VW Passat Variant 1.9 TDI 2000.g turbīna

Okys Reģ.: 24.01.2014

Sveiki.

Vajag nedaudz palīdzības sakarā ar B5 Pasātu. Pumpe duse motors, kods ATJ (2000.g. novembris).

Pamazām, pēdējo mēnešu laikā, izbeidzās turbīna. Servisā noārdījām, pataustījām iekšā asi (cik ar pirkstiem var sataustīt), tā staigā uz priekšu/atpakaļ apmēram kādu puscentimetru.

Jautājums...

Ja meklēju lietotu turbīnu, kas teorētiski izmaksātu ap 100-150 eur, vai būšu no tā zaudētājs vai ieguvējs? Servisā teicās vest uz specializētu servisu atrestaurēt, izmaksāšot ap 300 eur.

Ja gadījumā ņemu lietotu, uz ko man jāskatās? Kā zināt vai derēs? Kā novērtēt tā stāvokli? Atradu angļu pasātu (stūre labajā pusē). Motora kods un gads atbilst, bet tas is sedans. Cilvēks tirgo pa 120 eur.

Ja gadījumā restaurēju esošo, kādi plusi, kādi mīnusi, izņemot to, ka jāmaksā divtik?

Kuru variantu labāk izvēlēties? Ar mašīnu vēl kā minimums jābrauc 1.5 gadi jābrauc un gadā savus 25-30 tūkstošus nobraucu.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par restaurāciju dzirdētas visādas atsauksmes. Angļa gliemezis tikmēr būs ar garantiju ka stāvoklis ir atbilstošs asītes luftei.

P.N. Var jau samainīt pret lielāku + lielākiem miezējiem + čipsis kārtīgam cēlienam...

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 1 Atbildēt

Īstenībā, par čipošanu un turbīnas atbilstību manam Pasātam arī neesmu pārliecināts, to noārdītu vēl pagaidām neesmu redzējis.

Ir tā, ka jau no nopirkšanas, autiņš velk diezgan ņipri. Cilvēki, kas izbraukuši, saka, ka pirmais rāviens ir krietni lielāks, nekā tādiem Pasātiem būtu jābūt. Pats nekad, neko neesmu čipojis un tādā sakarā interesējies.

Vienīgā problēma, kas bija jau no sākta gala, kas diagnosticējas kā kļūda, ir turbīnas pārspiediens, īpaši 4,5,6 robā, pārsniedzot 3500 apgriezienus. Tā kā vajadzības man tik tālu vilkt praktiski nekad nav, jo visam pietiek līdz +/- 3000 apgriezieniem, tad nepievērsu tam nekādu uzmanību. Izpaudās tas tā, ka pārsniedzot to robežu, motors aiziet (angliski) limp mode režīmā, kad praktiski pazūd jauda. Noslāpē, pielaiž, iet atkal. Bet ne par to stāsts. Pēdējos mēnešos, turbīna pamazām beidzās nost. Sākumā, pa brīdim bija jauda, pa brīdim nebija, vēlāk ap 2000 rmp un uz augšu, sāku dzirdēt, ka turbīna kauc un spēks arī tikai uz tiem apgriezieniem parādās. Tad jau sāka knapi iet arī no vietas uzsākot, kamēr netiek līdz tiem apgriezieniem. Pašās beigās jau palika problemātiski apdzīt. Uz 90 braucot, jāmet 4 robā, lai puslīdz droši un laicīgi aizietu garām. Tad nu arī sāku interesēties. Aizbraucu, servisā sākām pētīt, saštukojām, ka ar tādu turbīnu braukt vairs nevar, jo risks, ka motors aizies raznosā.

msh, vienalga īsti nesaprotu, ko darīt. Meklēt lietotu vai uzticēt servisam, lai ved uz Rīgu restaurēt? To jādabū gatavu iespējami ātri, autiņš nepieciešams ikdienā, arī darbam.

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 2 Atbildēt

P.S. Pašlaik nav runas tik daudz par naudu. Vairāk interesē kvalitāte, skatoties uz šiem diviem variantiem. Jaunu turbīnu pirkt pilnīgi izslēgts, tur cena ir nesamērīgi augsta attiecībā pret mašīnas vērtību.

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 0 Atbildēt

P.P.S. Arī nekādas čipošanas un milzu turbīnas man neinteresē, vienkārši gribu, lai autiņš iet tā, kā gāja visu laiku. Man ar to pietika.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Samaini to savu gliemezi, ja ir vēl kādas problēmas vai vēlme pēc jaudas, un brauc uz rīgu, reku viena speciālista numurs - 2-9861-891 - nodarbojas gan ar diagnostiku, gan čipsošanu, gan visādu EGR vai immo atslēgšanām utt.

ak Reģ.: 13.01.2003
2 0 Atbildēt

Tāpēc jau arī noklājās, ka pārspiediens. Es varu pastāstīt savu pieredzi ar atjaunošanu. Opeļa 2,2 DTH Garett turbīna. Atjaunoju turbomotors.lv, kopā ar uzlikšanu un noņemšanu ap 400 Ls. Pēc 10 000 braukšanas turbīna atkal noklājās. Atjaunoja vēreiz, pa garantiju. Līdz šim brīdim ir nobraukti 1.5 gadi jeb 50 000 ar šo atjaunoto versiju. Jauda auto ir, bet jau no paša sākuma turbīna gaudo, t.i. kad motors nav uzsilis, tad skaņa tāda, it kā ātrā palīdzība kaut kur netālu būtu dzirdama. Kad atrādījos turbotomorā, šie teica, ka spiediens un balanss esot uzregulēts ideāli, un, ja vēl kas notiek, tad tā esot tikai mana auto vaina. Tā es līdz šim braucu, turbīna vēl iet, gaudo, bet eļļu uz 10 000 noēd tikai līdz litram. Ar oriģinālo vispār nebija jāpielej Cilvēks, pie kā parasti remontēju citas dīzeļa pamatlietas teica, ka bija jāņem vai nu jauna , vai laba lietota. Laba lietota 120 Ls pirms 1,5 gadiem. Tagad šim modelim pat nav piedāvājumā lietotas. Tikai dalos pieredzē, pats tagad laikam ņemtu lietotu, kuras ass nekustas uz pirkšanas brīdi, un brauktu

Okys Reģ.: 24.01.2014
1 0 Atbildēt

Es +/- rēķinu vēl apmēram 40,50 tūkstoši nobraukt... Tad jau sanāk, ka laimes spēle. ak, un ar aukstu motoru jau nemaz nevar tā uzreiz mīt grīdā...

Eļļu man arī pēdējā laikā spēcīgi ēda, arī, protams, degvielas patēriņš lielāks bez turbīnas mocot, līdz kamēr sasniedz vajadzīgo ātrumu.

Ok, redzēs, pagaidām vedīšu, lai atjauno. Ja kas būs vēl garantijas laikā, tad skatīsies, ja vēlāk, tad meklēs lietotu.

Vienīgi par to pārspiedienu... Manam pasātam turbīna kautkā arī regulējas? Vai var pieļaut variantu, ka Pasāts ir čipots un to darījis iepriekšējais īpašnieks? Es, protams, toreiz nodiagnosticējot šo kļūdu, painteresējos, kas un kāpēc, bet konkrētu atbildi neviens nevarēja sniegt. Fakts ir tāds, ka autiņš vilka labāk, nekā tādam pasātam būtu jāvelk.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Ir turbīnas spiediena devējs, kolektorā ieskrūvēts. Pēc tā dotajiem rādījumiem tad arī tiek regulēts turbo spiediens. Es tikai nezinu, ka to pārbauda, jāprasa kādam, kas prot

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pieslēdz kompi un pabraukā, paskatoties ko rāda mērījumu bloki. Ja jau met kļūdu par pārspiedienu, iespēja ka čipsots samazinās, vismaz vecākiem ļurbo benzīniem čipši parasti arī atslābināja robežas, ne tikai pacēla spiedienu un pastaipīja aizdedzes un degvielas kartes. Pārspiediens drīzāk rodas no sprūstoša turbīnas mehānisma.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Vai turbīnas ģeometrija kustas brīvi, var vienkārši ar roku pārbaudīt. Vai arī viens uzgāzē, otrs paskatās, vai ģeometrija kustas, vai nē

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 0 Atbildēt

Nu jau nolemts, ka atjaunošu esošo turbīnu, bet pie autiņa tikšu tikai trešdien

Tad arī skatīšos, kas un kā. Pats atjaunot nevedu, izmantoju servisa starpniecību.

msh, ar to pārspiedienu bija tā. Nelepojos ar savām izdarībām, bet, piemēram, 6 robā, ieminot pedāli grīdā un nelaižot vaļā, līdz 195-200 kmh var ieskrieties, kas ir jau pāri 3500 apgriezieniem. Pietiek pedāli nedaudz atlaist un atkal nospiest, tā viss, ieslēdzas "limp mode" un autiņš vairs nevelk. Šajā brīdī arī parādās kļūda par pārspiedienu. Piemēram, 4 robs, ja līdz tiem 3500 un vairāk (kā kuru reizi), arī neatlaižot pedāli ieslēdzas limp mode un uzreiz arī kļūda. Noslāpē, pielaiž, viss atkal strādā. Nekādās gonkās nebraukāju un pa šoseju vairāk kā 100/110 nekad nebraucu, tāpēc 3500+ apgriezieni man praktiski nekad nav nepieciešami, ja nu vienīgi 1,2 robs, bet tur limp mode nekad nelaidās. Biju pie Saldus rajonā (kur pats dzīvoju) izslavēta dīzelista, tas man 15 minūtes skaidroja, kas, kur, kā, bet lai ar tādu cilvēku runātu, domāju arī pašam nepieciešamas zināšanas. Praktiski neko no stāstītā nesapratu, tik vien to, ka, ka uz mazajiem apgriezieniem velk labāk, nekā vajadzētu un to kautkur, kautkā, kautko darot, ir iespējams regulēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Vai turbīnas ģeometrija kustas brīvi, var vienkārši ar roku pārbaudīt. Vai arī viens uzgāzē, otrs paskatās, vai ģeometrija kustas, vai nē

Es nezinu kas ir tavam opelim bet tofika autoram vajadzētu būt VNT. Jebkurā gadījumā speciālisti diagnostiku veic skatoties rādījumus trešajā robā ar pedāli grīdā līdz redlainam.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Tā pati-VNT , ar maināmu ģeometriju .

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 0 Atbildēt

To pārspiedienu trešajā robā dabūt bija 50 uz 50, jo mēs tieši tā arī testējām. Var gadīties līdz 4500 aizspiest un nebūs. Ceturtajā un augstāk jau varēja, ja vilka uz lielajiem apgriezieniem. Bet nu ceturtajā uz tādiem apgriezieniem arī ātrums jau ir diezgan liels.

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 0 Atbildēt

Par to ģeometriju neko nesapratu. Ko tad var pārbaudīt, ja nav pieslēgts kompis un nekas nav izārdīts?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

To, vai viņa tīri mehāniski neķeras, nav aizsērējusi, ar roku ņem un paspaidi to stiepni, kurš iet no apaļā vakuuma regulatora uz turbīnu.

Šo te www.ebay.com/...

Okys Reģ.: 24.01.2014
0 0 Atbildēt

ak, nu līdz trešdienai to nevarēšu izdarīt.

Sakarā ar turbīnu un tai piederošo pārējo loriņu padarīšanu, man saprašana ir maza, tāpēc pašlaik vienīgaie jautājumi, kas neliek mieru ir sekojoši.

Turbīnu man sataisīs, atvedīs uz servisu, ieliks autiņā. Kas notiek tālāk? Ir vajadzīga vēl kāda regulācija pēctam? Man autiņš vilks tikpat labi, kā bija, pirms turbīna nobeidzās? Ja gadījumā nevilks un man nepatiks, ko ir iespējams darīt lietas labā?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Ja esi turbīnu atdevis restaurācijai, tad pēc uzlikšanas atpakaļ visam jābūt noregulētam, pirms tam , protams arī iztīrītam. Līdz ar to vairāk nekas ar roku nav jārausta. Tas bija domāts, kad vēl nav skaidrs, tad tā, pašam mēģināt aptuveni izzināt, mēģināt saprast, kas notiek .

Deksters Reģ.: 07.12.2010
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Samaini to savu gliemezi, ja ir vēl kādas problēmas vai vēlme pēc jaudas, un brauc uz rīgu, reku viena speciālista numurs - 2-9861-891 - nodarbojas gan ar diagnostiku, gan čipsošanu, gan visādu EGR vai immo atslēgšanām utt.

Ko uzbāzies ar to savu čipošanu?? Lai nomaina turbīnu un normāli brauc, tur jaudas gana. Nepūderē smadzenes cilvēkam ar nevajadzīgām lietām.

Deksters Reģ.: 07.12.2010
1 1 Atbildēt

Ja pa 120 var uzlikt no UK auto, es liktu tādu. Ja nav diluma, tad liec un brauc.

Remontēt var, bet lūko, kur to izdarīs ar garantētu lvalitāti.

Esmu licis gan lietotas, gan remontētu. Viss atkarīgs no tā, kādu uzliksi un kā atjaunos.

mairis152 Reģ.: 30.03.2014
0 1 Atbildēt

Labāk b5 nekad neņemi , nopērciet b4 : ) 1.9 vai 2.0 jeb kuru : ) , bet nepērciet 1.6 švaks esot !

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti