kapec ne 2,5 tdi?
Nemot vera vecuumu,nenojatu gruti atrast,...
kapec ne 2,5 tdi?
Nemot vera vecuumu,nenojatu gruti atrast,...
kolumbs rakstīja: kapec ne 2,5 tdi?
Nemot vera vecuumu,nenojatu gruti atrast,...
Problēmas būs ziemās ar pielaišanu. Ja mašīna -20 grādos ārā stāv, tad ir kā ir, no pieredzes saku ar dīzeli ziemā ir pasmagi.
intresanti kads ir tagadējas auto, ja grib iepirkt 1000$ vērtu lamatu?
seaman rakstīja: intresanti kads ir tagadējas auto, ja grib iepirkt 1000$ vērtu lamatu?
autoplius.lv/...
vw passat b4 1994. gada 1.8 . motora jauda par mazu, prasās niknāku.
Par ko "tfu"? VR6 sākās ar B3
šis būs vēl niknākswww.ss.lv/...
GB12 rakstīja: šis būs vēl niknākswww.ss.lv/...
B4 VR6 lielakoties viņi ir nojāti.
Mašinas iegādes budzēts man ir 1000 ls .
acer rakstīja:
GB12 rakstīja: šis būs vēl niknākswww.ss.lv/...
B4 VR6 lielakoties viņi ir nojāti.
Mašinas iegādes budzēts man ir 1000 ls .
Un C4 nav nojāti?
Bet varbūt nav vērts ieciklēties uz četriem riņķiem un, ja gribi ko niknāku, moš paskaties uz šāduwww.ss.lv/... ? Pēc gadiem jaunāks, dizains elegantāks, komforts un aprīkojums labāks... nu labi, varbūt nedaudz dārgāks būs uzturēšanā (kas var arī nebūt, ja atradīsi sakarīgu un nenojātu eksemplāru), bet kopumā, man domāt, diezgan laba alternatīva.
GB12 rakstīja:
acer rakstīja:
GB12 rakstīja: šis būs vēl niknākswww.ss.lv/...
B4 VR6 lielakoties viņi ir nojāti.
Mašinas iegādes budzēts man ir 1000 ls .
Un C4 nav nojāti?
Bet varbūt nav vērts ieciklēties uz četriem riņķiem un, ja gribi ko niknāku, moš paskaties uz šāduwww.ss.lv/... ? Pēc gadiem jaunāks, dizains elegantāks, komforts un aprīkojums labāks... nu labi, varbūt nedaudz dārgāks būs uzturēšanā (kas var arī nebūt, ja atradīsi sakarīgu un nenojātu eksemplāru), bet kopumā, man domāt, diezgan laba alternatīva.
Kā tad esi pats kaut reiz bijis šajā salonā ko skatīt es divreiz biju vasarā, sludinājumā viss baigi smuki bildēs un aprakstā ka id.stāvoklī, aizbrauc uz vietas nu miskaste kas miskaste (jeb var būt apsisti stūri, plaisas stiklā, norūsējušas arkas tagad skaitās id.stāvoklī, var būt es ko nesaprotu ???)
GB12 rakstīja:
Un C4 nav nojāti?
Bet varbūt nav vērts ieciklēties uz četriem riņķiem un, ja gribi ko niknāku, moš paskaties uz šāduwww.ss.lv/... ? Pēc gadiem jaunāks, dizains elegantāks, komforts un aprīkojums labāks... nu labi, varbūt nedaudz dārgāks būs uzturēšanā (kas var arī nebūt, ja atradīsi sakarīgu un nenojātu eksemplāru), bet kopumā, man domāt, diezgan laba alternatīva.
Ārējais dizains varbūt, bet salons ir diezgan pretīgs. Vēl šitādām dīvaiņu mašīnām ir tāds mīnuss ka ārpus rīgas šrotu piedāvājums būs tuvu nullei.
uldiskru rakstīja:
GB12 rakstīja:
acer rakstīja:
GB12 rakstīja: šis būs vēl niknākswww.ss.lv/...
B4 VR6 lielakoties viņi ir nojāti.
Mašinas iegādes budzēts man ir 1000 ls .
Un C4 nav nojāti?
Bet varbūt nav vērts ieciklēties uz četriem riņķiem un, ja gribi ko niknāku, moš paskaties uz šāduwww.ss.lv/... ? Pēc gadiem jaunāks, dizains elegantāks, komforts un aprīkojums labāks... nu labi, varbūt nedaudz dārgāks būs uzturēšanā (kas var arī nebūt, ja atradīsi sakarīgu un nenojātu eksemplāru), bet kopumā, man domāt, diezgan laba alternatīva.
Kā tad esi pats kaut reiz bijis šajā salonā ko skatīt es divreiz biju vasarā, sludinājumā viss baigi smuki bildēs un aprakstā ka id.stāvoklī, aizbrauc uz vietas nu miskaste kas miskaste (jeb var būt apsisti stūri, plaisas stiklā, norūsējušas arkas tagad skaitās id.stāvoklī, var būt es ko nesaprotu ???)
Es rakstu par modeli, nevis salonu...
msh rakstīja:
GB12 rakstīja:
Un C4 nav nojāti?
Bet varbūt nav vērts ieciklēties uz četriem riņķiem un, ja gribi ko niknāku, moš paskaties uz šāduwww.ss.lv/... ? Pēc gadiem jaunāks, dizains elegantāks, komforts un aprīkojums labāks... nu labi, varbūt nedaudz dārgāks būs uzturēšanā (kas var arī nebūt, ja atradīsi sakarīgu un nenojātu eksemplāru), bet kopumā, man domāt, diezgan laba alternatīva.
Ārējais dizains varbūt, bet salons ir diezgan pretīgs. Vēl šitādām dīvaiņu mašīnām ir tāds mīnuss ka ārpus rīgas šrotu piedāvājums būs tuvu nullei.
Nu, panelis ir gaumes lieta. Man ļoti patīk. T.s. vilkatim, kas nāca pēc 2005. gada jau gan ir pārāk džī-em isks, tas man arī ne visai.
Man viens čoms uz nedēļu šādu atstāja, kamēr aizšāva radus uz Īriju apciemot. Ja godīgi, es diezgan nopietni sāku apsvērt šāda iegādi. Tikai visticamāk Aero...
Par tiem šrotiem īsti nav taisnība, nu, pareizāk būtu, ka taisnība ir daļēji. Tas, ar ko es šonedēļ vizinos, ir no Talsiem. Protams, nav tāds piedāvājums, kā galvaspilsētā, bet dabūt varot visu ko... Bet mēs jau nezinām, kur pilsonis acer dzīvo...
acer rakstīja: Ir pienacis laiks nomainīt mašīnu un doma nopirkt audi 100 c4, tikai nezinu kādu motoru ņemt 2.6 vai 2.8? pērkot šo auto kam ir jāpievērš uzmanība, lai neiegrābtos? Rīgā viens auto ir, bet viņš ir pārpircējs. Kādas ir izmaksas remontam, apkopei? cik maksātu gāzes iekārtas uzstādīšana?
Ja pērc tad viennozīmīgi 2,5TDI-ja kvēlsveces un aķis būs ok viss notiksies.
Nesaprotu,ka tu vēlies tieši šos benzīna rīmas(2,6i vai 2,8i) un vēl runā par gāzes iekārtas uzlikšanu!Laba gāzes iekārta maksās akurāt tikpat cik šis C4 tākā par to naudu labāk nopērc labu aķi un brauc vesels.Par degvielas patēriņu vispār nerunāšu-2,5 TDI tev sanāks divreiz lētāk "pabarot",bet ja vēl tev ir pieejama"" kreisā"" soļarka tad vispār nebūtu par ko runāt.
GB12 rakstīja:
msh rakstīja:
GB12 rakstīja:
Un C4 nav nojāti?
Bet varbūt nav vērts ieciklēties uz četriem riņķiem un, ja gribi ko niknāku, moš paskaties uz šāduwww.ss.lv/... ? Pēc gadiem jaunāks, dizains elegantāks, komforts un aprīkojums labāks... nu labi, varbūt nedaudz dārgāks būs uzturēšanā (kas var arī nebūt, ja atradīsi sakarīgu un nenojātu eksemplāru), bet kopumā, man domāt, diezgan laba alternatīva.
Ārējais dizains varbūt, bet salons ir diezgan pretīgs. Vēl šitādām dīvaiņu mašīnām ir tāds mīnuss ka ārpus rīgas šrotu piedāvājums būs tuvu nullei.
Nu, panelis ir gaumes lieta. Man ļoti patīk. T.s. vilkatim, kas nāca pēc 2005. gada jau gan ir pārāk džī-em isks, tas man arī ne visai.
Man viens čoms uz nedēļu šādu atstāja, kamēr aizšāva radus uz Īriju apciemot. Ja godīgi, es diezgan nopietni sāku apsvērt šāda iegādi. Tikai visticamāk Aero...
Par tiem šrotiem īsti nav taisnība, nu, pareizāk būtu, ka taisnība ir daļēji. Tas, ar ko es šonedēļ vizinos, ir no Talsiem. Protams, nav tāds piedāvājums, kā galvaspilsētā, bet dabūt varot visu ko... Bet mēs jau nezinām, kur pilsonis acer dzīvo...
Pats esmu no Daugavpils. Bet Mērot tādu ceļi kaut vai līdz Talsiem problēmas nesagādā.
Rihardamplis rakstīja:
acer rakstīja: Ir pienacis laiks nomainīt mašīnu un doma nopirkt audi 100 c4, tikai nezinu kādu motoru ņemt 2.6 vai 2.8? pērkot šo auto kam ir jāpievērš uzmanība, lai neiegrābtos? Rīgā viens auto ir, bet viņš ir pārpircējs. Kādas ir izmaksas remontam, apkopei? cik maksātu gāzes iekārtas uzstādīšana?
Ja pērc tad viennozīmīgi 2,5TDI-ja kvēlsveces un aķis būs ok viss notiksies.
Nesaprotu,ka tu vēlies tieši šos benzīna rīmas(2,6i vai 2,8i) un vēl runā par gāzes iekārtas uzlikšanu!Laba gāzes iekārta maksās akurāt tikpat cik šis C4 tākā par to naudu labāk nopērc labu aķi un brauc vesels.Par degvielas patēriņu vispār nerunāšu-2,5 TDI tev sanāks divreiz lētāk "pabarot",bet ja vēl tev ir pieejama"" kreisā"" soļarka tad vispār nebūtu par ko runāt.
gāze uz v6 600ls. patēriņs uz gāzes būs mazāks nekā tam traktoram. viss. nafig traktoru
gāze uz v6 600ls. patēriņs uz gāzes būs mazāks nekā tam traktoram. viss. nafig traktoru
Gāze būs lētāka, ap 520 Ls, bet....
To gadu mašīnas būs par 3/4 nosprāgušas, sevišķi jau slavētais 2,5 tdi. Neesmu redzējis nevienu cilvēku, kurš no mašīnas ar labu 2,5 R5 dīzeli šķirtos. Tie dzinēji visi jau ir noskrējuši pāri 500 k km, un resurss tiem ir beidzies. 2,8i un 2,6 i vēl var atrast. Izvēle ir vienkārša, jāņem 2,8i. Ēd tik pat cik 2,6i, bloks tas pats, iet stingri labāk. Ar labā stāvoklī esošu 2,8 i 100 km/h var izcelt 8 sek, kas īstenībā ir diezgan ātri. Bez Q pa pilsētu, nespieskaroties gāzes pedālim, var vasarā dabūt 10 l/100 km, normāli un vidēji ap 13 l/100. Pa šoseju ap 9 l/100 km negonkojot. Gāzi ēdīs attiecīgi 16/12 l/100 km jeb 9,6 ...7,2 EUR/100 km
Bet neaizmirsstam par šo V6 dzinēji konstruktīvajām nepilnībām. 1l eļļas uz 1000 km ir normāla parādība. Vārstu blīvslēgu nomaiņa palīdz tikai nedaudz. Eļļas kannai ir jābūt bagāžniekā vienmēr. Dīzeļa patēriņš naudas izteiksmē būs tāds pats. Benzīnnieks būs krietni ātrāks par dīzeli, no rīta pie -20 V6 darba t sasniedz pēc nobrauktiem 3-4 km. Iesaku savu drapaku meklēt Zviedrijā. Tur nodokļu politikas dēļ dīzeļdzinēji prevalē pār dīzeļiem, vienīgais, ka 2,8 ir ar lielo nodokli, bet 2,6 bija krietni mazāks, līdz ar to 90% C4 ir ar 2,6i. Toties ar patiesu nobraukumu. Vai arī www.blocket.se/stockholm/Reservdelsbil_Audi_100_2_3_51746527.htm?ca=11&w=1.
2,3 i , nobrucis automāts. cena 250 Ls + 150 Ls registrācija+ 90eur prāmis+ 250 Ls kārbas nomaiņa + 450 ls EUR3 klases gāzes iekārta. Ko noņemties ir, toties tiksi pie ciešama rezultāta.
Tava matemātika klibo. Reģistrācija būs kādi 320-330 ls [eiras rēķiniet paši], zato skrūvējot pašam aizvietot tomātu ar mešalku varētu pacelties uz kādu sotaku. Un kurš vispār tā mocīsies lai atvilktu uz latviju neejošu, parastu bezpiedziņas sotaku...
Nekas man neklibo. Reģitrācija ir 150 Ls, cita lieta, ka ar reģ ir jāmaksā gada nodoklis.
Nodokli un tehnisko cenā neskaitu.
Breksim budzets bija 1000 Ls. Kārba mehānika maksā 40 Ls, pedāļu bloks 10 Ls, sajūgs (jauns) 120. Darbs laukos 100 Ls. Kārba jamam vēl strādā, bet ar gljukiem. Var nemocīties un par 300 Ls restaureet. Būs bik virs budzeta, toties kapaas ar tomaatu.
Sludinājumā bija rakstīts, ka auto ir ejošs, ar skati, labām ziemas-vasaras riepām, bija uzskaitīti remonti. Piezīme bija, ka automāts ir bojāts. Es saprotu, ka ne visi prot zviedriski, tomēr Google translate jau arī līdzīgi izstāstīs.
Uzstādījums par Q arī nebija. Parasts c4 būtu ar 2,0i, a te 2,3i. Iet tāpat kā 2,6i, ēd par kārtu mazāk. Priekša vieglāka, vadāmība labāka. Zobene un eļļas mazāk, bendza Ei95.
mincis rakstīja: Nekas man neklibo. Reģitrācija ir 150 Ls, cita lieta, ka ar reģ ir jāmaksā gada nodoklis.
Nodokli un tehnisko cenā neskaitu.
Breksim budzets bija 1000 Ls. Kārba mehānika maksā 40 Ls, pedāļu bloks 10 Ls, sajūgs (jauns) 120. Darbs laukos 100 Ls. Kārba jamam vēl strādā, bet ar gljukiem. Var nemocīties un par 300 Ls restaureet. Būs bik virs budzeta, toties kapaas ar tomaatu.
Protams ka klibo. No kura pirksta izzīdi tos 150 ls? Mašīnu reģistrējot ir jāmaksā transporta līdzekļa nodoklis, kura lielums ir atkarīgs no mašīnas vecuma. Attiecīgais, 22 gadus vecais sotaks ir visnesmukākajā grupā - 18-25 gadus vecajā, kurai tas nodoklis bija 250 ls. Bonusā nāk pārējās izmaksas. Lai piereģistrētu attiecīga vecuma A80, būtu bijis kādi 310 ls, C4 sotaks ir smagāks, minēšu ka 320-330 ls. +, protams, kā jau tu minēji, TA ar ceļa nodokli, pieņemot ka tā mašīna ir vēl smagāka par manu B3 kvatru, tur būs nevis, otrais, bet trešais nodoklis, aizmirsu cik tas bija liels jo nav aktuāli.
mincis rakstīja:
Uzstādījums par Q arī nebija. Parasts c4 būtu ar 2,0i, a te 2,3i. Iet tāpat kā 2,6i, ēd par kārtu mazāk. Priekša vieglāka, vadāmība labāka. Zobene un eļļas mazāk, bendza Ei95.
C4 ar 2.0 nemotoriņu, par laimi, ir retums. V6 diez vai būs smagāks par R5 - audī V8 sver apmēram kā R5 turbo. Un darbināt to motoru ar deviņdesmit piekto ir turīgu cilvēku izprieca.
Protams ka klibo. No kura pirksta izzīdi tos 150 ls? Mašīnu reģistrējot ir jāmaksā transporta līdzekļa nodoklis, kura lielums ir atkarīgs no mašīnas vecuma. Attiecīgais, 22 gadus vecais sotaks ir visnesmukākajā grupā - 18-25 gadus vecajā, kurai tas nodoklis bija 250 ls. Bonusā nāk pārējās izmaksas. Lai piereģistrētu attiecīga vecuma A80, būtu bijis kādi 310 ls, C4 sotaks ir smagāks, minēšu ka 320-330 ls. +, protams, kā jau tu minēji, TA ar ceļa nodokli, pieņemot ka tā mašīna ir vēl smagāka par manu B3 kvatru, tur būs nevis, otrais, bet trešais nodoklis, aizmirsu cik tas bija liels jo nav aktuāli.
Tu tak esi viens slims arbūzs. Man T4 busam 150 Ls, šajam drapakam 84 Ls.http://www.auto-nodoklis.lv/
Pirmā reģistrācija 150 ls.
Un darbināt cilvis auto gribēja uz gāzes.
MSH, tu tiešām proti lasīt, vai arī tikai minēt un rakstīt?
gribu nopirkt audi 100 c4
Ir pienacis laiks nomainīt mašīnu un doma nopirkt audi 100 c4, tikai nezinu kādu motoru ņemt 2.6 vai 2.8? pērkot šo auto kam ir jāpievērš uzmanība, lai neiegrābtos? Rīgā viens auto ir, bet viņš ir pārpircējs. Kādas ir izmaksas remontam, apkopei? cik maksātu gāzes iekārtas uzstādīšana?