urrāāā
man jau likās, ka gluptopikcepis ir miris, bet (paldies internetdieviem) tomēr nē
p.n.
es iesaku likt turbīnu no garrett.... jo audī turbīnas vienkārši neražo
urrāāā
man jau likās, ka gluptopikcepis ir miris, bet (paldies internetdieviem) tomēr nē
p.n.
es iesaku likt turbīnu no garrett.... jo audī turbīnas vienkārši neražo
noteikti vēl vajadzēs likt katram cilindram savu karburātoru, savādāk nepietiks degvielas.... un 4 karburātorus ir vieglāk noregulēt kā vienu uz visiem
tāta man jāņem ārā šprice un jāliek virsū karburatora sistēma??
bigmax91 rakstīja: tāta man jāņem ārā šprice un jāliek virsū karburatora sistēma??
nu tas būtu efektīvāk..... diezvai tev esošā sistēma spēs nodrošināt tik daudz degvielas lai pietiktu turbīnai...
protams pastāv iespēja nopirkt vēl vienu tādu pat izpuvušu sieru un uzlikt otru šprici paralēli jau esošajai....
un neaizmirsti par komiskajiem gaisa filtriem
nu jā ir doma likt konisko gaisa filtru un arī vēl interkuleri..
Vēl esmu dzirdējis ka galvai vajadzētu likt divas blīves, lai būtu lielāka degkamera.
divas blīves nevajag.... tas ir pagājušais gadsimts - vajag frēzēt galvā lielākas kameras....
un es iesaku tev ielikt tiešās iesmidzināšanas sprauslas - nu ja tu neliksi karburātorus.....
atstāj esošo šprici un papildus uzliec vēl tiešo šprici..... nu ja jau galvu pārtaisīsi, tad tā nebūs problēma....
kamēr turbīna nestrādā, nu uz maziem abarotiem lai strādā esošā šprice, bet kad uzkruķīs spiedienu, tad rubī iekšā tiešās iesmidzināšanas sprauslas un svilini gumiju.....
varētu pat likt papildus sprauslas ar dīzeli.... (nevis benzīnu)
kuj tevi tavā ciemā kāds mentu samakats noķert varētu....
Neesmu baigais profs, bet cik saprotu papildus sprauslas vajadzētu urbt galvā..
Princips ir līdzīgs kā gāzes iekārtām jaunajām, kad sprauslas liek galvā???
Un kā ar degvielas piegādi?? Tiešās sprauslas liek klāt pie esošajām vai arī no bākas velk atsevišķu sistēmu???
Tu minēji ka varētu likt sprauslas ar dīzeli. Tas nozīmē ka būs nepieciešama atsevišķa tvertne??
Nu nevar būt, ka grūti ierakstīt google.com interesējošo. Var jau protams Otrajam ticēt, daļa taisnības arī tajos murgos ir.
bigmax91 rakstīja: Neesmu baigais profs, bet cik saprotu papildus sprauslas vajadzētu urbt galvā..
Princips ir līdzīgs kā gāzes iekārtām jaunajām, kad sprauslas liek galvā???
Un kā ar degvielas piegādi?? Tiešās sprauslas liek klāt pie esošajām vai arī no bākas velk atsevišķu sistēmu???
a tu biji iedomājies uzlikt turbīnu un atstāt esošo degvielas apgādi????????
Kas no tā mainās???
Ir nepieciešama spēcīgāka apgāde???
bigmax91 rakstīja: tāda doma bija..
a nahuj tev ir vaidzīgs turbo, ja tu nedomā palielināt degvielas padevi???
ķipa "lai būtu"???
da tev tā miskaste vienkārši izdedzinās virzuļus un noslāps
Varbūt vienkāršāk ir šito uzlikt?
nosam tāpat vajag papildus degvielu
Nu o.k. taj Sieerai var uzlikt turbīnu, NOS pieslēgt un t.t.
bet.. jādomā jau arī tad ir par antispārniem.. jo pie kaut kādiem 22o km stundā tā var jau sākt atrauties no zemes..
nu ja nenodrošināsi pareizu pretvēja gaisa plūsmu..
Tāpēc vismaz aizmugures antispārnu vaig 100% un es ieteiktu arī priekšā ko piedomāt.
tas viss pagaajushais gadsimts! Skaties paari diikjim! Viens rakjeshdzineejs uz taas sierinjas jumta buus kudish efektiigaaks. Un galvenais - riepas nenosvils
tas viss domāts lai ātrāk dabūtu sieru uz tolmetu? vai tad par rūsas čupu šie kaut ko dod?
Pamācība kā pēc tam to jaudu savaldīt:
ford sierra
Vēlos savam sieram uzstādīt turbīnu (benzīna motoram 2.0i). Ir doma likt turbīnu no audi a4 vai a6. Cik tas ir reāli vai motors izturēs tādu slodzi??