Tosols

auto55 Reģ.: 11.05.2013

Šodien pievilku kartera skrūvi un noslaucīju karteri. Vaktējot vai nelaiž eļļu pamanīju, ka uz kartera apakšā karājas tosola lāses. Kur, varētu rasties noplūde? Apmēram 1-2 laikā parādās tosola lāses, dažas.

 
recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Ūdenssūknis vai kāds dzesēšanas sistēmas savienojums būtu labi varianti. Var jau būt arī gar galvas blīvi vai kāda plaisa (ir bijis fofāgenam)

auto55 Reģ.: 11.05.2013
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: Ūdenssūknis vai kāds dzesēšanas sistēmas savienojums būtu labi varianti. Var jau būt arī gar galvas blīvi vai kāda plaisa (ir bijis fofāgenam)

Paldies Rīdien došos uz rampas un mēģināšu ko darīt...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vai tosolu vēl kaut kur var iegādāties?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Var var iegādāties, tikai jāskatās, kas ražojis! Paši krievi

raksta, ka 90% Tosol pie viņiem ir "paļonij", jo oficiāli izmantot šo tirdzniecības marku ir kādiem 3 ķīmijas

gigantiem, pārējie maisa, kā māk. IMHO vislabāk

paskatīt kādā nebūt, piemēram, LukOIL'ā vai tamlīdzīgā vietā... Smalkāk par "labajiem" un "sliktajiem" Tosol var

izlasīt krievu saitos! Nu un meklēt atbilstību standartoiem, ķippa

ГОСТ 28084-89 (Российская Федерация

BS 6580: 1992 (Великобритания

SAE J 1034 (США

ASTM D 3306 (США

ONORM V5123 (Австрия

AFNOR NF R15-601 (Франция

CUNA NC956 16 (Италия

JIS K2234 (Япония

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

auzī gan jau tosols oriģinālais vēl no rūpnīcas. kā msh stāsta, tas tak praktiski nenobraucams auto.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Cik jau nu pēdējā laikā nācies ar to saskarties ( kāda tonna vismaz pa 2 gadiem ir nomainīta) , tad tas ir Antifrīzs.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF

Cik jau nu pēdējā laikā nācies ar to saskarties ( kāda tonna vismaz pa 2 gadiem ir nomainīta) , tad tas ir Antifrīzs.

----------------------

Nu, bet Tosols jau arī ir antifrīzs, jeb, kā angļi saka, "antifreeze coolant" Pirmais vispārlietojamais padomju antifrīzs Pirms tam gan bija (reizēm) nopērkami "Antifriz 40" un "Antifriz 60", bet tie diemžēl derēja tikai dzinējiem ar čuguna motorblokiem un galvām ...

Bet "Tosol", lai kādi tur būtu papildburti (piem. M) un cipari, ir tikai un vienīgi produkta "brandnāme"

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Vai tosolu vēl kaut kur var iegādāties?

Tas ir tāpat kā balgarka, fleksis, reģipsis, pobedit urbji un arī džips, tosols u.c. Saistīts ar produkta sākotnējo izcelsmi un pēcāk ieviesies žargonā, kas gan neizslēdz iespējamību, ka tirgus ir ap oriģinālo produktu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nav tas pats. pajoņu un neikdienišķu viesu vidū joprojām dzīvas ir leģendas, ka dažādu krāsu toso..., ups antifrīzi var saiet kunkuļos, izēst caurumu cilindru blokā vai vispār uzsprāgt kopā ar motoru.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

It kā nedrīkstot jaukt sarkano ar zilo/zaļo, tad varot rasties kunkuļi utt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Par kunkuļiem nezinu, bet ķīmiķi runā, ka maisot kautko kopā var iegūt vielu, kas būs sliktāka par sliktāko no komponentēm.

Līdzīgi kā mehānikā - summārais lietderības koeficients vienmēr būs mazāks par mazāko no summējamajiem (reizināmajiem).

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nu nezinu, samaisot kopā tādus štruntus kā minerālmēslus un dīzeļdegvielu iegūst kā reiz daudz efektīvāku vielu (ANFO)

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins

It kā nedrīkstot jaukt sarkano ar zilo/zaļo, tad varot rasties kunkuļi utt.

===============

Kunkuļu nebūs, tas savulaik pārbaudīts, tikai t.s. sarkanie ir

ar daudz augstākām darba spējām, t.s. ilgispēlējošie (Long Life), un , piejaucot "zilo", maisījuma darba spējas atbildīs

zemāko darba spēju komponentam. Nafig to darīt, ja nav "avārijas gadījums / vajadzība"? Turklāt maisījuma krāsa nu nemaz nešķita apetīti rosinoša

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis

nu nezinu, samaisot kopā tādus štruntus kā minerālmēslus un dīzeļdegvielu iegūst kā reiz daudz efektīvāku vielu (ANFO)

==================

Šai gadījumā ANFO ir pēdējais štrunts, ne ar viņu vairs mēslot, ne dīzeli darbināt

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Sajaucot mēslus ar medu iegūst mēslus.

auto55 Reģ.: 11.05.2013
0 0 Atbildēt

Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Principā "zilie" un "zaļie" ir viens un tas pats, dažas firmas , ražojot galaproduktu, izvēlas zilu, citas zaļu, vēl citas zilzaļu

krāsu, bet principā tie visi ir "vecās" jeb "silikātu" paaudzes

antifrīzi. Ja tas auto ir iegādāts nesen un "tur skalojas" kaut kas, par kā izcelsmi un vēl jo vairāk ieliešanas laiku

nav skaidrības, varbūt labāk pēc sūces novēršanas izliet to

visu nafig un ieliet svaigu un zināmu? Pie reizes kaut vai ar

permanento flomasteru vienalga kur izdarīt atzīmi, kas un kad ticis ieliets. Vienreiz izdarīt, un miers!

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..

Aukstam vai karstam dzinējam?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

manam otram lūznim, kamēr ūdenssūknis nebija nomainīts, gāzu iekšā kāda krāsa pa rokai pagadījās. Nekas slikts nenotikās, pie sūkņa maiņas antifrīzu nolejot putras arī nebija.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

A vot jautājums man tāds:

dzinējā patstāvīgi lieta pussintētiskā motoreļļa. tagad gribu to nomainīt pret full synthetic.

vai ir jāveic motora skalošana?

Jau ir divi pretēji viedokļi.

Auto - disels. ja tas kaut ko izsaka. noskrējiens 260tk.km.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nedari tā, sāks tecēt

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nedari tā, sāks tecēt

+1

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nedari tā, sāks tecēt

tecēt kur?

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

tecēt dēļ skalošanas vai dēļ synthetic? piebildīšu, ka pašlaik noplūdes nekur nav.

auto55 Reģ.: 11.05.2013
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..

Aukstam vai karstam dzinējam?

Aukstam dzinējam

Lasītākie raksti

Jaunie raksti