Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

VW PASSAT B5 1.8 V20

Pjers Reģ.: 10.12.2013

Mašīnai parādījusies problēma ar dzinēju. Mašīnas dzinējam temperatūrai ceļoties līdz 90 grādiem, no dzinēja nāk nepatīkama griežoša skaņa it kā metāls trinas pret metālu un iedegas lampiņa par dzinēja spiedienu. Esmu pārlicis pusi no dzinēja, bet atrast vainu nevaru. Eļļa arī tika pilnīgi nomainīta.

Varbūt kādam ir idejas, kur varētu būt vaina?

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pjers rakstīja: Mašīnai parādījusies problēma ar dzinēju. Mašīnas dzinējam temperatūrai ceļoties līdz 90 grādiem, no dzinēja nāk nepatīkama griežoša skaņa it kā metāls trinas pret metālu un iedegas lampiņa par dzinēja spiedienu. Esmu pārlicis pusi no dzinēja, bet atrast vainu nevaru. Eļļa arī tika pilnīgi nomainīta.

Varbūt kādam ir idejas, kur varētu būt vaina?

Uz kurieni pārliki pusi no dzinēja? Varbūt vajag pārlikt arī atlikušo, vismaz parasti tā dara.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

Man tas pats - jau nedēļu mēģinu salabot sev zobus, pusi mutes esmu pārurbis, bet nekā. Kā sāp tā sāp. Zobus tīru divreiz dienā. Man ieteica doties pie sertificēta zobārsta.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Fakts ka motora eļļošanas sistēma sākas ar eļļas sūkni nebūs nekas jauns! Ja jau ir skaņas metāliskas, process ir patālu aizgājis…Motora detalizēta izjaukšana un defektēšana atklās gan iemeslu gan sekas. Tā kā motorā dilstošās skaidas ar eļļu ir jau pabijušas visur, šādu motoru atpakaļ salikt un saremontēt varēs , ja visiem eļļošanas kanāliem veiks speciālu tīrīšanu. Pretējā gadījumā atkal sekos problēmas ar eļļošanas sistēmas funkcionēsanu!

Manuprāt finansiāli izdevīgāks ir mainīt motoru (atceroties ka arī eļļas radiators arī attiecas uz eļļošanas sistēmu).

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti