Tosols

auto55 Reģ.: 11.05.2013

Šodien pievilku kartera skrūvi un noslaucīju karteri. Vaktējot vai nelaiž eļļu pamanīju, ka uz kartera apakšā karājas tosola lāses. Kur, varētu rasties noplūde? Apmēram 1-2 laikā parādās tosola lāses, dažas.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

auto55 rakstīja:

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..

Aukstam vai karstam dzinējam?

Aukstam dzinējam

Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

esi mēģinājis?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: esi mēģinājis?

Jau padsmit gadus.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.

manuprāt tā gan ir kļūda. šķidrums trubās ir zem spiediena, atskrūvējot vāciņu vismaz puse iztecēs uz ielas, kas vēl ir sīkums salīdzinot ar iespēju karsto šļuru dabūt uz rokām vai sejā...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Miezis_69 rakstīja:

Nortel rakstīja:

Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.

manuprāt tā gan ir kļūda. šķidrums trubās ir zem spiediena, atskrūvējot vāciņu vismaz puse iztecēs uz ielas, kas vēl ir sīkums salīdzinot ar iespēju karsto šļuru dabūt uz rokām vai sejā...

Izplešanās tvertnē, caur kuru papildina šķidrumu ir gaiss (sevišķi gadījumos, kad jāpielej - daudz gaisa). Lēnām skrūvējot vaļā nekas tur neizlīst, jo spiediens nav tik liels (ja strādā "ierobežotājs" vāziņā).

Cita lieta, ir redzēts, kas notiek, ja aukstam dzinējam ielej līdz max. Tad nāk ārā smuks balts dūms un frīzu tiek krāsota iela.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja:

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..

Aukstam vai karstam dzinējam?

Aukstam dzinējam

Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.

labāk nemāci te lohiem muļķības.... vismaz ja neesi pārliecināts

nezinu kā ir audī.... pārējām markām uz izplešanās trauka ir atzīmes min un max...

tad nu lūk - AUKSTAM dzinējam līmenim ir jābūt starp šiem līmeņiem

vismaz tas ir ierakstrīts opeļa un renaulta manuālos - tāpat arī citos universālajos servisa papīros....

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja:

Nortel rakstīja:

auto55 rakstīja: Man jau tosols ir ap 1.5 cm zem minimālā. Šodien braucu, bez papildināšanas. Temperetatūra bija okkk.. Mājās stāv antifrīzs zils... Auto iegādāju nesen. Iekšā stāv kaut kas zaļā krāsā, bet nezinu kas .Vai drīksu taisīt putru ar zilo antifrīzu, pievienot zaļajam nezināmajam. Apsolīja meistars apskatīties kas par vainu ka tek, bet šis mīl plostot. Uz servisu negribas braukt, bail ka paņems pa daudz..

Aukstam vai karstam dzinējam?

Aukstam dzinējam

Pirmā kļūda - dzesēšanas šķidruma līmeni jāskatās karstam dzinējam un jāpielej, ja nepieciešams, tikai karstam dzinējam.

Auto ražotāji laikam lohi, uzliek uz izplešanās bāciņas atzīmi un vēl pieraksta klāt Kalt/Cold...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Miezis_69

A vot jautājums man tāds:

dzinējā patstāvīgi lieta pussintētiskā motoreļļa. tagad gribu to nomainīt pret full synthetic.

vai ir jāveic motora skalošana?

Jau ir divi pretēji viedokļi.

Auto - disels. ja tas kaut ko izsaka. noskrējiens 260tk.km.

==================

1) Skalošana nav obligāta, vēl jo vairāk, ja iespējams max

pilnīgi atbrīvot dzinēju no iepriekšējās eļās, piem. atstājot "uz nakti". Eļļu ražotāji jau sākotnēji paredz līdz pat 10%

vecās eļļas "jaunajā", jo reāli raugās uz iespēju noliet veco eļļu.

2) Ja normāli strādāja 1/2 sintētika, kāda jēga liet tīro sintētiku? Īpaši, ja dzinējs nav jauns.

anonimikis

nedari tā, sāks tecēt

====================

Nekur nav teikts, ka 100% gadījumu sāks tecēt. Pats esmu "lēkājis" no vienas eļļas uz otru, pamatā no 1/2 sintētikas uz sintētiku un atpakaļ, nekad nekas nav tecējis arī pēc 200 kkm. Tek pamatā dzinējiem, kuros

ir kādreiz tikusi izmantota zemas kvalitātes eļļa un eļļas nogulumi "nohermetizējuši" dzinēja blīvējumus un blīvslēgus

Vispār jau normāli antifrīza līmeni normāli kontrolē AUKSTAM dzinējam, tas dod precīzāku novērojumu

Ak jā, ja te bija runa par tecēšanu, to arī primāri jāskatās

AUKSTAM dzinējam - etilēnglikols un tā šķīdumi aukstā stāvoklī ir TEKOŠĀKI, savienojumā, kur ir sūce aukstam dzinējam, karstā stāvoklī var netecēt.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
1 0 Atbildēt

Miezis_69 rakstīja: A vot jautājums man tāds:

dzinējā patstāvīgi lieta pussintētiskā motoreļļa. tagad gribu to nomainīt pret full synthetic.

vai ir jāveic motora skalošana?

Jau ir divi pretēji viedokļi.

Auto - disels. ja tas kaut ko izsaka. noskrējiens 260tk.km.

koroče ielēju kā biju plānojis sintētiku un nekas nekur netek, nobraukts pa šīm dienām jau ir virs 1000km. auto iet krietni labāk, patēriņš par litru samazinājies.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Miezis_69 rakstīja:

Miezis_69 rakstīja: A vot jautājums man tāds:

dzinējā patstāvīgi lieta pussintētiskā motoreļļa. tagad gribu to nomainīt pret full synthetic.

vai ir jāveic motora skalošana?

Jau ir divi pretēji viedokļi.

Auto - disels. ja tas kaut ko izsaka. noskrējiens 260tk.km.

koroče ielēju kā biju plānojis sintētiku un nekas nekur netek, nobraukts pa šīm dienām jau ir virs 1000km. auto iet krietni labāk, patēriņš par litru samazinājies.

ja netek, kur tad tā eļļa paliek?

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Miezis_69 rakstīja:

Miezis_69 rakstīja: A vot jautājums man tāds:

dzinējā patstāvīgi lieta pussintētiskā motoreļļa. tagad gribu to nomainīt pret full synthetic.

vai ir jāveic motora skalošana?

Jau ir divi pretēji viedokļi.

Auto - disels. ja tas kaut ko izsaka. noskrējiens 260tk.km.

koroče ielēju kā biju plānojis sintētiku un nekas nekur netek, nobraukts pa šīm dienām jau ir virs 1000km. auto iet krietni labāk, patēriņš par litru samazinājies.

ja netek, kur tad tā eļļa paliek?

viņai kautkur jāpaliek??.. motorā paliek

vakar no viena daļnoboja, kurš teicās braucot pie stūres jau 35 gadus vispār dzirdēju, ka siņķeķiku lejot tikai tad, kad motors esot galīgo nobraukts un vecs... kur tādi loši var būt. draiveris-profesionālis vēl saucās........

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Miezis_69 rakstīja: patēriņš par litru samazinājies.

Ā pirms tam tērēja 1L eļļas uz 500km, tad tagad 1L uz 1000km.

Nav nozīmes sintētika vai pussintētika, jo eļļas biezumu nosaka viskozitāte, piemēram 5w30, nevis sastāvs. Pussintētika un sintētka varbūt vienādi šķidras. Tā kā vairāk placebo efekts.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Ko darīt, ja tosols saliecas ??

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
1 0 Atbildēt

Miezis_69 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Miezis_69 rakstīja:

Miezis_69 rakstīja: A vot jautājums man tāds:

dzinējā patstāvīgi lieta pussintētiskā motoreļļa. tagad gribu to nomainīt pret full synthetic.

vai ir jāveic motora skalošana?

Jau ir divi pretēji viedokļi.

Auto - disels. ja tas kaut ko izsaka. noskrējiens 260tk.km.

koroče ielēju kā biju plānojis sintētiku un nekas nekur netek, nobraukts pa šīm dienām jau ir virs 1000km. auto iet krietni labāk, patēriņš par litru samazinājies.

ja netek, kur tad tā eļļa paliek?

viņai kautkur jāpaliek??.. motorā paliek

vakar no viena daļnoboja, kurš teicās braucot pie stūres jau 35 gadus vispār dzirdēju, ka siņķeķiku lejot tikai tad, kad motors esot galīgo nobraukts un vecs... kur tādi loši var būt. draiveris-profesionālis vēl saucās........

sinteķiku lej tad ja vēlas lai par litru samazinās patērīņš

Lasītākie raksti

Jaunie raksti