cilvēku, ar ko nācās risināt dažādus jautājumus.

Atvadīšanās notiks 12. decembrī plkst. 13 Rīgas krematorijas Lielajā zālē.

Darba kolēģi

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti